quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:07 schreef ShadyLane het volgende:
Volgens mij maakt ie vooral vrouwelijk buitenland nat.
Waar staat dan dat hij schuldig is?quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:09 schreef Salatrel het volgende:
dat t-shirt op die foto![]()
met die kop erbij
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.quote:
Moet je eens kijken naar al die vrouwen die brieven schrijven met gevangenen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
En verder begrijp ik daar helemaal niets van, meisjes die op zware criminelen geilen...
Jij voldoet zelf ook een beetje aan het prototype meisje dat in haar naïviteit voor de zware crimineel valt. Zijn altijd van die linksige tiepjes die denken de wereld te kunnen verbeteren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
En verder begrijp ik daar helemaal niets van, meisjes die op zware criminelen geilen...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Jij voldoet zelf ook een beetje aan het prototype meisje dat in haar naïviteit voor de zware crimineel valt. Zijn altijd van die linksige tiepjes die denken de wereld te kunnen verbeteren.
Rationeel niet klaarblijkelijk. Maar emotioneel? Het oergevoel van het bejegenen van de dominante man?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh my God! Denk je echt zo bekrompen of was het een provocatie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Jij voldoet zelf ook een beetje aan het prototype meisje dat in haar naïviteit voor de zware crimineel valt. Zijn altijd van die linksige tiepjes die denken de wereld te kunnen verbeteren.
Doe zoeken dan die spanning of zo, tja...als het om een moordenaar gaat kan ik het nog een beetje begrijpen. Maar ook kinderverkrachters krijgen van die brieven, dat vind ik al helemaal onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:14 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Moet je eens kijken naar al die vrouwen die brieven schrijven met gevangenen.
Sommige vrouwen worden daar blijkbaar heel geil van
Hmm, dat zou heel goed kunnen, maar doorgaans zijn vrouwen ook snel uitgekeken op 'lieve' mannen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:18 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Rationeel niet klaarblijkelijk. Maar emotioneel? Het oergevoel van het bejegenen van de dominante man?
Ik zou denken dat 90% van vrouwelijke Nederland niks met Joran te maken zou willen hebben.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:18 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Rationeel niet klaarblijkelijk. Maar emotioneel? Het oergevoel van het bejegenen van de dominante man?
Exact de reactie waar ik op doel. Het is algemeen bekend dat vrouwen de man die ze aantrekkelijk vinden eerst proberen af te stoten.quote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Exact de reactie waar ik op doel. Het is algemeen bekend dat vrouwen de man die ze aantrekkelijk vinden eerst proberen af te stoten.
Zulke vrouwen hebben vaak zelf psychische problemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Doe zoeken dan die spanning of zo, tja...als het om een moordenaar gaat kan ik het nog een beetje begrijpen. Maar ook kinderverkrachters krijgen van die brieven, dat vind ik al helemaal onbegrijpelijk.Bovendien komen die zware criminelen niet 123 vrij.
Waarom dan zo'n liefdesbrief sturen, werkelijk.
Daar twijfel ik niet aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Zulke vrouwen hebben vaak zelf psychische problemen.
Iewww ik zou hem helemaal onder kotsen, nee dank je.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Exact de reactie waar ik op doel. Het is algemeen bekend dat vrouwen de man die ze aantrekkelijk vinden eerst proberen af te stoten.
m.a.w. je zou hem wel willen batsen, geef maar toe![]()
betraptquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
als het om een moordenaar gaat kan ik het nog een beetje begrijpen
QFT.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, dat zou heel goed kunnen, maar doorgaans zijn vrouwen ook snel uitgekeken op 'lieve' mannen.
Dus een beetje rebels en tegendraads mag dan wel dacht ik zo.
Je hebt wel wat weg van zo'n soort Tanja Nijmeijer. Lekker gaan vechten voor de FARC in naam van het linkse gedachtegoed. Maar uiteindelijk eindigen als seksslavin van de lokale commandant, die eigenlijk niet veel meer dan een drugscrimineel is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jezus, wat ben jij een triest persoon.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
De meeste vrouwen hebben vaak zelf psychische problemen.
Een beetje rebels of tegendraads is nog geen moordenaar.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
Hmm, dat zou heel goed kunnen, maar doorgaans zijn vrouwen ook snel uitgekeken op 'lieve' mannen.
Dus een beetje rebels en tegendraads mag dan wel dacht ik zo.
Of anders probeer je het even objectief te bekijken ipv elke mogelijkheid aangrijpen om links te bashen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:30 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Je hebt wel wat weg van zo'n soort Tanja Nijmeijer. Lekker gaan vechten voor de FARC in naam van het linkse gedachtegoed. Maar uiteindelijk eindigen als seksslavin van de lokale commandant, die eigenlijk niet veel meer dan een drugscrimineel is.
Zo is het met vrouwen die op Joran van der Sloot vallen precies eender. Die zien alleen de goeie kanten van Joran: het spannende leventje, het geld. De slechte kanten dringen niet tot hen door. Pure naïviteit die je toch vooral bij linkse vrouwen tegenkomt.
Het uiterlijk kan er nog mee door, maar alleen al hoe hij praat.quote:
Ze willen hem niet veranderen, tenminste, niet in het begin. Het veranderen komt pas later, als ze merken dat al die spanning toch een stuk minder prettig is dan gedacht. In plaats van zo'n vent gewoon te dumpen, blijft zo'n vrouwtje dan overtuigd van de liefde voor de betreffende man. Niks dumpen dus, hij moet alleen een beetje worden "veranderd". Wat natuurlijk nooit lukt: zo'n baas als Joran doet toch z'n eigen zin.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Of anders probeer je het even objectief te bekijken ipv elke mogelijkheid aangrijpen om links te bashen.Ik heb trouwens ook geen idee waar je dit alles op baseert, zoveel post ik niet meer in POL en jij komt me al helemaal niet bekend voor.
Anyway het gaat hier dus om naieve meisjes volgens jou die denken de man te kunnen veranderen, daar hoef je links echt niet bij te halen hoor. Dat is totaal niet relevant. Bovendien denk ik als die meisjes van die spanning houden, ze juist niet die man willen veranderen. Maar goed....
Dat dus. Veel van die vrouwen hebben een Moeder-Teresacomplex, dwz. ze denken dat ze de crimineel kunnen redden en kunnen veranderen. Vaak zien ze hem als 'slachtoffer' van zijn omgeving... Gelukkig heeft zulke idioterie niets met links of rechts zijn te makenquote:Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Anyway, het gaat hier dus om naieve meisjes volgens jou die denken de man te kunnen veranderen, daar hoef je links echt niet bij te halen hoor. Dat is totaal niet relevant. Bovendien denk ik als die meisjes van die spanning houden, ze juist niet die man willen veranderen. Maar goed....
Ik zie even het verband niet tussen het 'Moeder-Teresacomplex' en 'aantrekkingskracht'.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef afivi het volgende:
[..]
Dat dus. Veel van die vrouwen hebben een Moeder-Teresacomplex, dwz. ze denken dat ze de crimineel kunnen redden en kunnen veranderen. Vaak zien ze hem als 'slachtoffer' van zijn omgeving... Gelukkig heeft zulke idioterie niets met links of rechts zijn te maken
Ik zie het anders. Naar mijn idee zijn vrouwen full-time bezig met het testen van de mannelijkheid. Zodra de man toegeeft en verandert, dumpen ze hem als oud vuil. Als de man standvastig blijft, ontwikkelen de testjes zich tot hysterische proporties, maar daarmee neemt het vrouwelijk libido evenredig toe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef afivi het volgende:
[..]
Dat dus. Veel van die vrouwen hebben een Moeder-Teresacomplex, dwz. ze denken dat ze de crimineel kunnen redden en kunnen veranderen. Vaak zien ze hem als 'slachtoffer' van zijn omgeving... Gelukkig heeft zulke idioterie niets met links of rechts zijn te maken
Precies. Het voltrekt zich altijd volgens hetzelfde vaste patroon.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Naar mijn idee zijn vrouwen full-time bezig met het testen van de mannelijkheid. Zodra de man toegeeft en verandert, dumpen ze hem als oud vuil. Als de man standvastig blijft, ontwikkelen de testjes zich tot hysterische proporties, maar daarmee neemt het vrouwelijk libido evenredig toe.
I've seen it happen many times. Valt me tegen dat de meiden in dit topic over zo weinig vrouwenkennis beschikken...
Het zou best kunnen dat ze hun emoties rationeel niet bij kunnen benen. Vandaar ook altijd het gejank over "die klootzak" maar wel elke avond met hem paardrijden...quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:51 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Precies. Het voltrekt zich altijd volgens hetzelfde vaste patroon.
Maar ik kan me goed voorstellen dat de dames zelf niet toe willen geven dat het zo werkt.
Alleen een klein percentage vrouwen is zo. Ik dacht vroeger ook dat ik bad ass moest zijn om regelmatig te neuken, maar nu zie ik het totaal anders.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Ik zie het anders. Naar mijn idee zijn vrouwen full-time bezig met het testen van de mannelijkheid. Zodra de man toegeeft en verandert, dumpen ze hem als oud vuil. Als de man standvastig blijft, ontwikkelen de testjes zich tot hysterische proporties, maar daarmee neemt het vrouwelijk libido evenredig toe.
I've seen it happen many times. Valt me tegen dat de meiden in dit topic over zo weinig vrouwenkennis beschikken...
Komt jouw zwart/wit beeld van vrouwen voort uit persoonlijke ervaring of uit jaloezie?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
zwart/wit gesteld voor 50% uit eigen ervaring en voor 50% door verhalen van anderen. Welke andere ervaring bestaat er overigens dan je eigen?quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Komt jouw zwart/wit beeld van vrouwen voort uit persoonlijke ervaring of uit jaloezie?
Dat is het dus, ik vraag me af waar deze soort mensen rondhangen. Want op mijn leeftijd (20-24) zijn het meestal gewoon de chille gasten die makkelijk vriendinnen kunnen krijgen. We stoer doet, krijgt niks. We gewoon chill is, krijgt vaak aandacht.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:59 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Komt jouw zwart/wit beeld van vrouwen voort uit persoonlijke ervaring of uit jaloezie?
Persoonlijke ervaring als dat je zelf de "badboy" bent of jaloezie als in dat je het altijd met lede ogen aan moest zien.quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:01 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
zwart/wit gesteld voor 50% uit eigen ervaring en voor 50% door verhalen van anderen. Welke andere ervaring bestaat er overigens dan je eigen?
Ik vind het een buitengewoon interessant fenomeen. Vandaar ook dit topique, positieve vibe hoorquote:Op donderdag 3 juni 2010 15:04 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaring als dat je zelf de "badboy" bent of jaloezie als in dat je het altijd met lede ogen aan moest zien.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:53 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Het zou best kunnen dat ze hun emoties rationeel niet bij kunnen benen. Vandaar ook altijd het gejank over "die klootzak" maar wel elke avond met hem paardrijden...
Jackie the Ripley bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:51 schreef Ripley het volgende:
Lekker beeld van vrouwen heb jij, ik val niet op criminelen hoor
Misschien moet je gewoon omgaan met leukere vrouwen
Met welke vrouwen ga jij in vredensnaam om.quote:Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef andlikethathesgone het volgende:
[..]
Klinkt als borderliners. Heb daar ook ervaring mee. Die doen dat soort dingen inderdaad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met welke vrouwen ga jij in vredensnaam om.
Er staat een bewering over vrouwen, ik ben een vrouw, dus ik test even op mezelf of die bewering voor mij klopt. Dat is vrij normaal lijkt mequote:Op donderdag 3 juni 2010 16:16 schreef Garisson72 het volgende:
Al die vrouwen die het in dit topic weer op zichzelf moeten betrekken..
True true. Maar je kunt nog wel verschillen maken in bad-ass alpha males. Ik heb nooit iets gehad met moordenaars of dergelijken, maar kerels die me glashard negeren en dergelijken, ja die vond ik dan wel sexy.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
Ja, maar ik zie alleen maar verbazing en 'ik heb dat helemáál niet!' in dit topic, terwijl je niet om het feit heen kan dat het wèl op grote schaal gebeurt (dus niet per sé i.c.m. Joran, maar in het algemeen: heel veel vrouwen vinden bad-ass alpha males überspannend), dus vind ik het enigszins lachwekkend.
Nou ja, er zijn ook behoorlijk wat dames in Nederland die gewoon elke avond met goeiige kees achter de piepers zitten hoor, overdrijven is ook een vak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
Ja, maar ik zie alleen maar verbazing en 'ik heb dat helemáál niet!' in dit topic, terwijl je niet om het feit heen kan dat het wèl op grote schaal gebeurt (dus niet per sé i.c.m. Joran, maar in het algemeen: heel veel vrouwen vinden bad-ass alpha males überspannend), dus vind ik het enigszins lachwekkend.
Sterker nog mijn waarde Rippert: de dames die als ze jong zijn (15 tot begin twintig of zo) nog met klamme dijen om de Jorans heen darren, eindigen later vaak bij jouw goeiige Kees. En als ze die man dan zo gadeslaan, en kijken naar die afgezakte schouders en waarnemen dat hij nóg zachter rond het middel is geworden, denken ze nog eens terug aan badguy Joran van vroeger.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:33 schreef Ripley het volgende:
Nou ja, er zijn ook behoorlijk wat dames in Nederland die gewoon elke avond met goeiige kees achter de piepers zitten hoor, overdrijven is ook een vak.
Er zijn uiteraard wel vrouwen die zo redeneren - ik denk dat die spanning en gevaar met elkaar verwarren
Liever goeiige Kees waar ik mee oud kan worden, dan badguy Joran waarvan ik ieder weekend kan verwachten dat ie een ander heeft geneukt in de kroeg.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sterker nog mijn waarde Rippert: de dames die als ze jong zijn (15 tot begin twintig of zo) nog met klamme dijen om de Jorans heen darren, eindigen later vaak bij jouw goeiige Kees. En als ze die man dan zo gadeslaan, en kijken naar die afgezakte schouders en waarnemen dat hij nóg zachter rond het middel is geworden, denken ze nog eens terug aan badguy Joran van vroeger.
wat me stoort is dat het als een soort algemene regel wordt gesteld. Ik ken welgeteld twee vrouwen die iedere keer in dit soort types trappen. Toen ik jong was, viel ik ook gewoon op aardige mannen en nu nog steeds. De meeste van mijn vriendinnen ook.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:37 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Sterker nog mijn waarde Rippert: de dames die als ze jong zijn (15 tot begin twintig of zo) nog met klamme dijen om de Jorans heen darren, eindigen later vaak bij jouw goeiige Kees. En als ze die man dan zo gadeslaan, en kijken naar die afgezakte schouders en waarnemen dat hij nóg zachter rond het middel is geworden, denken ze nog eens terug aan badguy Joran van vroeger.
Ik protesteer tegen jouw suggestie dat bad boys niet leuk zouden zijn en dat mannen die juist geen bad boy zijn, wel leuk zijn!quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
wat me stoort is dat het als een soort algemene regel wordt gesteld. Ik ken welgeteld twee vrouwen die iedere keer in dit soort types trappen. Toen ik jong was, viel ik ook gewoon op aardige mannen en nu nog steeds. De meeste van mijn vriendinnen ook.
Dat er ook vrouwen bestaan die niet op leuke mannen vallen, tuurlijk. Maar om te stellen dat het een soort algemeen ding is gaat me een beetje te ver
Bad betekent slecht. Een lieve man is niet per se een suflulquote:Op donderdag 3 juni 2010 16:45 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Ik protesteer tegen jouw suggestie dat bad boys niet leuk zouden zijn en dat mannen die juist geen bad boy zijn, wel leuk zijn!
Integendeel, zo'n suflulletje is ook maar niks natuurlijk, maar wel lekker makkelijk. Maar wat dat verder 'leuk' aan is, volg ik niet echt.
Dit dus... Zeer zeker van toepassing. Vrouwen willen nou eenmaal ook mannen veranderen, zien het als een project. Ze willen de man temmen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
Gevaarlijk? Hij deed me in principe de hele tijd denken aan een kleutertje tijdens de beelden van Terror Jaap.quote:De stelling is: Joran is niet de knapste, maar uiterlijk is in geval van zeer bazig, gevaarlijk, dominant en avontuurlijk gedrag ondergeschikt en werkt bij de dames als een rode lap op een stier.
Het is zeker geen wetmatigheid of zo, dat ben ik met je eens. Toch zijn er velen die hier voorbeelden van kennen, wat aangeeft dat het in het algemeen gewoon heel veel voorkomt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:40 schreef Ripley het volgende:
wat me stoort is dat het als een soort algemene regel wordt gesteld. Ik ken welgeteld twee vrouwen die iedere keer in dit soort types trappen. Toen ik jong was, viel ik ook gewoon op aardige mannen en nu nog steeds. De meeste van mijn vriendinnen ook.
Dat er ook vrouwen bestaan die niet op leuke mannen vallen, tuurlijk. Maar om te stellen dat het een soort algemeen ding is gaat me een beetje te ver
What the fuck is er toch met dat labeltje de laatste tijd?quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:11 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Klinkt als borderliners. Heb daar ook ervaring mee. Die doen dat soort dingen inderdaad.
Dat heb ik zó vaak zien gebeuren in de tijd dat ik nog druk was met kroeghangen enzo, van dichtbij met vrienden van me en de gullible geese die er omheen hingen. En dan die teleurstelling iedere keer als dat hele temmen niet bleek te gebeuren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:06 schreef friekin_ het volgende:
Dit dus... Zeer zeker van toepassing. Vrouwen willen nou eenmaal ook mannen veranderen, zien het als een project. Ze willen de man temmen.
Ik weet niet, bij mij in de omgeving is dat ook helemaal niet, eigenlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat heb ik zó vaak zien gebeuren in de tijd dat ik nog druk was met kroeghangen enzo, van dichtbij met vrienden van me en de gullible geese die er omheen hingen. En dan die teleurstelling iedere keer als dat hele temmen niet bleek te gebeuren..
Ik vind het wel meevallen als ik om me heen kijkt. Ten eerste, in discotheeks in kroegen gaan mensen niet zo vaak met een vreemde neuken. Het gebeurt wel eens, maar de merendeel van de mensen regelen geen chick in een discotheek of kroeg, of ze regelen alleen een nummer ofzo. De meisjes die wel op die avond neuken, wilde al vanaf het begin een jongen vinden om te neuken. En ze kiezen niet de baddest uit, maar gewoon de knapste en meest mannelijkse die ze kan krijgen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat heb ik zó vaak zien gebeuren in de tijd dat ik nog druk was met kroeghangen enzo, van dichtbij met vrienden van me en de gullible geese die er omheen hingen. En dan die teleurstelling iedere keer als dat hele temmen niet bleek te gebeuren..
Die werken vaak beter dan een openingszin......quote:Op donderdag 3 juni 2010 18:03 schreef maickeltje het volgende:
Hij had verkrachtings pillen in zijn auto.
Jij ook?quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:35 schreef zoalshetis het volgende:
reken maar dat joran veel fanmail in zijn aars geschoven krijgt. want niet alleen vrouwen vinden hem aantrekkelijk...
ik ben toch geen zuid-amerikaanse gevangene, doerak!quote:
Niet zozeer het testen van mannelijkheid bij borderliners, maar eerder het testen van trouwheid.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:11 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Klinkt als borderliners. Heb daar ook ervaring mee. Die doen dat soort dingen inderdaad.
je hebt trouwens wel mooie lippen voor een blanka.quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zozeer het testen van mannelijkheid bij borderliners, maar eerder het testen van trouwheid.
In de TT staat vrouwelijk Nederland, dus ja dan voel ik me aangesproken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 16:29 schreef Garisson72 het volgende:
Madonna zong er ooit over:quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:16 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet zozeer het testen van mannelijkheid bij borderliners, maar eerder het testen van trouwheid.
Niet alle borderliners zijn persé aandachtsgeil dat ze altijd in de belangstelling willen staan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 19:20 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
What the fuck is er toch met dat labeltje de laatste tijd?Besides that; borderliners raken geil van aandacht die ze krijgen, niet van alfamannetjes die hun pik achterna lopen en bij het eerste verhaal wat ze afsteken al weglopen op zoek naar de volgende prooi.
Is dat zo?quote:Op donderdag 3 juni 2010 23:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet alle borderliners zijn persé aandachtsgeil dat ze altijd in de belangstelling willen staan.
Ja. Borderline uit zich op verschillende manieren.quote:
Maar van die types die hun eigen onzekerheid overschreeuwen zijn wel het meest opvallend borderline.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat dus.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |