Geen idee, ieder z'n meug.quote:Op zondag 6 juni 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
Welk makkelijk die nieuwe functies.
Maar nu de grote vraag. Is het nog wel de moeite waard om nu over te stappen van foksilver naar bagger, daar er toch een nieuwe layout komt.
Dat vroeg ik mij ook al af. Het heeft niet veel zin om bagger twee weken te gebruiken en daarna over te moeten naar de nieuwe skin. Ik ga voorlopig weer terug naar silverquote:Op zondag 6 juni 2010 16:46 schreef Cobra4 het volgende:
Welk makkelijk die nieuwe functies.
Maar nu de grote vraag. Is het nog wel de moeite waard om nu over te stappen van foksilver naar bagger, daar er toch een nieuwe layout komt.
Neem een cd van Moke mee!quote:Op zondag 6 juni 2010 16:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen idee, ieder z'n meug.
Zo even douchen, omkleden en dan een BBQ in de straat onder partytenten die nu opgezet worden.
Buurman kwam ons net uitnodigen...
ah ik gebruik nog de oude layoutquote:Op zondag 6 juni 2010 16:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Baggerlayout onder het tekstinvoer vak, naast de Invoeren-knop...
Cynix, laffer! Help!quote:
Moeite met nieuwe dingen?quote:
Ja, het lukt me niet om de tvp van Jojo te verwijderen.quote:
Dit keer niet.quote:
Lukt het jou dan wel om de tvp van Jojo te verwijderen.quote:
Mij niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Lukt het jou dan wel om de tvp van Jojo te verwijderen.
Gelukkig, dan ligt het dus toch niet aan mij.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 19:02 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig, dan ligt het dus toch niet aan mij.
Ik heb toch gelijk?quote:
Correctquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef iamredleader het volgende:
Dus verdekte TVP's zijn straks niet meer nodig?
Erg goed.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/979511/e13f3504/rapservice.html
![]()
Dus nu denken alle fans weer dat NL het WK gaat winnen?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Robben gaat mee naar het WK. Crisis Averted. Hoor de zucht van opluchting door het land gaan.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
zondag 21:30 kijktip nogmaals: the phone, RTL5 RTL7 The Longest Day
Is die nu?quote:
quote:Liefhebberts van het Nederlandsche lied. We hebben er weer een. Een muzikaal groeibriljantje. Ongepolijste ruwheid met hitpotentie. Zomaar gevonden op de YouTube. Wij stellen u voor aan... Zangeres Manita. Blond, volstrekt a-muzikaal, voorzien van dubieusmodieuze jeans en behept met een timbre waarmee u de groene aanslag van het terras kunt gritstralen. GeenStijl Talent Agency vraagt uw aandacht voor [tromgeroffel:] De Onvolprezen Prinses van de OnrendabelenPop. Check die videoclips, die alle andere videoclips overbodig maken. Zingen over het Echte Leven in een elegant kort T-shirtje. Waarom ook niet?
Ik had er iets van gelezen maar durfde het niet te luisterenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Net met dit geconfronteerd op de BBQ:
Van GeenStijl:
[..]
quote:voorzien van dubieusmodieuze jeans en behept met een timbre waarmee u de groene aanslag van het terras kunt gritstrale
Over sommige dingen mag je ook best zwijgenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Van GeenStijl:
[..]
Nee, maar ik heb wel een gescheurd middenrif van het lachen...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik had er iets van gelezen maar durfde het niet te luisteren
Heb je morgen een afspraak met je KNO arts?
Z/W En is idd nu bezig.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die nu?
De kleurenversie of zwart wit? De laatste heb ik op DVD en ik ben nog steeds bezig met die pil die ik in Normandië heb gekocht...
Excuus aangeboden.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Over sommige dingen mag je ook best zwijgen
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een gescheurd middenrif van het lachen...
En aanvaardquote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Excuus aangeboden.
En nu naar het restant van The Longest Day (die ik eigenlijk wel kan dromen)...
Dit is nog een stuk rampzaliger dan wat ik tot nu toe heb gehoord, en daar zitten erge dingen tussenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Van GeenStijl:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |