abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82282603
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Exact de reactie waar ik op doel. Het is algemeen bekend dat vrouwen de man die ze aantrekkelijk vinden eerst proberen af te stoten.
Nee.
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:22:05 #27
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82282609
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Doe zoeken dan die spanning of zo, tja...als het om een moordenaar gaat kan ik het nog een beetje begrijpen. Maar ook kinderverkrachters krijgen van die brieven, dat vind ik al helemaal onbegrijpelijk. Bovendien komen die zware criminelen niet 123 vrij. Waarom dan zo'n liefdesbrief sturen, werkelijk.
Zulke vrouwen hebben vaak zelf psychische problemen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_82282643
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Zulke vrouwen hebben vaak zelf psychische problemen.
Daar twijfel ik niet aan.
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:23:44 #29
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_82282664
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:21 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Exact de reactie waar ik op doel. Het is algemeen bekend dat vrouwen de man die ze aantrekkelijk vinden eerst proberen af te stoten.

m.a.w. je zou hem wel willen batsen, geef maar toe
Iewww ik zou hem helemaal onder kotsen, nee dank je.

Vrouwen die ter dood veroordeelde gevangenen daten vanwege hun reputatie, ook zo ziek
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
pi_82282759
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

als het om een moordenaar gaat kan ik het nog een beetje begrijpen
betrapt
pi_82282800
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

betrapt
Voor vrouwen die van die spanning houden, niet voor mezelf.
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:27:02 #32
277031 Zhe-AnGeL
Ikke ist lievt
pi_82282804
Ik vind hem totaal niet aantrekkelijk
Snollebolt
pi_82282808
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hmm, dat zou heel goed kunnen, maar doorgaans zijn vrouwen ook snel uitgekeken op 'lieve' mannen.
Dus een beetje rebels en tegendraads mag dan wel dacht ik zo.
QFT.

Vrouwen, leg eens uit?
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:28:37 #34
223428 Countess
De kater komt later. Prrrrt!
pi_82282874
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:25 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

betrapt
Ben je een delinquent?
Kom ook gezellig meekotsen in mijn pukeboek!
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:28:40 #35
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_82282876
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Hoi Zhe
Je moeder is een hamster
pi_82282945
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:17 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Jezus, wat ben jij een triest persoon.
Je hebt wel wat weg van zo'n soort Tanja Nijmeijer. Lekker gaan vechten voor de FARC in naam van het linkse gedachtegoed. Maar uiteindelijk eindigen als seksslavin van de lokale commandant, die eigenlijk niet veel meer dan een drugscrimineel is.

Zo is het met vrouwen die op Joran van der Sloot vallen precies eender. Die zien alleen de goeie kanten van Joran: het spannende leventje, het geld. De slechte kanten dringen niet tot hen door. Pure naïviteit die je toch vooral bij linkse vrouwen tegenkomt.
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:32:40 #37
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_82283053
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:22 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

De meeste vrouwen hebben vaak zelf psychische problemen.
pi_82283112
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:20 schreef Crutch het volgende:

[..]

Hmm, dat zou heel goed kunnen, maar doorgaans zijn vrouwen ook snel uitgekeken op 'lieve' mannen.
Dus een beetje rebels en tegendraads mag dan wel dacht ik zo.
Een beetje rebels of tegendraads is nog geen moordenaar.
pi_82283205
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:30 schreef dpgargoyle het volgende:

[..]

Je hebt wel wat weg van zo'n soort Tanja Nijmeijer. Lekker gaan vechten voor de FARC in naam van het linkse gedachtegoed. Maar uiteindelijk eindigen als seksslavin van de lokale commandant, die eigenlijk niet veel meer dan een drugscrimineel is.

Zo is het met vrouwen die op Joran van der Sloot vallen precies eender. Die zien alleen de goeie kanten van Joran: het spannende leventje, het geld. De slechte kanten dringen niet tot hen door. Pure naïviteit die je toch vooral bij linkse vrouwen tegenkomt.
Of anders probeer je het even objectief te bekijken ipv elke mogelijkheid aangrijpen om links te bashen. Ik heb trouwens ook geen idee waar je dit alles op baseert, zoveel post ik niet meer in POL en jij komt me al helemaal niet bekend voor.

Anyway, het gaat hier dus om naieve meisjes volgens jou die denken de man te kunnen veranderen, daar hoef je links echt niet bij te halen hoor. Dat is totaal niet relevant. Bovendien denk ik als die meisjes van die spanning houden, ze juist niet die man willen veranderen. Maar goed....
pi_82283247
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:27 schreef Zhe-AnGeL het volgende:
Het uiterlijk kan er nog mee door, maar alleen al hoe hij praat.
En dan heb ik het nog niet eens over zijn criminele reputatie. Ja reputatie, want hij is niet veroordeeld.
pi_82283316
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Of anders probeer je het even objectief te bekijken ipv elke mogelijkheid aangrijpen om links te bashen. Ik heb trouwens ook geen idee waar je dit alles op baseert, zoveel post ik niet meer in POL en jij komt me al helemaal niet bekend voor.

Anyway het gaat hier dus om naieve meisjes volgens jou die denken de man te kunnen veranderen, daar hoef je links echt niet bij te halen hoor. Dat is totaal niet relevant. Bovendien denk ik als die meisjes van die spanning houden, ze juist niet die man willen veranderen. Maar goed....
Ze willen hem niet veranderen, tenminste, niet in het begin. Het veranderen komt pas later, als ze merken dat al die spanning toch een stuk minder prettig is dan gedacht. In plaats van zo'n vent gewoon te dumpen, blijft zo'n vrouwtje dan overtuigd van de liefde voor de betreffende man. Niks dumpen dus, hij moet alleen een beetje worden "veranderd". Wat natuurlijk nooit lukt: zo'n baas als Joran doet toch z'n eigen zin.
pi_82283346
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]
Anyway, het gaat hier dus om naieve meisjes volgens jou die denken de man te kunnen veranderen, daar hoef je links echt niet bij te halen hoor. Dat is totaal niet relevant. Bovendien denk ik als die meisjes van die spanning houden, ze juist niet die man willen veranderen. Maar goed....
Dat dus. Veel van die vrouwen hebben een Moeder-Teresacomplex, dwz. ze denken dat ze de crimineel kunnen redden en kunnen veranderen. Vaak zien ze hem als 'slachtoffer' van zijn omgeving... Gelukkig heeft zulke idioterie niets met links of rechts zijn te maken
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:42:35 #43
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_82283424
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef afivi het volgende:

[..]

Dat dus. Veel van die vrouwen hebben een Moeder-Teresacomplex, dwz. ze denken dat ze de crimineel kunnen redden en kunnen veranderen. Vaak zien ze hem als 'slachtoffer' van zijn omgeving... Gelukkig heeft zulke idioterie niets met links of rechts zijn te maken
Ik zie even het verband niet tussen het 'Moeder-Teresacomplex' en 'aantrekkingskracht'.
Je moeder is een hamster
pi_82283602
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:40 schreef afivi het volgende:

[..]

Ik zie het anders. Naar mijn idee zijn vrouwen full-time bezig met het testen van de mannelijkheid. Zodra de man toegeeft en verandert, dumpen ze hem als oud vuil. Als de man standvastig blijft, ontwikkelen de testjes zich tot hysterische proporties, maar daarmee neemt het vrouwelijk libido evenredig toe.

I've seen it happen many times. Valt me tegen dat de meiden in dit topic over zo weinig vrouwenkennis beschikken...
pi_82283818
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Ik zie het anders. Naar mijn idee zijn vrouwen full-time bezig met het testen van de mannelijkheid. Zodra de man toegeeft en verandert, dumpen ze hem als oud vuil. Als de man standvastig blijft, ontwikkelen de testjes zich tot hysterische proporties, maar daarmee neemt het vrouwelijk libido evenredig toe.

I've seen it happen many times. Valt me tegen dat de meiden in dit topic over zo weinig vrouwenkennis beschikken...
Precies. Het voltrekt zich altijd volgens hetzelfde vaste patroon.

Maar ik kan me goed voorstellen dat de dames zelf niet toe willen geven dat het zo werkt.
pi_82283879
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:51 schreef dpgargoyle het volgende:

[..]

Precies. Het voltrekt zich altijd volgens hetzelfde vaste patroon.

Maar ik kan me goed voorstellen dat de dames zelf niet toe willen geven dat het zo werkt.
Het zou best kunnen dat ze hun emoties rationeel niet bij kunnen benen. Vandaar ook altijd het gejank over "die klootzak" maar wel elke avond met hem paardrijden...
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:54:30 #47
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_82283922
hoelang duurt het nog met die gek
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:55:14 #48
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_82283953
Ieuw.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_82283967
Hij schijnt weer bij zijn vader te zijn
  donderdag 3 juni 2010 @ 14:55:50 #50
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_82283979
quote:
Op donderdag 3 juni 2010 14:46 schreef andlikethathesgone het volgende:

[..]

Alleen een klein percentage vrouwen is zo. Ik dacht vroeger ook dat ik bad ass moest zijn om regelmatig te neuken, maar nu zie ik het totaal anders.

Laatst kwam ik weer zo'n meisje tegen die op bad boys viel en al dat drama. Ze had zelfs een kind. Je kan aan haar zien dat ze niet de slimste is, en dat ze psychische klachten heeft, en dat ze onzeker is, enz.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')