Echt?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Net zoals een fleshlight hetzelfde voelt als een echte kut.
Heb je dat dan al eens geprobeerd?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:38 schreef mstr het volgende:
[..]
Net zoals een fleshlight hetzelfde voelt als een echte kut.
Ga jij nou eerst maar eens een meisje zien te vinden.quote:
Ik zeg alleen dat iRacing best in de buurt komt van echt autorijden en dan begin je ineens hierover?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:44 schreef mstr het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens een meisje zien te vinden.
Want al die verhalen van 'ik ga er eentje op vakantie scoren' hebben we nu wel gehoord.
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:46 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zeg alleen dat iRacing best in de buurt komt van echt autorijden en dan begin je ineens hierover?_????
Dat heeft toch niets te maken met het feit dat ik nu geen vriendin heb?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:48 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar jij moet even laten weten waar het over ging, terwijl dat volgens mij wel duidelijk was.
Wat ik zei had ook niets te maken met waar ik het over had. En nu?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat heeft toch niets te maken met het feit dat ik nu geen vriendin heb?
Maakt niet uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef Bravebart het volgende:
Oh, sorry dat ik interrumpeer Jotch en Deau
okee!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef RoBro het volgende:
jullie raden nooit over wie ik vandaag had gedroomd trouwens
Nou RoBro vertel! We zijn zo benieuwd!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef RoBro het volgende:
Sararaats!quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef RoBro het volgende:
nou ik zou het eerlijk vertelde ik had zo gedroomd dat ik liiszle tegenkwam en dat ze me in elkaar beukte best raar he eigenlijk vind ik het een beetje eng wat ik had gister toevallig even in haar fotoboek gekekenquote:
fascinerend...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:57 schreef RoBro het volgende:
[..]
nou ik zou het eerlijk vertelde ik had zo gedroomd dat ik liiszle tegenkwam en dat ze me in elkaar beukte best raar he eigenlijk vind ik het een beetje eng wat ik had gister toevallig even in haar fotoboek gekeken
als je dit al fascinered vind moet je eens mijn dagboek op bol punt com bestellen zal je leven voorgoed veranderenquote:
De zus van jan smit? Monique?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:54 schreef RoBro het volgende:
QFTquote:Op zondag 6 juni 2010 16:02 schreef RoBro het volgende:
[..]
ik blijf dat stiekem een geil smaatje vinden
link?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:59 schreef RoBro het volgende:
[..]
als je dit al fascinered vind moet je eens mijn dagboek op bol punt com bestellen zal je leven voorgoed veranderen
da's heul geen dagboekquote:Op zondag 6 juni 2010 16:07 schreef RoBro het volgende:
[..]
http://www.bol.com/nl/p/n(...)006195033/index.html
He?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:18 schreef mstr het volgende:
Nu moet ik een keer extra Tab-en om te 'Invoeren'.
Als ik iets getypt hebt in het snel-invoeren-vak, hoefde ik eerst 2x op tab te drukken om op 'Invoeren' uit te komen, nu 3x.quote:
Komt dat dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:20 schreef mstr het volgende:
[..]
Als ik iets getypt hebt in het snel-invoeren-vak, hoefde ik eerst 2x op tab te drukken om op 'Invoeren' uit te komen, nu 3x.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |