Geloof me dat was ongetwijfeld een hoop gedoe om die interviews te regelen. En dan nog zijn gevangenissen aan de binnenkant altijd een stuk ruiger dan wat ze je laten zien. When the lights go out.. the cocks come outquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Dit soort acties! Er zit NIEMAND (nederlanders) onschuldig vast in Peru. Een douanier heeft Fingerspitzengefühl, die weet aan de manier waarop iemand loopt dat er drugs in zijn (m/v) koffer zit. Ik ben haar naam kwijt, maar een naïef Nederlands tutje die zogenaamd niet wist dat haar vriendje drugs in haar koffer had gestopt. Van dat hele vliegtuig werd alleen zij eruit gepikt en bleek 20 kg drugs in haar koffer te hebben.
Echte slechte gevangenissen bestaan nergens ter wereld. Machiel Kuyt, die wegens drugssmokkel in Thailand gevangen zat kon zelfs journalisten ontvangen in de gevangenis.
Gaat niet werken met alle internationale aandacht;quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef porsche1 het volgende:
Waarschijnlijk kan je die bewakers daar wel omkopen. Corrupt zooitje daar.
Dan moet hij dat geld wel erg diep in zijn anus steken om het te verbergen, anders wordt het denk ik afgepakt. En sowieso: je denkt toch niet dat je midden op het gevangenisplein een geldautomaat hebt staan ofzo, en dat hij wekelijks een bedrag pint en aan de bewakers geeft. Nee, als ik Joran was zou ik me maar voorbereiden op de mannenliefde.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:19 schreef porsche1 het volgende:
Waarschijnlijk kan je die bewakers daar wel omkopen. Corrupt zooitje daar.
Hij gaat vast verklaren dat zijn vader het gedaan heeftquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Maron het volgende:
Ben benieuwd naar de verklaring die hij deze keer zal gaan geven..
Ze begon opeens te trillen...quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:24 schreef Politiek het volgende:
[..]
Hij gaat vast verklaren dat zijn vader het gedaan heeft
Ze is niet gestoken; er is 'slechts' hersenletsel geconstateerd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Politiek het volgende:
[..]
Toen begon hij met een mes te prikken om haar stil te krijgen.
Denk eerder een zand verschuivingquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ze is niet gestoken; er is 'slechts' hersenletsel geconstateerd.
Dan zal Joran het wel op doodslag gooien. Dat levert een kortere gevangenisstraf op.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:28 schreef Mistbank het volgende:
[..]
Ze is niet gestoken; er is 'slechts' hersenletsel geconstateerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die Lebenslust bringt dich um.
Vanaf buiten af. Bijvoorbeeld zijn vader kan die bewakers geld toestoppen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:22 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dan moet hij dat geld wel erg diep in zijn anus steken om het te verbergen, anders wordt het denk ik afgepakt. En sowieso: je denkt toch niet dat je midden op het gevangenisplein een geldautomaat hebt staan ofzo, en dat hij wekelijks een bedrag pint en aan de bewakers geeft. Nee, als ik Joran was zou ik me maar voorbereiden op de mannenliefde.![]()
Dat is een van de snolletjes dat geilt op het soort van der Sloot, dat zie je wel meerquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is dit nou weer voor domme koe die wil dat hij vrij komt
http://twitter.com/lindasennaluca
Zijn overleden vader? Of die andere?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Vanaf buiten af. Bijvoorbeeld zijn vader kan die bewakers geld toestoppen.
Zijn vader is kastje wijlen. Verder wel een goed doordacht plan hoor.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Gelukkig mag ie over een jaartje of 25 weer naar huis. Ff doorbijten nog.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:30 schreef 78RPM het volgende:
Een situatieschets van een Peruaanse gevangenis, afkomstig van de website www.gevangeninperu.nl
van de Stichting Nederlandse Gevangenen in Peru...
Er wordt gestolen, verkracht en geïntimideerd. Er vindt regelmatig (zelf)moord plaats.
De gestraften vrezen dagelijks voor hun leven ... Bewakers zijn corrupt en agressief.
Er is geen enkele privacy. Gevangenen trachten met z'n tweeën op een eenpersoons dun matje op de vuile betonvloer 's nachts nog iets te slapen maar het gekrijs en gehuil van de medegevangenen gaat door merg en been. Op de eettafels, in de vensterbanken, op elke traptrede, tussen de afvaltonnen, de uitwerpselen ... overal liggen de gevangenen.
De hitte en stank zijn 's zomers ondraaglijk! Het eten (iedere dag wat grauwe rijst en in water gekookte groente) is te goor om aan te raken en velen hebben ziektes, wonden, continu diarree. Het is mensonterend wat we gezien hebben. De Nederlandse gevangenen huilden en smeekten om hulp . . . . Bezoek krijgen ze nooit, hun families hebben hen laten vallen, ze zijn eenzaam.
De toekomst, Joran!
Zijn vader is toch dood nietquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef porsche1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:32 schreef porsche1 het volgende:
Ik heb dat boek gelezen van die Kuyt en het is daar echt verre van een pretje.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
Echte slechte gevangenissen bestaan nergens ter wereld. Machiel Kuyt, die wegens drugssmokkel in Thailand gevangen zat kon zelfs journalisten ontvangen in de gevangenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |