Passievrucht gek, ken je klassiekersquote:
Maar luistert geen nederhop?quote:
Jongequote:
Het spijt me man.quote:
quote:
Zwollequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De neger!
Het zijn allemaal langharige pups en we krijgen het mannetje![]()
[..]
Puppieeez.
Wat voor een puppieeez?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De neger!
Het zijn allemaal langharige pups en we krijgen het mannetje![]()
[..]
Puppieeez.
Nee, geen Chihuahuaquote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Liev he! Zo foto's.
[..]
Niet dat ik weet
[..]
ChihuahuasHeel liev.
Jeuj! En wanneer mag 'ie mee naar huis? Of hebben jullie hem al?quote:
Jawelquote:
Neejoh! Hij is net 4 wekenquote:Op zondag 6 juni 2010 @ 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj! En wanneer mag 'ie mee naar huis? Of hebben jullie hem al?
... Wat een geweldig argument Robroquote:Op zondag 6 juni 2010 @ 15:18 schreef RoBro het volgende:
mensen die chiwawawawawas honden noemen verdienen eigenlijk ook geen huisdier het zijn gemodificeerde konijnen
Zeilen was een grapje, heb slipcursus en 4wd cursus gehad enzo. En BBQ, ferrari rijden en nog veel meer.quote:
Hey, ben jij er ook weer?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JawelMaar we gaan er niet zo spastisch mee doen. We willen gewoon een kleine hond omdat dat makkelijker is.
[..]
Neejoh! Hij is net 4 wekenHij mag mee de dag voor mijn verjaardag (25e mag hij mee
)
[..]
... Wat een geweldig argument Robro
zat je op een kussentje of waren de pedalen aangepastquote:Op zondag 6 juni 2010 15:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zeilen was een grapje, heb slipcursus en 4wd cursus gehad enzo. En BBQ, ferrari rijden en nog veel meer.
Hihi, dus nu issie net zo groot als een flinke rat?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JawelMaar we gaan er niet zo spastisch mee doen. We willen gewoon een kleine hond omdat dat makkelijker is.
[..]
Neejoh! Hij is net 4 wekenHij mag mee de dag voor mijn verjaardag (25e mag hij mee
)
[..]
... Wat een geweldig argument Robro
Nee. Ik was wel een van de beste met de slipcursusquote:Op zondag 6 juni 2010 15:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
zat je op een kussentje of waren de pedalen aangepast
Ik verwachtte niet echt iets toen ik erop klikte maar toch viel het nogal tegen.quote:
Je reed met 40+ers?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Ik was wel een van de beste met de slipcursus
[..]
Ik verwachtte niet echt iets toen ik erop klikte maar toch viel het nogal tegen.
krijg je door jouw rfactor ervaring natuurlijk al snelquote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
[..]
Ik verwachtte niet echt iets toen ik erop klikte maar toch viel het nogal tegen.
Ja, want rFactor is natuurgetrouw...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
krijg je door jouw rfactor ervaring natuurlijk al snel
Nee, ik ben nog bezig met rijlessenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
krijg je door jouw rfactor ervaring natuurlijk al snel
Okee.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
[..]
Echt?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Net zoals een fleshlight hetzelfde voelt als een echte kut.
Heb je dat dan al eens geprobeerd?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Net zoals een fleshlight hetzelfde voelt als een echte kut.
Ga jij nou eerst maar eens een meisje zien te vinden.quote:
Ik zeg alleen dat iRacing best in de buurt komt van echt autorijden en dan begin je ineens hierover?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens een meisje zien te vinden.
Want al die verhalen van 'ik ga er eentje op vakantie scoren' hebben we nu wel gehoord.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat iRacing best in de buurt komt van echt autorijden en dan begin je ineens hierover?_????
Dat heeft toch niets te maken met het feit dat ik nu geen vriendin heb?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij moet even laten weten waar het over ging, terwijl dat volgens mij wel duidelijk was.
Wat ik zei had ook niets te maken met waar ik het over had. En nu?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets te maken met het feit dat ik nu geen vriendin heb?
Maakt niet uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef Bravebart het volgende:
Oh, sorry dat ik interrumpeer Jotch en Deau
okee!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef RoBro het volgende:
jullie raden nooit over wie ik vandaag had gedroomd trouwens
Nou RoBro vertel! We zijn zo benieuwd!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef RoBro het volgende:
Sararaats!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef RoBro het volgende:
nou ik zou het eerlijk vertelde ik had zo gedroomd dat ik liiszle tegenkwam en dat ze me in elkaar beukte best raar he eigenlijk vind ik het een beetje eng wat ik had gister toevallig even in haar fotoboek gekekenquote:
fascinerend...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
nou ik zou het eerlijk vertelde ik had zo gedroomd dat ik liiszle tegenkwam en dat ze me in elkaar beukte best raar he eigenlijk vind ik het een beetje eng wat ik had gister toevallig even in haar fotoboek gekeken
als je dit al fascinered vind moet je eens mijn dagboek op bol punt com bestellen zal je leven voorgoed veranderenquote:
De zus van jan smit? Monique?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef RoBro het volgende:
QFTquote:Op zondag 6 juni 2010 16:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik blijf dat stiekem een geil smaatje vinden
link?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je dit al fascinered vind moet je eens mijn dagboek op bol punt com bestellen zal je leven voorgoed veranderen
da's heul geen dagboekquote:Op zondag 6 juni 2010 16:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006195033/index.html
He?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:18 schreef mstr het volgende:
Nu moet ik een keer extra Tab-en om te 'Invoeren'.
Als ik iets getypt hebt in het snel-invoeren-vak, hoefde ik eerst 2x op tab te drukken om op 'Invoeren' uit te komen, nu 3x.quote:
Komt dat dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik iets getypt hebt in het snel-invoeren-vak, hoefde ik eerst 2x op tab te drukken om op 'Invoeren' uit te komen, nu 3x.
Ik dacht huh, wat doet dat kruisje dan?quote:
Hier werkt 't wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lukte mij met mijn oude (oudere) account niet
Nu weet je 't.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht huh, wat doet dat kruisje dan?
Je moet een keer F5 doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lukte mij met mijn oude (oudere) account niet
En als je post in het 'bondage en andere sm topic' dan kan je vervolgens je tvptje er weer uithalenquote:Op zondag 6 juni 2010 16:28 schreef MarkM het volgende:
Zijn we eindelijk af van die nutteloze TVP's van Zeroku in het fototopic.
Test!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:31 schreef mstr het volgende:
Oja, ST, dat aanbod wat ik had gedaan is aanvaard.
quote:Op zondag 6 juni 2010 16:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Hier wordt het ook steeds iets grijzer heb ik het idee...
Ehm. Ehm..Fuck.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:31 schreef mstr het volgende:
Oja, ST, dat aanbod wat ik had gedaan is aanvaard.
Hihi, pfoe, gelukkig maar, ik was het niet vergetenquote:
Dat weet ik, maar ik wilde je even op de hoogte houden.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, pfoe, gelukkig maar, ik was het niet vergeten
Test.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:36 schreef Renesite het volgende:
Buienalarm op mijn mobieltje zegt: 17:00 regen.
Frodo! Was ook zo geweest als het een meisje was geweest.quote:
Jaaaquote:
Okéquote:Op zondag 6 juni 2010 16:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Frodo! Was ook zo geweest als het een meisje was geweest.
[..]
JaaaLief he! Wel al 2 keer zo groot als 3 weken terug. Zo lieef.
Want?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:54 schreef Renesite het volgende:
Als ik op VVD stem steekt mijn moeder leiver mijn stemkaart in de fik
Dan neuk je haar oogbal er maar uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:54 schreef Renesite het volgende:
laat me raden je moeder stemt sp of pvdaquote:Op zondag 6 juni 2010 16:54 schreef Renesite het volgende:
zou ik ook doen als mijn moeder verbiedt op een bepaalde partij te stemmen wat zijn dat voor achterlijke praktijken doen me denken aan de tijden dat stalin het voor het zeggen had jawohlquote:
Ze bedoelde het als geintjequote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
zou ik ook doen als mijn moeder verbiedt op een bepaalde partij te stemmen wat zijn dat voor achterlijke praktijken doen me denken aan de tijden dat stalin het voor het zeggen had jawohl
Woef!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Twee Frodo's voor dit topic.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Bravebart het volgende:
Wel kut dat iedereen zomaar kan zien waar je -stiekem- in ge-TVP't hebt![]()
Klopt. maar daarentegen kan je wel weghalen waar je stiekem gepost hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Bravebart het volgende:
Wel kut dat iedereen zomaar kan zien waar je -stiekem- in ge-TVP't hebt![]()
Yep, alsof je er gepost hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat zien?gewoon in je posthistory dan ?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Twee Frodo's voor dit topic.
Ja. Naja MyAT, maar dat is feitelijk gewoon hetzelfde.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat zien?gewoon in je posthistory dan ?
Dan nog staat je post gewoon in dat topicquote:Op zondag 6 juni 2010 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. maar daarentegen kan je wel weghalen waar je stiekem gepost hebt.
NEEE TVP knop staat niet in verband met posthistorie, het staat alleen maar in verband met je myatquote:Op zondag 6 juni 2010 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Naja MyAT, maar dat is feitelijk gewoon hetzelfde.
[..]
Dan nog staat je post gewoon in dat topic
Dan vervang ik 'history' door 'active' en zie ik nog alle topics waar je een -stiekeme- TVP heb geplaatst, big dealquote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
NEEE TVP knop staat niet in verband met posthistorie, het staat alleen maar in verband met je myat
Zie mijn vorige post.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef Smijn. het volgende:
[..]
SNAP JE? Als wanneer je erop staat. Splet. Omdat
ie zo klein is. Snap je?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef Bravebart het volgende:
Zelfde geldt trouwens voor het verwijderen van een topic uit MyAT; hij blijft nog gewoon in je posthistory staan.
Wtf?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er is een bug
als een ge-tvp-knopt-topic meerdere pagina's heeft moet je op ctrl ingedrukt houden als je een paginanummer aanklikt in je myAT
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf?En wat is er met je UI aan de hand?
Ja, dat zei je al, maar hoe en watquote:Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja een bug dus
M'n ui moet ff verkleind worden. Kaas. moet m'n webicon nog ff weer instellen. Totdat ik een kleinere versie heb.. in Kb's
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al, maar hoe en watIk snap er geen barst van zoals je het nu omschreven hebt
Niks aan de hand?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Probeer het dan gewoon eeeeeeeens
tvp een topic waar je nog niet in gepost hebt met meerdere pagina's aan posts.
Ga naar je myat.
druk ctrl in
klik op pagina 2 van het topic.
Uuh ja, dat gaat prima? Met ⌘ weliswaar, maar dat hoort niet uit te maken...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Probeer het dan gewoon eeeeeeeens
tvp een topic waar je nog niet in gepost hebt met meerdere pagina's aan posts.
Ga naar je myat.
druk ctrl in
klik op pagina 2 van het topic.
No shitquote:Op zondag 6 juni 2010 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ahhh je kan nu ook een topic uit je myat gooienkijk maar, op de kruisjes klikken
die bug is gefixed dus
quote:
Waarom heb je er steeds 3 enters zitten? Ook een bug in de nieuwe lay-out?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja dat wist ik nog niet gek!
Kut, ik kliktequote:Op zondag 6 juni 2010 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
No shit
Nu nog een hyperlink ernaartoe voor de kutusers (net als dit) en ik ben tevreden![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb je er steeds 3 enters zitten? Ook een bug in de nieuwe lay-out?
Faler ook die GM.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kwaliteit die UI van jou zeg.
[ afbeelding ]
Je snapt het niet, mensen horen te doen wat ze zelf willen, niet wat Smijn wil.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Je snapt het niet, nu hoor je te zeggen: 'Leuke grap Jasmijn'.
Ik heb hem na 20 seconden uitgezet.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:05 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Het wordt gedurende de video oom gewoon erger
Welkequote:
Hihiquote:
Ja sorryquote:
Nog maar net geboren en nu al last van het Michael Jackson syndroomquote:Op zondag 6 juni 2010 18:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar hij ontnegert. Hij wordt lichtbruin
Mijntje, ga je naar Zwolle of Groningen te studererern.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:15 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ja goed geloof ikAK was wel een beetje lastig.
Zwolluhhhquote:Op zondag 6 juni 2010 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijntje, ga je naar Zwolle of Groningen te studererern.
Zielig he? Maar betekent wel dat hij 50 jaar wordtquote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog maar net geboren en nu al last van het Michael Jackson syndroomZo jong
quote:
Waar de fuck heb jij het over.quote:
Klopt. Maar wat heeft Tweakers daarmee te maken?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De nieuwe layoutsIk hoorde dat de rest er allemaal uit gaat?
Prima toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heel het idee van FOK! komt van Tweakers.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, en dan nog, daar kwam een idee. Voor de rest weinig overlapping (meer!)quote:Op zondag 6 juni 2010 18:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heel het idee van FOK! komt van Tweakers.
Niet als de mobile layout ook weg gaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima toch?
Ik had het allang voor een paar miljoen verkocht als het me geboden werd. Dikke doei!
En daarna een nieuwe site opbouwen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook vast niet aan gedachtquote:
Dan is het niet gek dat FOK! een goede lay-out zoals die van Tweakers gaat gebruiken.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en dan nog, daar kwam een idee. Voor de rest weinig overlapping (meer!)
Never change a winning team layout.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan is het niet gek dat FOK! een goede lay-out zoals die van Tweakers gaat gebruiken.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zolang ze de oude maar niet weg doen voor de nieuwe er is.
De Mobilelayout kunnen ze gewoon verwijderen hoor. Voordat er een nieuwe is.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Natuurlijk doen ze dat niet als de nieuwe er nog niet is en je haalt de oude weg dan hou je toch geen layout over? dan krijg je zoiets:
Topic>pub#SC
>dagoduck zegt: hallo
>Jotcha zegt:doei
dat kan toch niet
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Natuurlijk doen ze dat niet als de nieuwe er nog niet is en je haalt de oude weg dan hou je toch geen layout over? dan krijg je zoiets:
Topic>pub#SC
>dagoduck zegt: hallo
>Jotcha zegt:doei
dat kan toch niet
Quickquote.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:41 schreef Renesite het volgende:
Bagger werkt prima op mobiel idd. Vooral met vodafone. Met Hi vond ik hem wat traag
Ik vind het maar matigquote:Op zondag 6 juni 2010 18:41 schreef Renesite het volgende:
Bagger werkt prima op mobiel idd. Vooral met vodafone. Met Hi vond ik hem wat traag
Mensen die PI's gebruikenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het maar matigOmdat je geen PI's kan
quote:
Dat werkt in de bagger toch welquote:Op zondag 6 juni 2010 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het maar matigOmdat je geen PI's kan
Bij mij nietquote:
Grapjequote:
Nagelbijterd!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal laden na lange tijd die PIs pas, never the less... het werkt wel
Waarom krijg ik dan die maffe oranje mobiel versiequote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Opties instellingen 'ook gebruiken op mobiel' ja/nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan die maffe oranje mobiel versie
Kan je bij opties uitzetten.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan die maffe oranje mobiel versie
Dat is raar, dat had ik altijd aan staanquote:Op zondag 6 juni 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opties instellingen 'ook gebruiken op mobiel' ja/nee.
Niks ja ja. Ik moest ff wat kijken i.v.m laadsnelheid.quote:
Moet je het tegenovergestelde aanvinken. Als Ja is, oranje op mobiel is, moet je even nee doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is raar, dat had ik altijd aan staan
Woei!quote:
Zeit für bier.quote:
Eindelijk PI's in de mobiele layout danquote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:29 schreef Stroopwafels het volgende:
Ziet iemand mijn UI nog? Na de TVP update zie ik Zoidberg niet meer.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Eindelijk PI's in de mobiele layout dan?
Welke layout gebruik je.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:37 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik zie de helft van de UI's niet meer, Hyman, DeLuna, L.no en die van mijzelf zie ik niet meer.
Hmm vreemd. In de nieuwe layout doen die het ook niet omdat Webicon.quote:
Zie je bij mij Zoidberg nog wel dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie alles nog, is dat raar?
Nee. Dat is normaal als je op Bagger draait.quote:
Dat lelijke roze beest? Ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Zie je bij mij Zoidberg nog wel dan?
Ze hebben blijkbaar nog nooit van een test omgeving gehoord.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef DeLuna het volgende:
Maar wat gebeurt er nou allemaal? Ik zie overal knopjes en kruisjes.
Een neger in een steegje?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben nog nooit zo bang geweest als vrijdagnacht.
Misschien is ie leegquote:Op zondag 6 juni 2010 19:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
EN MIJN IPOD IS NIET MEERGeen idee wat dat ding heeft maar hij deed het ineens niet meer.
Achtervolgd door een horde vreemdelingen?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er is een tvpknop bijgekomen. Je kunt nu topics uit MyAT verwijderen.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef DeLuna het volgende:
Maar wat gebeurt er nou allemaal? Ik zie overal knopjes en kruisjes.
Onzin. De knoppen werken allemaal gewoon.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar nog nooit van een test omgeving gehoord.
Hoezo?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee.quote:
Wat is het verschil?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm vreemd. In de nieuwe layout doen die het ook niet omdat Webicon.
Is het een touch?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee.Hij doet niets meer en PC herkent hem ook niet en hi jheeft de hele nacht aan de lader gelegen.
Webicons worden niet meer weergeven.quote:
Naast invoeren. Aan de rechterkant kan je een topic volgen.quote:
Ohhhh ja die zag ik al maar die had ik niet helemaal door.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:03 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Webicons worden niet meer weergeven. [ afbeelding ] Dat krijg je dan te zien.
[..]
Naast invoeren. Aan de rechterkant kan je een topic volgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |