Klopt. Maar wat heeft Tweakers daarmee te maken?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De nieuwe layoutsIk hoorde dat de rest er allemaal uit gaat?
Prima toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heel het idee van FOK! komt van Tweakers.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, en dan nog, daar kwam een idee. Voor de rest weinig overlapping (meer!)quote:Op zondag 6 juni 2010 18:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heel het idee van FOK! komt van Tweakers.
Niet als de mobile layout ook weg gaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima toch?
Ik had het allang voor een paar miljoen verkocht als het me geboden werd. Dikke doei!
En daarna een nieuwe site opbouwen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook vast niet aan gedachtquote:
Dan is het niet gek dat FOK! een goede lay-out zoals die van Tweakers gaat gebruiken.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en dan nog, daar kwam een idee. Voor de rest weinig overlapping (meer!)
Never change a winning team layout.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan is het niet gek dat FOK! een goede lay-out zoals die van Tweakers gaat gebruiken.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zolang ze de oude maar niet weg doen voor de nieuwe er is.
De Mobilelayout kunnen ze gewoon verwijderen hoor. Voordat er een nieuwe is.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Natuurlijk doen ze dat niet als de nieuwe er nog niet is en je haalt de oude weg dan hou je toch geen layout over? dan krijg je zoiets:
Topic>pub#SC
>dagoduck zegt: hallo
>Jotcha zegt:doei
dat kan toch niet
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Natuurlijk doen ze dat niet als de nieuwe er nog niet is en je haalt de oude weg dan hou je toch geen layout over? dan krijg je zoiets:
Topic>pub#SC
>dagoduck zegt: hallo
>Jotcha zegt:doei
dat kan toch niet
Quickquote.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:41 schreef Renesite het volgende:
Bagger werkt prima op mobiel idd. Vooral met vodafone. Met Hi vond ik hem wat traag
Ik vind het maar matigquote:Op zondag 6 juni 2010 18:41 schreef Renesite het volgende:
Bagger werkt prima op mobiel idd. Vooral met vodafone. Met Hi vond ik hem wat traag
Mensen die PI's gebruikenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het maar matigOmdat je geen PI's kan
quote:
Dat werkt in de bagger toch welquote:Op zondag 6 juni 2010 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het maar matigOmdat je geen PI's kan
Bij mij nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |