quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:07 schreef ShadyLane het volgende:
Volgens mij maakt ie vooral vrouwelijk buitenland nat.
Waar staat dan dat hij schuldig is?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef Salatrel het volgende:
dat t-shirt op die foto![]()
met die kop erbij
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.quote:
Moet je eens kijken naar al die vrouwen die brieven schrijven met gevangenen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
En verder begrijp ik daar helemaal niets van, meisjes die op zware criminelen geilen...
Jij voldoet zelf ook een beetje aan het prototype meisje dat in haar naïviteit voor de zware crimineel valt. Zijn altijd van die linksige tiepjes die denken de wereld te kunnen verbeteren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
En verder begrijp ik daar helemaal niets van, meisjes die op zware criminelen geilen...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Jij voldoet zelf ook een beetje aan het prototype meisje dat in haar naïviteit voor de zware crimineel valt. Zijn altijd van die linksige tiepjes die denken de wereld te kunnen verbeteren.
Rationeel niet klaarblijkelijk. Maar emotioneel? Het oergevoel van het bejegenen van de dominante man?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh my God! Denk je echt zo bekrompen of was het een provocatie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Jij voldoet zelf ook een beetje aan het prototype meisje dat in haar naïviteit voor de zware crimineel valt. Zijn altijd van die linksige tiepjes die denken de wereld te kunnen verbeteren.
Doe zoeken dan die spanning of zo, tja...als het om een moordenaar gaat kan ik het nog een beetje begrijpen. Maar ook kinderverkrachters krijgen van die brieven, dat vind ik al helemaal onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken naar al die vrouwen die brieven schrijven met gevangenen.
Sommige vrouwen worden daar blijkbaar heel geil van
Hmm, dat zou heel goed kunnen, maar doorgaans zijn vrouwen ook snel uitgekeken op 'lieve' mannen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:18 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Rationeel niet klaarblijkelijk. Maar emotioneel? Het oergevoel van het bejegenen van de dominante man?
Ik zou denken dat 90% van vrouwelijke Nederland niks met Joran te maken zou willen hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:18 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Rationeel niet klaarblijkelijk. Maar emotioneel? Het oergevoel van het bejegenen van de dominante man?
Exact de reactie waar ik op doel. Het is algemeen bekend dat vrouwen de man die ze aantrekkelijk vinden eerst proberen af te stoten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |