Robben met incest.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dit nou een topic over Robben of over incest?
Laten we het eens over moslim bashen hebben.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:18 schreef Beavis het volgende:
[..]
De atheist wordt niet boos om een plaatje maar ze gaan wel rellen bij strandfeesten waar je de gelovige niet tegen zal komen.
Komop zeg. Je kan afgeven op gelovigen maar je mag altijd wel even naar jezelf kijken. Ook bij atheisten gaat een hoop fout. Los dat eerst op voordat je commentaar gaat leveren op anderen.
Nee, ik ben niet gelovig maar ik walg van christen (of moslim) bashen.
Ga huilenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Flikker eens op met die religie-discussie allemaal..ga maar PM-en of zo. Er zijn hier belangrijkere dingen te bespreken.
Zoals? Dat er nóg geen nieuws is?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Flikker eens op met die religie-discussie allemaal..ga maar PM-en of zo. Er zijn hier belangrijkere dingen te bespreken.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Nou het gerucht gaatook dat Van Marwijk het heeft gedaan met de vrouw van Van Bommel!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dit nou een topic over Robben of over incest?
En zo is het cirkeltje weer rond...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Nou het gerucht gaatook dat Van Marwijk het heeft gedaan met de vrouw van Van Bommel!
Plaats TVP knop.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:21 schreef Swomp het volgende:
Nu we toch niet meer ontopic zijn:
Ik klikte op dat kruisje nu is dit topic weg uit, mijn actieve topics....![]()
Hoe krijg ik dat weer terug !! ?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Strani het volgende:
Dat ligt aan Radio-silence.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Precies. Gaan jullie straks tijdens de rust van Nederland - Denemarken ook over Jezus praten?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef Radio-silence het volgende:
[..]
Nou het gerucht gaatook dat Van Marwijk het heeft gedaan met de vrouw van Van Bommel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |