zou ik ook doen als mijn moeder verbiedt op een bepaalde partij te stemmen wat zijn dat voor achterlijke praktijken doen me denken aan de tijden dat stalin het voor het zeggen had jawohlquote:
Ze bedoelde het als geintjequote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
zou ik ook doen als mijn moeder verbiedt op een bepaalde partij te stemmen wat zijn dat voor achterlijke praktijken doen me denken aan de tijden dat stalin het voor het zeggen had jawohl
Woef!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Twee Frodo's voor dit topic.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Bravebart het volgende:
Wel kut dat iedereen zomaar kan zien waar je -stiekem- in ge-TVP't hebt![]()
Klopt. maar daarentegen kan je wel weghalen waar je stiekem gepost hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Bravebart het volgende:
Wel kut dat iedereen zomaar kan zien waar je -stiekem- in ge-TVP't hebt![]()
Yep, alsof je er gepost hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat zien?gewoon in je posthistory dan ?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Twee Frodo's voor dit topic.
Ja. Naja MyAT, maar dat is feitelijk gewoon hetzelfde.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat zien?gewoon in je posthistory dan ?
Dan nog staat je post gewoon in dat topicquote:Op zondag 6 juni 2010 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. maar daarentegen kan je wel weghalen waar je stiekem gepost hebt.
NEEE TVP knop staat niet in verband met posthistorie, het staat alleen maar in verband met je myatquote:Op zondag 6 juni 2010 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Naja MyAT, maar dat is feitelijk gewoon hetzelfde.
[..]
Dan nog staat je post gewoon in dat topic
Dan vervang ik 'history' door 'active' en zie ik nog alle topics waar je een -stiekeme- TVP heb geplaatst, big dealquote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
NEEE TVP knop staat niet in verband met posthistorie, het staat alleen maar in verband met je myat
Zie mijn vorige post.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef Smijn. het volgende:
[..]
SNAP JE? Als wanneer je erop staat. Splet. Omdat
ie zo klein is. Snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |