abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:05:10 #1
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_82322638
Dan toch maar zelf een nieuwe gestart
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:06:06 #2
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82322663
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:02 schreef Toverheks het volgende:
maar ja, wat doet Jaap ondertussen die zwijgt en komt straks met een klapper van nieuws over Joran naar buiten.
journalist he zo betitteld hij zich zelf.
Nou, het is de vraag nog maar of je dat zo kunt/mag zien; Jaap heeft al vaak genoeg geroepen dat hij interessante gegevens had, maar niemand wilde meewerken aan de uitzending/publicatie daarvan.

Dat hij het dan voor zichzelf houdt en nu wel openbaar gaat maken is dan dus niet zo vreemd.
Men wilde hem eerder kennelijk niet horen, dus het valt hem niet te verwijten dat hij de onhorigen eerder niet op de hoogte heeft gebracht.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_82322748
..Sieneke..

Toen hadden we tenminste nog een trotse Nederlander..
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:10:25 #4
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82322797
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef spuitje het volgende:

Ook zal hij een straf die Peru hem oplegt, ter plekke moeten uitzitten. Tussen Nederland en Peru bestaan nog geen afspraken om veroordeelden hun straf in Nederland te laten uitzitten.
Huh?
Ik zat gisteren te googlen op gevangenissen in Peru en kwam toen dit stukje uit de Elsevier tegen, uit 2008:

Gevangenen in Peru mogen straf uitzitten in Nederland

Overigens vind ik die omstandigheden in de gevangenis die Jian beschreef, eigenlijk een soort voortdurende fysieke en mentale marteling. Ook al ben je nog zo'n stuk vuil, je moet je daaraan als staat niet gaan bezondigen en het ook niet toestaan als het niet nodig is. Dus wat mij betreft mag hij z'n straf in Nederland uitzitten. (maar wél graag met TBS er achteraan)
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:11:17 #5
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82322835
Ik ben trouwens benieuwd of hij ook nog in de VS berecht gaat worden wegens die afpersing van de moeder van Natalee.....

Hoe dom, arrogant en klootzakkerig ben je helemaal als je de moeder van het slachtoffer in een zaak waarin jij claimt "onschuldig" te zijn, om geld gaat vragen in ruil voor de gegevens over de vindplaats van haar dochter

En hier geen enkel medelijden wegens de onmenselijke situatie in de cel in Peru, zeker niet in deze zaak; hij wist waar hij was, en hij wist ook dat je daar niet met een waarschuwing en een tik op de vingers wegkomt bij de rechter.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:11:46 #6
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82322852
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:06 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou, het is de vraag nog maar of je dat zo kunt/mag zien; Jaap heeft al vaak genoeg geroepen dat hij interessante gegevens had, maar niemand wilde meewerken aan de uitzending/publicatie daarvan.

Dat hij het dan voor zichzelf houdt en nu wel openbaar gaat maken is dan dus niet zo vreemd.
Men wilde hem eerder kennelijk niet horen, dus het valt hem niet te verwijten dat hij de onhorigen eerder niet op de hoogte heeft gebracht.
oh zo bedoelde ik het niet, vind het Jaap zijn goed recht dat hij er mee naar buiten komt, maar ook vind ik het dan wel weer vreemd, want er staat de laatste 2 jaar van Joran zijn praktijken dat Jaap niet eerder aan de bel heeft getrokken, en misschien weet Jaap ook wel waar nathalie ligt en had de ouders op de hoogte moeten stellen.
Kijk Jaap zit ook bij Jensen en heeft goed kontakt met Jensen, ook had hij het via jensen kunnen spelen.
ach we zullen maar afwachten misschien dat Jaap alleen dingen weet die wij ook al weten wie zal het zeggen.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:12:27 #7
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_82322871
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of hij ook nog in de VS berecht gaat worden wegens die afpersing van de moeder van Natalee.....

Hoe dom, arrogant en klootzakkerig ben je helemaal als je de moeder van het slachtoffer in een zaak waarin jij claimt "onschuldig" te zijn, om geld gaat vragen in ruil voor de gegevens over de vindplaats van haar dochter

En hier geen enkel medelijden wegens de onmenselijke situatie in de cel in Peru, zeker niet in deze zaak; hij wist waar hij was, en hij wist ook dat je daar niet met een waarschuwing en een tik op de vingers wegkomt bij de rechter.
QFT

Had je moeten kunnen weten, dan moet je ook maar daar je straf uitzitten
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:13:17 #8
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82322908
Jaap is een jankerige aandachtshoer.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:13:39 #9
241662 Jian
Well, well, well
pi_82322921
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:00 schreef FANN het volgende:

[..]

nu pas !

dat had ik na Sieneke al, ken je nagaan
Ik vind dat Sieneke per direct de Nederlandse nationaliteit moet worden ontnomen en dat ze moet worden verbannen naar Peru, daarnaast moet er een verhaal verzonnen worden dat ze op eigen initiatief naar het Songfestival is gegaan en dat wij Nederlanders net zo verrast waren dat zij daar was als de rest van de wereldbevolking ! Dat is het enige dat we kunnen doen om eeuwige hoon van de rest van wereld te kunnen ontlopen
pi_82322970
quote:

[..]

Het lijkt mij dat wanneer je informatie hebt over dit soort dingen, dat je dan naar de politie gaat en niet probeert om er een carrière bij RTL uit te slepen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:17:39 #11
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323069
quote:

[..]

Als je het verhaal Bubali Pond op de site van Jaap leest, dan heeft hij richting Amerika toch wel gewoon het e.e.a. openbaar gemaakt. Dat hij hier in Nederland onmiddellijk is weggehoond kun je hem niet of maar ten dele verwijten natuurlijk
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:18:22 #12
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82323103
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:12 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

QFT

Had je moeten kunnen weten, dan moet je ook maar daar je straf uitzitten
Die redenatie houdt geen stand, als je er over doordenkt. Je moet zélf je normen en grenzen hebben over hoe je gevangenen dient te behandelen.
pi_82323127
Moeder afpersen? Waar komt die roddel opeens vandaan?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:19:19 #14
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323136
Ik blijf erbij, hoe dóm kun je zijn. . .onvoorstelbaar.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:19:50 #15
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82323151
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat wanneer je informatie hebt over dit soort dingen, dat je dan naar de politie gaat en niet probeert om er een carrière bij RTL uit te slepen.
Peter R. de Vries leeft er al jaren uitermate riant van.....

Overigens was met die "documentaire" waarin ze een leugendetectortest hebben gedaan ook duidelijk dat Jaap uitermate goed contact had met Joran, ook ruim na de opnamen nog, ik heb meer het idee dat het de NL politie simpelweg vrij weinig kan/kon schelen wat Joran allemaal uitgespookt had, want als er al iets in Nederland zou zijn gebeurd dan zal dat waarschijnlijk minimaal zijn, en het boeit ze kennelijk geen bal wat hij in Thailand, of elders ter wereld, uitgespookt heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:20:46 #16
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323193
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Wellicht, maar dat geldt dan in veel gevallen net zo hard voor journaille als Peter R de Vries, Bas van Hout, etc.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:20:51 #17
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323195
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:18 schreef Gert het volgende:

[..]

Die redenatie houdt geen stand, als je er over doordenkt. Je moet zélf je normen en grenzen hebben over hoe je gevangenen dient te behandelen.
Ik ben het wel met je eens over bepaalde gewenste minimale basisvoorwaarden. Maar het hoeft ook niet aan de maatstaven van de Nlse gevangenissen te voldoen (niet dat jij dat zegt maar dat meld ik er even bij).
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:20:51 #18
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_82323197
quote:

[..]

Ik ben het met je eens dat de omstandigheden in vele buitenlandse gevangenissen erbarmelijk zijn en dus ook Peru, maar ik vind persoonlijk daar waar je jouw misdaad begaat, je ook in dát land je straf moet uitzitten, ongeacht welke omstandigheden ook

Uiteraard wél als je daadwerkelijk de fout bent ingegaan en een eerlijk proces hebt gehad.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:22:01 #19
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323257
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:19 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat is geen roddel, hij is er in Amerika al voor aangeklaagd
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:22:25 #20
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82323279
quote:
Gewoon NOS teletekst, hij heeft $ 250.000,= gevraagd aan de moeder van Natalee voor informatie over de plek waar Natalie te vinden zou zijn.

En elders (weet niet meer waar) gehoord dat er zelfs al $ 30.000,= betaald zou zijn door Beth Holloway.

Een beetje Amerikaanse advocaat moet daar toch minimaal een schuldbekentenis over de aanwezigheid bij het verdwijnen van Natalee uit kunnen halen.

http://nos.nl/artikel/161(...)t-van-afpersing.html
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:22:33 #21
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82323290
quote:
ja dat stond gisteren in de krant, Joran was bezig die moeder af te persen voor 25ooo dollar dan vertelde hij waar nathalie lag, maar eerlijk gezegt geloof ik dat niet.
of het is gewoon een verzindsel van een journalist of van de moeder van nathalie zelf, want zij is al 5 jaar constant in het nieuws in Amerika, de correnspondent op tv noemde ook een soort naam voor haar hoe ze haar noemen in Amerika.

denk dat dokter Phil ook wel weer op de proppen komt.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:23:38 #22
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323335
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

Gewoon NOS teletekst, hij heeft $ 250.000,= gevraagd aan de moeder van Natalee voor informatie over de plek waar Natalie te vinden zou zijn.

En elders (weet niet meer waar) gehoord dat er zelfs al $ 30.000,= betaald zou zijn door Beth Holloway.

Een beetje Amerikaanse advocaat moet daar toch minimaal een schuldbekentenis over de aanwezigheid bij het verdwijnen van Natalee uit kunnen halen.
Ik wil net zeggen, is hij daar ook al voor aangeklaagd dan?
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Jian het volgende:

[..]

Dat is geen roddel, hij is er in Amerika al voor aangeklaagd
Ja dus. NOu ja dat hij ervoor aangeklaagd is, is ook nog geen bewijs dat ie het heeft gedaan. . .maar goed. . .
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:24:27 #23
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323363
quote:

[..]

Klopt, ik las gisteren ook ergens dat een deel van het bedrag al betaald zou zijn
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:25:07 #24
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323387
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja dat stond gisteren in de krant, Joran was bezig die moeder af te persen voor 25ooo dollar dan vertelde hij waar nathalie lag, maar eerlijk gezegt geloof ik dat niet.

is het nou 250.000 of 25.000 dollar?
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:25:29 #25
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82323407
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat de omstandigheden in vele buitenlandse gevangenissen erbarmelijk zijn en dus ook Peru, maar ik vind persoonlijk daar waar je jouw misdaad begaat, je ook in dát land je straf moet uitzitten, ongeacht welke omstandigheden ook

Uiteraard wél als je daadwerkelijk de fout bent ingegaan en een eerlijk proces hebt gehad.
OK.
De omstandigheden in bepaalde gevangenissen zijn echter zó extreem, dat ze over mijn grenzen heengaan van wat je iemand mag aandoen, ongeacht wat voor klootzak het is. De minimale basisvoorwaarden dus waar Marrije het over heeft.

Maar ja.. ik snap het sentiment wel dat Joran een hele erge straf verdient. En als het mijn zus was geweest dan hadden ze hem aan de honden mogen voeren, stukje bij beetje.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:26:22 #26
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82323440
quote:
[b]Op vrijdag 4 juni 2010 12:15 schreef Scrutinizer het volgende:[/b}

Dat. En niet jezelf als journalist betitelen. Het is een opportunistisch, egocentrisch varken. Imo.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:26:29 #27
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323444
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

of het is gewoon een verzindsel van een journalist of van de moeder van nathalie zelf, want zij is al 5 jaar constant in het nieuws in Amerika, de correnspondent op tv noemde ook een soort naam voor haar hoe ze haar noemen in Amerika.

denk dat dokter Phil ook wel weer op de proppen komt.
Wat ik al zei, hij is er al voor aangeklaagd en dat doen ze echt niet zomaar
pi_82323466
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:10 schreef Gert het volgende:

[..]

Huh?
Ik zat gisteren te googlen op gevangenissen in Peru en kwam toen dit stukje uit de Elsevier tegen, uit 2008:

Gevangenen in Peru mogen straf uitzitten in Nederland

Overigens vind ik die omstandigheden in de gevangenis die Jian beschreef, eigenlijk een soort voortdurende fysieke en mentale marteling. Ook al ben je nog zo'n stuk vuil, je moet je daaraan als staat niet gaan bezondigen en het ook niet toestaan als het niet nodig is. Dus wat mij betreft mag hij z'n straf in Nederland uitzitten. (maar wél graag met TBS er achteraan)
Nog maar weer even dan en dan vooral de laatste alinea. Hij kan het aanvragen, maar heeft geen garantie dat hij het ook krijgt en pas nadat het vonnis (dus na een eventueel hoger beroep etc.) definitief is

Wat je zegt over die gevangenissen ben ik het wel met je eens, is mensonterend. Maar toch heb ik geen medelijden met Joran.

Nederlandse bescherming

Vanuit Nederland hoeft hij geen bijzondere bescherming te verwachten. De misdrijven die hij eventueel gepleegd heeft, hebben immers met Nederland niets te maken. ''Nederland kan hooguit consulaire bijstand verlenen'', stelt internationaal strafrechtdeskundige Geert-Jan Knoops.

Ook zal hij een straf die Peru hem oplegt, ter plekke moeten uitzitten. Tussen Nederland en Peru bestaan nog geen afspraken om veroordeelden hun straf in Nederland te laten uitzitten. Volgens Knoops zou Joran pas om overdracht van het vonnis kunnen vragen wanneer de uitspraak definitief is. ''Het kan heel lang duren voor dat het geval is.''
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:27:39 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82323492
quote:
Hier:
http://www.volkskrant.nl/(...)persen_Beth_Holloway
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:27:48 #30
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323500
250.000 dollar gewoon
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:28:21 #31
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82323516
quote:
[..]
True, en ik ben met je eens dat de situatie in Peru mensonterend is, maar daar protesteren we niet tegen, nee we hebben alleen een probleem als een Nederlandse gevangene daar onder te lijden heeft.

En ja, ik vind het triest als een 19-jarige alleenstaande moeder daar 14 jaar vast zit terwijl haar kindje hier bij oma woont omdat mama dacht even snel uit de financiële problemen te komen, en er niet over nagedacht heeft dat ze behalve in Nederland ook in Peru gepakt zou kunnen worden voor drugssmokkel.

Maar Joran is geen 19-jarig naïef ding wat in 5 jaar per ongeluk toevallig nou alweer voor de 2de keer de laatste link met een dood meisje is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_82323518
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:20 schreef Jian het volgende:

[..]

Wellicht, maar dat geldt dan in veel gevallen net zo hard voor journaille als Peter R de Vries, Bas van Hout, etc.
Absoluut.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:28:51 #33
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323532
En wat hangt hem nu boven het hoofd? 25 jaar gevangenisstraf in Peru toch.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:28:57 #34
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323539
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat. En niet jezelf als journalist betitelen. Het is een opportunistisch, egocentrisch varken. Imo.
Wat natuurlijk niet wil zeggen dat zijn verhaal over Joran niet klopt !
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:29:24 #35
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82323558
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:26 schreef Jian het volgende:

[..]

Wat ik al zei, hij is er al voor aangeklaagd en dat doen ze echt niet zomaar
oke, nou echt dacht is gewoon een roddel.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:29:48 #36
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82323569
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef Marrije het volgende:
En wat hangt hem nu boven het hoofd? 25 jaar gevangenisstraf in Peru toch.
15 a 35 jaar
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:31:05 #37
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323608
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar Joran is geen 19-jarig naïef ding wat in 5 jaar per ongeluk toevallig nou alweer voor de 2de keer de laatste link met een dood meisje is.
Joran is zo mogelijk nog dommer

Echt hoor, ontloop je de straf voor een moord op het randje, bega je er gewoon nog één
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:31:23 #38
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82323621
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef Jian het volgende:

Wat natuurlijk niet wil zeggen dat zijn verhaal over Joran niet klopt !
Nee, maar ik vind het wel genant hoe hij zich voorop laat staan op zijn journalistieke taak. Kom op zeg. Hij heeft hier heel opportunistisch een slaatje uit willen slaan en loopt te jankzakken dat de gevestigde orde (de elite) hem geen kans geeft. Die repo toen was om te janken en het overacting was tenenkrommend. Plus blijf ik erbij dat hij zich een rol heeft toebedeeld die hem totaal niet past. Van kwaad naar erger.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:32:17 #39
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323663
Maar Jaap z'n computer is in beslag genomen hoorde ik?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:34:01 #40
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323728
Ik ben het overigens wel met Gert eens dat toestanden zoals in de beschreven gevangenissen in Peru in het algemeen niet zouden mogen voorkomen !
pi_82323795
quote:

[..]

Dit dan:
quote:
Het ging ze nu om Peru.

De deal was dat ik mijn verstopte (tegen inbrekers) USB stick met alle data van de afgelopen 2 jaar zou inleveren mits ik mijn backup (tegen brand) zou mogen houden in het kader van vrije journalistiek. Dus ik heb alles nog! Joepie!
Nou, joepie Er is iemand dood, joepie

en dit:
quote:
Er is nu ook geen reden meer om te zwijgen naar de info die ik heb over de moord in Peru. Ik heb de politie dit uitgebreid verteld.
pi_82323843
quote:

http://nos.nl/artikel/161(...)t-van-afpersing.html
holy shit , laat 'm wegrotten in Peru.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:37:33 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82323849
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:34 schreef Jian het volgende:
Ik ben het overigens wel met Gert eens dat toestanden zoals in de beschreven gevangenissen in Peru in het algemeen niet zouden mogen voorkomen !
Ik ook. Ook als gevangene moet je geen mensonterend bestaan hoeven te leiden.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:37:52 #44
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82323864
quote:
Daar ben ik het ook mee eens, maar helaas zijn de omstandigheden in een hoop landen nog dusdanig dat we het in NL als mensonterend zouden beschouwen.

En niet alleen in de wat minder ontwikkelde landen, zelfs in de VS is een gevangenis waar de gevangenen nog in een soort van "chain gang" werken en onder tentdoek moeten slapen.... en die gevangenis wordt geprezen omdat ze zo lekker goedkoop werken
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:38:04 #45
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82323873
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:35 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dit dan:
[..]

Nou, joepie Er is iemand dood, joepie

en dit:
[..]

Dat is toch te walgelijk voor woorden.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:38:48 #46
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82323905
Ik lees nu pas zijn laatste blog, oh my. . .
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:38:54 #47
184769 crew  Deisyy
pi_82323911
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:32 schreef Marrije het volgende:
Maar Jaap z'n computer is in beslag genomen hoorde ik?

En zijn MP3-speler
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:39:26 #48
184769 crew  Deisyy
pi_82323937
quote:
Eensch. Maar voor Joran is niets slecht genoeg.
pi_82323948
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En zijn MP3-speler
En alle muziek DVD's van Cora
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:40:19 #50
241662 Jian
Well, well, well
pi_82323969
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, maar ik vind het wel genant hoe hij zich voorop laat staan op zijn journalistieke taak. Kom op zeg. Hij heeft hier heel opportunistisch een slaatje uit willen slaan en loopt te jankzakken dat de gevestigde orde (de elite) hem geen kans geeft. Die repo toen was om te janken en het overacting was tenenkrommend. Plus blijf ik erbij dat hij zich een rol heeft toebedeeld die hem totaal niet past. Van kwaad naar erger.
Eens, ik zei ook al eerder dat ik dik mijn twijfels heb over zijn initiële motivatie om aan dit verhaal te beginnen en dat er dan ook door de "gevestigde" media honend gereageerd wordt, kan ik best nog wel begrijpen, maar dat Justitie hier en op Aruba het zo maar laat liggen vind ik, gezien hun verantwoordelijkheid ten aanzien van waarheidsvinding, toch wel een ander verhaal
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:40:55 #51
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82324005
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

True, en ik ben met je eens dat de situatie in Peru mensonterend is, maar daar protesteren we niet tegen, nee we hebben alleen een probleem als een Nederlandse gevangene daar onder te lijden heeft.

Ja zo werkt dat, je gaat er over nadenken zodra het onder je aandacht komt.
quote:
Hoe oud iemand is, en wat hij/zij op de kerfstok heeft, doet in principe niet ter zake als het gaat om het stellen van grenzen hoe je gevangenen behandelt.
Maar nogmaals: ik snap natuurlijk best dat er weinig mededogen voor Joran bestaat. Hij is m.i heel erg ziek in zijn hoofd en moet niet meer vrij komen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:41:18 #52
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82324029
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Jian het volgende:
[..]
Eens, ik zei ook al eerder dat ik dik mijn twijfels heb over zijn initiële motivatie om aan dit verhaal te beginnen en dat er dan ook door de "gevestigde" media honend gereageerd wordt, kan ik best nog wel begrijpen, maar dat Justitie hier en op Aruba het zo maar laat liggen vind ik, gezien hun verantwoordelijkheid ten aanzien van waarheidsvinding, toch wel een ander verhaal
Dat dus.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:43:06 #53
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82324095
quote:
Tot het tegendeel bewezen wordt blijft de perceptie hangen dat ik de oh zo gemene verschrikkelijke Terror Jaap ben. Het is maar beter dat de zaak echt opgelost wordt anders gaat mijn reputatie probleem nooit weg.
Nah, hij is wel eerlijk
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:43:39 #54
249559 crew  Lavenderr
pi_82324118
quote:

[..]

vrijdag 4 juni 2010 @ 12:44:39 #55
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82324164
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:40 schreef Jian het volgende:

Is inderdaad een ander verhaal. Maar volgens mij (correct me if I'm wrong) enkel Jaap's verhaal. En die geloof ik niet zozeer op zijn woord.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:44:59 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82324176
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:43 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah, hij is wel eerlijk
Alsof zijn reputatieprobleem niet door hemzelf in stand gehouden wordt
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:45:50 #57
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82324209
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Leandra het volgende:

Alsof zijn reputatieprobleem niet door hemzelf in stand gehouden wordt
Nee, het komt door Talpa, door RTL, door de elite, door Joran, door het publiek ...
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:47:39 #58
249559 crew  Lavenderr
pi_82324279
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:39 schreef spuitje het volgende:

[..]

En alle muziek DVD's van Cora
En nog erger, alle muziek van Johan Vlemmix . Zitten ze straks in Amerika naar 'een potje met vet' te luisteren
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:47:54 #59
184769 crew  Deisyy
pi_82324288
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:45 schreef Copycat het volgende:

[..]

Nee, het komt door Talpa, door RTL, door de elite, door Joran, door het publiek ...
En natuurlijk door Huub
pi_82324294
quote:

[..]

En de kutchatters
pi_82324327
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En nog erger, alle muziek van Johan Vlemmix . Zitten ze straks in Amerika naar 'een potje met vet' te luisteren
Godzijdank zijn alle uitzendingen van Tabula Rasa gewist
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:48:49 #62
249559 crew  Lavenderr
pi_82324329
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En natuurlijk door Huub
Ja, dat spreekt vanzelf
pi_82324374
Die dood van Natalee Holloway leek toch meer op een tja hoe zal ik het noemen
''ongeluk'' en was het strafbare feit dat hij geen hulp heeft ingeroepen en het lijk heeft laten
verdwijnen. (zelf of door anderen en natuurlijk heeft gezwegen) maar ik dacht altijd, tja
zijn vader was advocaat dus misschien heeft die hem dat wel allemaal ingefluisterd,
uiteraard om zijn zoon te ''redden''.

Pas wat er daarna gebeurde, al die leugens en vooral als die afpersing waar is dan is dat helemaal
te walgelijk voor woorden.

en toch... ik kan er echt niets aan doen.. maar als ik dit stukkie lees ben ik daar ook heel
verbaasd over. Iemand, een meisje doodslaan met je blote handen en haar nek breken,
dat had ik dan toch weer niet achter hem gezocht.

http://www.nu.nl/buitenla(...)-chili-uitgezet.html

Ook FBI-agent Harold Copus, die eerder de verdwijning van Holloway onderzocht, is verbaasd over
het voorval. "Het gedrag van Van der Sloot in Peru past bij zijn patroon van gokken en aanpappen
met meisjes, maar zijn karakter is nooit gewelddadig geweest."

Ah en ik lees nu toch ook wel dat er meer mensen zijn die die gevangenissen in Peru echt
TE erg vinden een heel klein beetje minder moet kunnen.
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:50:33 #64
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82324390
Zou Jaap gaan zitten wáchten tot hij door Nova, KvdB of een programma van wat lager allure gebeld wordt? Of zou hij zelf de telefoon ter hand nemen? Het gaat tenslotte om zijn reputatie!
pi_82324422
Jaap
pi_82324449
TerugvindPeru
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:52:17 #67
184769 crew  Deisyy
pi_82324469
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:50 schreef Gert het volgende:
Zou Jaap gaan zitten wáchten tot hij door Nova, KvdB of een programma van wat lager allure gebeld wordt? Of zou hij zelf de telefoon ter hand nemen? Het gaat tenslotte om zijn reputatie!
Jaap wacht op een telefoontje van Oprah
pi_82324483
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:47 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En natuurlijk door Huub
Begin de dag met een dansje
pi_82324521
quote:
Vooralsnog heeft hij in eerste instantie z'n zinnen gezet op de Amerikaanse televisie, zo lijkt het.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:53:31 #70
241662 Jian
Well, well, well
pi_82324541
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:44 schreef Copycat het volgende:

[..]

Is inderdaad een ander verhaal. Maar volgens mij (correct me if I'm wrong) enkel Jaap's verhaal. En die geloof ik niet zozeer op zijn woord.
Alleen al het simpele feit dat er geen poging is ondernomen om dat Bubali Pond "volledig" af te zoeken(dreggen) naar aanleiding van de verklaring van Joran, vind ik al nalatigheid van Justitie
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:54:11 #71
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82324571
quote:
[..]
En die vriend die die afpersing voor dat huwelijk geregeld had... ook wel vreemd eigenlijk, dat je in 3 jaar tijd 2 keer met afpersing te maken krijgt waar je helemaal buiten staat
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 12:54:45 #72
249559 crew  Lavenderr
pi_82324595
quote:
Hij gaat zelf bellen denk ik.
Als het hem te lang duurt voor ze hém bellen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:56:04 #73
241662 Jian
Well, well, well
pi_82324663
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Vooralsnog heeft hij in eerste instantie z'n zinnen gezet op de Amerikaanse televisie, zo lijkt het.
En met die aanklacht aangaande die afpersing, zou het me niks verbazen als die aan de bel gaan hangen !
pi_82324685
Mijn auto heeft de APK keuring doorstaan...

Kosten 35 euro inc. BTW

KM stand 5238, en dat na 3 jaar,
pi_82324691
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:54 schreef Leandra het volgende:

[..]

En die vriend die die afpersing voor dat huwelijk geregeld had... ook wel vreemd eigenlijk, dat je in 3 jaar tijd 2 keer met afpersing te maken krijgt waar je helemaal buiten staat
Jaap heeft wel eens verteld in de kooi dat hij vaak met die vriend allerlei plannen maakte voor fictieve misdrijven.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:59:26 #76
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82324803
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:56 schreef hondjes het volgende:

Kosten 35 euro inc. BTW

LOL, dat is net 1700 km per jaar
Damn, das nog geen 150 km per maand

Zou wel heel ernstig zijn als je dan een dikke rekening voor een APK zou hebben gehad
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_82324841
quote:

Kosten 35 euro inc. BTW

HONDA DOE NIET ZO VROLIJK

dit zijn serieuse zaken jah !

gefeliciteerd bofkont, bij ons heeft het een vermogen gekost om dat wrak door de keuring te krijgen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:01:38 #78
241662 Jian
Well, well, well
pi_82324919
quote:

Kosten 35 euro inc. BTW

ja, met die kilometerstand is ie nog niet eens ingereden ..
pi_82325042
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:01 schreef Jian het volgende:

[..]

ja, met die kilometerstand is ie nog niet eens ingereden ..
En ik rij er toch iedere dag mee

Alleen boodschappen, dat dan weer wel.

Fann, je hebt gelijk , er is niets om zo vrolijk over te zijn
pi_82325103
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:04 schreef hondjes het volgende:

[..]

Fann, je hebt gelijk , er is niets om zo vrolijk over te zijn
zolang je de moeder van Joran niet bent wel
pi_82325129
dingen doen enzo ...
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 13:06:50 #82
184769 crew  Deisyy
pi_82325153
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:08:10 #83
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82325206
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:53 schreef Jian het volgende:
Alleen al het simpele feit dat er geen poging is ondernomen om dat Bubali Pond "volledig" af te zoeken(dreggen) naar aanleiding van de verklaring van Joran, vind ik al nalatigheid van Justitie
Misschien omdat ook daar weer voldoende gaten in te schieten zijn?

http://www.rtl.nl/%28/act(...)10_1267190259357.xml

Ik speculeer aan de waterkant verder .
pi_82325212
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef Deisyy het volgende:
LELIJKSTE HOND TER WERELD OVERLEDEN

[ afbeelding ]

Godsamelazerus

nah ben weg....
pi_82325213
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:05 schreef FANN het volgende:

[..]

zolang je de moeder van Joran niet bent wel
Voor die moeder is het wel errug..je zal toch maar zo een etter als zoon hebben.

Nou, ik ga maar eens mijn kap opengooien en een stukkie rijden..
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 13:08:45 #86
249559 crew  Lavenderr
pi_82325238
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:06 schreef Deisyy het volgende:
LELIJKSTE HOND TER WERELD OVERLEDEN

[ afbeelding ]

Dacht dat het een giraffe was met een hondenkop.

Hans Hondekop
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:08:52 #87
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82325244
En vergeet de andere twee moeders niet ...
pi_82325254
Ik vind het niks zieligs voor die jongen....het was maar een kwestie van tijd voordat ie voor al zn gelieg en gedraai zou worden gestraft...Die jongen is werkelijk waar gewetensloos
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 13:09:38 #89
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82325279
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 12:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Jaap wacht op een telefoontje van Oprah
Daar kan hij wél z'n hobby weer uitoefenen: janken voor TV. Lekker met het hoofd in de schoot van tante Oprah. Snikkend kan hij dan én zijn empahtie met de nabestaanden tonen, én meelijden en respekt vragen voor de haast onmenselijk zware tijd die hij als undercover journalist in een (geniale) dubbelrol achter de rug heeft. Vind je het gék dat hij nu even helemaal leegloopt! Oprah aait Jaap over z'n bolletje terwijl hij z'n tranen wegveegt. Het publiek in de studio zucht vertederd: "Aaahhhww".
Jaap schrikt wakker in z'n vakantiehut en graait naar z'n mobiel. Geen oproepen gemist.
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 13:09:41 #90
249559 crew  Lavenderr
pi_82325280
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:08 schreef hondjes het volgende:

[..]

Voor die moeder is het wel errug..je zal toch maar zo een etter als zoon hebben.

Nou, ik ga maar eens mijn kap opengooien en een stukkie rijden..

Kilometers moet je maken Hondjes! Veel plezier in je cabrio
pi_82325320
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef Gert het volgende:

Jaap schrikt wakker, in z'n vakantiehut en graait naar z'n mobiel. Geen oproepen gemist.
pi_82325449
Thanks CarO en Gert!
Wann feest!

Het is me wat. Kan JOR alweer open? Ik vond dat een leuk forum, sensatiebak die ik er rondloop.
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 13:14:47 #93
249559 crew  Lavenderr
pi_82325513
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:09 schreef Gert het volgende:

[..]

Daar kan hij wél z'n hobby weer uitoefenen: janken voor TV. Lekker met het hoofd in de schoot van tante Oprah. Snikkend kan hij dan én zijn empahtie met de nabestaanden tonen, én meelijden en respekt vragen voor de haast onmenselijk zware tijd die hij als undercover journalist in een (geniale) dubbelrol achter de rug heeft. Vind je het gék dat hij nu even helemaal leegloopt! Oprah aait Jaap over z'n bolletje terwijl hij z'n tranen wegveegt. Het publiek in de studio zucht vertederd: "Aaahhhww".
Jaap schrikt wakker in z'n vakantiehut en graait naar z'n mobiel. Geen oproepen gemist.
Nico Dijkshoorn, eat your heart out
pi_82325549
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 03:18 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Ja wat nou eigenlijk precies?
Ik snap er werkelijk geen fuck van en dat mag best iedereen weten.
Je negeert mij vanaf de vermeende ban voor Soury en ik snap niet waarom, we hadden best leuk contact.

En jelly beans voor iedereen, want dan koop ik jullie vriendschap.
[ afbeelding ]
Dat ik iets oprecht leuk en aardig bedoelde kan natuurlijk niet, slecht mens als ik ben.
Ja ik lees de sneren heus wel, en als het aan mij lag had Cc me maar beter niet in de SC bedankt, als dat weer reden is tot haten.

Echt hoor!
Whoehahahaaaa..........

a: als je één sneer van mij naar jou toe kan noemen krijg je een zak Jelly Beans van me.

b: ja, ik negeer je en wel om dezelfde reden zoals zo netjes door Dees en Fann gepost zijn. Plus dat ik
de indruk krijg dat die aanvallen op teun ook zijn om anderen te plezieren.

c: het te pas en te onpas naar Manu verwijzen is onderhand ook

d: de schapenmeuk zal wel onherstelbare schade in m'n rechter hersenkwab hebben veroorzaakt.

e: de verwondering over het feit dat als je maar een beetje aangevallen wordt er uit alle hoeken en
gaten Fokkers komen waar ik nog nooit van gehoord heb.

f: dus soms stel je je mening over bepaalde personen bij.

g: timmerman is klaar

h: strand
pi_82325851
Wan stilte ineens hier ...allemaal in Joran zn topic?
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 13:26:25 #96
249559 crew  Lavenderr
pi_82325987
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:22 schreef Laysa het volgende:
Wan stilte ineens hier ...allemaal in Joran zn topic?
Nee hoor, ben nog hier.
En op BNW natuurlijk
pi_82326004
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor, ben nog hier.
En op BNW natuurlijk
pi_82326067
Ik gaat ...allemaal een fijne zonnige en vrolijke dag
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:31:17 #99
241662 Jian
Well, well, well
pi_82326187
Ben ik de enige die op kantoor zit te zweten ofzo ?
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 13:36:11 #100
249559 crew  Lavenderr
pi_82326387
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:31 schreef Jian het volgende:
Nee hoor
Alleen is het hier bijna koud te noemen, moest een vestje aandoen.
pi_82326643
God nou.
Go hard or go home
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:45:13 #102
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82326771
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:42 schreef Noek het volgende:
God nou.
Ja?
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 13:46:39 #103
184769 crew  Deisyy
pi_82326841
quote:
Ik denk het wel, want hier op kantoor staat de airco aan
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:49:28 #104
241662 Jian
Well, well, well
pi_82326968
Effe heel wat anders;

Helga Fleur
  vrijdag 4 juni 2010 @ 13:56:02 #105
241662 Jian
Well, well, well
pi_82327212
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:42 schreef Noek het volgende:
God nou.
straks, eerst m'n krantje uitlezen
pi_82327452
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:56 schreef Jian het volgende:

[..]

straks, eerst m'n krantje uitlezen
God is toch al lang dood?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:04:46 #107
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82327660
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 07:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Misschien gewoon omdat je een onredelijke jankerd bent

Na dat gedoe om die ban voor Soury die geen ban was heb ik je via pm mijn excuses aangeboden omdat ik de verkeerde conclusie had getrokken, maar een paar weken later gooi je het hier toch weer voor mijn voeten en word ik daarom door Gert uitgemaakt voor een snerend vals wijf.

Dat is pas misselijk
Dit is me allemaal volledig ontgaan. Na dat gedoe om die ban voor Soury die geen ban was. . . WIE zou een ban hebben gekregen? Dat ik het ook weer even begrijp zeg maar.
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef Coos het volgende:

b: ja, ik negeer je en wel om dezelfde reden zoals zo netjes door Dees en Fann gepost zijn. Plus dat ik
Die vind ik ook niet zo gezellig, maar ja, ook daar weet ik de voorgeschiedenis niet van.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:05:45 #108
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82327713
quote:
Ik zit thuis te zweten
pi_82327727
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:01 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

God is toch al lang dood?
Hij is een dj.
Go hard or go home
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:07:03 #110
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82327777
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef Noek het volgende:
[..]
Hij is een dj.
Hij is een zij
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:07:14 #111
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82327786
Oh en Coos, veel plezier op het strand Zwaai je nog even voor de webcam?
pi_82327787
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:06 schreef Noek het volgende:

[..]

Hij is een dj.
Pffff, ben ik blij dat ik niet in dance geloof.
pi_82327817
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij is een zij
En ze is boos.
Go hard or go home
pi_82327841
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Pffff, ben ik blij dat ik niet in dance geloof.
Life is a dancefloor, you are the music.
Go hard or go home
pi_82327877
quote:

[..]

Hij is een zij
Is het dan toch Alanis Morissette?

Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:11:13 #116
249559 crew  Lavenderr
pi_82327962
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:07 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Pffff, ben ik blij dat ik niet in dance trance geloof.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:12:43 #117
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82328028
Omdat mijn OUD-kloon uit de kast gekomen is, lijkt het me wel zo aardig om hier ook even melding te maken van het hoe, wie, wat en waar.....

De uit-de-kast-kom-quote uit OUD dus maar bij deze
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:02 schreef Soneal het volgende:
En omdat we behalve een goede NT-meting ook een overgang van de gynaecoloog naar de verloskundige met de gynaecoloog afgesproken hebben, eindelijk uit de kast.

Soneal = Leandra & Nostalgist, en de uitgerekende datum is op een dag na 4 jaar na het eerste foboberichtje
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:13:32 #118
184769 crew  Deisyy
pi_82328060
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:04 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dit is me allemaal volledig ontgaan. Na dat gedoe om die ban voor Soury die geen ban was. . . WIE zou een ban hebben gekregen? Dat ik het ook weer even begrijp zeg maar.
[..]

Die vind ik ook niet zo gezellig, maar ja, ook daar weet ik de voorgeschiedenis niet van.
Lees dan ook eens terug
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:14:42 #119
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82328116
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Lees dan ook eens terug
pi_82328121
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:12 schreef Leandra het volgende:
Omdat mijn OUD-kloon uit de kast gekomen is, lijkt het me wel zo aardig om hier ook even melding te maken van het hoe, wie, wat en waar.....

[..]

Rol er maar uit. Nostalgist, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
Onze eerste liefdesbaby!
Go hard or go home
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:14:57 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82328131
quote:

[..]

Leuk
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:15:52 #122
241662 Jian
Well, well, well
pi_82328171
quote:

[..]

Hij is een zij
Vroeger niet, maar ja tegenwoordig kan alles, kijk maar naar Lady Gaga
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:16:33 #123
184769 crew  Deisyy
pi_82328203
quote:

[..]
Ik snap het niet

Leandra is Soneal, en Soneal is Nostalgist, dus Nostalgist is Leandra
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:17:47 #124
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82328246
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:16 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik snap het niet

Leandra is Soneal, en Soneal is Nostalgist, dus Nostalgist is Leandra
Soneal is een samensmelting van Leandra & Nostalgist
pi_82328267
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:15 schreef Jian het volgende:

[..]

Vroeger niet, maar ja tegenwoordig kan alles, kijk maar naar Lady Gaga
God is een post-op tranny? God is een Kelly?
pi_82328276
Soneal wist ik dan weer wel, maar Nostalgist niet .
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:19:25 #127
184769 crew  Deisyy
pi_82328314
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef Marrije het volgende:

[..]

Die snapte ik al, maar wie is Nostalgist dan, is dat de vriend van Leandra, want dat is toch een man?

Of is Leandra zelf Nostalgist?

Ik voel me zo dom nu
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:19:42 #128
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82328331
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat dus, ik ben zwanger van Nostalgist

En idd, dus een officiële FOK!baby, en in deze dus een "DGK-baby"
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_82328405
Is Nostalgist nog weleens op FOK!, Leandra?
Go hard or go home
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:22:11 #130
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82328440
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die snapte ik al, maar wie is Nostalgist dan, is dat de vriend van Leandra, want dat is toch een man?

Of is Leandra zelf Nostalgist?

Ik voel me zo dom nu
Nostalgist is een man en dat is de vriend van Leandra
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:23:17 #131
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82328478
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:19 schreef Leandra het volgende:

[..]

pi_82328483
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:14 schreef Noek het volgende:

[..]

Rol er maar uit. Nostalgist, jij natuurlijk ook van harte gefeliciteerd!
Onze eerste liefdesbaby!
Thanks, Noek !

Misschien dat mijn avatar helpt om wat geheugens op te frissen....
"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
Nihil volentibus arduum est
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:23:34 #133
184769 crew  Deisyy
pi_82328492
Gewoon nog een Fok!-setje dus
pi_82328526
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:23 schreef Nostalgist het volgende:

Het is God
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:25:26 #135
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82328573
quote:

[..]

Thanks, Noek !

Jouw avatar doet me altijd denken aan Riri
pi_82328589
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:24 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het is God

"Ik wou dat Tanja er nog was, daar kon je tenminste goed mee praten" - Joost Hoebink
pi_82328637
quote:

[..]

Thanks, Noek !

Yo, daddy cool! Hoe tof zeg!
Gefeliciteerd joh. Spannend hè?
Go hard or go home
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:27:26 #138
184769 crew  Deisyy
pi_82328665
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Riri had toch een zwart-wit avatar?
pi_82328734
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:27 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Riri had toch een zwart-wit avatar?
Leandra helpt me te herinneren dat het iets met een katje was? It's been a long time...
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:30:00 #140
249559 crew  Lavenderr
pi_82328779
quote:

[..]

Wat leuk
pi_82328812
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Yo, daddy cool! Hoe tof zeg!
Gefeliciteerd joh. Spannend hè?
Supertof !

Heel mooi zo'n wondertje dat er aan zit te komen....
  One tough cookie vrijdag 4 juni 2010 @ 14:32:38 #142
169210 liesje1979
pi_82328877
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 13:15 schreef Coos het volgende:

[..]

Whoehahahaaaa..........

a: als je één sneer van mij naar jou toe kan noemen krijg je een zak Jelly Beans van me.

c: het te pas en te onpas naar Manu verwijzen is onderhand ook

d: de schapenmeuk zal wel onherstelbare schade in m'n rechter hersenkwab hebben veroorzaakt.

e: de verwondering over het feit dat als je maar een beetje aangevallen wordt er uit alle hoeken en
gaten Fokkers komen waar ik nog nooit van gehoord heb.

f: dus soms stel je je mening over bepaalde personen bij.

g: timmerman is klaar

h: strand
Ok, bedankt voor je uitleg, het is mij helder nu.
pi_82328897
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Supertof !

Ten tijde van de geboorte zal er wel een heldere ster in het oosten aan de hemel staan.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:33:54 #144
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82328938
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:28 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Leandra helpt me te herinneren dat het iets met een katje was? It's been a long time...
Ik dacht ook een vrouw, dat was ze zelf, tot mensen ermee aan de haal gingen, toen heeft ze m aangepast.
  One tough cookie vrijdag 4 juni 2010 @ 14:34:13 #145
169210 liesje1979
pi_82328954
Nostalgist ook gefeliciteerd met jullie aanstaande kind!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:34:47 #146
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82328987
nog maar om even op Jaap terug te komen, ik dacht onder het fietsen van * als Joran niet was opgepakt op verdenking van * en er was niks gebeurt zou Jaap dan al die jaren zijn mond hebben gehouden van dat hij beweerd iets meer te weten over de handel en wandel van Joran de afgelopen 2 jaar??????
vind het eigenlijk wel frapant, Joran wordt opgepakt en Jaap komt met dit naar buiten.
pi_82329010
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:30 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Supertof !

Dat is het natuurlijk ook. Geniet ervan.
Wat is eigenlijk de uitgerekende datum?

Lies!
Go hard or go home
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:36:10 #148
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82329046
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:34 schreef Toverheks het volgende:
nog maar om even op Jaap terug te komen, ik dacht onder het fietsen van * als Joran niet was opgepakt op verdenking van * en er was niks gebeurt zou Jaap dan al die jaren zijn mond hebben gehouden van dat hij beweerd iets meer te weten over de handel en wandel van Joran de afgelopen 2 jaar??????
vind het eigenlijk wel frapant, Joran wordt opgepakt en Jaap komt met dit naar buiten.
Dan zou Jaap niet gehoord zijn, door de elite.
pi_82329063
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:25 schreef Marrije het volgende:

[..]

Hé Marrije;

Heb even gezocht.....

De opbouw van de avatar is wel een beetje hetzelfde en Alanis is niet echt een katje om zonder handschoenen aan te pakken; Ik begrijp je associatie wel....
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:38:29 #150
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82329152
oh ik lees van Leandra, leuk en ja het 3e setje hier hahaha nou denk dat ik ook maar eens aan de bak moet.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:38:31 #151
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82329156
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Nostalgist het volgende:

[..]

Hé Marrije;

Heb even gezocht.....

[ afbeelding ]

De opbouw van de avatar is wel een beetje hetzelfde en Alanis is niet echt een katje om zonder handschoenen aan te pakken; Ik begrijp je associatie wel....
Haaai
Lol! Nee, serieus, zij had eerst een foto van zichzelf Tot ze onder vuur kwam te liggen omdat haar mening wat afwijkend was en iemand haar avatar verprutste. Ik weet niet eens meer wat ermee gebeurde, iets met druppels bloed eruit ofzo? Nou ja, dat mocht niet, diegene werd op de vingers getikt door een mod en Riri nam een andere avatar.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:39:13 #152
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82329193
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:38 schreef Toverheks het volgende:
oh ik lees van Leandra, leuk en ja het 3e setje hier hahaha nou denk dat ik ook maar eens aan de bak moet.
Nou, Pietje is nog vrij. Oh en Teun ook weer.
pi_82329202
quote:
Ja, als Joran niet was opgepakt zou Jaap niet de aandacht hebben gekregen die hij nu krijgt.
En buiten dat blijf ik het raar vinden dat er 's nachts een inval bij hem wordt gedaan.

Verwacht trouwens files voor dat park het weekend. Allemaal mensen die nu weleens willen zien waar die dikke uit DGK woont
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:39:26 #154
184769 crew  Deisyy
pi_82329209
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:33 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ik dacht ook een vrouw, dat was ze zelf, tot mensen ermee aan de haal gingen, toen heeft ze m aangepast.
pi_82329212
quote:
Ik denk het wel. Voor Jaap lijkt dit meer een verhaal waar hij zoveel mogelijk persoonlijk gewin uit wilde halen dan dat hij het goed voor heeft met de nabestaanden.
quote:
Dat zal ook wel een tegenvaller voor Jaap geweest zijn, als hij nu nog gebruik wil maken van zijn kennis van de zaak moet hij snel handelen, anders is zijn 15 minuten beroemdheid al weer voorbij.
pi_82329233
Heeft Joran nu zijn haar geverfd?

Je herkent hem bijna niet weer!
Oh nee, toch wel.
Go hard or go home
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:40:10 #157
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82329240
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:36 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dan zou Jaap niet gehoord zijn, door de elite.
oke, maar ik vraag me dan toch af, Jaap weet heus wel welke weg hij moet bewandelen, zal hij dan ooit zijn mond open gedaan hebben.
Het is dat Joran opgepakt is maar toch, iets zegt me dat Jaap misschien wel heeft gedacht yes dit is het moment.
Ja Jaap geeft me een dubbel gevoel, kan het niet goed uitleggen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:41:20 #158
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82329304
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Ik denk het wel. Voor Jaap lijkt dit meer een verhaal waar hij zoveel mogelijk persoonlijk gewin uit wilde halen dan dat hij het goed voor heeft met de nabestaanden.
[..]

Dat zal ook wel een tegenvaller voor Jaap geweest zijn, als hij nu nog gebruik wil maken van zijn kennis van de zaak moet hij snel handelen, anders is zijn 15 minuten beroemdheid al weer voorbij.
Dat persoonlijk gewin bestaat uit een reputatie ommezwaai, die fame is maar bijzaak denk ik, hij wil een programma bij rtl 4 en daarvoor heeft ie een andere rep nodig. Denkt ie.
pi_82329336
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef Marrije het volgende:

, die fame is maar bijzaak denk ik, hij wil een programma bij rtl 4
Euh ....
pi_82329362
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Toverheks het volgende:

Die vette probeert nog snel een graantje mee te pikken, opportunist die hij is.
Zijn boek komt er vast aan dus hij zal inmiddels wel in de caravan zitten met een bak ijs.
Go hard or go home
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:43:52 #161
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82329421
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:42 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Euh ....
Laters, ik moet er nu vandoor
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 14:44:46 #162
137949 Disana
pi_82329468
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:39 schreef Marrije het volgende:

[..]

Coos lijkt me wel wat. Toverheks wil vast een gemoedelijke man.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:45:27 #163
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82329492
quote:

[..]

neem ze alle2 oh lees Coos is ook nog vrij*O* hoop wel dat er een jacuzzi in de buurt is ( geintje Teun)
pi_82329501
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

oke, maar ik vraag me dan toch af, Jaap weet heus wel welke weg hij moet bewandelen, zal hij dan ooit zijn mond open gedaan hebben.
Het is dat Joran opgepakt is maar toch, iets zegt me dat Jaap misschien wel heeft gedacht yes dit is het moment.
Vind ik niet zo raar. Als je de stukken leest die hij gisteren en vandaag op zijn weblog heeft geschreven leest, lees je meer dan eens dat hij zowel in DGK als in het contact met Joran een rol speelde. Hij acteerde zeg maar.
En ik denk dat hij dat nu ook weer doet. Maar...........dat acteren levert hem wel weer aandacht op! En misschien wordt zelfs zijn bankrekening weer wat aangevuld. Immers de zaak Joran heeft hem een paar slordige duiten gekost als je zijn verhaal mag geloven.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:46:32 #165
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82329539
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:43 schreef Marrije het volgende:

[..]

Laters, ik moet er nu vandoor
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:46:33 #166
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82329543
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee, toch wel.
Chapeau voor de Chileense wouten dat ze deze slinkse vermomming hebben doorzien.
pi_82329624
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Chapeau voor de Chileense wouten dat ze deze slinkse vermomming hebben doorzien.
Hij is zo'n 25 cm langer dan de gemiddelde Chileen, dat was sowieso een makkie
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:48:24 #168
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82329634
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:41 schreef Marrije het volgende:

[..]

Dat persoonlijk gewin bestaat uit een reputatie ommezwaai, die fame is maar bijzaak denk ik, hij wil een programma bij rtl 4 en daarvoor heeft ie een andere rep nodig. Denkt ie.
De fame is denk ik wel hoofdzaak, alleen wil hij die verkrijgen door serieus genomen te worden.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 14:48:43 #169
135305 beequeen
Lost.
pi_82329643
quote:

Hè, hè, eindelijk uit de kast.
Hoi Nostalgist.

Ik denk dat Nostalgist het heel goed kan vinden met Jian en Scrut. Hij is ook zo'n muziekfreak.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:49:00 #170
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82329659
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:35 schreef Noek het volgende:
[..]
Dat is het natuurlijk ook. Geniet ervan.
Wat is eigenlijk de uitgerekende datum?

Lies!
Ik geef wel even antwoord want N. loopt het badje in de tuin te vullen

06 december is de uitgerekende datum.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:49:32 #171
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82329693
En hoi Nostalgist.
pi_82329735
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef Leandra het volgende:

Ik help jullie hopen dat het niet een dag eerder komt.
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 14:50:34 #173
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_82329741
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Hij is zo'n 25 cm langer dan de gemiddelde Chileen, dat was sowieso een makkie
Ja hè hè, daarom is het ook zo grappig!

Hoe hij ook boven al die agenten uit torende..
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 14:51:06 #174
135305 beequeen
Lost.
pi_82329774
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:40 schreef Noek het volgende:
[ afbeelding ]
Oh nee, toch wel.
Super creap.
― Mark Twain
pi_82329790
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:48 schreef beequeen het volgende:

Ik denk dat Nostalgist het heel goed kan vinden met Jian en Scrut. Hij is ook zo'n muziekfreak.
Ik (her)ken hem nog uit de MUZ-trivia.
pi_82329827
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:49 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik geef wel even antwoord want N. loopt het badje in de tuin te vullen

Oh great, rond Sinterklaas. Hyp Hyp Hoera!
Go hard or go home
pi_82329885
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:46 schreef Gert het volgende:

[..]

Ja, petje af. Ik moest echt heel goed kijken. Het leek wel zo'n optische illusie.
Go hard or go home
  vrijdag 4 juni 2010 @ 14:54:21 #178
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82329926
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:52 schreef Noek het volgende:
[..]
Oh great, rond Sinterklaas. Hyp Hyp Hoera!
Ik lig dubbel als het een dag na de uitgerekende datum komt.... om 19.41 uur ofzo
Wullie bin KOEL © Soneal
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 14:54:21 #179
135305 beequeen
Lost.
pi_82329927
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:51 schreef Scrutinizer het volgende:

Ik (her)ken hem nog uit de MUZ-trivia.
Zie je, ik wist het.

Aan Jaap maak ik geen woord vuil. Ook aan Joran niet.........allebei gestoord.
― Mark Twain
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 14:55:42 #180
135305 beequeen
Lost.
pi_82329987
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef Leandra het volgende:

Ik lig dubbel als het een dag na de uitgerekende datum komt.... om 19.41 uur ofzo
Is Junior toen geboren? Dat zou wat zijn.

Zo, nu mijn bed weer in een hopen dat mijn migraine verder afneemt.
― Mark Twain
pi_82330071
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:54 schreef beequeen het volgende:

Aan Jaap maak ik geen woord vuil. Ook aan Joran niet.........allebei gestoord.
Toen ik van die afpersingszaak hoorde dacht ik meteen dat het zomaar zou kunnen dat Jaap hem dat ideetje aan de hand gedaan had
pi_82330108
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Toen ik van die afpersingszaak hoorde dacht ik meteen dat het zomaar zou kunnen dat Jaap hem dat ideetje aan de hand gedaan had
Waarna hij zelf heel hard moest lachen om zijn eigen snode plan.
Het zou me echt niks verbazen van die bom bom.
Go hard or go home
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 15:00:45 #183
135305 beequeen
Lost.
pi_82330214
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:57 schreef Scrutinizer het volgende:

Da's niks om je voor te schamen hoor. Je gelooft toch niet echt dat Jaap niks afwist van die afpersingzaak in DGK? Heette die vriend niet Jelte?
― Mark Twain
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:01:40 #184
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82330266
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is Junior toen geboren? Dat zou wat zijn.

Zo, nu mijn bed weer in een hopen dat mijn migraine verder afneemt.
Nee, maar hierom:
quote:
Op 07-12-2006 19:41 schreef Nostalgist
Hoi ! Leuke website heb je !
Ook toevallig, ik ben "a fortnight" na je jarig, en ook 40 geworden
Jr. was van 02.45 uur, dat heeft ook wel wat, zo midden in de nacht

Beterschap met je migraine
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_82330397
Leandra...wat leuk!!!!!!!!!!! ...en ben blij te lezen dat alles goed gaat met jullie en de baby
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 15:05:35 #186
135305 beequeen
Lost.
pi_82330436
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:01 schreef Leandra het volgende:

Jr. was van 02.45 uur, dat heeft ook wel wat, zo midden in de nacht

Beterschap met je migraine
Als dat geen Nostalgistie is weet ik het niet meer.
Dank je en dan met dit weer.
En nu mijn bed weer in, toedels.
― Mark Twain
pi_82330512
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:00 schreef beequeen het volgende:

Heette die vriend niet Jelte?
Geloof het wel. In dit clipje komt-ie nog voorbij, die krullenbol. Hij krijgt het zwaar aan de stok met die schreeuwmeneren en druipt uiteindelijk in de achtergrond af. De volgende dag werd het huwelijk afgeblazen

vrijdag 4 juni 2010 @ 15:08:03 #188
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82330525
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Da's niks om je voor te schamen hoor. Je gelooft toch niet echt dat Jaap niks afwist van die afpersingzaak in DGK? Heette die vriend niet Jelte?
Dat zou ook kunnen, ik dacht Sjoerd maar Jelte is net zo goed mogelijk, het was dus waarschijnlijk een Friese naam, we kunnen er nooit allebei zo ver vanaf zitten
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_82330587
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat zou ook kunnen, ik dacht Sjoerd maar Jelle is net zo goed mogelijk, het was dus waarschijnlijk een Friese naam, we kunnen er nooit allebei zo ver vanaf zitten
Die met dat blonde haar die een tand door de lip kreeg in het clipje heette volgens mij Sjoerd.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 15:11:29 #190
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_82330671
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die met dat blonde haar die een tand door de lip kreeg in het clipje heette volgens mij Sjoerd.
Ah okay, wel een Sjoerd in tha house dus. Ik weet niet meer wie die afpersing nou bedacht en uitgevoerd had, maar het blijft vreemd dat Jaap in 3 jaar 2 keer zijdelings zoiets meekrijgt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 15:13:05 #191
184769 crew  Deisyy
pi_82330736
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:04 schreef Laysa het volgende:
Leandra...wat leuk!!!!!!!!!!! ...en ben blij te lezen dat alles goed gaat met jullie en de baby
En hoe was het gisteren in het ziekenhuis?
pi_82331076
Gossie...Leandra en Nostalgist...wat leuk.
De naam ken ik, de ava herken ik...ik weet ook altijd alles pas al laatste

Die Fok toch, allemaal stelletjes
pi_82331337
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:13 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En hoe was het gisteren in het ziekenhuis?
Ik verwachte slecht nieuws en die heb ik dan ook gekregen...Meer zelfs nog dan dat ik verwachtte..Ik krijg een hickman lijn en andere medicatie met een veel grotere pomp...tja...dat is wel ff slikken...maar het moet....het was overduidelijk dat ik geen keus meer heb...
pi_82331429
Lees straks weer verder...we gaan even slippers kopen
pi_82332113
Ik ga je echt niet met Teun delen, haksie.
pi_82335178
Nederland en Peru praten al over uitwisseling
ANP op 04 juni '10, 11:52, bijgewerkt 04 juni '10, 13:48

DEN HAAG - Nederland en Peru onderhandelen al ruim een jaar over een verdrag dat de uitwisseling van gevangenen regelt. Zo'n zogeheten WOTS-verdrag kan van belang zijn voor Joran van der Sloot als hij in Peru veroordeeld zou worden voor moord op de Peruaanse Stephany Flores. Van der Sloot kan daarvoor 25 jaar celstraf krijgen.

Over het verdrag wordt tussen Nederland en Peru nog steeds onderhandeld. Nederland is akkoord met de tekst die er ligt, maar Peru nog niet, aldus een woordvoerster van het ministerie van Buitenlandse Zaken vrijdag.

WOTS

Een WOTS-verdrag (Wet overdracht tenuitvoerlegging strafvonnissen) regelt dat, als de gevangene het wil en beide landen ermee instemmen, een straf of een deel ervan kan worden uitgezeten in het land van herkomst.

Het WOTS-verdrag van Nederland met Thailand betekende in 2007 dat de in Thailand tot levenslang veroordeelde Machiel Kuijt na tien jaar Thaise gevangenschap naar Nederland mocht komen. Eenmaal in Nederland werd het restant van zijn straf naar Nederlandse maatstaven bekeken en werd hij vrijgelaten.

bron: http://www.volkskrant.nl
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:24:34 #197
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82336353
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:28 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik verwachte slecht nieuws en die heb ik dan ook gekregen...Meer zelfs nog dan dat ik verwachtte..Ik krijg een hickman lijn en andere medicatie met een veel grotere pomp...tja...dat is wel ff slikken...maar het moet....het was overduidelijk dat ik geen keus meer heb...
  vrijdag 4 juni 2010 @ 17:25:10 #198
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82336376
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 15:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ga je echt niet met Teun delen, haksie.
Nou ja, met Coos dan.
pi_82337932
Damn Lays .
pi_82338164
quote:

[..]

Ik ben dán weer vrij, dán weer niet. Maar ik geloof dat ik vanaf vannacht echt vrij ben. Wat een gezeik toch als een dame je goed bij de lurven heeft. Vrij betekend voorlopig en zolang er geen sms/mail binnenkomt en de deurbel niet gaat, vrij van contact, voor de rest ben ik qua denken nog compleet bezet(en) en heb ik het aardig te pakken

Heksje, neem Piet maar, lijkt mij beter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2010 18:21:50 ]
pi_82338231
En als ik dan de posting van Laysa lees dan heb ik gewoon verder niets te zeiken. Kut meissie. Je gaat goed het ziekenhuis in en je komt er waardeloos uit. Dat is balen in het kwadraat.
pi_82338273
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 14:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Coos lijkt me wel wat. Toverheks wil vast een gemoedelijke man.
pi_82338309
Heb je the Hangover al gekeken Teunemans?
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 18:25:55 #204
137949 Disana
pi_82338347
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:24 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Coos is niet gemoedelijk?
pi_82338368
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb je the Hangover al gekeken Teunemans?
Nope, ik zie niets de laatste dagen en wordt nogal bezig gehouden met het één en het ander.
Maar 't zal vast een goede film zijn waar ik iets uit kan halen? Vertel maar gewoon de boodschap even, dat scheelt mij anderhalf uur kijken
pi_82338390
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:25 schreef Disana het volgende:

[..]

Coos is niet gemoedelijk?
Ik las "Teun is niet gemoedelijk"
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 18:28:32 #207
137949 Disana
pi_82338425
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:27 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik las "Teun is niet gemoedelijk"
Oh gos, waar zit jij met je gedachten
pi_82338454
Disana, ik heb vanmiddag om half vijf een pakje sigaretten gekocht, ook dat nog.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-06-2010 18:30:36 ]
pi_82338480
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:28 schreef Disana het volgende:

[..]

Oh gos, waar zit jij met je gedachten
Ergens waar ik heul niet wil zitten, maar 't gaat vanzelf
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 18:30:24 #210
137949 Disana
pi_82338486
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Disana, ik heb vanmiddag om half vijf uur een pakje sigaretten gekocht, ook dat nog.
En opgerookt?
pi_82338513
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:30 schreef Disana het volgende:

[..]

En opgerookt?
Zit er nu eentje te roken, lekker wel
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 18:32:02 #212
137949 Disana
pi_82338530
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Shit Teun, dit vind ik nou echt jammer. Voor jou dan, na al die moeite. Komt het door de mis gelopen relatie?
pi_82338611
Ik heb vandaag twee cd's gekocht, daar helpt ook geen Champix tegen.
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 18:36:12 #214
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82338685
Stelletje teringlijers, weet je hoeveel ik bij moet lezen nu.
pi_82338686
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:32 schreef Disana het volgende:

[..]

Shit Teun, dit vind ik nou echt jammer. Voor jou dan, na al die moeite. Komt het door de mis gelopen relatie?
Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ben al een week zo emotioneel als de pest. Als 's morgens een vogel begint te fluiten krijg ik het al te pakken. Maandag bij de huisarts geweest om het volgende te checken:
1. Ben ik emo en depri van de champix?
2. Ben ik emo en depri van mevrouw?
3. Heb ik last van midlife?
4. Is het combinatie van alles?

Op haar advies gestopt met champix om te checken
Haar advies was tevens (vrij vertaald) "Pak het op met je rechterhand en doe het met verve"
En verder moest ze heel erg om mij lachen en ik niet zo om haar
pi_82338717
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje teringlijers, weet je hoeveel ik bij moet lezen nu.
Stuur jij nu maar je rekeningnr, naam en woonplaats, want je krijgt nog steeds een krat Jupiler
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 18:39:01 #217
137949 Disana
pi_82338762
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik denk het wel, maar weet het niet zeker. Ben al een week zo emotioneel als de pest. Als 's morgens een vogel begint te fluiten krijg ik het al te pakken. Maandag bij de huisarts geweest om het volgende te checken:

Haar advies was tevens (vrij vertaald) "Pak het op met je rechterhand en doe het met verve"
Raar dat een huisarts je van de Champix afhelpt. Rare opmerking ook.

Mijn idee is dat het een combinatie is geweest. Je slikte toch ook maar 1 Champix per dag? En dan al die heftige gevoelens met je buurvrouw, dat is niet niets. En ja, Champix doet wel dingen met je.

Dus als ik het goed begrijp ga je het over een tijdje weer proberen, of is dat althans wel de bedoeling van je huisarts.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 18:40:51 #218
137949 Disana
pi_82338813
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb vandaag twee cd's gekocht, daar helpt ook geen Champix tegen.
Nope, daar helpt alleen een lege portemonnee tegen.

Vanavond eten wij pizza van de Italiaan die jij wel kent, thuisbezorgd en al. Omdat ik precies vier weken geleden ben gestopt met roken.
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 18:41:06 #219
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82338823
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:37 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Stuur jij nu maar je rekeningnr, naam en woonplaats, want je krijgt nog steeds een krat Jupiler
Je neemt 'm maar mee naar de meet.
pi_82338851
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:39 schreef Disana het volgende:

[..]

Raar dat een huisarts je van de Champix afhelpt. Rare opmerking ook.

Mijn idee is dat het een combinatie is geweest. Je slikte toch ook maar 1 Champix per dag? En dan al die heftige gevoelens met je buurvrouw, dat is niet niets. En ja, Champix doet wel dingen met je.

Dus als ik het goed begrijp ga je het over een tijdje weer proberen, of is dat althans wel de bedoeling van je huisarts.
Die buurvrouw moet mij maar met rust laten, want dat lijkt mij een stuk beter. Ze zegt allemaal rare dingen. Hopelijk is het na gisteravond klaar. En ik probeer zo min mogelijk te roken, maar ik ben eigenlijk al voor gaas. Het is raar, twee keer gestopt en als een duveltje uit een doosje komt er dan opeens komt er een vrouw in het spel. Eerst L&B, nu zij.
pi_82338888
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:41 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Je neemt 'm maar mee naar de meet.
Ik meet voorlopig niemand, want ben in real nu nog ongezelliger dan sommigen mij hier al vinden
pi_82338921
Gelukkig stonden er bij de AH dozen wijn in de aanbieding, gelijk maar twee ingeslagen
pi_82338936
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:40 schreef Disana het volgende:

[..]

Nope, daar helpt alleen een lege portemonnee tegen.
22 euro voor twee 5-sterren albums uit de jaren '70
quote:
Vanavond eten wij pizza van de Italiaan die jij wel kent, thuisbezorgd en al. Omdat ik precies vier weken geleden ben gestopt met roken.
O man, een pizza van Piccolo.

Gefeliciteerd en dat-ie mag smaken.
pi_82338981
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:42 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Die buurvrouw moet mij maar met rust laten, want dat lijkt mij een stuk beter. Ze zegt allemaal rare dingen. Hopelijk is het na gisteravond klaar. En ik probeer zo min mogelijk te roken, maar ik ben eigenlijk al voor gaas. Het is raar, twee keer gestopt en als een duveltje uit een doosje komt er dan opeens komt er een vrouw in het spel. Eerst L&B, nu zij.
Jij hebt toch een zeilschip? Geen betere manier om je hoofd leeg te maken dan op het open water wmb.
pi_82338984
Kortom, als ik een relatie wil, moet ik eerst roken en daarna stoppen. Dan komt 't vanzelf goed
pi_82339013
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:45 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Jij hebt toch een zeilschip? Geen betere manier om je hoofd leeg te maken dan op het open water wmb.
Die had ik, dat was mijn grootste liefde. Kon het niet meer betalen, dan heb je wel vaker met grote liefdes
pi_82339064
@ Coos, ik kon die Rose van jou niet vinden, maar Listel is ook erg lekker
pi_82339096
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:46 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Die had ik, dat was mijn grootste liefde. Kon het niet meer betalen, dan heb je wel vaker met grote liefdes
Sorry, dat wist ik niet.
pi_82339186
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:48 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Sorry, dat wist ik niet.
Geeft niks, je kunt ook niet alles weten. 't Kom ook allemaal vanzelf weer goed en het maakt mij in ieder geval hyperactief. Het houthok is inmiddels klaar, de eerste kuubs zijn vanmorgen geleverd en ik ben nu bezig met het buitenschilderwerk. Teven in twee weken zeven kilo afgevallen, ook best positief
pi_82339348
Net als je dokter, moet ik ook een beetje lachen , Teun...
Komt wel weer goed.

Het is nu zeker..het is een meisje...350 gram
pi_82339380
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:31 schreef Teun_ZHV het volgende:
Jezus gast, pussy
pi_82339381
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
. Teven in twee weken zeven kilo afgevallen, ook best positief
Als je de kilo's kunt missen wel
pi_82339484
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Jezus gast, pussy
pi_82339534
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:58 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat kuiken heeft nog meer ballen .
pi_82339561
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dat kuiken heeft nog meer ballen .
Dan heb jij de mijne nog niet gezien
pi_82339586
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:59 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dan heb jij de mijne nog niet gezien
pi_82339631
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:00 schreef hondjes het volgende:

[..]

Ja duh, hij kan wel wat roepen, maar hier zal toch eerst sprake van een "dubbelcheck" dienen te zijn
pi_82339675
Pics dan maar..
pi_82339710
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:02 schreef hondjes het volgende:
Pics dan maar..
pi_82339982
Laat die pics maar even zitten, ik ga eerst eten.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 19:17:36 #241
137949 Disana
pi_82340256
quote:

[..]

Ze zoekt dus nog contact met je? Dan zal het wel even duren voor je je echt weer vrij voelt.

Ach weet je, op het blog waar ik zit zie ik echt wel meer mensen voor de bijl gaan. Bijna iedereen begint dan gewoon weer opnieuw en dan zie je het bijvoorbeeld de derde keer echt lukken. Dus zie jezelf niet als loser maar als iemand die even op adem moet komen voor de volgende start.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 19:19:14 #242
137949 Disana
pi_82340317
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

22 euro voor twee 5-sterren albums uit de jaren '70

Oh, da's een koopje of niet soms. Geniet er maar van.
pi_82340407
Nou.. weekend!
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 19:21:53 #244
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82340420
quote:

[..]

Ik meet voorlopig niemand, want ben in real nu nog ongezelliger dan sommigen mij hier al vinden
Ach, laat ze lekker dom lullen. Iedereen heeft altijd het grootste commentaar op anderen zodat ze in godsnaam maar niet naar hun eigen tekortkomingen hoeven te kijken. Waar het uiteindelijk om gaat is dat jij jezelf aan het einde van de dag in de spiegel aan kan kijken en geen spijt hebt maar trots bent. Of dat is op de dingen die anderen belangrijk vinden heeft nergens wat mee te maken.
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 19:22:12 #245
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82340428
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:55 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Jezus gast, pussy
Nee jij dan met je hoofd!
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 19:22:35 #246
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82340447
Sorry Pjötr, ik moest even de balans herstellen van de vorige post.
pi_82340455
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:22 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Nee jij dan met je hoofd!
Nu maak je ´t persoonlijk .
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 19:23:44 #248
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82340486
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:22 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Nu maak je ´t persoonlijk .
Nee, ik bedoelde je "algemene hoofd".
pi_82340617
Stelletje stoertjes.
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 19:27:02 #250
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82340637
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:26 schreef Dementor het volgende:
Stelletje stoertjes.
Wie nu weer?
pi_82340663
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Wie nu weer?
You and Pieter.
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 19:27:53 #252
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82340674
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:27 schreef Dementor het volgende:

[..]

You and Pieter.
Tof, danke.
pi_82340816
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ach, laat ze lekker dom lullen. Iedereen heeft altijd het grootste commentaar op anderen zodat ze in godsnaam maar niet naar hun eigen tekortkomingen hoeven te kijken. Waar het uiteindelijk om gaat is dat jij jezelf aan het einde van de dag in de spiegel aan kan kijken en geen spijt hebt maar trots bent. Of dat is op de dingen die anderen belangrijk vinden heeft nergens wat mee te maken.
Ik heb nergens spijt van, het ene is het gevolg van het andere. Ik heb het allemaal graag gedaan, met veel plezier, veel lol, veel wijn en veel "lente". Nu maar even slikken, ik wist de eerste keer dat ik haar zag dat dit moment zou komen binnen niet al te lange tijd. Maar ik zou het zo weer doen. Waar ik zelf het meest van baal is dat ik er niet gewoon boven hebben kunnen staan en mij heb laten meeslepen door dit type vrouwspersoon. Ooit moet het een keer lukken dat ik relaxt kan lachen om al het gedoe en er vertederd naar kan blijven kijken. Ik had van en met haar nog jaren plezier kunnen hebben als ik dat had gekund.
pi_82341585
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ik heb nergens spijt van, het ene is het gevolg van het andere. Ik heb het allemaal graag gedaan, met veel plezier, veel lol, veel wijn en veel "lente". Nu maar even slikken, ik wist de eerste keer dat ik haar zag dat dit moment zou komen binnen niet al te lange tijd. Maar ik zou het zo weer doen. Waar ik zelf het meest van baal is dat ik er niet gewoon boven hebben kunnen staan en mij heb laten meeslepen door dit type vrouwspersoon. Ooit moet het een keer lukken dat ik relaxt kan lachen om al het gedoe en er vertederd naar kan blijven kijken. Ik had van en met haar nog jaren plezier kunnen hebben als ik dat had gekund.
Volgend jaar is het weer lente.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:50:57 #255
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82341629
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:36 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Hmm. NOu ja, hoe dan ook: sterkte. . .
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:56:54 #256
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82341842
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Ze zoekt dus nog contact met je? Dan zal het wel even duren voor je je echt weer vrij voelt.

Ach weet je, op het blog waar ik zit zie ik echt wel meer mensen voor de bijl gaan. Bijna iedereen begint dan gewoon weer opnieuw en dan zie je het bijvoorbeeld de derde keer echt lukken. Dus zie jezelf niet als loser maar als iemand die even op adem moet komen voor de volgende start.
Ah, dat klinkt wel echt heel lief

Ik vind het superknap van je, dat je nog steeds niet rookt
pi_82341869
Cohen heeft vanmiddag met Halsema en Pechtold gebeld.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 19:57:44 #258
137949 Disana
pi_82341882
Ik denk dat ik zometeen maar voor This Is It op RTL4 kies.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:58:14 #259
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82341900
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:23 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde je "algemene hoofd".
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 19:58:35 #260
137949 Disana
pi_82341915
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:56 schreef Marrije het volgende:

[..]

Ah, dat klinkt wel echt heel lief

Ik vind het superknap van je, dat je nog steeds niet rookt
Dankje

Teun pakt over een tijdje, nog deze zomer, ook gewoon de draad weer op, ik weet het zeker
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:59:49 #261
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82341965
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Dat weet je ook niet natuurlijk. Er had nog veel meer tussen kunnen komen.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:01:12 #262
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82342012
quote:

[..]

Wil het even kwijt ook al zit je er misschien niet op te wachten nu, maar ondanks dat je een enorme lul bent af en toe, vind je ik stiekem toch tof en hoop ik je ooit te meeten.

There, I said it, als er ook maar iemand dit durft te quoten volgt er een nekschot
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 20:01:44 #263
249559 crew  Lavenderr
pi_82342033
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:57 schreef Disana het volgende:
Ik denk dat ik zometeen maar voor This Is It op RTL4 kies.
Ah, thanks voor de reminder, was het vergeten
En klasse dat je nog steeds niet rookt
pi_82342090
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 18:29 schreef Teun_ZHV het volgende:
Disana, ik heb vanmiddag om half vijf een pakje sigaretten gekocht, ook dat nog.
Nâh, wat zei ik je. (binnen drie weken)

Coos het medium.

Maar wel zonde Teun.
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 20:04:53 #265
137949 Disana
pi_82342144
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ah, thanks voor de reminder, was het vergeten
En klasse dat je nog steeds niet rookt
Ja hè

Dementor en Juud vonden de film mooi, da's een aanbeveling.
pi_82342215
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:

dit
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:07:50 #267
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82342250
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:03 schreef Coos het volgende:

[..]

Nâh, wat zei ik je. (binnen drie weken)

Coos het medium.

Maar wel zonde Teun.
Niks zonde, als er iets slecht voor je is is het wel stress en depressie. Dus als een peuk daar een beetje tegen helpt, is dat juist de beste keuze.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:08:52 #268
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82342292
Wat een slim plan van ex-collega om bij de IJzeren Man af te spreken. Lekker aan het water lunchen in zwembroek/bikini, slimme tips over wat ik kan verwachten en nog een duik genomen ook. Koud! En toen naar huis, even lezen in de hangmat ... om twee uur en twee graden bruin later weer wakker te worden.

Ik kan wel wennen aan het leven aan de bedelstaf .
pi_82342517
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:08 schreef Copycat het volgende:
Wat een slim plan van ex-collega om bij de IJzeren Man af te spreken. Lekker aan het water lunchen in zwembroek/bikini, slimme tips over wat ik kan verwachten en nog een duik genomen ook. Koud! En toen naar huis, even lezen in de hangmat ... om twee uur en twee graden bruin later weer wakker te worden.

Dat is beter dan Artis. Ik weet niet meer wie daar vandaag heenging, maar diegene heeft een wat ongelukkige dag uitgezocht. Vandaag was weer de actie waarbij gehandicapte kinderen mee mochten rijden met brandweer, ambulance of politie. Dit alles georganiseerd vanuit Artis.
pi_82342655
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:01 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wil het even kwijt ook al zit je er misschien niet op te wachten nu, maar ondanks dat je een enorme lul bent af en toe, vind je ik stiekem toch tof en hoop ik je ooit te meeten.

There, I said it, als er ook maar iemand dit durft te quoten volgt er een nekschot
Ha!!!!!
pi_82342701
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Dat is beter dan Artis. Ik weet niet meer wie daar vandaag heenging, maar diegene heeft een wat ongelukkige dag uitgezocht. Vandaag was weer de actie waarbij gehandicapte kinderen mee mochten rijden met brandweer, ambulance of politie. Dit alles georganiseerd vanuit Artis.
Dat was Soury
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:23:49 #272
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82342868
En jammer, maar helaas Teun. Komt tijd, komt rookvrij .

En een hele dikke kus voor Laysa. Ik weet niet wat het precies betekent, maar het klinkt wel erg heftig en als een enorme tegenslag. Dat vind ik zwaar kut voor je .
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:24:28 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82342889
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:

Oh God, dan heeft Soury al die kinderen met brandweerwagen zo in de berenkuil gemieterd.
pi_82342918
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:23 schreef Copycat het volgende:
En jammer, maar helaas Teun. Komt tijd, komt rookvrij .

En een hele dikke kus voor Laysa. Ik weet niet wat het precies betekent, maar het klinkt wel erg heftig en als een enorme tegenslag. Dat vind ik zwaar kut voor je .
Thanx ....ook Pietje en Teun...sorry als ik iemand vergeten ben
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:26:01 #275
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82342943
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:18 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ha!!!!!
NEKSCHOT! Stom wijf

Heel veel sterkte met alles
pi_82342977
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:26 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

NEKSCHOT! Stom wijf

Heel veel sterkte met alles
Jeejjjjjjjjjjjjj ik ben een stom wijf!!!!!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:27:20 #277
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82342998
Check overigens mijn ge-upgrade werkplek, inclusief super pimp tekentablet

vrijdag 4 juni 2010 @ 20:27:51 #278
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82343013
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef Laysa het volgende:

[..]

Jeejjjjjjjjjjjjj ik ben een stom wijf!!!!!
Officieel ingewijd nu?
pi_82343067
Leuk speeltje Mera
en och....stom wijf is ook weleens leuk
pi_82343093
kabels
pi_82343094
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je nog geen Magic Mouse?
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 20:32:04 #282
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82343180
Ik heb ook een tekentablet, maar dat ding doet het maar half en ik vind het moeilijk om enerzijds te tekenen en anderzijds op het scherm te kijken. Dat is mij nooit echt gelukt.
pi_82343286
Mera je pm box zit vol...maar...dikke kus...wat denk jij nou gekkie
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:37:11 #284
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82343362
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
kabels
Eh ja, uitprobeerfase = zooi
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:30 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Heb je nog geen Magic Mouse?
Nee, geen nieuwe computer dus geen nieuwe kast/toetsenbord/muis. Maar who needs one anyway, met zo'n ding, werkt als een tierelier man
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:38:20 #285
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82343402
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:35 schreef Laysa het volgende:
Mera je pm box zit vol...maar...dikke kus...wat denk jij nou gekkie
ohja sorry komend weekend opruimactie gepland... maar
pi_82343429
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:37 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Eh ja, uitprobeerfase = zooi
[..]

Nee, geen nieuwe computer dus geen nieuwe kast/toetsenbord/muis. Maar who needs one anyway, met zo'n ding, werkt als een tierelier man
Maar die Mighty Mouse die je nu hebt is een onding, die gaan heel snel stuk (nou ja, bij mij dan)
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:41:43 #287
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82343532
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:39 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Maar die Mighty Mouse die je nu hebt is een onding, die gaan heel snel stuk (nou ja, bij mij dan)
Doe er al twee jaar mee en gaat prima, je moet er ook niet mee rammen he, gewoon subtiel klikken is genoeg
pi_82343543

pi_82343623
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Doe er al twee jaar mee en gaat prima, je moet er ook niet mee rammen he, gewoon subtiel klikken is genoeg
Het scrollbolletje is de zwakke plek.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:51:18 #290
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82343866
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:04 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja hè

Dementor en Juud vonden de film mooi, da's een aanbeveling.
Ik wist niet waar het over ging, maar na gtst niet gezapt, dus even gekeken. Best leuk om naar te kijken
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 20:51:46 #291
220133 De_Kardinaal
sapiens sine operibus
pi_82343884
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:44 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Het scrollbolletje is de zwakke plek.
Dat hoor ik vaker, maar waar zit dat verdomde scrollbolletje ergens?
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 20:52:45 #292
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82343914
Godverdomme, ik zweet me de tering
Meer, we moeten om een korte broek
  † In Memoriam † vrijdag 4 juni 2010 @ 20:53:05 #293
137949 Disana
pi_82343927
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]

LOL. Kijken morgen.

Besteld: twee Frutti di Mare Speciale
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:53:19 #294
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82343936
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:25 schreef Laysa het volgende:

[..]

Thanx ....ook Pietje en Teun...sorry als ik iemand vergeten ben
Geeft niks hoor.
pi_82343947
Michael Jackson.
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 20:53:40 #296
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82343951
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:27 schreef MeraViglioSa het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Gief!!! GIEF PLOX!11!!!!
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:54:16 #297
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82343976
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:51 schreef De_Kardinaal het volgende:

[..]

Dat hoor ik vaker, maar waar zit dat verdomde scrollbolletje ergens?
Bovenop

Ik heb een speciaal doekje om het beeldscherm mee af te doen (zie foto boven), en als je met dat doekje zo af en toe even flink over dat scrollballetje wrijft, blijft hij het super doen. Brilpoetsdoekje werkt ook, zelfde stofje.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:54:20 #298
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_82343979
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:53 schreef Dementor het volgende:
Michael Jackson.
je zou bijna vergeten dat ie dood is als je die docu zo zit te kijken
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 20:55:07 #299
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82344017
Jullie hebben ook gewoon allemaal weekend. En het maar gek vinden dat ik een zuur wijf ben.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 20:55:19 #300
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_82344029
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Godverdomme, ik zweet me de tering
Meer, we moeten om een korte broek
En gympen dan want kisten kan dan ook niet hè
  FOK!Babe vrijdag 4 juni 2010 @ 20:55:26 #301
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_82344034
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 20:54 schreef Marrije het volgende:

[..]

je zou bijna vergeten dat ie dood is als je die docu zo zit te kijken
Hij is niet dood.
Hij leeft in de lach van elk kind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties