bv een Canon T2i of een retourtje Denver-Taipei.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 11:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Kost de SC 869 dollar? En wat koop ik daar allemaal voor?
quote:
Tijd voor een welverdiend biertje dan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Net thuis, bovenverdieping is helemaal leeg, beneden is de helft er ook al uit
Arm kindquote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
en OMG... ik ben van mn geloof gevallen, ik heb crocs gekocht voor Lennon....![]()
![]()
Eerst hard werken en dan die hitte. Dat wil wel ja.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Ze hakken er wel in op dagen als vandaag
Hij vindt ze erg fijn zitten, zo te zien.... hij lopter goed op en lekker koel aan de voeten.quote:
Ik bel de kinderbescherming vast.quote:
Maakt dat de mishandeling minder dan?quote:
Natuurlijk... het voetbed van deze schoenen zijn goed, het bandje om de hak is goed... niets mis mee, tenminste voor wat betreft de Kinderbescherming.quote:
Je ziet er straks dus uit als een rode kreeft?quote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Natuurlijk... het voetbed van deze schoenen zijn goed, het bandje om de hak is goed... niets mis mee, tenminste voor wat betreft de Kinderbescherming.
Eet smakelijk!quote:
Hoi Yuriquote:
Etcie!quote:
Wie?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:27 schreef Etcetera het volgende:
What has happened with Robben?
Ak ok. Dan zal ik mijn buren straks maar vertellen dat de oranje versiering weer weg kan.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:32 schreef Etcetera het volgende:
Voetballer van Oranje, Arjen Robben, blijkbaar geblesseerd, land in paniek, geen wereldbeker.
Die & zoiets
En straks komt een een pers conferentie dat Oranje niet naar Zuid Afrika vertrekt?quote:
Al die voetballers in Oranje zijn toch einzelgangers? Ik heb Oranje al 20 jaar niet als één team zien voetballen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:56 schreef Etcetera het volgende:
Als het winnen van het WK van 1 speler af moet hangen is er toch iets goed mis lijkt me. Het is een teamsport
quote:De ANWB voorziet chaos op de Nederlandse wegen door Europese aanbesteding van bewegwijzering. De organisatie ontfermt zich al meer dan honderd jaar over plaatsing, onderhoud en coördinatie van borden, maar de contracten met de overheden lopen af. Dat komt door Europese aanbestedingsregels.
De ANWB moet - door Europese aanbestedingsregels - net als andere marktpartijen meebieden op de bewegwijzeringspakketten van afzonderlijke gemeenten, provincies en landelijke wegbeheerders. De bond denkt in de concurrentieslag een belangrijk deel van de verantwoordelijkheid te verliezen.
"Het effect ervan hebben we in Belgiė gezien", waarschuwt noordelijk regiomanager van de ANWB Steef Engelsman. "Het onderbrengen van de zorg voor bewegwijzering bij verschillende partijen leidt tot afbraak van de uniformiteit en eenduidigheid en tot verslechtering van het onderhoud. We moeten niet raar opkijken als een route straks ineens bij een kruispunt ophoudt, omdat vanaf daar toevallig een andere wegbeheerder de baas is. Ook kunnen plaatsen verschillende namen krijgen. Dat zien we al in de provincie Groningen, waar op het ene bord Nieuweschans staat geschreven en op het andere Bad Nieuweschans. Da's is nog maar het begin."
Engelsman waarschuwt ook dat overheden de 'ogen en oren' van de ANWB kwijt raken. "Wij hebben alleen al met de Wegenwacht veel mensen op de weg. Die melden als er ergens een bord defect is. Hoe moet het straks? Het moet toch geen puzzeltocht worden?"
De provincies Groningen en Drenthe zijn daar als wegbeheerder niet bang voor. Zij betitelen de noodkreet van de ANWB als koudwatervrees. "Hier spreekt een oude monopolist die nu mee moet in de concurrentiestrijd en tegenstribbelt", oordeelt Drents gedeputeerde Rob Bats.
"Dit betitel ik als pure bangmakerij. Het is zeker zo dat we een aantal zaken opnieuw moeten regelen, maar we zullen er als overheid op toezien dat nieuwe partijen zich aan de uniforme richtlijnen houden."
Ik wel, met het EK 2008quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al die voetballers in Oranje zijn toch einzelgangers? Ik heb Oranje al 20 jaar niet als één team zien voetballen.
De EU waardoor alles beter zou worden.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:03 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
![]()
Ja laten we de bewegwijzering ook uitbesteden aan meerdere instanties! Welke idioot bedenkt dat soort dingen
Die week was ik dan zeker ergens anders mee bezig.quote:Ik wel, met het EK 20083 wedsrijden ge-wel-dig voetbal, Italie, Frankrijk en Roemenie werden van de mat gespeeld
Neuh, schaduw doet wonderen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 15:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Je ziet er straks dus uit als een rode kreeft?
Beterquote:
Ik vermoed ineens dat een navigatie-systeem graag wil dat mensen verdwalen en dus meer navigatie systemen kopenquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De EU waardoor alles beter zou worden.![]()
En dat waren zulke mooie wedstrijdenquote:Die week was ik dan zeker ergens anders mee bezig.
PS zal daar wel rond hobbelen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:19 schreef MadMaster het volgende:
Heb heerlijk liggen soezen, eerst in de zon, later in de schaduw.
Maar kan niet echt zeggen dat ik er van opgeknapt ben, ben zo loom als de pest...
Voor degene die toevallig in de buurt zijn, morgen om 16.00 uur Moke gratis ende voor niets in het Vondelpark.
I'll be there...
Dat zal toch wel? Zelfs ik weet dat!quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zou best wel eens kunnen, weet alleen niet of ze weet wie/wat Moke is...
Ik heb er toen maar één gezien, Nederland-Roemeniė.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
En dat waren zulke mooie wedstrijden![]()
Eetsequote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er toen maar één gezien, Nederland-Roemeniė.
Tegen Frankrijk weet ik niet meer waar ik was, tegen Italiė zaten we bij Raymann in het theater.
Hij had een TV verstop op het TV podium, dat hij allen kon zien en brulde het uit als Nederland weer gescoord had met daarbij teksten als: 'Je had beter thuis kunnen blijven vanavond.' en 'Jullie gaan dit niet geloven...'.
Zeker niet zonder Robben.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Kan me trouwens niet voorstellen dat ze weer zo goed gaan spelenIs dat erg?
* Ofyles2 het niet op heeft met Twitterapps, hij schrijft ze liever zelf...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:33 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Iemand had problemen met Tweetdeck. Ik denk, ik gooi er een referentie naar The IT Crowd in: Did you try turning it off and on again.
Twittert ze terug in het engels![]()
* Ofyles2 kan het allemaal niet zoveel schelen. Het hoort erbij dat sterspelers zo nu en dan in de ziekenboeg tuimelen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker niet zonder Robben.
En nee, da's niet erg.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:32 schreef Etcetera het volgende:
Voetballer van Oranje, Arjen Robben, blijkbaar geblesseerd, land in paniek, geen wereldbeker.
Die & zoiets
quote:
Beter dan dit kunnen de debatten niet worden:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Het kan dus wel; een verkiezingsdebat met de lijstrekkers van de 6 grootste partijen waar ze allemaal aardig voor elkaar waren, elkaar netjes lieten uitpraten en niet boos werden.
Ok, het was het Jeugdjournaal Verkiezingsdebat, maar toch.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Het kan dus wel; een verkiezingsdebat met de lijstrekkers van de 6 grootste partijen waar ze allemaal aardig voor elkaar waren, elkaar netjes lieten uitpraten en niet boos werden.
Ok, het was het Jeugdjournaal Verkiezingsdebat, maar toch.
Ik heb er drie kwartier met veel plezier naar gekeken.quote:
Tja, aan de andere kant, als je pensioenfondsen voor de volle 100% geld laat steken in risicoloze spaarbeleggingen, is het rendement zo laag dat we ook langer moeten gaan doorwerken...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
De verhoging van de pensioen- en AOW leeftijd afhankelijk maken van de resultaten van de beleggingen van de fondsen!? Hebben we dan helemaal niks geleerd van de afgelopen crisis! Het is net letterlijk gezegd in het journaal. Mochten de fondsen slechte resultaten behalen met beleggingen dan gaan ook de werknemers betalen om dat te compenseren. In plaats van de beleggers te beperken in riskante beleggingen hebben ze dus vrij spel gekregen.![]()
De vertegenwoordigers van werkgevers en werknemers moeten wel knettergek zijn om tot dit accoord te komen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga gewoon de jackpot winnen en rentenieren.
Als ik de 26,5 miljoen win, is de kans aanzienlijk dat ik minimaal semi-permanent naar een oord als dit gaquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc is te snel om een spel te spelennu moet ik een proggie downloaden dat m'n cpu omhoog jenst naar 100% zodat ik normaal kan spelen
Rubberband AI...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc is te snel om een spel te spelennu moet ik een proggie downloaden dat m'n cpu omhoog jenst naar 100% zodat ik normaal kan spelen
quote:
Zeker. Ik baal als een stekker.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi klote dat je moet werken vandaag Cobra
Mooi, weer iets waar ik niet naar toe hoef te gaan dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben vandaag in Rotterdam in het fotografiemuseum geweest.
Vond het kort samengevat nogal tegenvallen![]()
Beetje genoten van het uitzicht?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kunnen net 2 slechte exposities geweest zijn....
Voor de rest wel heerlijk bij Hotel New York op het terras gezeten
Fuck-ing bril-jant.quote:Strafvermindering
Als Van der Sloot schuld bekent, kan hij tot 10 jaar strafvermindering krijgen. Als hij zich goed gedraagt in de gevangenis, of werkt of studeert, kan dat ook. Amoreti: "Voor elke twee dagen werk of studie, gaat er een dag van de straf af."
Welk brok techniek heeft die foto gemaakt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Echt, what the hell, wij leven op een pixel. Een pixel! Ik voel me klein nu
Doet ie het nog!?quote:
Ben ik weerquote:
Ik snap dat wel, ben ook niet zo kapot van die stad...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben vandaag in Rotterdam in het fotografiemuseum geweest.
Vond het kort samengevat nogal tegenvallen![]()
voor jou maakt het denk ik niet uit welke locatie ik in Rotterdam had neergezet. Was toch niets geweestquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, ben ook niet zo kapot van die stad...
Wat dan weer een Twitterapp is, waar je het niet op hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 het niet op heeft met Twitterapps, hij schrijft ze liever zelf...
Had ik het dan over een locatie?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
voor jou maakt het denk ik niet uit welke locatie ik in Rotterdam had neergezet. Was toch niets geweest
Adios...quote:Ben er weg van
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dan weer een Twitterapp is, waar je het niet op hebt.
Gevalletje vicieuze cirkel...
Wat was je score ook al weer in die nerd-test?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Echt, what the hell, wij leven op een pixel. Een pixel! Ik voel me klein nu
Streef je een Iraans systeem na?quote:Op zondag 6 juni 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Zo, ben weer bij met de postings van vandaag...
O nee, Diaan had Crocs gekocht voor dat arme kind, las ik net.
Mensen die afgesneden kaplaarzen met gaten aan hun voeten doen, kan je toch niet serieus nemen?
[ afbeelding ]
Ik heb heel wat sprongen gemaakt, maar ik denk dat ik ook zo iets zou roepen als dat mijn uitzicht is.quote:
Noem jij Weird Al slecht!?quote:
Ah, ik dacht al dat je het leuk zou vinden.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:47 schreef Etcetera het volgende:
Nee het is fantastisch maar het is tegelijkertijd zo fout
Nu heb je tenminste een clip om te laten zien op een groot scherm tijdens je volgende Lan.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:50 schreef Etcetera het volgende:
En ik zit net The Big Bang Theory te kijken dus dat combineert wel aardig
Oh dat moet wel lukken, die gasten zijn gek genoeg om het te doenquote:Op zondag 6 juni 2010 02:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu heb je tenminste een clip om te laten zien op een groot scherm tijdens je volgende Lan.
Dan moeten jij en Ofyles maar een app schrijven/ontwerpen/maken dat die clip op elke computer in de zaal te zien is.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat moet wel lukken, die gasten zijn gek genoeg om het te doenWeet alleen niet of er een beamer in de lanzaal hangt of dat ze weer een aparte filmzaal hebben.
Oh, topic kill.quote:
You rang?quote:Op zondag 6 juni 2010 02:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moeten jij en Ofyles maar een app schrijven/ontwerpen/maken dat die clip op elke computer in de zaal te zien is.
Yesquote:
The video featured the hot model Betsy Lynn George, who comes over to an older man's apartment to, "Play this tape," and proceeds to dance seductively for the older man.quote:Op zondag 6 juni 2010 03:41 schreef Cobra4 het volgende:
Even een belangrijke vraag. Wie is eigenlijk dat grietje in deze super clip?
Heb 3 keer de Amish bezocht in de omgeveing van Berlin en Walnut Creek in Ohio, geweldige ervaring.quote:
Wat is de voorspelling voor vanmiddag?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Of het vanmiddag Moke in het Vondelpark wordt, met dit weer betwijfel ik het...
Regen, onweer, hagel, maar wel nog warm...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling voor vanmiddag?
En hoe laat wordt deze ellende verwacht?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Regen, onweer, hagel, maar wel nog warm...
Ik ben Pelleboer niet, maar buienradar laat buien zien rond 13.30 uur boven Amsterdam...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En hoe laat wordt deze ellende verwacht?
Aj, dan moet ik wellicht eerder afbreken dan verwachtquote:Op zondag 6 juni 2010 11:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben Pelleboer niet, maar buienradar laat buien zien rond 13.30 uur boven Amsterdam...
hier (nog) wel. Net anderhalf uur wezen lopen in de zonquote:Op zondag 6 juni 2010 11:32 schreef iamredleader het volgende:
Het is drukkend warm, maar geen zonzo kan ik niet verbranden/bruin worden
www.buienradar.nlquote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling voor vanmiddag?
Ja zal maar weg geweest zijn, heb je zomaar de zomer gemist.quote:
Ik hou wel van dat soort overzichtelijke sitesquote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Bijna net zo handig als
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Verklaar je nader....quote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Waarom moet je geld betalen om op Marktplaats te kunnen adverteren
De regen is uitgebleven...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben Pelleboer niet, maar buienradar laat buien zien rond 13.30 uur boven Amsterdam...
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:36 schreef Etcetera het volgende:
@C4: lief dat je me nog een pm'etje stuurdeIk had toen iets van 'oh ok, dan ga ik slapen'
Waar is die epische functie nou die geimplementeerd zou worden?
Thx B.quote:Op zondag 6 juni 2010 11:23 schreef B.ertha het volgende:
[..]
The video featured the hot model Betsy Lynn George, who comes over to an older man's apartment to, "Play this tape," and proceeds to dance seductively for the older man.
Omdat Marktplaats ook wil verdienenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:21 schreef Etcetera het volgende:Waarom moet je geld betalen om op Marktplaats te kunnen adverteren
Nog wel, maar op TV zie ik toevallig nu een hockeypartijtje waar de papraplu's de tribunes bevolken...quote:
Nope, volgens mij bepaalt de categorie waar je je advertentie plaatst of je moet betalen;quote:Op zondag 6 juni 2010 14:53 schreef MadMaster het volgende:
Wekt Marktplaats niet volgens het principe dat je x procent of promille van het verkoopbedrag moet betalen aan hun, zoals Ebay altijd werkte?
Ah, je kan dus beter je auto aanbieden in de categorie 'Computers'...quote:Op zondag 6 juni 2010 14:55 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nope, volgens mij bepaalt de categorie waar je je advertentie plaatst of je moet betalen;
Een computer of onderdelen daarvan verkopen kost bijvoorbeeld niks, een huis of een auto wel. Ondanks dat je best computers hebt die duurder zijn dan een brakke auto.
Jij bent niet duur.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:57 schreef Etcetera het volgende:
15 euro voor 12 weken. 9 euro voor 4 weken.
Heb net wel gelezen dat er binnenkort een totaal nieuwe layout komt: Nieuwe forumlayout sneaktopic #2quote:
quote:
quote:
Gelukkig. Het kan dus nog wel even duren.quote:Die nieuwe forum layout staat al heel lang op het programma. Lijkt wel op de HTC update naar 2.1, die komt ook maar niet
Huh, volgens mij draai ik die al out of the box hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 15:17 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Die nieuwe forum layout staat al heel lang op het programma. Lijkt wel op de HTC update naar 2.1, die komt ook maar niet
Ik heb geen problemen. Scherm openen, op play drukken en de demo start.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan die swf-bestanden niet op mijn scherm krijgen
Krijg alleen maar foutmeldingen in Internet Explorer.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen. Scherm openen, op play drukken en de demo start.
Raar. Ik zit hier te werken met IE6 en geen probleem.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Krijg alleen maar foutmeldingen in Internet Explorer.
En ja, ik heb Shockwave en Flash geļnstalleerd...
Lekkere zondag dan. En Moke en je laptop verneukt.quote:Op zondag 6 juni 2010 15:29 schreef MadMaster het volgende:
Mijn laptop spoort geloof ik niet helemaal...
Ach, ik heb nu ook wat te doen (uitzoeken waarom die swf'jes het niet doen bijvoorbeeld)...quote:Op zondag 6 juni 2010 15:33 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lekkere zondag dan. En Moke en je laptop verneukt.
Hč wat, waar?quote:Op zondag 6 juni 2010 16:09 schreef MadMaster het volgende:
Hé een TVP-knop onder het tekst-invoer vak.
Was die al opgemerkt?
Onder het tekst-invoer vak onderaan de pagina, naast de Preview- en Invoeren-knop.quote:
Hier werkt iequote:Op zondag 6 juni 2010 16:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder het tekst-invoer vak onderaan de pagina, naast de Preview- en Invoeren-knop.
Voor zover ik kan testen werkt 'ie alleen nog niet, ook al komt er een pop-up die zegt van wel.
Heb de TVP-knop in een willekeurig topic gebruikt en er gebeurt niets, niet in het topic zelf en niet in MyAT...
Dan ben jij zeker de enige die dat kan zien. Want in bv jouw postgeschiedenis komt ie niet voor.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier werkt ie. Heb een snelle TVP gezet in het Klaagbaak-topic over die knop
Zou goed kunnen, maar daar lijkt het mij ook voor bedoeldquote:Op zondag 6 juni 2010 16:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ben jij zeker de enige die dat kan zien. Want in bv jouw postgeschiedenis komt ie niet voor.
MM heeft misschien niet gerefreshed of het werkt niet in zijn browser maar wel in Operaquote:Op zondag 6 juni 2010 16:33 schreef Cobra4 het volgende:
Maar MM kan niet zien waar hij een tvp heeft gezet.
Ik zie inderdaad bij de topics in MyAT een kruisje staan.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Andere nieuwe functie: je kan topics ook weer uit je eigen My AT smijten. Eindelijk functies in baggerlayout die het voor mij echt de moeite maken om over te stappen
Geen idee, ieder z'n meug.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
Welk makkelijk die nieuwe functies.
Maar nu de grote vraag. Is het nog wel de moeite waard om nu over te stappen van foksilver naar bagger, daar er toch een nieuwe layout komt.
Dat vroeg ik mij ook al af. Het heeft niet veel zin om bagger twee weken te gebruiken en daarna over te moeten naar de nieuwe skin. Ik ga voorlopig weer terug naar silverquote:Op zondag 6 juni 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
Welk makkelijk die nieuwe functies.
Maar nu de grote vraag. Is het nog wel de moeite waard om nu over te stappen van foksilver naar bagger, daar er toch een nieuwe layout komt.
Neem een cd van Moke mee!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ieder z'n meug.
Zo even douchen, omkleden en dan een BBQ in de straat onder partytenten die nu opgezet worden.
Buurman kwam ons net uitnodigen...
ah ik gebruik nog de oude layoutquote:Op zondag 6 juni 2010 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Baggerlayout onder het tekstinvoer vak, naast de Invoeren-knop...
Cynix, laffer! Help!quote:
Moeite met nieuwe dingen?quote:
Ja, het lukt me niet om de tvp van Jojo te verwijderen.quote:
Dit keer niet.quote:
Lukt het jou dan wel om de tvp van Jojo te verwijderen.quote:
Mij niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lukt het jou dan wel om de tvp van Jojo te verwijderen.
Gelukkig, dan ligt het dus toch niet aan mij.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ligt het dus toch niet aan mij.
Ik heb toch gelijk?quote:
Correctquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef iamredleader het volgende:
Dus verdekte TVP's zijn straks niet meer nodig?
Erg goed.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/979511/e13f3504/rapservice.html
![]()
Dus nu denken alle fans weer dat NL het WK gaat winnen?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Robben gaat mee naar het WK. Crisis Averted. Hoor de zucht van opluchting door het land gaan.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
zondag 21:30 kijktip nogmaals: the phone, RTL5 RTL7 The Longest Day
Is die nu?quote:
quote:Liefhebberts van het Nederlandsche lied. We hebben er weer een. Een muzikaal groeibriljantje. Ongepolijste ruwheid met hitpotentie. Zomaar gevonden op de YouTube. Wij stellen u voor aan... Zangeres Manita. Blond, volstrekt a-muzikaal, voorzien van dubieusmodieuze jeans en behept met een timbre waarmee u de groene aanslag van het terras kunt gritstralen. GeenStijl Talent Agency vraagt uw aandacht voor [tromgeroffel:] De Onvolprezen Prinses van de OnrendabelenPop. Check die videoclips, die alle andere videoclips overbodig maken. Zingen over het Echte Leven in een elegant kort T-shirtje. Waarom ook niet?
Ik had er iets van gelezen maar durfde het niet te luisterenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Net met dit geconfronteerd op de BBQ:
Van GeenStijl:
[..]
quote:voorzien van dubieusmodieuze jeans en behept met een timbre waarmee u de groene aanslag van het terras kunt gritstrale
Over sommige dingen mag je ook best zwijgenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Van GeenStijl:
[..]
Nee, maar ik heb wel een gescheurd middenrif van het lachen...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik had er iets van gelezen maar durfde het niet te luisteren
Heb je morgen een afspraak met je KNO arts?
Z/W En is idd nu bezig.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die nu?
De kleurenversie of zwart wit? De laatste heb ik op DVD en ik ben nog steeds bezig met die pil die ik in Normandiė heb gekocht...
Excuus aangeboden.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Over sommige dingen mag je ook best zwijgen
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een gescheurd middenrif van het lachen...
En aanvaardquote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Excuus aangeboden.
En nu naar het restant van The Longest Day (die ik eigenlijk wel kan dromen)...
Dit is nog een stuk rampzaliger dan wat ik tot nu toe heb gehoord, en daar zitten erge dingen tussenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Van GeenStijl:
[..]
psssjkt, ga fietsen jij. Tuurlijk weet ik wat moke is. Volgens mij weet ik zelfs waar ze vandaan komen (Haarlem?) maar ik was op het strandquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet er geen geld op, bij PS weet je het maar nooit...
Tikfout bij het letterlijk uitvoeren van het gezegde "een gat in de hand hebben" heeft grote gevolgenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
Zondagavond spelletjes avond. Bij deze zet ik 'bedenk een onderschrift' in.
* Whiteguy begint
[ afbeelding ]
Guatemala voortvarend van start gegaan met aanleg metro.
Ik dorst het dus niet te gokken, maar het is een beetje te nat nu om te gaan fietsen...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
psssjkt, ga fietsen jij. Tuurlijk weet ik wat moke is. Volgens mij weet ik zelfs waar ze vandaan komen (Haarlem?) maar ik was op het strand
quote:Moke is een Nederlandse band uit Amsterdam.
alles behalve horeca...quote:
quote:Vacatures |
Werken bij een top bloemist?Wilt u werken bij een top bloemist uit Meppel? Stuur dan een open solisitatiebrief.
www.123bloemenbestellen.nl/vacatures - In cache - Vergelijkbaar
quote:
Het scheelt flink als je aan de "verkeerde" kant van de toog aanwezig bent.quote:
Dat heet de goede kant van de toogquote:Op maandag 7 juni 2010 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het scheelt flink als je aan de "verkeerde" kant van de toog aanwezig bent.
In jouw geval wel. Voor PS niet.quote:
Voor mij zijn allebei de kanten goedquote:
Ik werk in een restaurant. Dus daar stappen is niet im frage. Heb er wel met de kerst gegeten met mijn familie.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ga jij, als je vrij bent, stappen in de toko waar je werkt?
Ik moet er wel aan toe voegen dat ik dat liever niet doe. Ik blijf onbewust toch opletten of alles goed gaat en als ik merk dat dat niet zo is ga ik toch helpen.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij, als je vrij bent, stappen in de toko waar je werkt?.
Is er geen mogelijkheid om na het eten aan een "bar" na te borrelen? Ik ken namelijk genoeg restaurants die na 2200 uur veranderen in een stamcafé.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik werk in een restaurant. Dus daar stappen is niet im frage. Heb er wel met de kerst gegeten met mijn familie.
Die mogelijkheid is er niet echt. Iedereen krijgt wel de mogelijkheid lekker na te tafelen maar een stamcafe wordt het niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om na het eten aan een "bar" na te borrelen? Ik ken namelijk genoeg restaurants die na 2200 uur veranderen in een stamcafé.
Dus als ik bij jou zou eten dan kan ik na het diner lekker lang borrelen zonder gestoord te worden door notoire zuipers.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er niet echt. Iedereen krijgt wel de mogelijkheid lekker na te tafelen maar een stamcafe wordt het niet.
Het was een kroeg voor het een restaurant werd. De drinkers zijn er op subtiele wijze uitgebonjoured, op een paar uitzonderingen na. We moedigen het niet aan.
In principe wel. We hebben er nog enkele maar die begrijpen dat het een restaurant is en gedragen zich netjes.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als ik bij jou zou eten dan kan ik na het diner lekker lang borrelen zonder gestoord te worden door notoire zuipers.
Ok. Dus een avond lang genieten van wild op het bord en Schots nectar in een glas.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
In principe wel. We hebben er nog enkele maar die begrijpen dat het een restaurant is en gedragen zich netjes.
Zeker, daar hebben we het al eerder over gehad meen ik. B&B erbij, niet hoeven rijdenquote:Op maandag 7 juni 2010 02:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok. Dus een avond lang genieten van wild op het bord en Schots nectar in een glas.
Dat klopt. Ik heb het nog steeds in mijn achterhoofd.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zeker, daar hebben we het al eerder over gehad meen ik. B&B erbij, niet hoeven rijden
Als het echt lang duurt en gezellig is dan blijf ik zelf ook wel eens in de B&B slapen. In dat geval is er geen eindtijdquote:Op maandag 7 juni 2010 02:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb het nog steeds in mijn achterhoofd.
quote:Op maandag 7 juni 2010 02:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als het echt lang duurt en gezellig is dan blijf ik zelf ook wel eens in de B&B slapen. In dat geval is er geen eindtijd
Gebeurt niet vaak maar soms is het nodig. Super relaxed idd dat dat gewoon kan. Mits de B&B niet vol zit natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn de betere secundaire arbeidsvoorwaarden.
Anders slaap je toch gewoon op een bank of een matje achter de toog?quote:Op maandag 7 juni 2010 02:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak maar soms is het nodig. Super relaxed idd dat dat gewoon kan. Mits de B&B niet vol zit natuurlijk.
Yep.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders slaap je toch gewoon op een bank of een matje achter de toog?
Of denk ik nu teveel als militair.
Dan ga ik maar gewoon in een bed slapen.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yep.
Ik moet de dag er na weer mensen bedienen, die waarderen het wel als ik goed ben uitgeslapen, geschoren en gedoucht ben
truste en werksequote:Op maandag 7 juni 2010 02:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar gewoon in een bed slapen.
Ik mag om 0730 weer beginnen.
dat kan idd erg vervelend zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 03:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet in slaap kunnen vallen terwijl je dat wel wilt is en blijft irritant
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Ow, en die Antartica-trip zou voor ons best wel eens eind volgend jaar kunnen gaan plaatsvinden...
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?p=532493
quote:All people of Holland need to repent and accept Jesus Christ as their savior! Until then, they will suffer and will burn in Hell along with other God-mocking countries like Denmark, Australia, England, The Netherlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |