Ik heb hem na 20 seconden uitgezet.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:05 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Het wordt gedurende de video oom gewoon erger
Welkequote:
Hihiquote:
Ja sorryquote:
Nog maar net geboren en nu al last van het Michael Jackson syndroomquote:Op zondag 6 juni 2010 18:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, maar hij ontnegert. Hij wordt lichtbruin
Mijntje, ga je naar Zwolle of Groningen te studererern.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:15 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Ja goed geloof ikAK was wel een beetje lastig.
Zwolluhhhquote:Op zondag 6 juni 2010 18:19 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijntje, ga je naar Zwolle of Groningen te studererern.
Zielig he? Maar betekent wel dat hij 50 jaar wordtquote:Op zondag 6 juni 2010 18:18 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nog maar net geboren en nu al last van het Michael Jackson syndroomZo jong
quote:
Waar de fuck heb jij het over.quote:
Klopt. Maar wat heeft Tweakers daarmee te maken?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
De nieuwe layoutsIk hoorde dat de rest er allemaal uit gaat?
Prima toch?quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Heel het idee van FOK! komt van Tweakers.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, en dan nog, daar kwam een idee. Voor de rest weinig overlapping (meer!)quote:Op zondag 6 juni 2010 18:24 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heel het idee van FOK! komt van Tweakers.
Niet als de mobile layout ook weg gaat.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Prima toch?
Ik had het allang voor een paar miljoen verkocht als het me geboden werd. Dikke doei!
En daarna een nieuwe site opbouwen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook vast niet aan gedachtquote:
Dan is het niet gek dat FOK! een goede lay-out zoals die van Tweakers gaat gebruiken.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, en dan nog, daar kwam een idee. Voor de rest weinig overlapping (meer!)
Never change a winning team layout.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:27 schreef MarkM het volgende:
[..]
Dan is het niet gek dat FOK! een goede lay-out zoals die van Tweakers gaat gebruiken.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zolang ze de oude maar niet weg doen voor de nieuwe er is.
De Mobilelayout kunnen ze gewoon verwijderen hoor. Voordat er een nieuwe is.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Natuurlijk doen ze dat niet als de nieuwe er nog niet is en je haalt de oude weg dan hou je toch geen layout over? dan krijg je zoiets:
Topic>pub#SC
>dagoduck zegt: hallo
>Jotcha zegt:doei
dat kan toch niet
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]Natuurlijk doen ze dat niet als de nieuwe er nog niet is en je haalt de oude weg dan hou je toch geen layout over? dan krijg je zoiets:
Topic>pub#SC
>dagoduck zegt: hallo
>Jotcha zegt:doei
dat kan toch niet
Quickquote.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:41 schreef Renesite het volgende:
Bagger werkt prima op mobiel idd. Vooral met vodafone. Met Hi vond ik hem wat traag
Ik vind het maar matigquote:Op zondag 6 juni 2010 18:41 schreef Renesite het volgende:
Bagger werkt prima op mobiel idd. Vooral met vodafone. Met Hi vond ik hem wat traag
Mensen die PI's gebruikenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het maar matigOmdat je geen PI's kan
quote:
Dat werkt in de bagger toch welquote:Op zondag 6 juni 2010 18:55 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vind het maar matigOmdat je geen PI's kan
Bij mij nietquote:
Grapjequote:
Nagelbijterd!quote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal laden na lange tijd die PIs pas, never the less... het werkt wel
Waarom krijg ik dan die maffe oranje mobiel versiequote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Opties instellingen 'ook gebruiken op mobiel' ja/nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan die maffe oranje mobiel versie
Kan je bij opties uitzetten.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan die maffe oranje mobiel versie
Dat is raar, dat had ik altijd aan staanquote:Op zondag 6 juni 2010 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Opties instellingen 'ook gebruiken op mobiel' ja/nee.
Niks ja ja. Ik moest ff wat kijken i.v.m laadsnelheid.quote:
Moet je het tegenovergestelde aanvinken. Als Ja is, oranje op mobiel is, moet je even nee doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:12 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is raar, dat had ik altijd aan staan
Woei!quote:
Zeit für bier.quote:
Eindelijk PI's in de mobiele layout danquote:Op zondag 6 juni 2010 19:07 schreef Renesite het volgende:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:29 schreef Stroopwafels het volgende:
Ziet iemand mijn UI nog? Na de TVP update zie ik Zoidberg niet meer.
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:31 schreef Hyman het volgende:
[..]
Eindelijk PI's in de mobiele layout dan?
Welke layout gebruik je.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:37 schreef Stroopwafels het volgende:
Ik zie de helft van de UI's niet meer, Hyman, DeLuna, L.no en die van mijzelf zie ik niet meer.
Hmm vreemd. In de nieuwe layout doen die het ook niet omdat Webicon.quote:
Zie je bij mij Zoidberg nog wel dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:39 schreef DeLuna het volgende:
Ik zie alles nog, is dat raar?
Nee. Dat is normaal als je op Bagger draait.quote:
Dat lelijke roze beest? Ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:40 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Zie je bij mij Zoidberg nog wel dan?
Ze hebben blijkbaar nog nooit van een test omgeving gehoord.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef DeLuna het volgende:
Maar wat gebeurt er nou allemaal? Ik zie overal knopjes en kruisjes.
Een neger in een steegje?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben nog nooit zo bang geweest als vrijdagnacht.
Misschien is ie leegquote:Op zondag 6 juni 2010 19:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
EN MIJN IPOD IS NIET MEERGeen idee wat dat ding heeft maar hij deed het ineens niet meer.
Achtervolgd door een horde vreemdelingen?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er is een tvpknop bijgekomen. Je kunt nu topics uit MyAT verwijderen.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef DeLuna het volgende:
Maar wat gebeurt er nou allemaal? Ik zie overal knopjes en kruisjes.
Onzin. De knoppen werken allemaal gewoon.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Stroopwafels het volgende:
[..]
Ze hebben blijkbaar nog nooit van een test omgeving gehoord.
Hoezo?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:50 schreef Mexicaantje. het volgende:
Nee.quote:
Wat is het verschil?quote:Op zondag 6 juni 2010 19:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Hmm vreemd. In de nieuwe layout doen die het ook niet omdat Webicon.
Is het een touch?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:02 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee.Hij doet niets meer en PC herkent hem ook niet en hi jheeft de hele nacht aan de lader gelegen.
Webicons worden niet meer weergeven.quote:
Naast invoeren. Aan de rechterkant kan je een topic volgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |