Welke layout gebruik je.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:37 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik zie de helft van de UI's niet meer, Hyman, DeLuna, L.no en die van mijzelf zie ik niet meer.
Hmm vreemd. In de nieuwe layout doen die het ook niet omdat Webicon.quote:
Zie je bij mij Zoidberg nog wel dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie alles nog, is dat raar?
Nee. Dat is normaal als je op Bagger draait.quote:
Dat lelijke roze beest? Ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Zie je bij mij Zoidberg nog wel dan?
Ze hebben blijkbaar nog nooit van een test omgeving gehoord.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef DeLuna het volgende:
Maar wat gebeurt er nou allemaal? Ik zie overal knopjes en kruisjes.
Een neger in een steegje?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben nog nooit zo bang geweest als vrijdagnacht.
Misschien is ie leegquote:Op zondag 6 juni 2010 19:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
EN MIJN IPOD IS NIET MEERGeen idee wat dat ding heeft maar hij deed het ineens niet meer.
Achtervolgd door een horde vreemdelingen?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er is een tvpknop bijgekomen. Je kunt nu topics uit MyAT verwijderen.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef DeLuna het volgende:
Maar wat gebeurt er nou allemaal? Ik zie overal knopjes en kruisjes.
Onzin. De knoppen werken allemaal gewoon.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar nog nooit van een test omgeving gehoord.
Hoezo?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee.quote:
Wat is het verschil?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm vreemd. In de nieuwe layout doen die het ook niet omdat Webicon.
Is het een touch?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee.Hij doet niets meer en PC herkent hem ook niet en hi jheeft de hele nacht aan de lader gelegen.
Webicons worden niet meer weergeven.quote:
Naast invoeren. Aan de rechterkant kan je een topic volgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |