zou ik ook doen als mijn moeder verbiedt op een bepaalde partij te stemmen wat zijn dat voor achterlijke praktijken doen me denken aan de tijden dat stalin het voor het zeggen had jawohlquote:
Ze bedoelde het als geintjequote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef RoBro het volgende:
[..]
zou ik ook doen als mijn moeder verbiedt op een bepaalde partij te stemmen wat zijn dat voor achterlijke praktijken doen me denken aan de tijden dat stalin het voor het zeggen had jawohl
Woef!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Twee Frodo's voor dit topic.
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Bravebart het volgende:
Wel kut dat iedereen zomaar kan zien waar je -stiekem- in ge-TVP't hebt![]()
Klopt. maar daarentegen kan je wel weghalen waar je stiekem gepost hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Bravebart het volgende:
Wel kut dat iedereen zomaar kan zien waar je -stiekem- in ge-TVP't hebt![]()
Yep, alsof je er gepost hebt.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat zien?gewoon in je posthistory dan ?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Twee Frodo's voor dit topic.
Ja. Naja MyAT, maar dat is feitelijk gewoon hetzelfde.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:11 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoe kunnen ze dat zien?gewoon in je posthistory dan ?
Dan nog staat je post gewoon in dat topicquote:Op zondag 6 juni 2010 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Klopt. maar daarentegen kan je wel weghalen waar je stiekem gepost hebt.
NEEE TVP knop staat niet in verband met posthistorie, het staat alleen maar in verband met je myatquote:Op zondag 6 juni 2010 17:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja. Naja MyAT, maar dat is feitelijk gewoon hetzelfde.
[..]
Dan nog staat je post gewoon in dat topic
Dan vervang ik 'history' door 'active' en zie ik nog alle topics waar je een -stiekeme- TVP heb geplaatst, big dealquote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef -SG- het volgende:
[..]
NEEE TVP knop staat niet in verband met posthistorie, het staat alleen maar in verband met je myat
Zie mijn vorige post.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:30 schreef Smijn. het volgende:
[..]
SNAP JE? Als wanneer je erop staat. Splet. Omdat
ie zo klein is. Snap je?
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:28 schreef Bravebart het volgende:
Zelfde geldt trouwens voor het verwijderen van een topic uit MyAT; hij blijft nog gewoon in je posthistory staan.
Wtf?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
er is een bug
als een ge-tvp-knopt-topic meerdere pagina's heeft moet je op ctrl ingedrukt houden als je een paginanummer aanklikt in je myAT
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:35 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wtf?En wat is er met je UI aan de hand?
Ja, dat zei je al, maar hoe en watquote:Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ja een bug dus
M'n ui moet ff verkleind worden. Kaas. moet m'n webicon nog ff weer instellen. Totdat ik een kleinere versie heb.. in Kb's
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat zei je al, maar hoe en watIk snap er geen barst van zoals je het nu omschreven hebt
Niks aan de hand?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Probeer het dan gewoon eeeeeeeens
tvp een topic waar je nog niet in gepost hebt met meerdere pagina's aan posts.
Ga naar je myat.
druk ctrl in
klik op pagina 2 van het topic.
Uuh ja, dat gaat prima? Met ⌘ weliswaar, maar dat hoort niet uit te maken...quote:Op zondag 6 juni 2010 17:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Probeer het dan gewoon eeeeeeeens
tvp een topic waar je nog niet in gepost hebt met meerdere pagina's aan posts.
Ga naar je myat.
druk ctrl in
klik op pagina 2 van het topic.
No shitquote:Op zondag 6 juni 2010 17:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
ahhh je kan nu ook een topic uit je myat gooienkijk maar, op de kruisjes klikken
die bug is gefixed dus
quote:
Waarom heb je er steeds 3 enters zitten? Ook een bug in de nieuwe lay-out?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:48 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja dat wist ik nog niet gek!
Kut, ik kliktequote:Op zondag 6 juni 2010 17:47 schreef Bravebart het volgende:
[..]
No shit
Nu nog een hyperlink ernaartoe voor de kutusers (net als dit) en ik ben tevreden![]()
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom heb je er steeds 3 enters zitten? Ook een bug in de nieuwe lay-out?
Faler ook die GM.quote:
quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef MarkM het volgende:
[..]
Kwaliteit die UI van jou zeg.
[ afbeelding ]
Je snapt het niet, mensen horen te doen wat ze zelf willen, niet wat Smijn wil.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:54 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Je snapt het niet, nu hoor je te zeggen: 'Leuke grap Jasmijn'.
Ik heb hem na 20 seconden uitgezet.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:05 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Het wordt gedurende de video oom gewoon erger
Welkequote:
Hihiquote:
Ja sorryquote:
Nog maar net geboren en nu al last van het Michael Jackson syndroomquote:Op zondag 6 juni 2010 18:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar hij ontnegert. Hij wordt lichtbruin
Mijntje, ga je naar Zwolle of Groningen te studererern.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:15 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ja goed geloof ikAK was wel een beetje lastig.
Zwolluhhhquote:Op zondag 6 juni 2010 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijntje, ga je naar Zwolle of Groningen te studererern.
Zielig he? Maar betekent wel dat hij 50 jaar wordtquote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog maar net geboren en nu al last van het Michael Jackson syndroomZo jong
quote:
Waar de fuck heb jij het over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |