Nou, het is de vraag nog maar of je dat zo kunt/mag zien; Jaap heeft al vaak genoeg geroepen dat hij interessante gegevens had, maar niemand wilde meewerken aan de uitzending/publicatie daarvan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:
maar ja, wat doet Jaap ondertussendie zwijgt en komt straks met een klapper van nieuws over Joran naar buiten.
journalist hezo betitteld hij zich zelf.
Huh?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef spuitje het volgende:
Ook zal hij een straf die Peru hem oplegt, ter plekke moeten uitzitten. Tussen Nederland en Peru bestaan nog geen afspraken om veroordeelden hun straf in Nederland te laten uitzitten.
oh zo bedoelde ik het niet, vind het Jaap zijn goed recht dat hij er mee naar buiten komt, maar ook vind ik het dan wel weer vreemd, want er staat de laatste 2 jaar van Joran zijn praktijken dat Jaap niet eerder aan de bel heeft getrokken, en misschien weet Jaap ook wel waar nathalie ligt en had de ouders op de hoogte moeten stellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is de vraag nog maar of je dat zo kunt/mag zien; Jaap heeft al vaak genoeg geroepen dat hij interessante gegevens had, maar niemand wilde meewerken aan de uitzending/publicatie daarvan.
Dat hij het dan voor zichzelf houdt en nu wel openbaar gaat maken is dan dus niet zo vreemd.
Men wilde hem eerder kennelijk niet horen, dus het valt hem niet te verwijten dat hij de onhorigen eerder niet op de hoogte heeft gebracht.
QFTquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of hij ook nog in de VS berecht gaat worden wegens die afpersing van de moeder van Natalee.....
Hoe dom, arrogant en klootzakkerig ben je helemaal als je de moeder van het slachtoffer in een zaak waarin jij claimt "onschuldig" te zijn, om geld gaat vragen in ruil voor de gegevens over de vindplaats van haar dochter
En hier geen enkel medelijden wegens de onmenselijke situatie in de cel in Peru, zeker niet in deze zaak; hij wist waar hij was, en hij wist ook dat je daar niet met een waarschuwing en een tik op de vingers wegkomt bij de rechter.
Ik vind dat Sieneke per direct de Nederlandse nationaliteit moet worden ontnomen en dat ze moet worden verbannen naar Peru, daarnaast moet er een verhaal verzonnen worden dat ze op eigen initiatief naar het Songfestival is gegaan en dat wij Nederlanders net zo verrast waren dat zij daar was als de rest van de wereldbevolking ! Dat is het enige dat we kunnen doen om eeuwige hoon van de rest van wereld te kunnen ontlopenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef FANN het volgende:
[..]
nu pas !
dat had ik na Sieneke al, ken je nagaan
Het lijkt mij dat wanneer je informatie hebt over dit soort dingen, dat je dan naar de politie gaat en niet probeert om er een carrière bij RTL uit te slepen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, het is de vraag nog maar of je dat zo kunt/mag zien; Jaap heeft al vaak genoeg geroepen dat hij interessante gegevens had, maar niemand wilde meewerken aan de uitzending/publicatie daarvan.
Dat hij het dan voor zichzelf houdt en nu wel openbaar gaat maken is dan dus niet zo vreemd.
Men wilde hem eerder kennelijk niet horen, dus het valt hem niet te verwijten dat hij de onhorigen eerder niet op de hoogte heeft gebracht.
Als je het verhaal Bubali Pond op de site van Jaap leest, dan heeft hij richting Amerika toch wel gewoon het e.e.a. openbaar gemaakt. Dat hij hier in Nederland onmiddellijk is weggehoond kun je hem niet of maar ten dele verwijten natuurlijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die redenatie houdt geen stand, als je er over doordenkt. Je moet zélf je normen en grenzen hebben over hoe je gevangenen dient te behandelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
QFT
Had je moeten kunnen weten, dan moet je ook maar daar je straf uitzitten
Peter R. de Vries leeft er al jaren uitermate riant van.....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat wanneer je informatie hebt over dit soort dingen, dat je dan naar de politie gaat en niet probeert om er een carrière bij RTL uit te slepen.
Wellicht, maar dat geldt dan in veel gevallen net zo hard voor journaille als Peter R de Vries, Bas van Hout, etc.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat wanneer je informatie hebt over dit soort dingen, dat je dan naar de politie gaat en niet probeert om er een carrière bij RTL uit te slepen.
Ik ben het wel met je eens over bepaalde gewenste minimale basisvoorwaarden. Maar het hoeft ook niet aan de maatstaven van de Nlse gevangenissen te voldoen (niet dat jij dat zegt maar dat meld ik er even bij).quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Die redenatie houdt geen stand, als je er over doordenkt. Je moet zélf je normen en grenzen hebben over hoe je gevangenen dient te behandelen.
Ik ben het met je eens dat de omstandigheden in vele buitenlandse gevangenissen erbarmelijk zijn en dus ook Peru, maar ik vind persoonlijk daar waar je jouw misdaad begaat, je ook in dát land je straf moet uitzitten, ongeacht welke omstandigheden ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Die redenatie houdt geen stand, als je er over doordenkt. Je moet zélf je normen en grenzen hebben over hoe je gevangenen dient te behandelen.
Dat is geen roddel, hij is er in Amerika al voor aangeklaagdquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moeder afpersen? Waar komt die roddel opeens vandaan?
Gewoon NOS teletekst, hij heeft $ 250.000,= gevraagd aan de moeder van Natalee voor informatie over de plek waar Natalie te vinden zou zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
ja dat stond gisteren in de krant, Joran was bezig die moeder af te persen voor 25ooo dollar dan vertelde hij waar nathalie lag, maar eerlijk gezegt geloof ik dat niet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik wil net zeggen, is hij daar ook al voor aangeklaagd dan?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon NOS teletekst, hij heeft $ 250.000,= gevraagd aan de moeder van Natalee voor informatie over de plek waar Natalie te vinden zou zijn.
En elders (weet niet meer waar) gehoord dat er zelfs al $ 30.000,= betaald zou zijn door Beth Holloway.
Een beetje Amerikaanse advocaat moet daar toch minimaal een schuldbekentenis over de aanwezigheid bij het verdwijnen van Natalee uit kunnen halen.
Ja dus. NOu ja dat hij ervoor aangeklaagd is, is ook nog geen bewijs dat ie het heeft gedaan. . .maar goed. . .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat is geen roddel, hij is er in Amerika al voor aangeklaagd
Klopt, ik las gisteren ook ergens dat een deel van het bedrag al betaald zou zijnquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Gewoon NOS teletekst, hij heeft $ 250.000,= gevraagd aan de moeder van Natalee voor informatie over de plek waar Natalie te vinden zou zijn.
En elders (weet niet meer waar) gehoord dat er zelfs al $ 30.000,= betaald zou zijn door Beth Holloway.
Een beetje Amerikaanse advocaat moet daar toch minimaal een schuldbekentenis over de aanwezigheid bij het verdwijnen van Natalee uit kunnen halen.
is het nou 250.000 of 25.000 dollar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat stond gisteren in de krant, Joran was bezig die moeder af te persen voor 25ooo dollar dan vertelde hij waar nathalie lag, maar eerlijk gezegt geloof ik dat niet.
OK.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat de omstandigheden in vele buitenlandse gevangenissen erbarmelijk zijn en dus ook Peru, maar ik vind persoonlijk daar waar je jouw misdaad begaat, je ook in dát land je straf moet uitzitten, ongeacht welke omstandigheden ook
Uiteraard wél als je daadwerkelijk de fout bent ingegaan en een eerlijk proces hebt gehad.
Dat. En niet jezelf als journalist betitelen. Het is een opportunistisch, egocentrisch varken. Imo.quote:[b]Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:[/b}
Wat ik al zei, hij is er al voor aangeklaagd en dat doen ze echt niet zomaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja dat stond gisteren in de krant, Joran was bezig die moeder af te persen voor 25ooo dollar dan vertelde hij waar nathalie lag, maar eerlijk gezegt geloof ik dat niet.
of het is gewoon een verzindsel van een journalist of van de moeder van nathalie zelf, want zij is al 5 jaar constant in het nieuws in Amerika, de correnspondent op tv noemde ook een soort naam voor haar hoe ze haar noemen in Amerika.
denk dat dokter Phil ook wel weer op de proppen komt.
Nog maar weer even dan en dan vooral de laatste alinea. Hij kan het aanvragen, maar heeft geen garantie dat hij het ook krijgt en pas nadat het vonnis (dus na een eventueel hoger beroep etc.) definitief isquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:10 schreef Gert het volgende:
[..]
Huh?
Ik zat gisteren te googlen op gevangenissen in Peru en kwam toen dit stukje uit de Elsevier tegen, uit 2008:
Gevangenen in Peru mogen straf uitzitten in Nederland
Overigens vind ik die omstandigheden in de gevangenis die Jian beschreef, eigenlijk een soort voortdurende fysieke en mentale marteling. Ook al ben je nog zo'n stuk vuil, je moet je daaraan als staat niet gaan bezondigen en het ook niet toestaan als het niet nodig is. Dus wat mij betreft mag hij z'n straf in Nederland uitzitten. (maar wél graag met TBS er achteraan)
Hier:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
True, en ik ben met je eens dat de situatie in Peru mensonterend is, maar daar protesteren we niet tegen, nee we hebben alleen een probleem als een Nederlandse gevangene daar onder te lijden heeft.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Absoluut.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat geldt dan in veel gevallen net zo hard voor journaille als Peter R de Vries, Bas van Hout, etc.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat zijn verhaal over Joran niet klopt !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. En niet jezelf als journalist betitelen. Het is een opportunistisch, egocentrisch varken. Imo.
oke, nou echt dacht is gewoon een roddel.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat ik al zei, hij is er al voor aangeklaagd en dat doen ze echt niet zomaar
15 a 35 jaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef Marrije het volgende:
En wat hangt hem nu boven het hoofd? 25 jaar gevangenisstraf in Peru toch.
Joran is zo mogelijk nog dommerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar Joran is geen 19-jarig naïef ding wat in 5 jaar per ongeluk toevallig nou alweer voor de 2de keer de laatste link met een dood meisje is.
Nee, maar ik vind het wel genant hoe hij zich voorop laat staan op zijn journalistieke taak. Kom op zeg. Hij heeft hier heel opportunistisch een slaatje uit willen slaan en loopt te jankzakken dat de gevestigde orde (de elite) hem geen kans geeft. Die repo toen was om te janken en het overacting was tenenkrommend. Plus blijf ik erbij dat hij zich een rol heeft toebedeeld die hem totaal niet past. Van kwaad naar erger.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef Jian het volgende:
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat zijn verhaal over Joran niet klopt !
Dit dan:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat. En niet jezelf als journalist betitelen. Het is een opportunistisch, egocentrisch varken. Imo.
Nou, joepiequote:Het ging ze nu om Peru.
De deal was dat ik mijn verstopte (tegen inbrekers) USB stick met alle data van de afgelopen 2 jaar zou inleveren mits ik mijn backup (tegen brand) zou mogen houden in het kader van vrije journalistiek. Dus ik heb alles nog! Joepie!
quote:Er is nu ook geen reden meer om te zwijgen naar de info die ik heb over de moord in Peru. Ik heb de politie dit uitgebreid verteld.
holy shitquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:
http://nos.nl/artikel/161(...)t-van-afpersing.html
Ik ook. Ook als gevangene moet je geen mensonterend bestaan hoeven te leiden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:34 schreef Jian het volgende:
Ik ben het overigens wel met Gert eens dat toestanden zoals in de beschreven gevangenissen in Peru in het algemeen niet zouden mogen voorkomen !
Daar ben ik het ook mee eens, maar helaas zijn de omstandigheden in een hoop landen nog dusdanig dat we het in NL als mensonterend zouden beschouwen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:34 schreef Jian het volgende:
Ik ben het overigens wel met Gert eens dat toestanden zoals in de beschreven gevangenissen in Peru in het algemeen niet zouden mogen voorkomen !
Dat is toch te walgelijk voor woorden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit dan:
[..]
Nou, joepieEr is iemand dood, joepie
![]()
en dit:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:32 schreef Marrije het volgende:
Maar Jaap z'n computer is in beslag genomen hoorde ik?
Eensch. Maar voor Joran is niets slecht genoeg.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:34 schreef Jian het volgende:
Eens, ik zei ook al eerder dat ik dik mijn twijfels heb over zijn initiële motivatie om aan dit verhaal te beginnen en dat er dan ook door de "gevestigde" media honend gereageerd wordt, kan ik best nog wel begrijpen, maar dat Justitie hier en op Aruba het zo maar laat liggen vind ik, gezien hun verantwoordelijkheid ten aanzien van waarheidsvinding, toch wel een ander verhaalquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel genant hoe hij zich voorop laat staan op zijn journalistieke taak. Kom op zeg. Hij heeft hier heel opportunistisch een slaatje uit willen slaan en loopt te jankzakken dat de gevestigde orde (de elite) hem geen kans geeft. Die repo toen was om te janken en het overacting was tenenkrommend. Plus blijf ik erbij dat hij zich een rol heeft toebedeeld die hem totaal niet past. Van kwaad naar erger.
Ja zo werkt dat, je gaat er over nadenken zodra het onder je aandacht komt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
True, en ik ben met je eens dat de situatie in Peru mensonterend is, maar daar protesteren we niet tegen, nee we hebben alleen een probleem als een Nederlandse gevangene daar onder te lijden heeft.
Hoe oud iemand is, en wat hij/zij op de kerfstok heeft, doet in principe niet ter zake als het gaat om het stellen van grenzen hoe je gevangenen behandelt.quote:Maar Joran is geen 19-jarig naïef ding wat in 5 jaar per ongeluk toevallig nou alweer voor de 2de keer de laatste link met een dood meisje is.
Dat dus.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens, ik zei ook al eerder dat ik dik mijn twijfels heb over zijn initiële motivatie om aan dit verhaal te beginnen en dat er dan ook door de "gevestigde" media honend gereageerd wordt, kan ik best nog wel begrijpen, maar dat Justitie hier en op Aruba het zo maar laat liggen vind ik, gezien hun verantwoordelijkheid ten aanzien van waarheidsvinding, toch wel een ander verhaal
Nah, hij is wel eerlijkquote:Tot het tegendeel bewezen wordt blijft de perceptie hangen dat ik de oh zo gemene verschrikkelijke Terror Jaap ben. Het is maar beter dat de zaak echt opgelost wordt anders gaat mijn reputatie probleem nooit weg.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is inderdaad een ander verhaal. Maar volgens mij (correct me if I'm wrong) enkel Jaap's verhaal. En die geloof ik niet zozeer op zijn woord.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Jian het volgende:
Eens, ik zei ook al eerder dat ik dik mijn twijfels heb over zijn initiële motivatie om aan dit verhaal te beginnen en dat er dan ook door de "gevestigde" media honend gereageerd wordt, kan ik best nog wel begrijpen, maar dat Justitie hier en op Aruba het zo maar laat liggen vind ik, gezien hun verantwoordelijkheid ten aanzien van waarheidsvinding, toch wel een ander verhaal
Nee, het komt door Talpa, door RTL, door de elite, door Joran, door het publiek ...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:
Alsof zijn reputatieprobleem niet door hemzelf in stand gehouden wordt
En nog erger, alle muziek van Johan Vlemmix . Zitten ze straks in Amerika naar 'een potje met vet' te luisterenquote:
En natuurlijk door Huubquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het komt door Talpa, door RTL, door de elite, door Joran, door het publiek ...
En de kutchattersquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, het komt door Talpa, door RTL, door de elite, door Joran, door het publiek ...
Godzijdank zijn alle uitzendingen van Tabula Rasa gewistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En nog erger, alle muziek van Johan Vlemmix . Zitten ze straks in Amerika naar 'een potje met vet' te luisteren
Jaap wacht op een telefoontje van Oprahquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Gert het volgende:
Zou Jaap gaan zitten wáchten tot hij door Nova, KvdB of een programma van wat lager allure gebeld wordt? Of zou hij zelf de telefoon ter hand nemen? Het gaat tenslotte om zijn reputatie!
Vooralsnog heeft hij in eerste instantie z'n zinnen gezet op de Amerikaanse televisie, zo lijkt het.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Gert het volgende:
Zou Jaap gaan zitten wáchten tot hij door Nova, KvdB of een programma van wat lager allure gebeld wordt? Of zou hij zelf de telefoon ter hand nemen? Het gaat tenslotte om zijn reputatie!
Alleen al het simpele feit dat er geen poging is ondernomen om dat Bubali Pond "volledig" af te zoeken(dreggen) naar aanleiding van de verklaring van Joran, vind ik al nalatigheid van Justitiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is inderdaad een ander verhaal. Maar volgens mij (correct me if I'm wrong) enkel Jaap's verhaal. En die geloof ik niet zozeer op zijn woord.
En die vriend die die afpersing voor dat huwelijk geregeld had... ook wel vreemd eigenlijk, dat je in 3 jaar tijd 2 keer met afpersing te maken krijgt waar je helemaal buiten staatquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hij gaat zelf bellen denk ik.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Gert het volgende:
En met die aanklacht aangaande die afpersing, zou het me niks verbazen als die aan de bel gaan hangen !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog heeft hij in eerste instantie z'n zinnen gezet op de Amerikaanse televisie, zo lijkt het.
Jaap heeft wel eens verteld in de kooi dat hij vaak met die vriend allerlei plannen maakte voor fictieve misdrijven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
En die vriend die die afpersing voor dat huwelijk geregeld had... ook wel vreemd eigenlijk, dat je in 3 jaar tijd 2 keer met afpersing te maken krijgt waar je helemaal buiten staat
LOL, dat is net 1700 km per jaarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef hondjes het volgende:
Mijn auto heeft de APK keuring doorstaan...![]()
Kosten 35 euro inc. BTW
KM stand 5238, en dat na 3 jaar,
HONDA DOE NIET ZO VROLIJKquote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef hondjes het volgende:
Kosten 35 euro inc. BTW
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef hondjes het volgende:
Kosten 35 euro inc. BTW
En ik rij er toch iedere dag meequote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:01 schreef Jian het volgende:
[..]
ja, met die kilometerstand is ie nog niet eens ingereden ..
zolang je de moeder van Joran niet bent welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:04 schreef hondjes het volgende:
[..]
Fann, je hebt gelijk , er is niets om zo vrolijk over te zijn
Misschien omdat ook daar weer voldoende gaten in te schieten zijn?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef Jian het volgende:
Alleen al het simpele feit dat er geen poging is ondernomen om dat Bubali Pond "volledig" af te zoeken(dreggen) naar aanleiding van de verklaring van Joran, vind ik al nalatigheid van Justitie
Godsamelazerusquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef Deisyy het volgende:
LELIJKSTE HOND TER WERELD OVERLEDEN
[ afbeelding ]
Voor die moeder is het wel errug..je zal toch maar zo een etter als zoon hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:05 schreef FANN het volgende:
[..]
zolang je de moeder van Joran niet bent wel![]()
Dacht dat het een giraffe was met een hondenkop.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef Deisyy het volgende:
LELIJKSTE HOND TER WERELD OVERLEDEN
[ afbeelding ]
Daar kan hij wél z'n hobby weer uitoefenen: janken voor TV. Lekker met het hoofd in de schoot van tante Oprah. Snikkend kan hij dan én zijn empahtie met de nabestaanden tonen, én meelijden en respekt vragen voor de haast onmenselijk zware tijd die hij als undercover journalist in een (geniale) dubbelrol achter de rug heeft. Vind je het gék dat hij nu even helemaal leegloopt! Oprah aait Jaap over z'n bolletje terwijl hij z'n tranen wegveegt. Het publiek in de studio zucht vertederd: "Aaahhhww".quote:Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaap wacht op een telefoontje van Oprah
Kilometers moet je maken Hondjes! Veel plezier in je cabrioquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:08 schreef hondjes het volgende:
[..]
Voor die moeder is het wel errug..je zal toch maar zo een etter als zoon hebben.
Nou, ik ga maar eens mijn kap opengooien en een stukkie rijden..![]()
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef Gert het volgende:
Jaap schrikt wakker, in z'n vakantiehut en graait naar z'n mobiel. Geen oproepen gemist.
Nico Dijkshoorn, eat your heart outquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Daar kan hij wél z'n hobby weer uitoefenen: janken voor TV. Lekker met het hoofd in de schoot van tante Oprah. Snikkend kan hij dan én zijn empahtie met de nabestaanden tonen, én meelijden en respekt vragen voor de haast onmenselijk zware tijd die hij als undercover journalist in een (geniale) dubbelrol achter de rug heeft. Vind je het gék dat hij nu even helemaal leegloopt! Oprah aait Jaap over z'n bolletje terwijl hij z'n tranen wegveegt. Het publiek in de studio zucht vertederd: "Aaahhhww".
Jaap schrikt wakker in z'n vakantiehut en graait naar z'n mobiel. Geen oproepen gemist.
Whoehahahaaaa..........quote:Op vrijdag 4 juni 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja wat nou eigenlijk precies?
Ik snap er werkelijk geen fuck van en dat mag best iedereen weten.
Je negeert mij vanaf de vermeende ban voor Soury en ik snap niet waarom, we hadden best leuk contact.
En jelly beans voor iedereen, want dan koop ik jullie vriendschap.![]()
[ afbeelding ]
Dat ik iets oprecht leuk en aardig bedoelde kan natuurlijk niet, slecht mens als ik ben.![]()
Ja ik lees de sneren heus wel, en als het aan mij lag had Cc me maar beter niet in de SC bedankt, als dat weer reden is tot haten.
Echt hoor!
Nee hoor, ben nog hier.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:22 schreef Laysa het volgende:
Wan stilte ineens hier...allemaal in Joran zn topic?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee hoor, ben nog hier.
En op BNW natuurlijk
Nee hoorquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef Jian het volgende:
Ben ik de enige die op kantoor zit te zweten ofzo ?
Ik denk het wel, want hier op kantoor staat de airco aanquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef Jian het volgende:
Dit is me allemaal volledig ontgaan. Na dat gedoe om die ban voor Soury die geen ban was. . . WIE zou een ban hebben gekregen? Dat ik het ook weer even begrijp zeg maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 07:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien gewoon omdat je een onredelijke jankerd bent![]()
Na dat gedoe om die ban voor Soury die geen ban was heb ik je via pm mijn excuses aangeboden omdat ik de verkeerde conclusie had getrokken, maar een paar weken later gooi je het hier toch weer voor mijn voeten en word ik daarom door Gert uitgemaakt voor een snerend vals wijf.
Dat is pas misselijk
Die vind ik ook niet zo gezellig, maar ja, ook daar weet ik de voorgeschiedenis niet van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef Coos het volgende:
b: ja, ik negeer je en wel om dezelfde reden zoals zo netjes door Dees en Fann gepost zijn. Plus dat ik
de indruk krijg dat die aanvallen op teun ook zijn om anderen te plezieren.
Ik zit thuis te zwetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef Jian het volgende:
Life is a dancefloor, you are the music.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pffff, ben ik blij dat ik niet in dance geloof.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pffff, ben ik blij dat ik niet in dance trance geloof.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Soneal het volgende:
En omdat we behalve een goede NT-meting ook een overgang van de gynaecoloog naar de verloskundige met de gynaecoloog afgesproken hebben, eindelijk uit de kast.
Soneal = Leandra & Nostalgist, en de uitgerekende datum is op een dag na 4 jaar na het eerste foboberichtje
Lees dan ook eens terugquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dit is me allemaal volledig ontgaan. Na dat gedoe om die ban voor Soury die geen ban was. . . WIE zou een ban hebben gekregen? Dat ik het ook weer even begrijp zeg maar.
[..]
Die vind ik ook niet zo gezellig, maar ja, ook daar weet ik de voorgeschiedenis niet van.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
Omdat mijn OUD-kloon uit de kast gekomen is, lijkt het me wel zo aardig om hier ook even melding te maken van het hoe, wie, wat en waar.....
De uit-de-kast-kom-quote uit OUD dus maar bij deze
[..]
Leukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
Omdat mijn OUD-kloon uit de kast gekomen is, lijkt het me wel zo aardig om hier ook even melding te maken van het hoe, wie, wat en waar.....
[..]
Ik snap het nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soneal is een samensmelting van Leandra & Nostalgistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik snap het niet![]()
Leandra is Soneal, en Soneal is Nostalgist, dus Nostalgist is Leandra
God is een post-op tranny? God is een Kelly?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Vroeger niet, maar ja tegenwoordig kan alles, kijk maar naar Lady Gaga
Die snapte ik al, maar wie is Nostalgist dan, is dat de vriend van Leandra, want dat is toch een man?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Soneal is een samensmelting van Leandra & Nostalgist
Dat dus, ik ben zwanger van Nostalgistquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Soneal is een samensmelting van Leandra & Nostalgist
Nostalgist is een man en dat is de vriend van Leandraquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die snapte ik al, maar wie is Nostalgist dan, is dat de vriend van Leandra, want dat is toch een man?
Of is Leandra zelf Nostalgist?
Ik voel me zo dom nu
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
En idd, dus een officiële FOK!baby, en in deze dus een "DGK-baby"
Thanks, Noek !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef Noek het volgende:
[..]
![]()
![]()
Rol er maar uit. Nostalgist, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!![]()
Onze eerste liefdesbaby!
Het is Godquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
Misschien dat mijn avatar helpt om wat geheugens op te frissen....
Jouw avatar doet me altijd denken aan Ririquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Noek !
Yo, daddy cool! Hoe tof zeg!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Thanks, Noek !
Riri had toch een zwart-wit avatar?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jouw avatar doet me altijd denken aan Riri
Leandra helpt me te herinneren dat het iets met een katje was? It's been a long time...quote:
Wat leukquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben zwanger van Nostalgist![]()
Supertof !quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:26 schreef Noek het volgende:
[..]
Yo, daddy cool! Hoe tof zeg!![]()
Gefeliciteerd joh. Spannend hè?
Ok, bedankt voor je uitleg, het is mij helder nu.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef Coos het volgende:
[..]
Whoehahahaaaa..........![]()
a: als je één sneer van mij naar jou toe kan noemen krijg je een zak Jelly Beans van me.
b: ja, ik negeer je en wel om dezelfde reden zoals zo netjes door Dees en Fann gepost zijn. Plus dat ik
de indruk krijg dat die aanvallen op teun ook zijn om anderen te plezieren.
c: het te pas en te onpas naar Manu verwijzen is onderhand ook![]()
d: de schapenmeuk zal wel onherstelbare schade in m'n rechter hersenkwab hebben veroorzaakt.
e: de verwondering over het feit dat als je maar een beetje aangevallen wordt er uit alle hoeken en
gaten Fokkers komen waar ik nog nooit van gehoord heb.
f: dus soms stel je je mening over bepaalde personen bij.
g: timmerman is klaar
h: strand
Ten tijde van de geboorte zal er wel een heldere ster in het oosten aan de hemel staan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Supertof !![]()
Heel mooi zo'n wondertje dat er aan zit te komen....
Ik dacht ook een vrouw, dat was ze zelf, tot mensen ermee aan de haal gingen, toen heeft ze m aangepast.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Leandra helpt me te herinneren dat het iets met een katje was? It's been a long time...
Dat is het natuurlijk ook. Geniet ervan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Supertof !![]()
Heel mooi zo'n wondertje dat er aan zit te komen....
Dan zou Jaap niet gehoord zijn, door de elite.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef Toverheks het volgende:nog maar om even op Jaap terug te komen, ik dacht onder het fietsen van * als Joran niet was opgepakt op verdenking van * en er was niks gebeurt zou Jaap dan al die jaren zijn mond hebben gehouden van dat hij beweerd iets meer te weten over de handel en wandel van Joran de afgelopen 2 jaar??????
vind het eigenlijk wel frapant, Joran wordt opgepakt en Jaap komt met dit naar buiten.
Hé Marrije;quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef Marrije het volgende:
[..]
Jouw avatar doet me altijd denken aan Riri
Haaaiquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Hé Marrije;![]()
Heb even gezocht.....
[ afbeelding ]
De opbouw van de avatar is wel een beetje hetzelfde en Alanis is niet echt een katje om zonder handschoenen aan te pakken; Ik begrijp je associatie wel....
Nou, Pietje is nog vrij. Oh en Teun ook weer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Toverheks het volgende:
oh ik lees van Leandra, leuk en ja het 3e setje hier hahaha nou denk dat ik ook maar eens aan de bak moet.
Ja, als Joran niet was opgepakt zou Jaap niet de aandacht hebben gekregen die hij nu krijgt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef Toverheks het volgende:nog maar om even op Jaap terug te komen, ik dacht onder het fietsen van * als Joran niet was opgepakt op verdenking van * en er was niks gebeurt zou Jaap dan al die jaren zijn mond hebben gehouden van dat hij beweerd iets meer te weten over de handel en wandel van Joran de afgelopen 2 jaar??????
vind het eigenlijk wel frapant, Joran wordt opgepakt en Jaap komt met dit naar buiten.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik dacht ook een vrouw, dat was ze zelf, tot mensen ermee aan de haal gingen, toen heeft ze m aangepast.
Ik denk het wel. Voor Jaap lijkt dit meer een verhaal waar hij zoveel mogelijk persoonlijk gewin uit wilde halen dan dat hij het goed voor heeft met de nabestaanden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef Toverheks het volgende:nog maar om even op Jaap terug te komen, ik dacht onder het fietsen van * als Joran niet was opgepakt op verdenking van * en er was niks gebeurt zou Jaap dan al die jaren zijn mond hebben gehouden van dat hij beweerd iets meer te weten over de handel en wandel van Joran de afgelopen 2 jaar??????
Dat zal ook wel een tegenvaller voor Jaap geweest zijn, als hij nu nog gebruik wil maken van zijn kennis van de zaak moet hij snel handelen, anders is zijn 15 minuten beroemdheid al weer voorbij.quote:vind het eigenlijk wel frapant, Joran wordt opgepakt en Jaap komt met dit naar buiten.
oke, maar ik vraag me dan toch af, Jaap weet heus wel welke weg hij moet bewandelen, zal hij dan ooit zijn mond open gedaan hebben.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dan zou Jaap niet gehoord zijn, door de elite.
Dat persoonlijk gewin bestaat uit een reputatie ommezwaai, die fame is maar bijzaak denk ik, hij wil een programma bij rtl 4 en daarvoor heeft ie een andere rep nodig. Denkt ie.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Voor Jaap lijkt dit meer een verhaal waar hij zoveel mogelijk persoonlijk gewin uit wilde halen dan dat hij het goed voor heeft met de nabestaanden.
[..]
Dat zal ook wel een tegenvaller voor Jaap geweest zijn, als hij nu nog gebruik wil maken van zijn kennis van de zaak moet hij snel handelen, anders is zijn 15 minuten beroemdheid al weer voorbij.
Euh ....quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef Marrije het volgende:
, die fame is maar bijzaak denk ik, hij wil een programma bij rtl 4
Die vette probeert nog snel een graantje mee te pikken, opportunist die hij is.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Toverheks het volgende:
Ja Jaap geeft me een dubbel gevoel, kan het niet goed uitleggen.
Coos lijkt me wel wat. Toverheks wil vast een gemoedelijke man.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nou, Pietje is nog vrij. Oh en Teun ook weer.
neem ze alle2 oh lees Coos is ook nog vrij*O* hoop wel dat er een jacuzzi in de buurt is ( geintje Teun)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
Vind ik niet zo raar. Als je de stukken leest die hij gisteren en vandaag op zijn weblog heeft geschreven leest, lees je meer dan eens dat hij zowel in DGK als in het contact met Joran een rol speelde. Hij acteerde zeg maar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, maar ik vraag me dan toch af, Jaap weet heus wel welke weg hij moet bewandelen, zal hij dan ooit zijn mond open gedaan hebben.
Het is dat Joran opgepakt is maar toch, iets zegt me dat Jaap misschien wel heeft gedacht yes dit is het moment.
Ja Jaap geeft me een dubbel gevoel, kan het niet goed uitleggen.
Chapeau voor de Chileense wouten dat ze deze slinkse vermomming hebben doorzien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
Heeft Joran nu zijn haar geverfd?
[ afbeelding ]
Je herkent hem bijna niet weer!![]()
Oh nee, toch wel.
Hij is zo'n 25 cm langer dan de gemiddelde Chileen, dat was sowieso een makkiequote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Chapeau voor de Chileense wouten dat ze deze slinkse vermomming hebben doorzien.
De fame is denk ik wel hoofdzaak, alleen wil hij die verkrijgen door serieus genomen te worden.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat persoonlijk gewin bestaat uit een reputatie ommezwaai, die fame is maar bijzaak denk ik, hij wil een programma bij rtl 4 en daarvoor heeft ie een andere rep nodig. Denkt ie.
Hè, hè, eindelijk uit de kast.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:
Dat dus, ik ben zwanger van Nostalgist![]()
Ik geef wel even antwoord want N. loopt het badje in de tuin te vullenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk ook. Geniet ervan.
Wat is eigenlijk de uitgerekende datum?![]()
Lies!
Ja hè hè, daarom is het ook zo grappig!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is zo'n 25 cm langer dan de gemiddelde Chileen, dat was sowieso een makkie
Super creap.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
Heeft Joran nu zijn haar geverfd?
[ afbeelding ]
Je herkent hem bijna niet weer!![]()
Oh nee, toch wel.
Ik (her)ken hem nog uit de MUZ-trivia.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef beequeen het volgende:
Ik denk dat Nostalgist het heel goed kan vinden met Jian en Scrut. Hij is ook zo'n muziekfreak.
Oh great, rond Sinterklaas. Hyp Hyp Hoera!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik geef wel even antwoord want N. loopt het badje in de tuin te vullen![]()
06 december is de uitgerekende datum.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Chapeau voor de Chileense wouten dat ze deze slinkse vermomming hebben doorzien.
Ik lig dubbel als het een dag na de uitgerekende datum komt.... om 19.41 uur ofzoquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh great, rond Sinterklaas. Hyp Hyp Hoera!
Zie je, ik wist het.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik (her)ken hem nog uit de MUZ-trivia.
Is Junior toen geboren? Dat zou wat zijn.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:
Ik lig dubbel als het een dag na de uitgerekende datum komt.... om 19.41 uur ofzo
Toen ik van die afpersingszaak hoorde dacht ik meteen dat het zomaar zou kunnen dat Jaap hem dat ideetje aan de hand gedaan hadquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef beequeen het volgende:
Aan Jaap maak ik geen woord vuil. Ook aan Joran niet.........allebei gestoord.
Waarna hij zelf heel hard moest lachen om zijn eigen snode plan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen ik van die afpersingszaak hoorde dacht ik meteen dat het zomaar zou kunnen dat Jaap hem dat ideetje aan de hand gedaan had
Da's niks om je voor te schamen hoor. Je gelooft toch niet echt dat Jaap niks afwist van die afpersingzaak in DGK? Heette die vriend niet Jelte?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Toen ik van die afpersingszaak hoorde dacht ik meteen dat het zomaar zou kunnen dat Jaap hem dat ideetje aan de hand gedaan had
Nee, maar hierom:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is Junior toen geboren? Dat zou wat zijn.
Zo, nu mijn bed weer in een hopen dat mijn migraine verder afneemt.
Jr. was van 02.45 uur, dat heeft ook wel wat, zo midden in de nachtquote:Op 07-12-2006 19:41 schreef Nostalgist
Hoi ! Leuke website heb je !
Ook toevallig, ik ben "a fortnight" na je jarig, en ook 40 geworden![]()
Als dat geen Nostalgistie is weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Leandra het volgende:
Jr. was van 02.45 uur, dat heeft ook wel wat, zo midden in de nacht
Beterschap met je migraine![]()
Geloof het wel. In dit clipje komt-ie nog voorbij, die krullenbol. Hij krijgt het zwaar aan de stok met die schreeuwmeneren en druipt uiteindelijk in de achtergrond af. De volgende dag werd het huwelijk afgeblazenquote:
Dat zou ook kunnen, ik dacht Sjoerd maar Jelte is net zo goed mogelijk, het was dus waarschijnlijk een Friese naam, we kunnen er nooit allebei zo ver vanaf zittenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's niks om je voor te schamen hoor. Je gelooft toch niet echt dat Jaap niks afwist van die afpersingzaak in DGK? Heette die vriend niet Jelte?
Die met dat blonde haar die een tand door de lip kreeg in het clipje heette volgens mij Sjoerd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou ook kunnen, ik dacht Sjoerd maar Jelle is net zo goed mogelijk, het was dus waarschijnlijk een Friese naam, we kunnen er nooit allebei zo ver vanaf zitten
Ah okay, wel een Sjoerd in tha house dus. Ik weet niet meer wie die afpersing nou bedacht en uitgevoerd had, maar het blijft vreemd dat Jaap in 3 jaar 2 keer zijdelings zoiets meekrijgt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die met dat blonde haar die een tand door de lip kreeg in het clipje heette volgens mij Sjoerd.
En hoe was het gisteren in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef Laysa het volgende:
Leandra...wat leuk!!!!!!!!!!!![]()
...en ben blij te lezen dat alles goed gaat met jullie en de baby
Ik verwachte slecht nieuws en die heb ik dan ook gekregen...Meer zelfs nog dan dat ik verwachtte..Ik krijg een hickman lijn en andere medicatie met een veel grotere pomp...tja...dat is wel ff slikken...maar het moet....het was overduidelijk dat ik geen keus meer heb...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En hoe was het gisteren in het ziekenhuis?
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik verwachte slecht nieuws en die heb ik dan ook gekregen...Meer zelfs nog dan dat ik verwachtte..Ik krijg een hickman lijn en andere medicatie met een veel grotere pomp...tja...dat is wel ff slikken...maar het moet....het was overduidelijk dat ik geen keus meer heb...
Nou ja, met Coos dan.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga je echt niet met Teun delen, haksie.
Ik ben dán weer vrij, dán weer niet. Maar ik geloof dat ik vanaf vannacht echt vrij ben. Wat een gezeik toch als een dame je goed bij de lurven heeft. Vrij betekend voorlopig en zolang er geen sms/mail binnenkomt en de deurbel niet gaat, vrij van contact, voor de rest ben ik qua denken nog compleet bezet(en) en heb ik het aardig te pakkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Coos lijkt me wel wat. Toverheks wil vast een gemoedelijke man.
Nope, ik zie niets de laatste dagen en wordt nogal bezig gehouden met het één en het ander.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je the Hangover al gekeken Teunemans?
En opgerookt?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Disana, ik heb vanmiddag om half vijf uur een pakje sigaretten gekocht, ook dat nog.
Shit Teun, dit vind ik nou echt jammer. Voor jou dan, na al die moeite. Komt het door de mis gelopen relatie?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Zit er nu eentje te roken, lekker wel
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ben al een week zo emotioneel als de pest. Als 's morgens een vogel begint te fluiten krijg ik het al te pakken. Maandag bij de huisarts geweest om het volgende te checken:quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Shit Teun, dit vind ik nou echt jammer. Voor jou dan, na al die moeite. Komt het door de mis gelopen relatie?
Stuur jij nu maar je rekeningnr, naam en woonplaats, want je krijgt nog steeds een krat Jupilerquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje teringlijers, weet je hoeveel ik bij moet lezen nu.
Raar dat een huisarts je van de Champix afhelpt. Rare opmerking ook.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ben al een week zo emotioneel als de pest. Als 's morgens een vogel begint te fluiten krijg ik het al te pakken. Maandag bij de huisarts geweest om het volgende te checken:
1. Ben ik emo en depri van de champix?
2. Ben ik emo en depri van mevrouw?
3. Heb ik last van midlife?
4. Is het combinatie van alles?
Op haar advies gestopt met champix om te checken
Haar advies was tevens (vrij vertaald) "Pak het op met je rechterhand en doe het met verve"
En verder moest ze heel erg om mij lachen en ik niet zo om haar
Nope, daar helpt alleen een lege portemonnee tegen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag twee cd's gekocht, daar helpt ook geen Champix tegen.
Je neemt 'm maar mee naar de meet.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Stuur jij nu maar je rekeningnr, naam en woonplaats, want je krijgt nog steeds een krat Jupiler
Die buurvrouw moet mij maar met rust laten, want dat lijkt mij een stuk beter. Ze zegt allemaal rare dingen. Hopelijk is het na gisteravond klaar. En ik probeer zo min mogelijk te roken, maar ik ben eigenlijk al voor gaas. Het is raar, twee keer gestopt en als een duveltje uit een doosje komt er dan opeens komt er een vrouw in het spel. Eerst L&B, nu zij.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Raar dat een huisarts je van de Champix afhelpt. Rare opmerking ook.
Mijn idee is dat het een combinatie is geweest. Je slikte toch ook maar 1 Champix per dag? En dan al die heftige gevoelens met je buurvrouw, dat is niet niets. En ja, Champix doet wel dingen met je.
Dus als ik het goed begrijp ga je het over een tijdje weer proberen, of is dat althans wel de bedoeling van je huisarts.
Ik meet voorlopig niemand, want ben in real nu nog ongezelliger dan sommigen mij hier al vindenquote:
22 euro voor twee 5-sterren albums uit de jaren '70quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Nope, daar helpt alleen een lege portemonnee tegen.
O man, een pizza van Piccolo.quote:Vanavond eten wij pizza van de Italiaan die jij wel kent, thuisbezorgd en al. Omdat ik precies vier weken geleden ben gestopt met roken.
Jij hebt toch een zeilschip? Geen betere manier om je hoofd leeg te maken dan op het open water wmb.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die buurvrouw moet mij maar met rust laten, want dat lijkt mij een stuk beter. Ze zegt allemaal rare dingen. Hopelijk is het na gisteravond klaar. En ik probeer zo min mogelijk te roken, maar ik ben eigenlijk al voor gaas. Het is raar, twee keer gestopt en als een duveltje uit een doosje komt er dan opeens komt er een vrouw in het spel. Eerst L&B, nu zij.
Die had ik, dat was mijn grootste liefde. Kon het niet meer betalen, dan heb je wel vaker met grote liefdesquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jij hebt toch een zeilschip? Geen betere manier om je hoofd leeg te maken dan op het open water wmb.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die had ik, dat was mijn grootste liefde. Kon het niet meer betalen, dan heb je wel vaker met grote liefdes
Geeft niks, je kunt ook niet alles weten. 't Kom ook allemaal vanzelf weer goed en het maakt mij in ieder geval hyperactief. Het houthok is inmiddels klaar, de eerste kuubs zijn vanmorgen geleverd en ik ben nu bezig met het buitenschilderwerk. Teven in twee weken zeven kilo afgevallen, ook best positiefquote:
Jezus gast, pussyquote:
Als je de kilo's kunt missen welquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
. Teven in twee weken zeven kilo afgevallen, ook best positief
Dat kuiken heeft nog meer ballenquote:
Dan heb jij de mijne nog niet gezienquote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat kuiken heeft nog meer ballen.
Ja duh, hij kan wel wat roepen, maar hier zal toch eerst sprake van een "dubbelcheck" dienen te zijnquote:
quote:
Ze zoekt dus nog contact met je? Dan zal het wel even duren voor je je echt weer vrij voelt.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die buurvrouw moet mij maar met rust laten, want dat lijkt mij een stuk beter. Ze zegt allemaal rare dingen. Hopelijk is het na gisteravond klaar. En ik probeer zo min mogelijk te roken, maar ik ben eigenlijk al voor gaas. Het is raar, twee keer gestopt en als een duveltje uit een doosje komt er dan opeens komt er een vrouw in het spel. Eerst L&B, nu zij.
Oh, da's een koopje of niet soms. Geniet er maar van.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
22 euro voor twee 5-sterren albums uit de jaren '70![]()
Ach, laat ze lekker dom lullen. Iedereen heeft altijd het grootste commentaar op anderen zodat ze in godsnaam maar niet naar hun eigen tekortkomingen hoeven te kijken. Waar het uiteindelijk om gaat is dat jij jezelf aan het einde van de dag in de spiegel aan kan kijken en geen spijt hebt maar trots bent. Of dat is op de dingen die anderen belangrijk vinden heeft nergens wat mee te maken.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik meet voorlopig niemand, want ben in real nu nog ongezelliger dan sommigen mij hier al vinden
Nu maak je ´t persoonlijkquote:
Ik heb nergens spijt van, het ene is het gevolg van het andere. Ik heb het allemaal graag gedaan, met veel plezier, veel lol, veel wijn en veel "lente". Nu maar even slikken, ik wist de eerste keer dat ik haar zag dat dit moment zou komen binnen niet al te lange tijd. Maar ik zou het zo weer doen. Waar ik zelf het meest van baal is dat ik er niet gewoon boven hebben kunnen staan en mij heb laten meeslepen door dit type vrouwspersoon. Ooit moet het een keer lukken dat ik relaxt kan lachen om al het gedoe en er vertederd naar kan blijven kijken. Ik had van en met haar nog jaren plezier kunnen hebben als ik dat had gekund.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ach, laat ze lekker dom lullen. Iedereen heeft altijd het grootste commentaar op anderen zodat ze in godsnaam maar niet naar hun eigen tekortkomingen hoeven te kijken. Waar het uiteindelijk om gaat is dat jij jezelf aan het einde van de dag in de spiegel aan kan kijken en geen spijt hebt maar trots bent. Of dat is op de dingen die anderen belangrijk vinden heeft nergens wat mee te maken.
Volgend jaar is het weer lente.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nergens spijt van, het ene is het gevolg van het andere. Ik heb het allemaal graag gedaan, met veel plezier, veel lol, veel wijn en veel "lente". Nu maar even slikken, ik wist de eerste keer dat ik haar zag dat dit moment zou komen binnen niet al te lange tijd. Maar ik zou het zo weer doen. Waar ik zelf het meest van baal is dat ik er niet gewoon boven hebben kunnen staan en mij heb laten meeslepen door dit type vrouwspersoon. Ooit moet het een keer lukken dat ik relaxt kan lachen om al het gedoe en er vertederd naar kan blijven kijken. Ik had van en met haar nog jaren plezier kunnen hebben als ik dat had gekund.
Hmm. NOu ja, hoe dan ook: sterkte. . .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ben al een week zo emotioneel als de pest. Als 's morgens een vogel begint te fluiten krijg ik het al te pakken. Maandag bij de huisarts geweest om het volgende te checken:
1. Ben ik emo en depri van de champix?
2. Ben ik emo en depri van mevrouw?
3. Heb ik last van midlife?
4. Is het combinatie van alles?
Op haar advies gestopt met champix om te checken
Haar advies was tevens (vrij vertaald) "Pak het op met je rechterhand en doe het met verve"
En verder moest ze heel erg om mij lachen en ik niet zo om haar
Ah, dat klinkt wel echt heel liefquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zoekt dus nog contact met je? Dan zal het wel even duren voor je je echt weer vrij voelt.
Ach weet je, op het blog waar ik zit zie ik echt wel meer mensen voor de bijl gaan. Bijna iedereen begint dan gewoon weer opnieuw en dan zie je het bijvoorbeeld de derde keer echt lukken. Dus zie jezelf niet als loser maar als iemand die even op adem moet komen voor de volgende start.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, ik bedoelde je "algemene hoofd".
Dankjequote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt wel echt heel lief![]()
Ik vind het superknap van je, dat je nog steeds niet rookt
Dat weet je ook niet natuurlijk. Er had nog veel meer tussen kunnen komen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik heb nergens spijt van, het ene is het gevolg van het andere. Ik heb het allemaal graag gedaan, met veel plezier, veel lol, veel wijn en veel "lente". Nu maar even slikken, ik wist de eerste keer dat ik haar zag dat dit moment zou komen binnen niet al te lange tijd. Maar ik zou het zo weer doen. Waar ik zelf het meest van baal is dat ik er niet gewoon boven hebben kunnen staan en mij heb laten meeslepen door dit type vrouwspersoon. Ooit moet het een keer lukken dat ik relaxt kan lachen om al het gedoe en er vertederd naar kan blijven kijken. Ik had van en met haar nog jaren plezier kunnen hebben als ik dat had gekund.
Wil het even kwijt ook al zit je er misschien niet op te wachten nu, maar ondanks dat je een enorme lul bent af en toe, vind je ik stiekem toch tof en hoop ik je ooit te meeten.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik meet voorlopig niemand, want ben in real nu nog ongezelliger dan sommigen mij hier al vinden
Ah, thanks voor de reminder, was het vergetenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat ik zometeen maar voor This Is It op RTL4 kies.
Nâh, wat zei ik je.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Disana, ik heb vanmiddag om half vijf een pakje sigaretten gekocht, ook dat nog.
Ja hèquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ah, thanks voor de reminder, was het vergeten
En klasse dat je nog steeds niet rookt![]()
Niks zonde, als er iets slecht voor je is is het wel stress en depressie. Dus als een peuk daar een beetje tegen helpt, is dat juist de beste keuze.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Nâh, wat zei ik je.(binnen drie weken)
Coos het medium.![]()
Maar wel zonde Teun.
Dat is beter dan Artis. Ik weet niet meer wie daar vandaag heenging, maar diegene heeft een wat ongelukkige dag uitgezocht. Vandaag was weer de actie waarbij gehandicapte kinderen mee mochten rijden met brandweer, ambulance of politie. Dit alles georganiseerd vanuit Artis.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
Wat een slim plan van ex-collega om bij de IJzeren Man af te spreken. Lekker aan het water lunchen in zwembroek/bikini, slimme tips over wat ik kan verwachten en nog een duik genomen ook. Koud! En toen naar huis, even lezen in de hangmat ... om twee uur en twee graden bruin later weer wakker te worden.
Ha!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Wil het even kwijt ook al zit je er misschien niet op te wachten nu, maar ondanks dat je een enorme lul bent af en toe, vind je ik stiekem toch tof en hoop ik je ooit te meeten.
There, I said it, als er ook maar iemand dit durft te quoten volgt er een nekschot
Dat was Souryquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is beter dan Artis. Ik weet niet meer wie daar vandaag heenging, maar diegene heeft een wat ongelukkige dag uitgezocht. Vandaag was weer de actie waarbij gehandicapte kinderen mee mochten rijden met brandweer, ambulance of politie. Dit alles georganiseerd vanuit Artis.
Oh God, dan heeft Soury al die kinderen met brandweerwagen zo in de berenkuil gemieterd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is beter dan Artis. Ik weet niet meer wie daar vandaag heenging, maar diegene heeft een wat ongelukkige dag uitgezocht. Vandaag was weer de actie waarbij gehandicapte kinderen mee mochten rijden met brandweer, ambulance of politie. Dit alles georganiseerd vanuit Artis.
Thanxquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Copycat het volgende:
En jammer, maar helaas Teun. Komt tijd, komt rookvrij.
En een hele dikke kus voor Laysa. Ik weet niet wat het precies betekent, maar het klinkt wel erg heftig en als een enorme tegenslag. Dat vind ik zwaar kut voor je.
NEKSCHOT!quote:
Jeejjjjjjjjjjjjj ik ben een stom wijf!!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
NEKSCHOT!Stom wijf
![]()
Heel veel sterkte met alles![]()
![]()
Officieel ingewijd nu?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jeejjjjjjjjjjjjj ik ben een stom wijf!!!!!![]()
![]()
Heb je nog geen Magic Mouse?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Check overigens mijn ge-upgrade werkplek, inclusief super pimp tekentablet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eh ja, uitprobeerfase = zooiquote:
Nee, geen nieuwe computer dus geen nieuwe kast/toetsenbord/muis. Maar who needs one anyway, met zo'n ding, werkt als een tierelier manquote:
ohja sorryquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Laysa het volgende:
Mera je pm box zit vol...maar...dikke kus...wat denk jij nou gekkie![]()
Maar die Mighty Mouse die je nu hebt is een onding, die gaan heel snel stuk (nou ja, bij mij dan)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Eh ja, uitprobeerfase = zooi![]()
[..]
Nee, geen nieuwe computer dus geen nieuwe kast/toetsenbord/muis. Maar who needs one anyway, met zo'n ding, werkt als een tierelier man![]()
Doe er al twee jaar mee en gaat prima, je moet er ook niet mee rammen he, gewoon subtiel klikken is genoegquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar die Mighty Mouse die je nu hebt is een onding, die gaan heel snel stuk (nou ja, bij mij dan)
Het scrollbolletje is de zwakke plek.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Doe er al twee jaar mee en gaat prima, je moet er ook niet mee rammen he, gewoon subtiel klikken is genoeg![]()
Ik wist niet waar het over ging, maar na gtst niet gezapt, dus even gekeken. Best leuk om naar te kijkenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hè
Dementor en Juud vonden de film mooi, da's een aanbeveling.
Dat hoor ik vaker, maar waar zit dat verdomde scrollbolletje ergens?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het scrollbolletje is de zwakke plek.
Geeft niks hoor.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
Thanx....ook Pietje en Teun...sorry als ik iemand vergeten ben
Gief!!! GIEF PLOX!11!!!!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
Check overigens mijn ge-upgrade werkplek, inclusief super pimp tekentablet![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bovenopquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat hoor ik vaker, maar waar zit dat verdomde scrollbolletje ergens?
En gympen dan want kisten kan dan ook niet hèquote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, ik zweet me de tering![]()
Meer, we moeten om een korte broek
Hij is niet dood.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
je zou bijna vergeten dat ie dood is als je die docu zo zit te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |