ik zag hem op het filmpje bijna in zijn broek plassen van de lach?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:08 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die gast moet zich op dit moment toch enorm kut voelen, wetende wat hem allemaal kan gaan overkomen in zo'n fijne gevangenis
5quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:09 schreef mirved het volgende:
Geen zin om 4 pagina's door te lezen of dit al genoemd is, maar ik hoorde dat het schijnbaar precies, tot op de dag, 4 jaar later is dan de moord op Natalee holloway.
Ach, als hij urenlange autoritten met die zwakzinnige Patrick overleeft, dan kan dit er ook nog wel bij.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:07 schreef Mylene het volgende:
[..]
Joran gaat een heel avontuur tegemoet.
Natte dozen doorschuiven svp! Bad Boy Joran VanderSlut maakt vrouwelijk Nederland natquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Mula het volgende:
[..]
Ik vind het op deze fotos best een mooie jongen
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef Razor21 het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Joran over 1 week in de gevangenis
Daar was ik al. En. Je bent gewun jaloers.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:14 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Natte dozen doorschuiven svp! Bad Boy Joran VanderSlut maakt vrouwelijk Nederland nat
Ja. Stiekem wilt hij zeepjes rapen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:15 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Daar was ik al. En. Je bent gewun jaloers.!
Ja joh draai 't ff omquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:17 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja. Stiekem wilt hij zeepjes rapen.
Ja. Stiekem wilt Rapen zeepjes.quote:
ik moest lachen. gevatte damesquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:20 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Moet IK het zeepje omdraaien of wat bedoel je?
Vast niet he.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:22 schreef Morendo het volgende:
Al die verhalen over elke dag anaal verkracht worden in de Peruaanse cel. Straks trekken er nog meer Nederlanders naar dat land toe.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als 'ie in elke zin tegen de rechter 'coño' zegt, dan valt de straf misschien wel hoger uit.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef andlikethathesgone het volgende:
minimaal 25 jaar cel voor die ouwe
als ie schuldig bevonden wordt.
Dat mag ik toch wel hopen..quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:27 schreef TLC het volgende:
Yessssss Peru heeft geen uitleveringsverdrag met Peru !![]()
ja, maar nu met een goed einde. zeker omdat ie de gevangenis waarschijnlijk niet zal overleven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:25 schreef venomsnake het volgende:
Oh god, krijg je al dat Joran gelul weer op tv..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |