hahahahaquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach, als hij urenlange autoritten met die zwakzinnige Patrick overleeft, dan kan dit er ook nog wel bij.
Ehh,,quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:29 schreef Razor21 het volgende:
Wacht wacht misschien heeft Joran wel allemaal tatoos op zijn lichaam net als Scofield en weet hij hoe hij kan ontsnappen
En het aller leukste is dat hij nu niet kan POKEREN , maar dat ze gaan STRIPPOKEREN
AA KK AA AK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
!!!111!!!!
Dat is zo ; ik zag recent nog een programma op tv dat ging over een Nederlands meisje die zo stom was om cocaine van Peru naar Nederland te smokkelenquote:
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:31 schreef mirved het volgende:
Als ze eens er serieus zaak van hadden gemaakt na de beelden van Peter R de Vries dan leefde dat meisje nu nog.
Mooi, maar in je post stond eerst van Peru naar Peru. Dat is niet zo ver..quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:32 schreef TLC het volgende:
[..]
Dat is zo ; ik zag recent nog een programma op tv dat ging over een Nederlands meisje die zo stom was om cocaine van Peru naar Nederland te smokkelenzij komt pas in 2019 vrij.
Ik heb het nog zo snel verbetertquote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Mooi, maar in je post stond eerst van Peru naar Peru. Dat is niet zo ver..
Ik drukte al zo snel op quotequote:
Levenslang meid.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef MissKriel het volgende:
Lekker voor hem!
Minimaal 25 jaar als hij schuldig wordt bevonden
Denk dat hij over een maand alweer door Nederland fietst :quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:33 schreef capricia het volgende:
Ben benieuwd hoe het af gaat lopen.
hier zat ie nog aan de risperdal. de recente foto's laten een minder pafferige joran zien, dus ik vrees dat hij zijn medicijnen even is vergeten in te nemen.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk dat hij over een maand alweer door Nederland fietst :
[ afbeelding ]
Als die gangsters in de Peruaanse gevangenis deze foto zien. Dan is Joran voor eeuwig hun bitch.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:36 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Denk dat hij over een maand alweer door Nederland fietst :
[ afbeelding ]
ik denk dat die gangsters eigenlijk nog best een aardige kluif aan joran zouden kunnen hebben. hij ziet er niet echt slapjes uit. hij gaat zich niet zomaar laten pakken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Als die gangsters in de Peruaanse gevangenis deze foto zien. Dan is Joran voor eeuwig hun bitch.
ja dat kan dus idd ook nog. hij heeft iets heel engs.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef mirved het volgende:
Joran heeft zich na 1 jaar opgewerkt als grote baas van de gevangenis.
Ach komop zeg, die lui hebben wapens, zijn met z'n honderden, hebben goede contacten met de bewakers en de buitenwereld. Dan kan Joran wel proberen wat GHB in hun thee te doen, maar dat haalt tegen zo'n numerieke meerderheid weinig uit denk ik.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik denk dat die gangsters eigenlijk nog best een aardige kluif aan joran zouden kunnen hebben. hij ziet er niet echt slapjes uit. hij gaat zich niet zomaar laten pakken.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:45 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ach komop zeg, die lui hebben wapens, zijn met zijn honderden, hebben goede contacten met de bewakers en de buitenwereld. Dan kan Joran wel proberen wat GHB in hun thee te doen, maar dat haalt tegen zo'n numerieke meerderheid weinig uit denk ik.
Denk het niet hoor zitten veel gekken in gevangenissen en ze zullen ook wel met rangen werken.quote:Op donderdag 3 juni 2010 21:44 schreef Greetings het volgende:
Pappie kan iig geen telefoon zonder beltegoed meer regelen![]()
Maar ik denk idd wel dat Joran die prison gaat runnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |