joerid: Diagnose #Robben: doodquote:Op zondag 6 juni 2010 16:50 schreef Flammie het volgende:
suard #Robben tot z'n nek verlamd!!!
SHIT !!!!! dit is niet goed !!!
Jawel, maar raakt hij een speler aan. Dan is zn pols gebroken.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:51 schreef nikk het volgende:
Maar zelfs als het meevalt is Robben toch nooit 100% fit voor een wedstrijd?
Jawel.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:51 schreef nikk het volgende:
Hij is wel vaak fit, maar gemaakt van suiker. Dus één regenbui of een hongerige deen en het is afgelopen...quote:Op zondag 6 juni 2010 16:51 schreef nikk het volgende:
Nou ja, er is bekend dat er niks bekend is.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:52 schreef Borizzz het volgende:
mensen hou nu op met nuilen, er is nog geen nieuws
verdorie al 2 topics versleten sinds de blessure en dr is nog niks bekend
Niet grappig. Robben is geen Godenzoon.quote:
Uiteraard, die zijn geprivatiseerd en dol op zulke klanten.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:49 schreef Mestras het volgende:
[..]
Hij moest toch ook naar tien verschillende ziekenhuizen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:54 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
1. Paint
2. Creatief wezen met letters kopiëren en plakken
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:58 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Niet grappig. Robben is geen Godenzoon.
Van Bronckhorst mij, maar ik heb nog niks nieuwsquote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef Burakius het volgende:
Oke jongens nog nieuw nieuws? Robben houdt van Bronckhorst per sms op de hoogte.
Ik ook. Wat een hoerige baby zegquote:Op zondag 6 juni 2010 17:02 schreef Burakius het volgende:
Graag vraag ik vriendelijk om zulke aanstootgevende plaatjes te verwijderen. Dit is echt nergens voor nodig.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |