Niet grappig. Robben is geen Godenzoon.quote:
Uiteraard, die zijn geprivatiseerd en dol op zulke klanten.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef Mestras het volgende:
[..]
Hij moest toch ook naar tien verschillende ziekenhuizen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1. Paint
2. Creatief wezen met letters kopiëren en plakken
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niet grappig. Robben is geen Godenzoon.
Van Bronckhorst mij, maar ik heb nog niks nieuwsquote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef Burakius het volgende:
Oke jongens nog nieuw nieuws? Robben houdt van Bronckhorst per sms op de hoogte.
Ik ook. Wat een hoerige baby zegquote:Op zondag 6 juni 2010 17:02 schreef Burakius het volgende:
Graag vraag ik vriendelijk om zulke aanstootgevende plaatjes te verwijderen. Dit is echt nergens voor nodig.
quote:
Dit gaat echt te ver wat je nu zegt. Een beetje respect voor iemand anders zijn geloof is wel op plaats barbaar.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Geniaal.
Die is aardig aan het kruis genageld zeg.
Ik denk Arjen Robben.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zou de primeur hebben met 't officiele nieuws, radio 1 als vanouds?
Nee, TSquote:Op zondag 6 juni 2010 17:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zou de primeur hebben met 't officiele nieuws, radio 1 als vanouds?
Maar de dokter zegt het als eerste tegen Robben. Of misschien tegen TS.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef Quazie het volgende:
[..]
Mwah... ik gok toch de dokter van Robben...
Jep, ik heb zojuist mijn nummer moeten doorgeven aan de moeder van Robbenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:07 schreef Torrio het volgende:
[..]
Maar de dokter zegt het als eerste tegen Robben. Of misschien tegen TS.
gelovigen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver wat je nu zegt. Een beetje respect voor iemand anders zijn geloof is wel op plaats barbaar.
Gelovigen hebben nooit respect gehad voor anderen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef Burakius het volgende:
[..]
Dit gaat echt te ver wat je nu zegt. Een beetje respect voor iemand anders zijn geloof is wel op plaats barbaar.
En dan zeker het risico nemen om gepakt te kunnen worden door de pastoor.....quote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Smoofie het volgende:
We kunnen ook met z'n allen naar de kerk gaan op deze mooie zondag en bidden voor Robben
pffff, als ik naar de kerk ga dan bid ik wel voor een nóg grotere piemol. Niet voor Robbenquote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Smoofie het volgende:
We kunnen ook met z'n allen naar de kerk gaan op deze mooie zondag en bidden voor Robben
dude...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gelovigen hebben nooit respect gehad voor anderen.
Waarom zou ik respect moeten hebben voor een zelfverkozen geestesziekte?![]()
Haha jij hebt een klein pikkiequote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef Beavis het volgende:
[..]
pffff, als ik naar de kerk ga dan bid ik wel voor nóg een grotere piemol. Niet voor Robben
Precies, gelovigen mogen beledigen en onderscheid maken in naam van God, waarom mogen ongelovigen dat dan niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het feit dat er zoiets als respect bestaat komt door geloof. Anders zou niets me weerhouden om je nu op te zoeken en je te knuppelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
omdat dit de 21e eeuw isquote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Precies, gelovigen mogen beledigen en onderscheid maken in naam van God, waarom mogen ongelovigen dat dan niet?
Dat komt juist voort uit het humanistische (dus atheistische) idee dat je de zaken die je zelf niet wil ondergaan je ook anderen niet aan moet doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Burakius het volgende:
[..]
Het feit dat er zoiets als respect bestaat komt door geloof. Anders zou niets me weerhouden om je nu op te zoeken en je te knuppelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |