Peru ofzo, kijk op de FP. Daar heb ik ook de zin van HvN gejat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:21 schreef Winner_Taco het volgende:
Waar ?
De frontpagequote:Op donderdag 3 juni 2010 19:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Peru ofzo, kijk op de FP. Daar heb ik ook de zin van HvN gejat.
Als ik een moord pleeg, doe ik dat sowieso niet in Azië/Z-Amerika. Afrika zou ik ook niet snel kiezen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:23 schreef Burlapeater het volgende:
Quote uit Het Parool van 19 juni 2009.
"Gevangenis Peru: Goedkoopste ticket naar hel"
Succes Joran.
Nu.nlquote:Joran van der Sloot aangehouden
Uitgegeven: 3 juni 2010 19:07
Laatst gewijzigd: 3 juni 2010 19:21
AMSTERDAM - Joran van der Sloot is donderdag in Chili gearresteerd in verband met de moord op de 21-jarige dochter van een zakenman en autocoureur heeft vermoord in de Peruaanse hoofdstad Lima.
© AFP
Dat heeft de Chileense politie donderdag bekendgemaakt.
Van der Sloot zou in de Chileense hoofdstad Santiago gevonden zijn. Eerder ging de politie ervan uit dat hij zich in de omgeving van de stad Arica ophield. Volgens geruchten is Van der Sloot in een taxi aangetroffen.
Gevlucht
Het meisje, Stephany Tatiana Flores Ramirez, werd woensdag dood in een hotelkamer gevonden die door Van der Sloot zou zijn gehuurd. De Nederlander zou de 21-jarige Peruaanse met geweld hebben omgebracht in een hotel in de wijk Miraflores in de hoofdstad Lima en daarna de grens met Chili over zijn gevlucht.
Ramirez is waarschijnlijk zondag om het leven gebracht. Precies vijf jaar eerder, op 30 mei 2005, verdween de 18-jarige Natalee Holloway op Aruba. Ook in die zaak is Van der Sloot verdachte.
Peter R. De Vries
Volgens Peter R. De Vries is het logisch dat Van der Sloot vrij snel opgepakt is. "Joran was in Nederland tijdens de zaak rond Natalee Holloway en had hier vrienden en kenissen waar hij aan kon kloppen", aldus De Vries in RTL Boulevard. "Nu was hij een opvallende Europeaan in een Zuid-Amerikaans land."
Vreselijk lijkt mij dat.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:28 schreef Vampier het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom commitee voor Joran
quote:
Op basis waarvan had je hem dan vast willen zetten? Er was te weinig bewijs om een zaak rond te krijgen daar in Aruba.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Als ze die kutvent eerder hadden vastgezet had dit meisje nog geleefd
schaam me ervoor dat het een nederlander is...bah bah!
Joran ik wens je een dikke neger in je reet
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:32 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hij deed het voor de aandacht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef SoldMayor het volgende:
Ze zouden een film moet maken over joran![]()
moordernaar maar toch op een of andere manier redelijk gewoon overkomend.
Een game.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef SoldMayor het volgende:
Ze zouden een film moet maken over joran![]()
moordernaar maar toch op een of andere manier redelijk gewoon overkomend.
Regels en wettenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Op basis waarvan had je hem dan vast willen zetten? Er was te weinig bewijs om een zaak rond te krijgen daar in Aruba.
Dat zou ziek zijnquote:
Moment, ben even mijn rode pen pakken...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Vampier het volgende:
verdedeging:
1) ik heb de kamer voor een vriend gehuurt
2) ik ben nooit in de kamer geweest
zun pa was er dit keer niet bij (die ligt te rotten in de hel) hij kon dus niemand vinden die het lichaam heeft kunnen wegwerken.
Geef toe..quote:
En ik ging opeens op reis en nam haar niet mee!quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:35 schreef Vampier het volgende:
verdedeging:
1) ik heb de kamer voor een vriend gehuurt
2) ik ben nooit in de kamer geweest
zun pa was er dit keer niet bij (die ligt te rotten in de hel) hij kon dus niemand vinden die het lichaam heeft kunnen wegwerken.
vlotte babbel + invloedrijke -gewezen- pappie..quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
Ik snap niet dat meisjes op zo'n jongen met raar hoofd vallen.
Bel ze anders even om te vertellen dat je dat denkt. Misschien laten ze em wel gelijk vrij dan?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef Mistbank het volgende:
Ik denk dat hij uiteindelijk vrij weinig heeft te maken met de moord op dat 21-jarige meisje in Peru.
Misschien kun jij dan de redactie van Rtl Boulevard even bellen om mee te huilen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:47 schreef B3nn0 het volgende:
[..]
Bel ze anders even om te vertellen dat je dat denkt. Misschien laten ze em wel gelijk vrij dan?
En psychopaten (wat ie bijna zeker wel is) zijn enorm manipulatief. Waar (met name jongere) vrouwen dus zeer gevoelig voor zijn vaak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:44 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
vlotte babbel + invloedrijke -gewezen- pappie..
Dat denk ik dus ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef Mistbank het volgende:
Ik denk dat hij uiteindelijk vrij weinig heeft te maken met de moord op dat 21-jarige meisje in Peru.
Martelen, nou nou...quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:55 schreef little-miss-sunshine het volgende:
Martelen tot hij geen vies meer kan zeggen
Want?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef Mistbank het volgende:
Ze waren nog bezig met technisch onderzoek in die hotelkamer, neem aan dat er wel het een en ander uitkomt en wiens DNA het is dat op haar lichaam is aangetroffen.quote:
Je vraagt je toch af waarom hij zondag zo'n haast had...quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:00 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ze waren nog bezig met technisch onderzoek in die hotelkamer, neem aan dat er wel het een en ander uitkomt en wiens DNA het is dat op haar lichaam is aangetroffen.
Nou, het verschilt een beetje van foto tot foto, maar hij zit er meestal toch charmant en vrolijk uit? Ik vind het niet zo raar hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
Wat is dat, geen vies meer kunnen zeggen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:55 schreef little-miss-sunshine het volgende:
NET GOED! lekker in een Zuid Amerikaans land de bak in!
Martelen tot hij geen vies meer kan zeggen
Idd, gewoon ff met je Nederlandse paspoort door de lucht zwaaien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:02 schreef Halcon het volgende:
Zo moeilijk is het ook niet om in Zuid Amerika aandacht te krijgen van meisjes.
Dat hoeft niet eens. Europeaan valt daar wel op. Zelfs in MIraflores.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:05 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Idd, gewoon ff met je Nederlandse paspoort door de lucht zwaaien.
wel van jet set meisjes. maar joran is aardig succesvol voor zijn jonge leeftijd en kan ongetwijfeld erg goed babbelen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:02 schreef Halcon het volgende:
Zo moeilijk is het ook niet om in Zuid Amerika aandacht te krijgen van meisjes.
Het onvermogen om het woord "vies" uit te spreken.. Ik had het even tussen aanhalingstekens moeten zetten voor de oplettende lezer..quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:02 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is dat, geen vies meer kunnen zeggen?
Wat moest ie met dat meisje? Echt mooi was ze niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel van jet set meisjes. maar joran is aardig succesvol voor zijn jonge leeftijd en kan ongetwijfeld erg goed babbelen.
Ook voor jet set meisjes is een Europeaan weer eens wat anders. Die hangen er dan niet als een soort golddigger aan, maar vinden het over het algemeen wel interessant.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wel van jet set meisjes. maar joran is aardig succesvol voor zijn jonge leeftijd en kan ongetwijfeld erg goed babbelen.
ik denk omdat ze uit een invloedrijk gezin kwam. en zo spuuglelijk is ze nou ook weer niet. zeker niet als ze wat make up op heeft.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat moest ie met dat meisje? Echt mooi was ze niet.
Is het echt bevestigd dat ze ook van haar geld beroofd is tijdens die moord?
In de Peruaanse media is te lezen van wel. Het geld is er in elk geval niet meer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:09 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat moest ie met dat meisje? Echt mooi was ze niet.
Is het echt bevestigd dat ze ook van haar geld beroofd is tijdens die moord?
Wellicht zat hij idd. gewoon achter d'r geld aan i.p.v. dat hij het nu zo'n lekkere stoot vond.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:11 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk omdat ze uit een invloedrijk gezin kwam. en zo spuuglelijk is ze nou ook weer niet. zeker niet als ze wat make up op heeft.
zou kunnen, maar dat wil niet zeggen dat ie niet schuldig wordt bevonden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:45 schreef Mistbank het volgende:
Ik denk eerder dat er iets is voorgevallen met derden, waardoor het voor hem erg verdacht leek en dat hij toen heeft besloten uit een bepaalde paniek te vluchten. Ik zou het bijzonder 'out of character' vinden wanneer hij notabene in Zuid-Amerika een meisje doodsteekt op zijn hotelkamer. Hij is een vrij sneu persoon, maar geen brute moordenaar lijkt me.quote:
Volgens Peruaanse media is ze doodgeslagen i.p.v. doodgestoken en is er ruzie geweest op de kamer. Er zijn tot op heden geen aanwijzingen over andere mensen dan Joran en het meisje op de kamer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:13 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er iets is voorgevallen met derden, waardoor het voor hem erg verdacht leek en dat hij toen heeft besloten uit een bepaalde paniek te vluchten. Ik zou het bijzonder 'out of character' vinden wanneer hij notabene in Zuid-Amerika een meisje doodsteekt op zijn hotelkamer. Hij is een vrij sneu persoon, maar geen brute moordenaar lijkt me.
Eerlijk gezegd vind ik dit ook een steeds aannemelijker theorie. Dat hij schulden had door het pokeren, en misschien dacht dat hij de 'truc' met Natalee nog een keer kon herhalen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:12 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wellicht zat hij idd. gewoon achter d'r geld aan i.p.v. dat hij het nu zo'n lekkere stoot vond.
Neuken was misschien een leuke bijkomstigheid of afleidingsmanoeuvre om d'r mee te krijgen, waarom ging ze anders mee naar zijn hotel? Meegaan naar een hotel betekent neuken in Peru.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:20 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dit ook een steeds aannemelijker theorie. Dat hij schulden had door het pokeren, en misschien dacht dat hij de 'truc' met Natalee nog een keer kon herhalen.
Maar goed, een van de vele theorieën natuurlijk, laten we het onderzoek maar afwachten.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:19 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij was op weg naar Vina del Mar. Waarschijnlijk had Daury daar z'n bootje aangemeerd.
Snap ik ook niet, en dat ze op zo’n uberfout en narcistisch persoon vallen. Ach, zal wel die welbekende "vrouwelijke intuïtie" zijnquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:27 schreef Sapstengel het volgende:
die had ik gezien tijdje terug. Daar wil je echt niet zittenquote:Op donderdag 3 juni 2010 19:32 schreef Winner_Taco het volgende:
Locked up Abroad van NC had een docu over die gevangenis in Peru
http://channel.nationalge(...)abroad/2975/Overview
De tering, die heeft aardig doorgehaald met verboden middelen de laatste tijd. Wat ziet die er fucking slecht uit.quote:
Joran is de middelste, niet die linker.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:26 schreef Ritmo het volgende:
[..]
De tering, die heeft aardig doorgehaald met verboden middelen de laatste tijd. Wat ziet die er fucking slecht uit.
Duh.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Joran is de middelste, niet die linker.
Hij zal echt wel in staat zijn zich goed voor te doen de eerste uurtjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:25 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, en dat ze op zo’n uberfout en narcistisch persoon vallen. Ach, zal wel die welbekende "vrouwelijke intuïtie" zijn
Als je in Nederland loopt, dan rennen 2 dikke quota-agentjes achter je aan, in Chili gaat dat er wel anders aan toe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef Ritmo het volgende:
Hij heeft niet eens handboeien om, vreemd...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Joran is de middelste, niet die linker.
Ja, maar dan nog... ze hebben hem verder ook niet echt onder schot ofzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je in Nederland loopt, dan rennen 2 dikke quota-agentjes achter je aan, in Chili gaat dat er wel anders aan toe.
Misschien, maar voor Peter R. is het een domperquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:12 schreef JuiceJuice het volgende:
Lekker voor hem dat ie is opgepakt.
Ver komt hij toch niet als hij ontsnapt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog... ze hebben hem verder ook niet echt onder schot ofzo.
Hij is volgens mij juist 20 kilo afgevallen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef B3nn0 het volgende:
Hij is ook een kilo'tje of 20 aangekomen volgens mij
Sja jammer van z'n kutkarakterquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Mula het volgende:
[..]
Hij is volgens mij juist 20 kilo afgevallen!![]()
Ik vind het op deze fotos best een mooie jongen
Mijn gaydar begint te bliepen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Mula het volgende:
[..]
volgens mij is ie ook zijn puppyvet kwijtgeraakt inmiddels.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Mula het volgende:
[..]
Wat zou hij er aan moeten veranderen? Een baard a la Osama laten staan in 3 dagen, plastische chirurgie, even naar de lokale kapper in Miraflores voor een coupe soleil?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef JohnDDD het volgende:
begrijp niet waarom je vlucht van de politie en dan je uiterlijk niet verandert
ach, de helft van de wereld denkt toch al dat ie duits isquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef SemperSenseo het volgende:
Jep het is nou ook op CNN! Richard Quest: "Joe-joeran vander Sluut arrested"
Ja, inderdaad. Het jongentje is een man geworden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Mula het volgende:
Dat mag ook wel na 2 koelbloedige moorden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het jongentje is een man geworden.
Met wat flappen wapperen doet vaak wonderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal echt wel in staat zijn zich goed voor te doen de eerste uurtjes.
Ik heb het over z'n uiterlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat mag ook wel na 2 koelbloedige moorden.
en toch moet ie straks nog ontknaapt wordenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het jongentje is een man geworden.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef JohnDDD het volgende:
begrijp niet waarom je vlucht van de politie en dan je uiterlijk niet verandert
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en toch moet ie straks nog ontknaapt worden
Hoed op, snorretje tekenen, bril op, Chileense kledij aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat zou hij er aan moeten veranderen? Een baard a la Osama laten staan in 3 dagen, plastische chirurgie, even naar de lokale kapper in Miraflores voor een coupe soleil?
Als je er als een clown bij gaat lopen val je ook wel op. Vals paspoort had hij weinig aan gehad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hoed op, snorretje tekenen, bril op, Chileense kledij aan.
Vals paspoort had hij ook wel makkelijk kunnen kopen daar.
Ja hoor, een boerehollander van 1.90 in Chileense kleding. Kijk hoe hij uitsteekt boven die mensen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hoed op, snorretje tekenen, bril op, Chileense kledij aan.
Vals paspoort had hij ook wel makkelijk kunnen kopen daar.
Whehe, inderdaad, een West-Europeaan met zo'n lelijke muts... verdacht!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joran droeg bovenstaande authentieke Peruaanse muts. Waardoor de hele omgeving dacht: "wat moet een West-Europese jongen in Chili godsnaam met zo'n lelijke Peruaanse muts; dat is verdacht."
En zo hebben ze hem kunnen pakken.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
Script:
* Joran bekent moord op Natalee
* VS haalt Joran op uit Peru om hem te horen over de Hollowayzaak
* Joran krijgt in de VS 10 jaar cel
* Na 1 jaar wordt Joran uitgeleverd aan NL
* Straf (voor 2x moord) wordt omgezet in Nederlandse maatstaven, Joran wordt onmiddellijk in vrijheid gesteld
Waarvoor zou Joran 10 jaar cel krijgen in de VS? Als hij een misdaad bekent, dan gaat het om een misdaad die gepleegd is op Aruba. Heeft de VS niks mee te maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
Script:
* Straf (voor 2x moord) wordt omgezet in Nederlandse maatstaven, Joran wordt onmiddellijk in vrijheid gesteld
Vals paspoort is best te regelen, maar dan moet je wel weten waar je moet zijn. Joran kende Aruba op z'n duimpje, maar Lima wsl. niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, een boerehollander van 1.90 in Chileense kleding. Kijk hoe hij uitsteekt boven die mensen.
![]()
En net of mensen die hem aan bovenstaande zaken helpen geen vragen gaan stellen.
"Joran? No, mister police officer, my name is Froukje"quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joran droeg bovenstaande authentieke Peruaanse muts. Waardoor de hele omgeving dacht: "wat moet een West-Europese jongen in Chili godsnaam met zo'n lelijke Peruaanse muts; dat is verdacht."
En zo hebben ze hem kunnen pakken.
En bij de poort van de gevangenis wordt hij smachtend opgewacht door zijn nieuwe chickie. Eind goed al goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
Script:
Iedereen mag op vertoon van een paspoort de gevangenis in. Binnen de muren is het vervolgens een vrijstaat. Je komt er niet zomaar in of uit, maar daar tussenin kan er heel veel gebeuren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat een bevriende gevangenisdirecteur de vader van het meisje straks best wel even alleen wil laten met een geboeide joran.
En dan de beelden live op sbsquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat een bevriende gevangenisdirecteur de vader van het meisje straks best wel even alleen wil laten met een geboeide joran.
Lijkt me stug.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sorry als hij al geplaatst is (heb niet het topic teruggekeken) maar WTF? Volgens mij is het zijn echte account, als ik zijn timeline doorlees.
[ afbeelding ]
Check vooral ook de datum.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sorry als hij al geplaatst is (heb niet het topic teruggekeken) maar WTF? Volgens mij is het zijn echte account, als ik zijn timeline doorlees.
[ afbeelding ]
Check vooral ook de datum.
hij was toch advocaat? en zo links schatte ik hem niet inquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef Halcon het volgende:
Hij is wsl. al door papa v/d Sloot ontknaapt. Linkse rechtertjes, allemaal van die smerige pedofiele ratten.
Advocaat idd, maar ook rechter in opleiding.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij was toch advocaat? en zo links schatte ik hem niet in
helaas schudde natalee roet in zijn eten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Advocaat idd, maar ook rechter in opleiding.
Die hartaanval hielp ook niet mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helaas schudde natalee roet in zijn eten.
Zou me niet verbazen als dat zijn gedachte was inderdaad. Jammer dat hij het huidige voorval niet mee heeft mogen maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helaas schudde natalee roet in zijn eten.
Ik snap de strekking van je opmerking (de Nederlandse straffen zijn veel te laag), maar op basis waarvan zou hij moeten worden uitgeleverd aan Nederland? Hij is nu verdachte van een moord in Peru. Als hij daarvoor wordt berecht, moet hij daar zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
Script:
Peru heeft ook (nog) geen uitleveringsverdrag met Nederland.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik snap de strekking van je opmerking (de Nederlandse straffen zijn veel te laag), maar op basis waarvan zou hij moeten worden uitgeleverd aan Nederland? Hij is nu verdachte van een moord in Peru. Als hij daarvoor wordt berecht, moet hij daar zitten.
Enorm. Dat is gewoon nep.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Okee, beetje naief misschien
hij heeft een ultieme daad gesteld als vader. hij is in zijn vader-zoon verhouding wel erg ver gegaan om joran het hand boven het hoofd te houden. maar ik ben juist blij dat hij niet meer heeft mogen meemaken hoe zijn zoon letterlijk grenzen verlegd heeft. ik vind het ook intens triest voor zijn moeder, die nu echt moet inzien dat ze een monster gebaard heeft. beide mannen zijn nu voorgoed uit haar leven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als dat zijn gedachte was inderdaad. Jammer dat hij het huidige voorval niet mee heeft mogen maken.
http://www.gevangeninperu.nl/quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Peru heeft ook (nog) geen uitleveringsverdrag met Nederland.
Allemaal kansloze drugssmokkelaars. Daar win je de oorlog niet mee in de Peruaanse bak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.gevangeninperu.nl/
Inderdaad, maar wel voldoende Nederlandse medegevangen en een hulpvaardige stichting in het vaderland.
denk dat die stichting met joran ineens een heel stuk minder hulpvaardig is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Inderdaad, maar wel voldoende Nederlandse medegevangen en een hulpvaardige stichting in het vaderland.
Die Jasper van die stichting zal wel wat belletjes krijgen als hij dat wel is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat die stichting met joran ineens een heel stuk minder hulpvaardig is.
Dan richt hij toch een eigen stichting en site op:quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat die stichting met joran ineens een heel stuk minder hulpvaardig is.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Halcon het volgende:
Ik had er al eentje vertaald. Recoger jabones lees ik vaak en dat betekent zeepjes rapen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]1.90m; goed opgedroogd..
Ik wacht hem wel op als hij ook in Peru onder zijn straf uitkomt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Halcon het volgende:
Los preciosos de Luri, estan recontracontentos... CARNE FRESCA!!!!! a comprar jabones.... este holandes va a tener suficiente pasta dental en la boca....
De knapperds van Lurigancho (bajes) zijn enorm tevreden. Vers vlees. Zeepjes kopen, deze Nederlander zal genoeg 'tandpasta' hebben voor in z'n mond.
Joran gaat een heel avontuur tegemoetquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Halcon het volgende:
De knapperds van Lurigancho (bajes) zijn enorm tevreden. Vers vlees. Zeepjes kopen, deze Nederlander zal genoeg 'tandpasta' hebben voor in z'n mond.
Die gast moet zich op dit moment toch enorm kut voelen, wetende wat hem allemaal kan gaan overkomen in zo'n fijne gevangenisquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Halcon het volgende:
Los preciosos de Luri, estan recontracontentos... CARNE FRESCA!!!!! a comprar jabones.... este holandes va a tener suficiente pasta dental en la boca....
ik zag hem op het filmpje bijna in zijn broek plassen van de lach?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die gast moet zich op dit moment toch enorm kut voelen, wetende wat hem allemaal kan gaan overkomen in zo'n fijne gevangenis
5quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef mirved het volgende:
Geen zin om 4 pagina's door te lezen of dit al genoemd is, maar ik hoorde dat het schijnbaar precies, tot op de dag, 4 jaar later is dan de moord op Natalee holloway.
Ach, als hij urenlange autoritten met die zwakzinnige Patrick overleeft, dan kan dit er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Joran gaat een heel avontuur tegemoet.
Natte dozen doorschuiven svp! Bad Boy Joran VanderSlut maakt vrouwelijk Nederland natquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Mula het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef Razor21 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Joran over 1 week in de gevangenis
Daar was ik al. En. Je bent gewun jaloers.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Natte dozen doorschuiven svp! Bad Boy Joran VanderSlut maakt vrouwelijk Nederland nat
Ja. Stiekem wilt hij zeepjes rapen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar was ik al. En. Je bent gewun jaloers.!
Ja joh draai 't ff omquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Stiekem wilt hij zeepjes rapen.
Ja. Stiekem wilt Rapen zeepjes.quote:
ik moest lachen. gevatte damesquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moet IK het zeepje omdraaien of wat bedoel je?
Vast niet he.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Morendo het volgende:
Al die verhalen over elke dag anaal verkracht worden in de Peruaanse cel. Straks trekken er nog meer Nederlanders naar dat land toe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als 'ie in elke zin tegen de rechter 'coño' zegt, dan valt de straf misschien wel hoger uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef andlikethathesgone het volgende:
minimaal 25 jaar cel voor die ouwe
als ie schuldig bevonden wordt.
Dat mag ik toch wel hopen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef TLC het volgende:
Yessssss Peru heeft geen uitleveringsverdrag met Peru !![]()
ja, maar nu met een goed einde. zeker omdat ie de gevangenis waarschijnlijk niet zal overleven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef venomsnake het volgende:
Oh god, krijg je al dat Joran gelul weer op tv..
hahahahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, als hij urenlange autoritten met die zwakzinnige Patrick overleeft, dan kan dit er ook nog wel bij.
Ehh,,quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef Razor21 het volgende:
Wacht wacht misschien heeft Joran wel allemaal tatoos op zijn lichaam net als Scofield en weet hij hoe hij kan ontsnappen
En het aller leukste is dat hij nu niet kan POKEREN , maar dat ze gaan STRIPPOKEREN
AA KK AA AK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!111!!!!
Dat is zo ; ik zag recent nog een programma op tv dat ging over een Nederlands meisje die zo stom was om cocaine van Peru naar Nederland te smokkelenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef mirved het volgende:
Als ze eens er serieus zaak van hadden gemaakt na de beelden van Peter R de Vries dan leefde dat meisje nu nog.
Mooi, maar in je post stond eerst van Peru naar Peru. Dat is niet zo ver..quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat is zo ; ik zag recent nog een programma op tv dat ging over een Nederlands meisje die zo stom was om cocaine van Peru naar Nederland te smokkelenzij komt pas in 2019 vrij.
Ik heb het nog zo snel verbetertquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Mooi, maar in je post stond eerst van Peru naar Peru. Dat is niet zo ver..
Ik drukte al zo snel op quotequote:
Levenslang meid.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef MissKriel het volgende:
Lekker voor hem!
Minimaal 25 jaar als hij schuldig wordt bevonden
Denk dat hij over een maand alweer door Nederland fietst :quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd hoe het af gaat lopen.
hier zat ie nog aan de risperdal. de recente foto's laten een minder pafferige joran zien, dus ik vrees dat hij zijn medicijnen even is vergeten in te nemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk dat hij over een maand alweer door Nederland fietst :
[ afbeelding ]
Als die gangsters in de Peruaanse gevangenis deze foto zien. Dan is Joran voor eeuwig hun bitch.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk dat hij over een maand alweer door Nederland fietst :
[ afbeelding ]
ik denk dat die gangsters eigenlijk nog best een aardige kluif aan joran zouden kunnen hebben. hij ziet er niet echt slapjes uit. hij gaat zich niet zomaar laten pakken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als die gangsters in de Peruaanse gevangenis deze foto zien. Dan is Joran voor eeuwig hun bitch.
ja dat kan dus idd ook nog. hij heeft iets heel engs.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef mirved het volgende:
Joran heeft zich na 1 jaar opgewerkt als grote baas van de gevangenis.
Ach komop zeg, die lui hebben wapens, zijn met z'n honderden, hebben goede contacten met de bewakers en de buitenwereld. Dan kan Joran wel proberen wat GHB in hun thee te doen, maar dat haalt tegen zo'n numerieke meerderheid weinig uit denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat die gangsters eigenlijk nog best een aardige kluif aan joran zouden kunnen hebben. hij ziet er niet echt slapjes uit. hij gaat zich niet zomaar laten pakken.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach komop zeg, die lui hebben wapens, zijn met zijn honderden, hebben goede contacten met de bewakers en de buitenwereld. Dan kan Joran wel proberen wat GHB in hun thee te doen, maar dat haalt tegen zo'n numerieke meerderheid weinig uit denk ik.
Denk het niet hoor zitten veel gekken in gevangenissen en ze zullen ook wel met rangen werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef Greetings het volgende:
Pappie kan iig geen telefoon zonder beltegoed meer regelen![]()
Maar ik denk idd wel dat Joran die prison gaat runnen
quote:Nederland, de Nederlandse Antillen en Aruba zijn partij bij het Verdrag inzake de Overbrenging van Gevonniste Personen uit 1983 (“Council of Europe Convention on the Transfer of Sentenced Persons”). Dit Verdrag maakt het mogelijk dat een Nederlander, die in het buiten- land is veroordeeld, onder bepaalde voorwaarden die straf in een Nederlandse, Antilliaanse of Arubaanse gevangenis ondergaat.
[...]
Peru heeft dit verdrag niet ondertekend. Er is evenmin een bilateraal verdrag tussen Nederland en Peru. Dit houdt in dat het niet mogelijk is de opgelegde straf in een Nederlandse gevangenis uit te zitten.
Die man zal toch wel een beetje spaans spreken onderhand?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor zitten veel gekken in gevangenissen en ze zullen ook wel met rangen werken.
Pedo's zijn het laagste van het laagste, ik kan me voorstellen dat je als je en onschuldig meisje vermoord je ook onderin zit. En Joran beheerst de taal ook niet![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Viessss is geen Spaans woord.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die man zal toch wel een beetje spaans spreken onderhand?
Dat is niet zo lastig ze hebben een lijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef StephanL het volgende:
Heb wat gemist vanavond zie ik, hij is gearresteerd. Nu de belast bewijs nog rond krijgen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef Razor21 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Joran over 1 week in de gevangenis
Peter R. de lijkenpikker pikt weer een graantje mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hoelaat peter R aan het woord gaat komen op TV? vanavond?
Mwa, ik vind zn uitzendingen altijd wel oke.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Peter R. de lijkenpikker pikt weer een graantje mee?![]()
Hij is zo mogelijk nog kanslozer dan Joran aan het worden.
Klopt niet. Je krijgt van de Peruaanse overheid als gevangene wekelijks een budget van omgerekend zo'n 100 euro. Van dat geld kun je in de gevangeniswinkel condooms, glijmiddel en vijlzagen kopen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef fokvragen het volgende:
Maar klopt het dat je dan gewoon zonder condoom in je kont geneukt wordt en grote kans hebt op HIV in die bajes daar? lijkt me best kut
ze gaan denk ik weer met hem bellen aan het begin van knevel/van de brinkquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hoelaat peter R aan het woord gaat komen op TV? vanavond?
Dit soort acties! Er zit NIEMAND (nederlanders) onschuldig vast in Peru. Een douanier heeft Fingerspitzengefühl, die weet aan de manier waarop iemand loopt dat er drugs in zijn (m/v) koffer zit. Ik ben haar naam kwijt, maar een naïef Nederlands tutje die zogenaamd niet wist dat haar vriendje drugs in haar koffer had gestopt. Van dat hele vliegtuig werd alleen zij eruit gepikt en bleek 20 kg drugs in haar koffer te hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat is volgens jouw dan een "slechte" gevangenis?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
Echte slechte gevangenissen bestaan nergens ter wereld. Machiel Kuyt, die wegens drugssmokkel in Thailand gevangen zat kon zelfs journalisten ontvangen in de gevangenis.
Dat denk ik ook ja, net als gisteravond! Kijken dus naar de ééé óóó op éénquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
ze gaan denk ik weer met hem bellen aan het begin van knevel/van de brink
Dan gaat hij hem heel stoer persoonlijk ff omleggen, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is dit nou weer voor domme koe die wil dat hij vrij komt
http://twitter.com/lindasennaluca
Dat zijn de kinderen van Joran.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef MMaRsu het volgende:
Daar lijkt het wel op zeg...quote:
Geloof me dat was ongetwijfeld een hoop gedoe om die interviews te regelen. En dan nog zijn gevangenissen aan de binnenkant altijd een stuk ruiger dan wat ze je laten zien. When the lights go out.. the cocks come outquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dit soort acties! Er zit NIEMAND (nederlanders) onschuldig vast in Peru. Een douanier heeft Fingerspitzengefühl, die weet aan de manier waarop iemand loopt dat er drugs in zijn (m/v) koffer zit. Ik ben haar naam kwijt, maar een naïef Nederlands tutje die zogenaamd niet wist dat haar vriendje drugs in haar koffer had gestopt. Van dat hele vliegtuig werd alleen zij eruit gepikt en bleek 20 kg drugs in haar koffer te hebben.
Echte slechte gevangenissen bestaan nergens ter wereld. Machiel Kuyt, die wegens drugssmokkel in Thailand gevangen zat kon zelfs journalisten ontvangen in de gevangenis.
Gaat niet werken met alle internationale aandacht;quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef porsche1 het volgende:
Waarschijnlijk kan je die bewakers daar wel omkopen. Corrupt zooitje daar.
Dan moet hij dat geld wel erg diep in zijn anus steken om het te verbergen, anders wordt het denk ik afgepakt. En sowieso: je denkt toch niet dat je midden op het gevangenisplein een geldautomaat hebt staan ofzo, en dat hij wekelijks een bedrag pint en aan de bewakers geeft. Nee, als ik Joran was zou ik me maar voorbereiden op de mannenliefde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef porsche1 het volgende:
Waarschijnlijk kan je die bewakers daar wel omkopen. Corrupt zooitje daar.
Hij gaat vast verklaren dat zijn vader het gedaan heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Maron het volgende:
Ben benieuwd naar de verklaring die hij deze keer zal gaan geven..
Ze begon opeens te trillen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Politiek het volgende:
[..]
Hij gaat vast verklaren dat zijn vader het gedaan heeft
Ze is niet gestoken; er is 'slechts' hersenletsel geconstateerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Politiek het volgende:
[..]
Toen begon hij met een mes te prikken om haar stil te krijgen.
Denk eerder een zand verschuivingquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ze is niet gestoken; er is 'slechts' hersenletsel geconstateerd.
Dan zal Joran het wel op doodslag gooien. Dat levert een kortere gevangenisstraf op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ze is niet gestoken; er is 'slechts' hersenletsel geconstateerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Vanaf buiten af. Bijvoorbeeld zijn vader kan die bewakers geld toestoppen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan moet hij dat geld wel erg diep in zijn anus steken om het te verbergen, anders wordt het denk ik afgepakt. En sowieso: je denkt toch niet dat je midden op het gevangenisplein een geldautomaat hebt staan ofzo, en dat hij wekelijks een bedrag pint en aan de bewakers geeft. Nee, als ik Joran was zou ik me maar voorbereiden op de mannenliefde.![]()
Dat is een van de snolletjes dat geilt op het soort van der Sloot, dat zie je wel meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef MMaRsu het volgende:
Zijn overleden vader? Of die andere?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vanaf buiten af. Bijvoorbeeld zijn vader kan die bewakers geld toestoppen.
Zijn vader is kastje wijlen. Verder wel een goed doordacht plan hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gelukkig mag ie over een jaartje of 25 weer naar huis. Ff doorbijten nog.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef 78RPM het volgende:
Een situatieschets van een Peruaanse gevangenis, afkomstig van de website www.gevangeninperu.nl
van de Stichting Nederlandse Gevangenen in Peru...
Er wordt gestolen, verkracht en geïntimideerd. Er vindt regelmatig (zelf)moord plaats.
De gestraften vrezen dagelijks voor hun leven ... Bewakers zijn corrupt en agressief.
Er is geen enkele privacy. Gevangenen trachten met z'n tweeën op een eenpersoons dun matje op de vuile betonvloer 's nachts nog iets te slapen maar het gekrijs en gehuil van de medegevangenen gaat door merg en been. Op de eettafels, in de vensterbanken, op elke traptrede, tussen de afvaltonnen, de uitwerpselen ... overal liggen de gevangenen.
De hitte en stank zijn 's zomers ondraaglijk! Het eten (iedere dag wat grauwe rijst en in water gekookte groente) is te goor om aan te raken en velen hebben ziektes, wonden, continu diarree. Het is mensonterend wat we gezien hebben. De Nederlandse gevangenen huilden en smeekten om hulp . . . . Bezoek krijgen ze nooit, hun families hebben hen laten vallen, ze zijn eenzaam.
De toekomst, Joran!
Zijn vader is toch dood nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb dat boek gelezen van die Kuyt en het is daar echt verre van een pretje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
Sinds wanneer is die dan dood?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Zijn overleden vader? Of die andere?
quote:
quote:De Chileense autoriteiten kunnen Joran van der Sloot formeel pas in voorarrest plaatsen als ze het internationale arrestatiebevel binnen hebben.
© Novum/AP
Dat heeft het hoofd van de onderzoekspolitie van de Noord-Chileense grensstad Arica donderdag gezegd.
Het lokale hoofd van de politie, Nelson Oyarzún, legt uit wat er nu met Joran van de Sloot gaat gebeuren.
Hij laat weten dat zijn gegevens in de hoofdstad Santiago worden genoteerd en zijn identiteit wordt geverifieerd. ''We kunnen alleen zijn identiteitspapieren innemen en een schriftelijke verklaring afnemen'', aldus Oyarzún. Vervolgens wordt de Nederlander onder een soort huisarrest geplaatst, zodat hij niet kan ontsnappen.
De autoriteiten dachten dat Joran van de Sloot zich in Arica ophield, maar ze arresteerden hem op de snelweg tussen de hoofdstad Santiagio en de kustplaats Viña del Mar. Hij bevond zich toen ter hoogte van het plaatsje Curacaví, ongeveer 35 kilometer ten westen van de hoofdstad.
Ik denk niet dat de politie hem laat vluchten. Met al die media aandacht kunnen ze zich geen ontsnapping veroorloven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:35 schreef RAVW het volgende:
hij heeft nu huisarrest ..
maar wat ik me afvraagt als hij vlucht naar de Nederlandse ambassade.
Wat kunnen de gevolgen dan zijn voor de slachtoffers van deze moord ?
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef Mistbank het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)loot-overleden.dhtml
Hij trilde helemaal en alles.
Een eigen cel die gewoon een compleet ingerichte woonkamer is met platte televisie en alles.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef Pritt het volgende:
Ik zie het nog wel voor me dat Joran echt de baas wordt van de bajes daar.
Beetje hosselen, drugs importeren, mensen omkopen.
De avond voor zijn overlijden hing hij nog met Joran rond in het casino.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef Mistbank het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)loot-overleden.dhtml
Hij trilde helemaal en alles.
Het hotel verlaten zonder zijn bed op te maken had ik gehoord....quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hij had een rommel gemaakt op zijn hotelkamer ofzo iets.
Ik ookquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef Pritt het volgende:
nee even op de hoogte blijven van het laatste nieuwsquote:
quote:De Chileense autoriteiten kunnen Joran van der Sloot formeel pas in voorarrest plaatsen als ze het internationale arrestatiebevel binnen hebben. Dat heeft het hoofd van de onderzoekspolitie van de Noord-Chileense grensstad Arica donderdag gezegd.
De Nederlander kan vooralsnog alleen onder een soort huisarrest geplaatst, zodat hij niet kan ontsnappen.
Tuurlijk. Een beetje rondjes rijden op het binnenplein, dingen in de gaten houden. Capo di tutti capi.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:38 schreef Pritt het volgende:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef 78RPM het volgende:
Een situatieschets van een Peruaanse gevangenis, afkomstig van de website www.gevangeninperu.nl
van de Stichting Nederlandse Gevangenen in Peru...
Er wordt gestolen, verkracht en geïntimideerd. Er vindt regelmatig (zelf)moord plaats.
De gestraften vrezen dagelijks voor hun leven ... Bewakers zijn corrupt en agressief.
Er is geen enkele privacy. Gevangenen trachten met z'n tweeën op een eenpersoons dun matje op de vuile betonvloer 's nachts nog iets te slapen maar het gekrijs en gehuil van de medegevangenen gaat door merg en been. Op de eettafels, in de vensterbanken, op elke traptrede, tussen de afvaltonnen, de uitwerpselen ... overal liggen de gevangenen.
De hitte en stank zijn 's zomers ondraaglijk! Het eten (iedere dag wat grauwe rijst en in water gekookte groente) is te goor om aan te raken en velen hebben ziektes, wonden, continu diarree. Het is mensonterend wat we gezien hebben. De Nederlandse gevangenen huilden en smeekten om hulp . . . . Bezoek krijgen ze nooit, hun families hebben hen laten vallen, ze zijn eenzaam.
De toekomst, Joran!
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een beetje rondjes rijden op het binnenplein, dingen in de gaten houden. Capo di tutti capi.
[ afbeelding ]
Dat plaatje is afkomstig uit een film ;-) http://www.imdb.com/title/tt0120620/quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:44 schreef Outlined het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wat hebben deze misdaan behalve mooi zijn
als ie dit ziet denkt ie: was ik daar maar geblevenquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Tuurlijk. Een beetje rondjes rijden op het binnenplein, dingen in de gaten houden. Capo di tutti capi.
[ afbeelding ]
Ik heb serieus 5 minuten me helemaal kapot zitten lachenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Klopt niet. Je krijgt van de Peruaanse overheid als gevangene wekelijks een budget van omgerekend zo'n 100 euro. Van dat geld kun je in de gevangeniswinkel condooms, glijmiddel en vijlzagen kopen.
de poep komt tegen een autobusje?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:00 schreef Jaytonism het volgende:
The shit has hit the van..
Nah, het zal misschien wel net zo'n gestoord iemand zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:20 schreef Raven_ het volgende:
Wat een drama voor die moeder.
VOlgens mij viel dat nog wel mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:22 schreef Mylene het volgende:
[..]
Nah, het zal misschien wel net zo'n gestoord iemand zijn.
Bull.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:23 schreef Thanaz het volgende:
ik hoorde dat Joran zelfmoord heeft gepleegd, kan iemand dit bevestigen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |