Advocaat idd, maar ook rechter in opleiding.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij was toch advocaat? en zo links schatte ik hem niet in
helaas schudde natalee roet in zijn eten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:49 schreef Halcon het volgende:
[..]
Advocaat idd, maar ook rechter in opleiding.
Die hartaanval hielp ook niet mee.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helaas schudde natalee roet in zijn eten.
Zou me niet verbazen als dat zijn gedachte was inderdaad. Jammer dat hij het huidige voorval niet mee heeft mogen maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:50 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
helaas schudde natalee roet in zijn eten.
Ik snap de strekking van je opmerking (de Nederlandse straffen zijn veel te laag), maar op basis waarvan zou hij moeten worden uitgeleverd aan Nederland? Hij is nu verdachte van een moord in Peru. Als hij daarvoor wordt berecht, moet hij daar zitten.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
Script:
* Joran bekent moord op Natalee
* VS haalt Joran op uit Peru om hem te horen over de Hollowayzaak
* Joran krijgt in de VS 10 jaar cel
* Na 1 jaar wordt Joran uitgeleverd aan NL
* Straf (voor 2x moord) wordt omgezet in Nederlandse maatstaven, Joran wordt onmiddellijk in vrijheid gesteld
Peru heeft ook (nog) geen uitleveringsverdrag met Nederland.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:52 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ik snap de strekking van je opmerking (de Nederlandse straffen zijn veel te laag), maar op basis waarvan zou hij moeten worden uitgeleverd aan Nederland? Hij is nu verdachte van een moord in Peru. Als hij daarvoor wordt berecht, moet hij daar zitten.
Enorm. Dat is gewoon nep.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:48 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Okee, beetje naief misschien
hij heeft een ultieme daad gesteld als vader. hij is in zijn vader-zoon verhouding wel erg ver gegaan om joran het hand boven het hoofd te houden. maar ik ben juist blij dat hij niet meer heeft mogen meemaken hoe zijn zoon letterlijk grenzen verlegd heeft. ik vind het ook intens triest voor zijn moeder, die nu echt moet inzien dat ze een monster gebaard heeft. beide mannen zijn nu voorgoed uit haar leven.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:51 schreef Halcon het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als dat zijn gedachte was inderdaad. Jammer dat hij het huidige voorval niet mee heeft mogen maken.
http://www.gevangeninperu.nl/quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Peru heeft ook (nog) geen uitleveringsverdrag met Nederland.
Allemaal kansloze drugssmokkelaars. Daar win je de oorlog niet mee in de Peruaanse bak.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.gevangeninperu.nl/
Inderdaad, maar wel voldoende Nederlandse medegevangen en een hulpvaardige stichting in het vaderland.
denk dat die stichting met joran ineens een heel stuk minder hulpvaardig is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://www.gevangeninperu.nl/
Inderdaad, maar wel voldoende Nederlandse medegevangen en een hulpvaardige stichting in het vaderland.
Die Jasper van die stichting zal wel wat belletjes krijgen als hij dat wel is.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat die stichting met joran ineens een heel stuk minder hulpvaardig is.
Dan richt hij toch een eigen stichting en site op:quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
denk dat die stichting met joran ineens een heel stuk minder hulpvaardig is.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:01 schreef Halcon het volgende:
Ik had er al eentje vertaald. Recoger jabones lees ik vaak en dat betekent zeepjes rapen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:02 schreef friekin_ het volgende:
[..]1.90m; goed opgedroogd..
Ik wacht hem wel op als hij ook in Peru onder zijn straf uitkomt.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Halcon het volgende:
Los preciosos de Luri, estan recontracontentos... CARNE FRESCA!!!!! a comprar jabones.... este holandes va a tener suficiente pasta dental en la boca....
De knapperds van Lurigancho (bajes) zijn enorm tevreden. Vers vlees. Zeepjes kopen, deze Nederlander zal genoeg 'tandpasta' hebben voor in z'n mond.
Joran gaat een heel avontuur tegemoetquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Halcon het volgende:
De knapperds van Lurigancho (bajes) zijn enorm tevreden. Vers vlees. Zeepjes kopen, deze Nederlander zal genoeg 'tandpasta' hebben voor in z'n mond.
Die gast moet zich op dit moment toch enorm kut voelen, wetende wat hem allemaal kan gaan overkomen in zo'n fijne gevangenisquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:03 schreef Halcon het volgende:
Los preciosos de Luri, estan recontracontentos... CARNE FRESCA!!!!! a comprar jabones.... este holandes va a tener suficiente pasta dental en la boca....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |