Eetsequote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er toen maar één gezien, Nederland-Roemenië.
Tegen Frankrijk weet ik niet meer waar ik was, tegen Italië zaten we bij Raymann in het theater.
Hij had een TV verstop op het TV podium, dat hij allen kon zien en brulde het uit als Nederland weer gescoord had met daarbij teksten als: 'Je had beter thuis kunnen blijven vanavond.' en 'Jullie gaan dit niet geloven...'.
Zeker niet zonder Robben.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:30 schreef Etcetera het volgende:
Kan me trouwens niet voorstellen dat ze weer zo goed gaan spelenIs dat erg?
* Ofyles2 het niet op heeft met Twitterapps, hij schrijft ze liever zelf...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:33 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Iemand had problemen met Tweetdeck. Ik denk, ik gooi er een referentie naar The IT Crowd in: Did you try turning it off and on again.
Twittert ze terug in het engels![]()
* Ofyles2 kan het allemaal niet zoveel schelen. Het hoort erbij dat sterspelers zo nu en dan in de ziekenboeg tuimelen...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 18:32 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zeker niet zonder Robben.
En nee, da's niet erg.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 17:32 schreef Etcetera het volgende:
Voetballer van Oranje, Arjen Robben, blijkbaar geblesseerd, land in paniek, geen wereldbeker.
Die & zoiets
quote:
Beter dan dit kunnen de debatten niet worden:quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Het kan dus wel; een verkiezingsdebat met de lijstrekkers van de 6 grootste partijen waar ze allemaal aardig voor elkaar waren, elkaar netjes lieten uitpraten en niet boos werden.
Ok, het was het Jeugdjournaal Verkiezingsdebat, maar toch.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
Het kan dus wel; een verkiezingsdebat met de lijstrekkers van de 6 grootste partijen waar ze allemaal aardig voor elkaar waren, elkaar netjes lieten uitpraten en niet boos werden.
Ok, het was het Jeugdjournaal Verkiezingsdebat, maar toch.
Ik heb er drie kwartier met veel plezier naar gekeken.quote:
Tja, aan de andere kant, als je pensioenfondsen voor de volle 100% geld laat steken in risicoloze spaarbeleggingen, is het rendement zo laag dat we ook langer moeten gaan doorwerken...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:16 schreef Cobra4 het volgende:
De verhoging van de pensioen- en AOW leeftijd afhankelijk maken van de resultaten van de beleggingen van de fondsen!? Hebben we dan helemaal niks geleerd van de afgelopen crisis! Het is net letterlijk gezegd in het journaal. Mochten de fondsen slechte resultaten behalen met beleggingen dan gaan ook de werknemers betalen om dat te compenseren. In plaats van de beleggers te beperken in riskante beleggingen hebben ze dus vrij spel gekregen.![]()
De vertegenwoordigers van werkgevers en werknemers moeten wel knettergek zijn om tot dit accoord te komen.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:29 schreef Etcetera het volgende:
Ik ga gewoon de jackpot winnen en rentenieren.
Als ik de 26,5 miljoen win, is de kans aanzienlijk dat ik minimaal semi-permanent naar een oord als dit gaquote:
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc is te snel om een spel te spelennu moet ik een proggie downloaden dat m'n cpu omhoog jenst naar 100% zodat ik normaal kan spelen
Rubberband AI...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:07 schreef Etcetera het volgende:
Mijn pc is te snel om een spel te spelennu moet ik een proggie downloaden dat m'n cpu omhoog jenst naar 100% zodat ik normaal kan spelen
quote:
Zeker. Ik baal als een stekker.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi klote dat je moet werken vandaag Cobra
Mooi, weer iets waar ik niet naar toe hoef te gaan dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben vandaag in Rotterdam in het fotografiemuseum geweest.
Vond het kort samengevat nogal tegenvallen![]()
Beetje genoten van het uitzicht?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kunnen net 2 slechte exposities geweest zijn....
Voor de rest wel heerlijk bij Hotel New York op het terras gezeten
Fuck-ing bril-jant.quote:Strafvermindering
Als Van der Sloot schuld bekent, kan hij tot 10 jaar strafvermindering krijgen. Als hij zich goed gedraagt in de gevangenis, of werkt of studeert, kan dat ook. Amoreti: "Voor elke twee dagen werk of studie, gaat er een dag van de straf af."
Welk brok techniek heeft die foto gemaakt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Echt, what the hell, wij leven op een pixel. Een pixel! Ik voel me klein nu
Doet ie het nog!?quote:
Ben ik weerquote:
Ik snap dat wel, ben ook niet zo kapot van die stad...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben vandaag in Rotterdam in het fotografiemuseum geweest.
Vond het kort samengevat nogal tegenvallen![]()
voor jou maakt het denk ik niet uit welke locatie ik in Rotterdam had neergezet. Was toch niets geweestquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, ben ook niet zo kapot van die stad...
Wat dan weer een Twitterapp is, waar je het niet op hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 het niet op heeft met Twitterapps, hij schrijft ze liever zelf...
Had ik het dan over een locatie?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
voor jou maakt het denk ik niet uit welke locatie ik in Rotterdam had neergezet. Was toch niets geweest
Adios...quote:Ben er weg van
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dan weer een Twitterapp is, waar je het niet op hebt.
Gevalletje vicieuze cirkel...
Wat was je score ook al weer in die nerd-test?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Echt, what the hell, wij leven op een pixel. Een pixel! Ik voel me klein nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |