ja had het al gelezen, weet niet wat ik er van denken moetquote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef Jian het volgende:
Oeps ....![]()
In kader onderzoek naar contact met Joran van der Sloot
Inval politie in woning Terror Jaap
HULSHORST - De politie heeft vannacht een inval gedaan in het huis van Jaap Amesz (Terror Jaap). Hierbij zijn telefoons en computerapparatuur in beslag genomen. Het zou gaan om een onderzoek naar de recente contacten die Jaap heeft gehad met de gisteren in Chili gearresteerde Joran van der Sloot.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)g_Terror_Jaap__.html
en hier: http://www.terrorjaap.nl/
Dus misschien moet ik dan toch mijn mening over Jaap herzien.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef Jian het volgende:
Oeps ....![]()
In kader onderzoek naar contact met Joran van der Sloot
Inval politie in woning Terror Jaap
HULSHORST - De politie heeft vannacht een inval gedaan in het huis van Jaap Amesz (Terror Jaap). Hierbij zijn telefoons en computerapparatuur in beslag genomen. Het zou gaan om een onderzoek naar de recente contacten die Jaap heeft gehad met de gisteren in Chili gearresteerde Joran van der Sloot.
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)g_Terror_Jaap__.html
en hier: http://www.terrorjaap.nl/
Ben het ergens wel met je eens, vaag verhaal van Jaap. Zal wel meer achter zitten, de politie doet niet zomaar 's nachts een inval lijkt me.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zojuist mijn verklaring afgelegd en de politie enkele strafbare feiten voorgelegd die Joran de afgelopen 2 jaar heeft gepleegd. Ze waren enorm geschokt. Ik heb hen ook het hele verhaal verteld over de gang van zaken met Aruba en Joran's misdaadsyndicaat. Ook daarover waren ze zwaar over in conclaaf.
Ik ben helemaal geconclaaft.
Beetje eerst criminele info achterhouden over een van moord bedachte kutkoter en nu met de eer proberen te strijken als vriend van de politie. Net zo min als ie vet is.
denk dat Jaap wel meer weet, en zal er niet gek van staan te kijken dat Jaap richting Amerika vliegt om daar in elke talk sjow te komen opdraven.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef hondjes het volgende:
..als de elite serieus had geluisterd en serieus onderzoek had gedaan...
Deze zin kwam ik ook tegen op een Amerikaans forum.
Is er meer aan de hand of lult Jaap maar wat na...want die struint natuurlijk al die fora af,
We horen het wel, of niet..
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat Jaap wel meer weet, en zal er niet gek van staan te kijken dat Jaap richting Amerika vliegt om daar in elke talk sjow te komen opdraven.
Denk dat Oprah wel druk aan het bellen is naar Nederland om de primeur te hebben en Jaap als eerste op de bank te krijgen
Japie had zich nooit moeten laten inlaten met die gosertquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk dat Jaap wel meer weet, en zal er niet gek van staan te kijken dat Jaap richting Amerika vliegt om daar in elke talk sjow te komen opdraven.
JAAP kennende vliegt die alleen naar Amerika als zijn ticket wordt betaald![]()
Denk dat Oprah wel druk aan het bellen is naar Nederland om de primeur te hebben en Jaap als eerste op de bank te krijgen
Moet Oprah wel effe een flinke bank bestellen![]()
ja je ken wel lachen Deissyquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
Ik las trouwens ook nog een stukje over de gevangenissen in Peru en ik denk dat die toch als een "ietsje" minder luxueus betiteld mogen worden als de Bijlmer Bajes ..
„Wat je daarbinnen ziet, is onbeschrijflijk. Erger kan gewoon niet. In Callao zitten vierduizend man in een bunker gepropt, die is gebouwd voor achthonderd man. Er is één bewaker op honderd man. De gedetineerden zijn er de baas. Er wordt gemoord, verkracht, geïntimideerd. De gestraften vrezen voor hun leven. Bewakers zijn corrupt en agressief. Er is geen enkele privacy. Gevangenen proberen met z’n tweeën op een eenpersoons dun matje op de vuile betonvloer ’s nachts nog iets te slapen, maar het gekrijs en gehuil van de medegevangenen gaat door merg en been.”
Hij vervolgt: „Overal liggen gevangenen: op de eettafels, in de vensterbanken, op elke traptrede, tussen de afvaltonnen en de rottende uitwerpselen. De hitte en de stank zijn ondraaglijk. Het eten is te goor om aan te raken. Velen hebben ziektes, open wonden, continu diarree. Het is mensonterend wat ik heb gezien. Nederlandse gevangenen huilden en smeekten om hulp. Bezoek krijgen ze nooit. Hun families hebben hen laten vallen. Ze zijn eenzaam. Ik gaf ze twintig kilo drop. Ze stortten zich erbovenop.”
bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_aarde___.html?p=4,2
arme Joran![]()
Dit meen je toch niet echt?!quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet het ergens is het stom maar als ik dat lees heb ik bijna medelijden met Joran,
dat wens je inderdaad je ergste vijand nog niet toe...
Al zullen de ouders van die meisjes daar ZEKER anders over denken wat ook weer heel
begrijpelijk en terecht is.
Fijne reclame voor Nederland Jaap op tv daarquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja je ken wel lachen Deissymaar die Amerikanen zijn gek hoor, en nieuws over Joran is nieuws he.
Ja FANN, dat is een beetje stom, ik hoop dat Joran zo een slecht leven krijgt, dat hij snachts door de ratten wordt besnuffeld en overdag door zijn mede gevangenen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet het ergens is het stom maar als ik dat lees heb ik bijna medelijden met Joran,
Al zullen de ouders van die meisjes daar ZEKER anders over denken wat ook weer heel
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet echt?!
Joran zal dan eindelijk krijgen wat hij verdient, alleen lees ik niets over grootgeschapen Peruanen
if you can't do the time ........quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja is ook...quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet echt?!
Joran zal dan eindelijk krijgen wat hij verdient, alleen lees ik niets over grootgeschapen Peruanen
Geweldige Nederlandse exportproducten; Jaap en Joranquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:49 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Fijne reclame voor Nederland Jaap op tv daar
is ook is ook is ookquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja FANN, dat is een beetje stom, ik hoop dat Joran zo een slecht leven krijgt, dat hij snachts door de ratten wordt besnuffeld en overdag door zijn mede gevangenen.
maar vind het heel erg voor de ouders van nathalie en dit meisje, maar ook voor de moeder van Joran, want ook zij zal erg veel verdriet hebben.
daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
Áls Joran daadwerkelijk in de Peruaanse Jail komt dan verwacht ik dat ie binnen 6mnd zelfmoord pleegt van ellende.
ach, hij zal wel flink van achter worden genomen of hij moet het afkopen met geld, dat laatste zal het wel worden, geld doet heel veel in zulke gevangenissen en de cipier`s daar zijn ook zo corrupt als de pest ( de meeste dan)quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja is ook...ik zei zelf al dat het eigenlijk stom was
die grootgeschapen Peuanen zullen zich wel op hem storten, jong vlees![]()
ach gossie.. en ook dat vind ik dan weer zielig
jaaahaaaik weet het.... tis stom
we hadden al de 3 J`s en nu de 2 J`s......zullen Jaap en Joran ook een beetje kunnen zingen denk je???quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Geweldige Nederlandse exportproducten; Jaap en Joran
Ik denk dat de één of andere "sympathieke" organisatie, waar Fann ongetwijfeld lid van is, hem wel zo snel mogelijk naar Nederland zal proberen te krijgenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
Áls Joran daadwerkelijk in de Peruaanse Jail komt dan verwacht ik dat ie binnen 6mnd zelfmoord pleegt van ellende.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach, hij zal wel flink van achter worden genomen of hij moet het afkopen met geld, dat laatste zal het wel worden, geld doet heel veel in zulke gevangenissen en de cipier`s daar zijn ook zo corrupt als de pest ( de meeste dan)
ik denk dat als zijn moeder hem geld zou sturen dat ie dat nooit zelf in zijn handjes zal krijgen,
daar zorgen die cipiers wel voor...
ben wel benieuwd hoeveel huwelijks aanzoeken Joran krijgt van allemaal vrouwen want dat snap ik ook niet, vreemde vrouwen die verliefd worden op zo iemand en een briefwisseling gaan opstarten.
snap ik ook niet !
er bestaat geen uitleverings verdrag tussen Peru en Nederland.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat de één of andere "sympathieke" organisatie, waar Fann ongetwijfeld lid van is, hem wel zo snel mogelijk naar Nederland zal proberen te krijgen
Ja, topquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
nah... neeheeeee was gewoon een ''soft'' momentje van mequote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk dat de één of andere "sympathieke" organisatie, waar Fann ongetwijfeld lid van is, hem wel zo snel mogelijk naar Nederland zal proberen te krijgen
Joran kan wel zingen hoor, na een verblijf daar in de gevangenisquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
we hadden al de 3 J`s en nu de 2 J`s......zullen Jaap en Joran ook een beetje kunnen zingen denk je???
Idd, dus dat zal erg lastig worden, maargoed zover is het nog nietquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
er bestaat geen uitleverings verdrag tussen Peru en Nederland.
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Joran kan wel zingen hoor, na een verblijf daar in de gevangenis
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Denk het ook. Als hij daadwerkelijk veroordeeld wordt (het moet allemaal nog beginnen he) hangt hem een straf van 15 tot 35 jaar boven zijn hoofd. Denk niet dat hij dat overleefd.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
Vooral de hoge noten zal hij met gemak halenquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Je schaamt je toch de klere..als Nederlander .quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef Jian het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik vanmorgen op het nieuws, en heel stom dacht echt gelukkig, laat hem maar niet hier ergens in de Bijlmerbajes zijn straf uitzitten maar laat hem lekker daar.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Idd, dus dat zal erg lastig worden, maargoed zover is het nog niet
Nederlandse beschermingquote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je schaamt je toch de klere..als Nederlander .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |