Correctquote:Op zondag 6 juni 2010 19:56 schreef iamredleader het volgende:
Dus verdekte TVP's zijn straks niet meer nodig?
Erg goed.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/979511/e13f3504/rapservice.html
![]()
Dus nu denken alle fans weer dat NL het WK gaat winnen?quote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef Etcetera het volgende:
Robben gaat mee naar het WK. Crisis Averted. Hoor de zucht van opluchting door het land gaan.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
zondag 21:30 kijktip nogmaals: the phone, RTL5 RTL7 The Longest Day
Is die nu?quote:
quote:Liefhebberts van het Nederlandsche lied. We hebben er weer een. Een muzikaal groeibriljantje. Ongepolijste ruwheid met hitpotentie. Zomaar gevonden op de YouTube. Wij stellen u voor aan... Zangeres Manita. Blond, volstrekt a-muzikaal, voorzien van dubieusmodieuze jeans en behept met een timbre waarmee u de groene aanslag van het terras kunt gritstralen. GeenStijl Talent Agency vraagt uw aandacht voor [tromgeroffel:] De Onvolprezen Prinses van de OnrendabelenPop. Check die videoclips, die alle andere videoclips overbodig maken. Zingen over het Echte Leven in een elegant kort T-shirtje. Waarom ook niet?
Ik had er iets van gelezen maar durfde het niet te luisterenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Net met dit geconfronteerd op de BBQ:
Van GeenStijl:
[..]
quote:voorzien van dubieusmodieuze jeans en behept met een timbre waarmee u de groene aanslag van het terras kunt gritstrale
Over sommige dingen mag je ook best zwijgenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Van GeenStijl:
[..]
Nee, maar ik heb wel een gescheurd middenrif van het lachen...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
Ik had er iets van gelezen maar durfde het niet te luisteren
Heb je morgen een afspraak met je KNO arts?
Z/W En is idd nu bezig.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is die nu?
De kleurenversie of zwart wit? De laatste heb ik op DVD en ik ben nog steeds bezig met die pil die ik in Normandië heb gekocht...
Excuus aangeboden.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Over sommige dingen mag je ook best zwijgen
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb wel een gescheurd middenrif van het lachen...
En aanvaardquote:Op zondag 6 juni 2010 22:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Excuus aangeboden.
En nu naar het restant van The Longest Day (die ik eigenlijk wel kan dromen)...
Dit is nog een stuk rampzaliger dan wat ik tot nu toe heb gehoord, en daar zitten erge dingen tussenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:57 schreef MadMaster het volgende:
Van GeenStijl:
[..]
psssjkt, ga fietsen jij. Tuurlijk weet ik wat moke is. Volgens mij weet ik zelfs waar ze vandaan komen (Haarlem?) maar ik was op het strandquote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:25 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zet er geen geld op, bij PS weet je het maar nooit...
Tikfout bij het letterlijk uitvoeren van het gezegde "een gat in de hand hebben" heeft grote gevolgenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:55 schreef Whiteguy het volgende:
Zondagavond spelletjes avond. Bij deze zet ik 'bedenk een onderschrift' in.
* Whiteguy begint
[ afbeelding ]
Guatemala voortvarend van start gegaan met aanleg metro.
Ik dorst het dus niet te gokken, maar het is een beetje te nat nu om te gaan fietsen...quote:Op zondag 6 juni 2010 23:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
psssjkt, ga fietsen jij. Tuurlijk weet ik wat moke is. Volgens mij weet ik zelfs waar ze vandaan komen (Haarlem?) maar ik was op het strand
quote:Moke is een Nederlandse band uit Amsterdam.
alles behalve horeca...quote:
quote:Vacatures |
Werken bij een top bloemist?Wilt u werken bij een top bloemist uit Meppel? Stuur dan een open solisitatiebrief.
www.123bloemenbestellen.nl/vacatures - In cache - Vergelijkbaar
quote:
Het scheelt flink als je aan de "verkeerde" kant van de toog aanwezig bent.quote:
Dat heet de goede kant van de toogquote:Op maandag 7 juni 2010 02:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het scheelt flink als je aan de "verkeerde" kant van de toog aanwezig bent.
In jouw geval wel. Voor PS niet.quote:
Voor mij zijn allebei de kanten goedquote:
Ik werk in een restaurant. Dus daar stappen is niet im frage. Heb er wel met de kerst gegeten met mijn familie.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:12 schreef Cobra4 het volgende:
Ga jij, als je vrij bent, stappen in de toko waar je werkt?
Ik moet er wel aan toe voegen dat ik dat liever niet doe. Ik blijf onbewust toch opletten of alles goed gaat en als ik merk dat dat niet zo is ga ik toch helpen.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij, als je vrij bent, stappen in de toko waar je werkt?.
Is er geen mogelijkheid om na het eten aan een "bar" na te borrelen? Ik ken namelijk genoeg restaurants die na 2200 uur veranderen in een stamcafé.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:14 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Ik werk in een restaurant. Dus daar stappen is niet im frage. Heb er wel met de kerst gegeten met mijn familie.
Die mogelijkheid is er niet echt. Iedereen krijgt wel de mogelijkheid lekker na te tafelen maar een stamcafe wordt het niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid om na het eten aan een "bar" na te borrelen? Ik ken namelijk genoeg restaurants die na 2200 uur veranderen in een stamcafé.
Dus als ik bij jou zou eten dan kan ik na het diner lekker lang borrelen zonder gestoord te worden door notoire zuipers.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Die mogelijkheid is er niet echt. Iedereen krijgt wel de mogelijkheid lekker na te tafelen maar een stamcafe wordt het niet.
Het was een kroeg voor het een restaurant werd. De drinkers zijn er op subtiele wijze uitgebonjoured, op een paar uitzonderingen na. We moedigen het niet aan.
In principe wel. We hebben er nog enkele maar die begrijpen dat het een restaurant is en gedragen zich netjes.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus als ik bij jou zou eten dan kan ik na het diner lekker lang borrelen zonder gestoord te worden door notoire zuipers.
Ok. Dus een avond lang genieten van wild op het bord en Schots nectar in een glas.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:31 schreef lubje25 het volgende:
[..]
In principe wel. We hebben er nog enkele maar die begrijpen dat het een restaurant is en gedragen zich netjes.
Zeker, daar hebben we het al eerder over gehad meen ik. B&B erbij, niet hoeven rijdenquote:Op maandag 7 juni 2010 02:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ok. Dus een avond lang genieten van wild op het bord en Schots nectar in een glas.
Dat klopt. Ik heb het nog steeds in mijn achterhoofd.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:36 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Zeker, daar hebben we het al eerder over gehad meen ik. B&B erbij, niet hoeven rijden
Als het echt lang duurt en gezellig is dan blijf ik zelf ook wel eens in de B&B slapen. In dat geval is er geen eindtijdquote:Op maandag 7 juni 2010 02:38 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat klopt. Ik heb het nog steeds in mijn achterhoofd.
quote:Op maandag 7 juni 2010 02:43 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Als het echt lang duurt en gezellig is dan blijf ik zelf ook wel eens in de B&B slapen. In dat geval is er geen eindtijd
Gebeurt niet vaak maar soms is het nodig. Super relaxed idd dat dat gewoon kan. Mits de B&B niet vol zit natuurlijk.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat zijn de betere secundaire arbeidsvoorwaarden.
Anders slaap je toch gewoon op een bank of een matje achter de toog?quote:Op maandag 7 juni 2010 02:48 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Gebeurt niet vaak maar soms is het nodig. Super relaxed idd dat dat gewoon kan. Mits de B&B niet vol zit natuurlijk.
Yep.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:50 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Anders slaap je toch gewoon op een bank of een matje achter de toog?
Of denk ik nu teveel als militair.
Dan ga ik maar gewoon in een bed slapen.quote:Op maandag 7 juni 2010 02:54 schreef lubje25 het volgende:
[..]
Yep.
Ik moet de dag er na weer mensen bedienen, die waarderen het wel als ik goed ben uitgeslapen, geschoren en gedoucht ben
truste en werksequote:Op maandag 7 juni 2010 02:56 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan ga ik maar gewoon in een bed slapen.
Ik mag om 0730 weer beginnen.
dat kan idd erg vervelend zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 03:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet in slaap kunnen vallen terwijl je dat wel wilt is en blijft irritant
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:45 schreef MadMaster het volgende:
Ow, en die Antartica-trip zou voor ons best wel eens eind volgend jaar kunnen gaan plaatsvinden...
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:58 schreef Cobra4 het volgende:
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?p=532493
quote:All people of Holland need to repent and accept Jesus Christ as their savior! Until then, they will suffer and will burn in Hell along with other God-mocking countries like Denmark, Australia, England, The Netherlands
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |