quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef JohnDDD het volgende:
begrijp niet waarom je vlucht van de politie en dan je uiterlijk niet verandert
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:37 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en toch moet ie straks nog ontknaapt worden
Hoed op, snorretje tekenen, bril op, Chileense kledij aan.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Wat zou hij er aan moeten veranderen? Een baard a la Osama laten staan in 3 dagen, plastische chirurgie, even naar de lokale kapper in Miraflores voor een coupe soleil?
Als je er als een clown bij gaat lopen val je ook wel op. Vals paspoort had hij weinig aan gehad.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hoed op, snorretje tekenen, bril op, Chileense kledij aan.
Vals paspoort had hij ook wel makkelijk kunnen kopen daar.
Ja hoor, een boerehollander van 1.90 in Chileense kleding. Kijk hoe hij uitsteekt boven die mensen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef JohnDDD het volgende:
[..]
Hoed op, snorretje tekenen, bril op, Chileense kledij aan.
Vals paspoort had hij ook wel makkelijk kunnen kopen daar.
Whehe, inderdaad, een West-Europeaan met zo'n lelijke muts... verdacht!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joran droeg bovenstaande authentieke Peruaanse muts. Waardoor de hele omgeving dacht: "wat moet een West-Europese jongen in Chili godsnaam met zo'n lelijke Peruaanse muts; dat is verdacht."
En zo hebben ze hem kunnen pakken.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
Script:
* Joran bekent moord op Natalee
* VS haalt Joran op uit Peru om hem te horen over de Hollowayzaak
* Joran krijgt in de VS 10 jaar cel
* Na 1 jaar wordt Joran uitgeleverd aan NL
* Straf (voor 2x moord) wordt omgezet in Nederlandse maatstaven, Joran wordt onmiddellijk in vrijheid gesteld
Waarvoor zou Joran 10 jaar cel krijgen in de VS? Als hij een misdaad bekent, dan gaat het om een misdaad die gepleegd is op Aruba. Heeft de VS niks mee te maken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
Script:
* Straf (voor 2x moord) wordt omgezet in Nederlandse maatstaven, Joran wordt onmiddellijk in vrijheid gesteld
Vals paspoort is best te regelen, maar dan moet je wel weten waar je moet zijn. Joran kende Aruba op z'n duimpje, maar Lima wsl. niet.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja hoor, een boerehollander van 1.90 in Chileense kleding. Kijk hoe hij uitsteekt boven die mensen.
![]()
En net of mensen die hem aan bovenstaande zaken helpen geen vragen gaan stellen.
"Joran? No, mister police officer, my name is Froukje"quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:38 schreef Morendo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Joran droeg bovenstaande authentieke Peruaanse muts. Waardoor de hele omgeving dacht: "wat moet een West-Europese jongen in Chili godsnaam met zo'n lelijke Peruaanse muts; dat is verdacht."
En zo hebben ze hem kunnen pakken.
En bij de poort van de gevangenis wordt hij smachtend opgewacht door zijn nieuwe chickie. Eind goed al goedquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:40 schreef ouderejongere het volgende:
Script:
Iedereen mag op vertoon van een paspoort de gevangenis in. Binnen de muren is het vervolgens een vrijstaat. Je komt er niet zomaar in of uit, maar daar tussenin kan er heel veel gebeuren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat een bevriende gevangenisdirecteur de vader van het meisje straks best wel even alleen wil laten met een geboeide joran.
En dan de beelden live op sbsquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef zoalshetis het volgende:
ik heb zo'n vermoeden dat een bevriende gevangenisdirecteur de vader van het meisje straks best wel even alleen wil laten met een geboeide joran.
Lijkt me stug.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sorry als hij al geplaatst is (heb niet het topic teruggekeken) maar WTF? Volgens mij is het zijn echte account, als ik zijn timeline doorlees.
[ afbeelding ]
Check vooral ook de datum.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:45 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Sorry als hij al geplaatst is (heb niet het topic teruggekeken) maar WTF? Volgens mij is het zijn echte account, als ik zijn timeline doorlees.
[ afbeelding ]
Check vooral ook de datum.
hij was toch advocaat? en zo links schatte ik hem niet inquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:44 schreef Halcon het volgende:
Hij is wsl. al door papa v/d Sloot ontknaapt. Linkse rechtertjes, allemaal van die smerige pedofiele ratten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |