abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 10:58:20 #251
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82319792
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef Jian het volgende:
Oeps ....

In kader onderzoek naar contact met Joran van der Sloot
Inval politie in woning Terror Jaap

HULSHORST - De politie heeft vannacht een inval gedaan in het huis van Jaap Amesz (Terror Jaap). Hierbij zijn telefoons en computerapparatuur in beslag genomen. Het zou gaan om een onderzoek naar de recente contacten die Jaap heeft gehad met de gisteren in Chili gearresteerde Joran van der Sloot.

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)g_Terror_Jaap__.html

en hier: http://www.terrorjaap.nl/
ja had het al gelezen, weet niet wat ik er van denken moet
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_82319968
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 10:52 schreef Jian het volgende:
Oeps ....

In kader onderzoek naar contact met Joran van der Sloot
Inval politie in woning Terror Jaap

HULSHORST - De politie heeft vannacht een inval gedaan in het huis van Jaap Amesz (Terror Jaap). Hierbij zijn telefoons en computerapparatuur in beslag genomen. Het zou gaan om een onderzoek naar de recente contacten die Jaap heeft gehad met de gisteren in Chili gearresteerde Joran van der Sloot.

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)g_Terror_Jaap__.html

en hier: http://www.terrorjaap.nl/
Dus misschien moet ik dan toch mijn mening over Jaap herzien.
Even wachten wat eruit komt.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:09:10 #253
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82320177
Zou Jaap medeplichtig zijn aan de aan het licht gekomen afpersing van moeder Holloway?

Zal wel niet, maar hij heeft zich wel ingelaten met een fraai stuk vreten. Heel altruïstisch, zonder dollartekens in zijn ogen. Precies zoals we 'onze Jaap' hebben leren kennen.

En hoppa! Gras gemaaid en twee nieuwe Levi's opdrachten in mijn mailbox. Daar gaat mijn weekend .
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:11:18 #254
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82320253
Dat ik samenwerk met RTL en gezien het feit dat ik de zaak heb opgelost het heel wrang is dat ik de primeur niet zou kunnen afmaken.

Wat een megalomane mafkees.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:14:12 #255
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82320360
Ik heb zojuist mijn verklaring afgelegd en de politie enkele strafbare feiten voorgelegd die Joran de afgelopen 2 jaar heeft gepleegd. Ze waren enorm geschokt. Ik heb hen ook het hele verhaal verteld over de gang van zaken met Aruba en Joran's misdaadsyndicaat. Ook daarover waren ze zwaar over in conclaaf.

Ik ben helemaal geconclaaft.
Beetje eerst criminele info achterhouden over een van moord bedachte kutkoter en nu met de eer proberen te strijken als vriend van de politie. Net zo min als ie vet is.
pi_82320582
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zojuist mijn verklaring afgelegd en de politie enkele strafbare feiten voorgelegd die Joran de afgelopen 2 jaar heeft gepleegd. Ze waren enorm geschokt. Ik heb hen ook het hele verhaal verteld over de gang van zaken met Aruba en Joran's misdaadsyndicaat. Ook daarover waren ze zwaar over in conclaaf.

Ik ben helemaal geconclaaft.
Beetje eerst criminele info achterhouden over een van moord bedachte kutkoter en nu met de eer proberen te strijken als vriend van de politie. Net zo min als ie vet is.
Ben het ergens wel met je eens, vaag verhaal van Jaap. Zal wel meer achter zitten, de politie doet niet zomaar 's nachts een inval lijkt me.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:23:56 #257
241662 Jian
Well, well, well
pi_82320759
En toch;

Ik heb net het stuk getiteld "Bubali Pond" op de site van Jaap zitten lezen .... en hoewel ook ik twijfel aan de initiële motieven van Jaap, vind ik het geschetste verloop van de gebeurtenissen inhoudelijk niet zo heel erg ongeloofwaardig, op z'n minst denk ik dat het (grotendeels) waar zou kunnen zijn !

Ik ben heel benieuwd naar het verdere verloop
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:30:30 #258
241662 Jian
Well, well, well
pi_82321039
Ik las trouwens ook nog een stukje over de gevangenissen in Peru en ik denk dat die toch als een "ietsje" minder luxueus betiteld mogen worden als de Bijlmer Bajes ..

„Wat je daarbinnen ziet, is onbeschrijflijk. Erger kan gewoon niet. In Callao zitten vierduizend man in een bunker gepropt, die is gebouwd voor achthonderd man. Er is één bewaker op honderd man. De gedetineerden zijn er de baas. Er wordt gemoord, verkracht, geïntimideerd. De gestraften vrezen voor hun leven. Bewakers zijn corrupt en agressief. Er is geen enkele privacy. Gevangenen proberen met z’n tweeën op een eenpersoons dun matje op de vuile betonvloer ’s nachts nog iets te slapen, maar het gekrijs en gehuil van de medegevangenen gaat door merg en been.”

Hij vervolgt: „Overal liggen gevangenen: op de eettafels, in de vensterbanken, op elke traptrede, tussen de afvaltonnen en de rottende uitwerpselen. De hitte en de stank zijn ondraaglijk. Het eten is te goor om aan te raken. Velen hebben ziektes, open wonden, continu diarree. Het is mensonterend wat ik heb gezien. Nederlandse gevangenen huilden en smeekten om hulp. Bezoek krijgen ze nooit. Hun families hebben hen laten vallen. Ze zijn eenzaam. Ik gaf ze twintig kilo drop. Ze stortten zich erbovenop.”

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_aarde___.html?p=4,2

arme Joran
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:32:35 #259
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82321111
Jaap.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:35:45 #260
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82321239
ja ik hoorde op het nieuws vanmorgen dat Peru geen uitleverings verdrag had, ach Joran die kan een flink aantal jaartjes brommen in een Peruaanse cel, ik zit te wachten op het Boek, de Film en de make off van de Film, zielige verhalen en misschien dat Joran nog een colum krijgt in een tijdschrift/krant.
ook zal SBS er wel weer een zondagavond doc. van maken, gevaarlijk en gevangen ver weg in een buitelandse cel. en dat als serie van 6 delen.
pi_82321265
..als de elite serieus had geluisterd en serieus onderzoek had gedaan...

Deze zin kwam ik ook tegen op een Amerikaans forum.
Is er meer aan de hand of lult Jaap maar wat na...want die struint natuurlijk al die fora af,
We horen het wel, of niet..
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:38:16 #262
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82321368
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:36 schreef hondjes het volgende:
..als de elite serieus had geluisterd en serieus onderzoek had gedaan...

Deze zin kwam ik ook tegen op een Amerikaans forum.
Is er meer aan de hand of lult Jaap maar wat na...want die struint natuurlijk al die fora af,
We horen het wel, of niet..
denk dat Jaap wel meer weet, en zal er niet gek van staan te kijken dat Jaap richting Amerika vliegt om daar in elke talk sjow te komen opdraven.
Denk dat Oprah wel druk aan het bellen is naar Nederland om de primeur te hebben en Jaap als eerste op de bank te krijgen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:40:26 #263
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82321480
oh en Peter r de Vries zal ook wel weer met tig afleveringen komen en weer herhalen van het herhalen, want ja, Nieuws over Joran betekent ook big bisnizz.
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 11:42:06 #264
184769 crew  Deisyy
pi_82321575
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:

[..]

denk dat Jaap wel meer weet, en zal er niet gek van staan te kijken dat Jaap richting Amerika vliegt om daar in elke talk sjow te komen opdraven.
Denk dat Oprah wel druk aan het bellen is naar Nederland om de primeur te hebben en Jaap als eerste op de bank te krijgen
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_82321670
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:

[..]

JAAP kennende vliegt die alleen naar Amerika als zijn ticket wordt betaald

Moet Oprah wel effe een flinke bank bestellen
Japie had zich nooit moeten laten inlaten met die gosert

grootste fout van zijn leven !
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:45:10 #266
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82321719
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:42 schreef Deisyy het volgende:

[..]

ja je ken wel lachen Deissy maar die Amerikanen zijn gek hoor, en nieuws over Joran is nieuws he.
pi_82321767
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:30 schreef Jian het volgende:
Ik las trouwens ook nog een stukje over de gevangenissen in Peru en ik denk dat die toch als een "ietsje" minder luxueus betiteld mogen worden als de Bijlmer Bajes ..

„Wat je daarbinnen ziet, is onbeschrijflijk. Erger kan gewoon niet. In Callao zitten vierduizend man in een bunker gepropt, die is gebouwd voor achthonderd man. Er is één bewaker op honderd man. De gedetineerden zijn er de baas. Er wordt gemoord, verkracht, geïntimideerd. De gestraften vrezen voor hun leven. Bewakers zijn corrupt en agressief. Er is geen enkele privacy. Gevangenen proberen met z’n tweeën op een eenpersoons dun matje op de vuile betonvloer ’s nachts nog iets te slapen, maar het gekrijs en gehuil van de medegevangenen gaat door merg en been.”

Hij vervolgt: „Overal liggen gevangenen: op de eettafels, in de vensterbanken, op elke traptrede, tussen de afvaltonnen en de rottende uitwerpselen. De hitte en de stank zijn ondraaglijk. Het eten is te goor om aan te raken. Velen hebben ziektes, open wonden, continu diarree. Het is mensonterend wat ik heb gezien. Nederlandse gevangenen huilden en smeekten om hulp. Bezoek krijgen ze nooit. Hun families hebben hen laten vallen. Ze zijn eenzaam. Ik gaf ze twintig kilo drop. Ze stortten zich erbovenop.”

bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)_aarde___.html?p=4,2

arme Joran

Ik weet het ergens is het stom maar als ik dat lees heb ik bijna medelijden met Joran,
dat wens je inderdaad je ergste vijand nog niet toe...

Al zullen de ouders van die meisjes daar ZEKER anders over denken wat ook weer heel
begrijpelijk en terecht is.
pi_82321772
En zeker in dit geval een directe lijn met politie moeten hebben..
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 11:48:10 #269
184769 crew  Deisyy
pi_82321865
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:46 schreef FANN het volgende:

[..]

Ik weet het ergens is het stom maar als ik dat lees heb ik bijna medelijden met Joran,

Al zullen de ouders van die meisjes daar ZEKER anders over denken wat ook weer heel
Dit meen je toch niet echt?!

Joran zal dan eindelijk krijgen wat hij verdient, alleen lees ik niets over grootgeschapen Peruanen
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:48:56 #270
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82321892
Toevallig was er gisteren een (SBS ) repo over twee Amerikaanse meiden die vanwege cokesmokkel in een Peruaanse gevangenis terechtkwamen. Daar werd je ook niet vrolijk van. Toch voel ik geen enkele scheut van medelijden voor Joran. Niks. Die jongen heeft zichzelf te lang onaantastbaar gewaand.

Met een klein voorbehoud van onschuldig tot anders bewezen.
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 11:49:23 #271
249559 crew  Lavenderr
pi_82321923
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:45 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja je ken wel lachen Deissy maar die Amerikanen zijn gek hoor, en nieuws over Joran is nieuws he.
Fijne reclame voor Nederland Jaap op tv daar
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:49:37 #272
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82321938
quote:

[..]

Ja FANN, dat is een beetje stom, ik hoop dat Joran zo een slecht leven krijgt, dat hij snachts door de ratten wordt besnuffeld en overdag door zijn mede gevangenen.
maar vind het heel erg voor de ouders van nathalie en dit meisje, maar ook voor de moeder van Joran, want ook zij zal erg veel verdriet hebben.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:49:52 #273
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_82321946
Ik denk niet dat Oprah op een Jaap zit te wachten.
pi_82321950
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Joran zal dan eindelijk krijgen wat hij verdient, alleen lees ik niets over grootgeschapen Peruanen

Maar wel dat het heeeeeel errug is daar...
Tja , jammer dan.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:50:17 #275
241662 Jian
Well, well, well
pi_82321971
quote:

[..]

if you can't do the time ........
pi_82321988
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]

ja ja is ook... ik zei zelf al dat het eigenlijk stom was

die grootgeschapen Peruanen zullen zich wel op hem storten, jong vlees

ach gossie.. en ook dat vind ik dan weer zielig

jaaahaaa ik weet het.... tis stom
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:51:23 #277
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_82322007
Áls Joran daadwerkelijk in de Peruaanse Jail komt dan verwacht ik dat ie binnen 6mnd zelfmoord pleegt van ellende.
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:51:47 #278
241662 Jian
Well, well, well
pi_82322024
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Fijne reclame voor Nederland Jaap op tv daar
Geweldige Nederlandse exportproducten; Jaap en Joran
pi_82322056
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:49 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja FANN, dat is een beetje stom, ik hoop dat Joran zo een slecht leven krijgt, dat hij snachts door de ratten wordt besnuffeld en overdag door zijn mede gevangenen.
maar vind het heel erg voor de ouders van nathalie en dit meisje, maar ook voor de moeder van Joran, want ook zij zal erg veel verdriet hebben.
is ook is ook is ook
pi_82322074
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef BONG4002 het volgende:
Áls Joran daadwerkelijk in de Peruaanse Jail komt dan verwacht ik dat ie binnen 6mnd zelfmoord pleegt van ellende.
daar zou je nog best eens gelijk in kunnen hebben
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:52:56 #281
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82322079
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:50 schreef FANN het volgende:

[..]

ja ja is ook... ik zei zelf al dat het eigenlijk stom was

die grootgeschapen Peuanen zullen zich wel op hem storten, jong vlees

ach gossie.. en ook dat vind ik dan weer zielig

jaaahaaa ik weet het.... tis stom
ach, hij zal wel flink van achter worden genomen of hij moet het afkopen met geld, dat laatste zal het wel worden, geld doet heel veel in zulke gevangenissen en de cipier`s daar zijn ook zo corrupt als de pest ( de meeste dan)
ben wel benieuwd hoeveel huwelijks aanzoeken Joran krijgt van allemaal vrouwen want dat snap ik ook niet, vreemde vrouwen die verliefd worden op zo iemand en een briefwisseling gaan opstarten.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:54:26 #282
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82322145
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:51 schreef Jian het volgende:

[..]

we hadden al de 3 J`s en nu de 2 J`s......zullen Jaap en Joran ook een beetje kunnen zingen denk je???
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:54:37 #283
241662 Jian
Well, well, well
pi_82322154
quote:
Ik denk dat de één of andere "sympathieke" organisatie, waar Fann ongetwijfeld lid van is, hem wel zo snel mogelijk naar Nederland zal proberen te krijgen
pi_82322194
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:52 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ach, hij zal wel flink van achter worden genomen of hij moet het afkopen met geld, dat laatste zal het wel worden, geld doet heel veel in zulke gevangenissen en de cipier`s daar zijn ook zo corrupt als de pest ( de meeste dan)

ik denk dat als zijn moeder hem geld zou sturen dat ie dat nooit zelf in zijn handjes zal krijgen,
daar zorgen die cipiers wel voor...

ben wel benieuwd hoeveel huwelijks aanzoeken Joran krijgt van allemaal vrouwen want dat snap ik ook niet, vreemde vrouwen die verliefd worden op zo iemand en een briefwisseling gaan opstarten.

snap ik ook niet !

vrijdag 4 juni 2010 @ 11:55:35 #285
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82322197
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Jian het volgende:

[..]

Ik denk dat de één of andere "sympathieke" organisatie, waar Fann ongetwijfeld lid van is, hem wel zo snel mogelijk naar Nederland zal proberen te krijgen
er bestaat geen uitleverings verdrag tussen Peru en Nederland.
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 11:56:21 #286
249559 crew  Lavenderr
pi_82322232
quote:

[..]

Ja, top
pi_82322261
quote:

[..]

nah... neeheeeee was gewoon een ''soft'' momentje van me

Laat hem maar rotten eigenlijk
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 11:57:10 #288
249559 crew  Lavenderr
pi_82322277
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

we hadden al de 3 J`s en nu de 2 J`s......zullen Jaap en Joran ook een beetje kunnen zingen denk je???

Joran kan wel zingen hoor, na een verblijf daar in de gevangenis
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:57:48 #289
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_82322309
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:55 schreef Toverheks het volgende:

[..]

er bestaat geen uitleverings verdrag tussen Peru en Nederland.
Idd, dus dat zal erg lastig worden, maargoed zover is het nog niet
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_82322319
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

en hoog ook !
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:58:40 #291
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82322352
quote:

[..]

pi_82322369
quote:
Denk het ook. Als hij daadwerkelijk veroordeeld wordt (het moet allemaal nog beginnen he) hangt hem een straf van 15 tot 35 jaar boven zijn hoofd. Denk niet dat hij dat overleefd.
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 11:59:32 #293
184769 crew  Deisyy
pi_82322396
quote:

[..]

Vooral de hoge noten zal hij met gemak halen
pi_82322403
quote:

[..]

Je schaamt je toch de klere..als Nederlander .
  vrijdag 4 juni 2010 @ 11:59:41 #295
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82322407
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Idd, dus dat zal erg lastig worden, maargoed zover is het nog niet
ja dat hoorde ik vanmorgen op het nieuws, en heel stom dacht echt gelukkig, laat hem maar niet hier ergens in de Bijlmerbajes zijn straf uitzitten maar laat hem lekker daar.
  Moderator vrijdag 4 juni 2010 @ 11:59:56 #296
184769 crew  Deisyy
pi_82322416
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:57 schreef FANN het volgende:

[..]

en hoog ook !
pi_82322424
quote:

[..]

Nederlandse bescherming

Vanuit Nederland hoeft hij geen bijzondere bescherming te verwachten. De misdrijven die hij eventueel gepleegd heeft, hebben immers met Nederland niets te maken. ''Nederland kan hooguit consulaire bijstand verlenen'', stelt internationaal strafrechtdeskundige Geert-Jan Knoops.

Ook zal hij een straf die Peru hem oplegt, ter plekke moeten uitzitten. Tussen Nederland en Peru bestaan nog geen afspraken om veroordeelden hun straf in Nederland te laten uitzitten. Volgens Knoops zou Joran pas om overdracht van het vonnis kunnen vragen wanneer de uitspraak definitief is. ''Het kan heel lang duren voor dat het geval is.''
pi_82322445
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 11:59 schreef hondjes het volgende:

[..]

Je schaamt je toch de klere..als Nederlander .
nu pas !

dat had ik na Sieneke al, ken je nagaan
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:00:53 #299
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82322460
al zal zijn straf lager uitvallen dan 15 a 35 jaar ik denk een jaartje Peru dat Joran het er echt niet overleefd
  vrijdag 4 juni 2010 @ 12:02:02 #300
253400 Toverheks
ZOEFFFFFFFF
pi_82322510
maar ja, wat doet Jaap ondertussen die zwijgt en komt straks met een klapper van nieuws over Joran naar buiten.
journalist he zo betitteld hij zich zelf.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')