Hij zal echt wel in staat zijn zich goed voor te doen de eerste uurtjes.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:25 schreef SemperSenseo het volgende:
[..]
Snap ik ook niet, en dat ze op zo’n uberfout en narcistisch persoon vallen. Ach, zal wel die welbekende "vrouwelijke intuïtie" zijn
Als je in Nederland loopt, dan rennen 2 dikke quota-agentjes achter je aan, in Chili gaat dat er wel anders aan toe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef Ritmo het volgende:
Hij heeft niet eens handboeien om, vreemd...
quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef Morendo het volgende:
[..]
Joran is de middelste, niet die linker.
Ja, maar dan nog... ze hebben hem verder ook niet echt onder schot ofzo.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als je in Nederland loopt, dan rennen 2 dikke quota-agentjes achter je aan, in Chili gaat dat er wel anders aan toe.
Misschien, maar voor Peter R. is het een domperquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:12 schreef JuiceJuice het volgende:
Lekker voor hem dat ie is opgepakt.
Ver komt hij toch niet als hij ontsnapt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:30 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Ja, maar dan nog... ze hebben hem verder ook niet echt onder schot ofzo.
Hij is volgens mij juist 20 kilo afgevallen!quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:27 schreef B3nn0 het volgende:
Hij is ook een kilo'tje of 20 aangekomen volgens mij
Sja jammer van z'n kutkarakterquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Mula het volgende:
[..]
Hij is volgens mij juist 20 kilo afgevallen!![]()
Ik vind het op deze fotos best een mooie jongen
Mijn gaydar begint te bliepen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Mula het volgende:
[..]
volgens mij is ie ook zijn puppyvet kwijtgeraakt inmiddels.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Mula het volgende:
[..]
Wat zou hij er aan moeten veranderen? Een baard a la Osama laten staan in 3 dagen, plastische chirurgie, even naar de lokale kapper in Miraflores voor een coupe soleil?quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef JohnDDD het volgende:
begrijp niet waarom je vlucht van de politie en dan je uiterlijk niet verandert
ach, de helft van de wereld denkt toch al dat ie duits isquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:34 schreef SemperSenseo het volgende:
Jep het is nou ook op CNN! Richard Quest: "Joe-joeran vander Sluut arrested"
Ja, inderdaad. Het jongentje is een man geworden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:33 schreef Mula het volgende:
Dat mag ook wel na 2 koelbloedige moorden.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het jongentje is een man geworden.
Met wat flappen wapperen doet vaak wonderen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
Hij zal echt wel in staat zijn zich goed voor te doen de eerste uurtjes.
Ik heb het over z'n uiterlijk.quote:Op donderdag 3 juni 2010 20:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat mag ook wel na 2 koelbloedige moorden.
en toch moet ie straks nog ontknaapt wordenquote:Op donderdag 3 juni 2010 20:35 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Het jongentje is een man geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |