quote:Nederland, de Nederlandse Antillen en Aruba zijn partij bij het Verdrag inzake de Overbrenging van Gevonniste Personen uit 1983 (“Council of Europe Convention on the Transfer of Sentenced Persons”). Dit Verdrag maakt het mogelijk dat een Nederlander, die in het buiten- land is veroordeeld, onder bepaalde voorwaarden die straf in een Nederlandse, Antilliaanse of Arubaanse gevangenis ondergaat.
[...]
Peru heeft dit verdrag niet ondertekend. Er is evenmin een bilateraal verdrag tussen Nederland en Peru. Dit houdt in dat het niet mogelijk is de opgelegde straf in een Nederlandse gevangenis uit te zitten.
Die man zal toch wel een beetje spaans spreken onderhand?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:48 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk het niet hoor zitten veel gekken in gevangenissen en ze zullen ook wel met rangen werken.
Pedo's zijn het laagste van het laagste, ik kan me voorstellen dat je als je en onschuldig meisje vermoord je ook onderin zit. En Joran beheerst de taal ook niet![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Viessss is geen Spaans woord.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:50 schreef JohnLocke het volgende:
[..]
Die man zal toch wel een beetje spaans spreken onderhand?
Dat is niet zo lastig ze hebben een lijkquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef StephanL het volgende:
Heb wat gemist vanavond zie ik, hij is gearresteerd. Nu de belast bewijs nog rond krijgen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef Razor21 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Joran over 1 week in de gevangenis
Peter R. de lijkenpikker pikt weer een graantje mee?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hoelaat peter R aan het woord gaat komen op TV? vanavond?
Mwa, ik vind zn uitzendingen altijd wel oke.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Peter R. de lijkenpikker pikt weer een graantje mee?![]()
Hij is zo mogelijk nog kanslozer dan Joran aan het worden.
Klopt niet. Je krijgt van de Peruaanse overheid als gevangene wekelijks een budget van omgerekend zo'n 100 euro. Van dat geld kun je in de gevangeniswinkel condooms, glijmiddel en vijlzagen kopen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:53 schreef fokvragen het volgende:
Maar klopt het dat je dan gewoon zonder condoom in je kont geneukt wordt en grote kans hebt op HIV in die bajes daar? lijkt me best kut
ze gaan denk ik weer met hem bellen aan het begin van knevel/van de brinkquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:55 schreef EggsTC het volgende:
Weet iemand hoelaat peter R aan het woord gaat komen op TV? vanavond?
Dit soort acties! Er zit NIEMAND (nederlanders) onschuldig vast in Peru. Een douanier heeft Fingerspitzengefühl, die weet aan de manier waarop iemand loopt dat er drugs in zijn (m/v) koffer zit. Ik ben haar naam kwijt, maar een naïef Nederlands tutje die zogenaamd niet wist dat haar vriendje drugs in haar koffer had gestopt. Van dat hele vliegtuig werd alleen zij eruit gepikt en bleek 20 kg drugs in haar koffer te hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.gevangeninperu.nl/
Inderdaad, maar wel voldoende Nederlandse medegevangen en een hulpvaardige stichting in het vaderland.
Wat is volgens jouw dan een "slechte" gevangenis?quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:08 schreef ouderejongere het volgende:
Echte slechte gevangenissen bestaan nergens ter wereld. Machiel Kuyt, die wegens drugssmokkel in Thailand gevangen zat kon zelfs journalisten ontvangen in de gevangenis.
Dat denk ik ook ja, net als gisteravond! Kijken dus naar de ééé óóó op éénquote:Op donderdag 3 juni 2010 22:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
ze gaan denk ik weer met hem bellen aan het begin van knevel/van de brink
Dan gaat hij hem heel stoer persoonlijk ff omleggen, natuurlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is dit nou weer voor domme koe die wil dat hij vrij komt
http://twitter.com/lindasennaluca
Dat zijn de kinderen van Joran.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:11 schreef MMaRsu het volgende:
Wat is dit nou weer voor domme koe die wil dat hij vrij komt
http://twitter.com/lindasennaluca
Daar lijkt het wel op zeg...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |