Passievrucht gek, ken je klassiekersquote:
Maar luistert geen nederhop?quote:
Jongequote:
Het spijt me man.quote:
quote:
Zwollequote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De neger!
Het zijn allemaal langharige pups en we krijgen het mannetje![]()
[..]
Puppieeez.
Wat voor een puppieeez?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De neger!
Het zijn allemaal langharige pups en we krijgen het mannetje![]()
[..]
Puppieeez.
Nee, geen Chihuahuaquote:Op zondag 6 juni 2010 15:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Liev he! Zo foto's.
[..]
Niet dat ik weet
[..]
ChihuahuasHeel liev.
Jeuj! En wanneer mag 'ie mee naar huis? Of hebben jullie hem al?quote:
Jawelquote:
Neejoh! Hij is net 4 wekenquote:Op zondag 6 juni 2010 @ 15:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jeuj! En wanneer mag 'ie mee naar huis? Of hebben jullie hem al?
... Wat een geweldig argument Robroquote:Op zondag 6 juni 2010 @ 15:18 schreef RoBro het volgende:
mensen die chiwawawawawas honden noemen verdienen eigenlijk ook geen huisdier het zijn gemodificeerde konijnen
Zeilen was een grapje, heb slipcursus en 4wd cursus gehad enzo. En BBQ, ferrari rijden en nog veel meer.quote:
Hey, ben jij er ook weer?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JawelMaar we gaan er niet zo spastisch mee doen. We willen gewoon een kleine hond omdat dat makkelijker is.
[..]
Neejoh! Hij is net 4 wekenHij mag mee de dag voor mijn verjaardag (25e mag hij mee
)
[..]
... Wat een geweldig argument Robro
zat je op een kussentje of waren de pedalen aangepastquote:Op zondag 6 juni 2010 15:26 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Zeilen was een grapje, heb slipcursus en 4wd cursus gehad enzo. En BBQ, ferrari rijden en nog veel meer.
Hihi, dus nu issie net zo groot als een flinke rat?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JawelMaar we gaan er niet zo spastisch mee doen. We willen gewoon een kleine hond omdat dat makkelijker is.
[..]
Neejoh! Hij is net 4 wekenHij mag mee de dag voor mijn verjaardag (25e mag hij mee
)
[..]
... Wat een geweldig argument Robro
Nee. Ik was wel een van de beste met de slipcursusquote:Op zondag 6 juni 2010 15:27 schreef RoBro het volgende:
[..]
zat je op een kussentje of waren de pedalen aangepast
Ik verwachtte niet echt iets toen ik erop klikte maar toch viel het nogal tegen.quote:
Je reed met 40+ers?quote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Nee. Ik was wel een van de beste met de slipcursus
[..]
Ik verwachtte niet echt iets toen ik erop klikte maar toch viel het nogal tegen.
krijg je door jouw rfactor ervaring natuurlijk al snelquote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
[..]
Ik verwachtte niet echt iets toen ik erop klikte maar toch viel het nogal tegen.
Ja, want rFactor is natuurgetrouw...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
krijg je door jouw rfactor ervaring natuurlijk al snel
Nee, ik ben nog bezig met rijlessenquote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef RoBro het volgende:
[..]
krijg je door jouw rfactor ervaring natuurlijk al snel
Okee.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef Jotcha het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |