Zeker. Ik baal als een stekker.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:52 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
mooi klote dat je moet werken vandaag Cobra
Mooi, weer iets waar ik niet naar toe hoef te gaan dus.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben vandaag in Rotterdam in het fotografiemuseum geweest.
Vond het kort samengevat nogal tegenvallen![]()
Beetje genoten van het uitzicht?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:56 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Het kunnen net 2 slechte exposities geweest zijn....
Voor de rest wel heerlijk bij Hotel New York op het terras gezeten
Fuck-ing bril-jant.quote:Strafvermindering
Als Van der Sloot schuld bekent, kan hij tot 10 jaar strafvermindering krijgen. Als hij zich goed gedraagt in de gevangenis, of werkt of studeert, kan dat ook. Amoreti: "Voor elke twee dagen werk of studie, gaat er een dag van de straf af."
Welk brok techniek heeft die foto gemaakt?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Echt, what the hell, wij leven op een pixel. Een pixel! Ik voel me klein nu
Doet ie het nog!?quote:
Ben ik weerquote:
Ik snap dat wel, ben ook niet zo kapot van die stad...quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben vandaag in Rotterdam in het fotografiemuseum geweest.
Vond het kort samengevat nogal tegenvallen![]()
voor jou maakt het denk ik niet uit welke locatie ik in Rotterdam had neergezet. Was toch niets geweestquote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik snap dat wel, ben ook niet zo kapot van die stad...
Wat dan weer een Twitterapp is, waar je het niet op hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 19:48 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
* Ofyles2 het niet op heeft met Twitterapps, hij schrijft ze liever zelf...
Had ik het dan over een locatie?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
voor jou maakt het denk ik niet uit welke locatie ik in Rotterdam had neergezet. Was toch niets geweest
Adios...quote:Ben er weg van
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 23:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat dan weer een Twitterapp is, waar je het niet op hebt.
Gevalletje vicieuze cirkel...
Wat was je score ook al weer in die nerd-test?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 22:56 schreef Etcetera het volgende:
Echt, what the hell, wij leven op een pixel. Een pixel! Ik voel me klein nu
Streef je een Iraans systeem na?quote:Op zondag 6 juni 2010 00:02 schreef MadMaster het volgende:
Zo, ben weer bij met de postings van vandaag...
O nee, Diaan had Crocs gekocht voor dat arme kind, las ik net.
Mensen die afgesneden kaplaarzen met gaten aan hun voeten doen, kan je toch niet serieus nemen?
[ afbeelding ]
Ik heb heel wat sprongen gemaakt, maar ik denk dat ik ook zo iets zou roepen als dat mijn uitzicht is.quote:
Noem jij Weird Al slecht!?quote:
Ah, ik dacht al dat je het leuk zou vinden.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:47 schreef Etcetera het volgende:
Nee het is fantastisch maar het is tegelijkertijd zo fout
Nu heb je tenminste een clip om te laten zien op een groot scherm tijdens je volgende Lan.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:50 schreef Etcetera het volgende:
En ik zit net The Big Bang Theory te kijken dus dat combineert wel aardig
Oh dat moet wel lukken, die gasten zijn gek genoeg om het te doenquote:Op zondag 6 juni 2010 02:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nu heb je tenminste een clip om te laten zien op een groot scherm tijdens je volgende Lan.
Dan moeten jij en Ofyles maar een app schrijven/ontwerpen/maken dat die clip op elke computer in de zaal te zien is.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:53 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat moet wel lukken, die gasten zijn gek genoeg om het te doenWeet alleen niet of er een beamer in de lanzaal hangt of dat ze weer een aparte filmzaal hebben.
Oh, topic kill.quote:
You rang?quote:Op zondag 6 juni 2010 02:55 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan moeten jij en Ofyles maar een app schrijven/ontwerpen/maken dat die clip op elke computer in de zaal te zien is.
Yesquote:
The video featured the hot model Betsy Lynn George, who comes over to an older man's apartment to, "Play this tape," and proceeds to dance seductively for the older man.quote:Op zondag 6 juni 2010 03:41 schreef Cobra4 het volgende:
Even een belangrijke vraag. Wie is eigenlijk dat grietje in deze super clip?
Heb 3 keer de Amish bezocht in de omgeveing van Berlin en Walnut Creek in Ohio, geweldige ervaring.quote:
Wat is de voorspelling voor vanmiddag?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:39 schreef MadMaster het volgende:
Of het vanmiddag Moke in het Vondelpark wordt, met dit weer betwijfel ik het...
Regen, onweer, hagel, maar wel nog warm...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling voor vanmiddag?
En hoe laat wordt deze ellende verwacht?quote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef MadMaster het volgende:
Regen, onweer, hagel, maar wel nog warm...
Ik ben Pelleboer niet, maar buienradar laat buien zien rond 13.30 uur boven Amsterdam...quote:Op zondag 6 juni 2010 11:48 schreef iamredleader het volgende:
[..]
En hoe laat wordt deze ellende verwacht?
Aj, dan moet ik wellicht eerder afbreken dan verwachtquote:Op zondag 6 juni 2010 11:52 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben Pelleboer niet, maar buienradar laat buien zien rond 13.30 uur boven Amsterdam...
hier (nog) wel. Net anderhalf uur wezen lopen in de zonquote:Op zondag 6 juni 2010 11:32 schreef iamredleader het volgende:
Het is drukkend warm, maar geen zonzo kan ik niet verbranden/bruin worden
www.buienradar.nlquote:Op zondag 6 juni 2010 11:42 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Wat is de voorspelling voor vanmiddag?
Ja zal maar weg geweest zijn, heb je zomaar de zomer gemist.quote:
Ik hou wel van dat soort overzichtelijke sitesquote:Op zondag 6 juni 2010 12:56 schreef Whiteguy het volgende:
http://isarjenrobben.geblesseerd.com/
Bijna net zo handig als
http://www.ishetalvrijdag.nl/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |