Hij is open hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 00:07 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Er zijn wel meerdere reeksen in KLB geweest maar bedankt
[..]
Ja dat merkte ik. Daarom ook het bedankt erachteraanquote:
Is dit remlof:quote:Op zondag 6 juni 2010 01:02 schreef L.no het volgende:
Hoi,
Omdat ik geen idee heb waar ik dit moet melden en omdat jullie mijn topic hierover hebben gesloten () wilde ik nog zeggen dat Fotoboek van Index hier nog crewbash staat over remlof.
Heb het verwijderd. Thnx.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:02 schreef L.no het volgende:
Hoi,
Omdat ik geen idee heb waar ik dit moet melden en omdat jullie mijn topic hierover hebben gesloten () wilde ik nog zeggen dat Fotoboek van Index hier nog crewbash staat over remlof.
Lees de lapo dan, Paul. Niet topicwaardig.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:31 schreef Paul het volgende:
OUS HEROPEN NU MIJN TOPIC Mensen die denken dat we zonder Robben geen kampioen worden HOE DURF JE MIJN PARELTJE TE SLOTTEN!!!!! HET IS EEN BEVEL
!
HET IS EEN BEVELquote:Op zondag 6 juni 2010 12:35 schreef o.us het volgende:
[..]
Lees de lapo dan, Paul. Niet topicwaardig.
Voorbeelden?quote:Op zondag 6 juni 2010 14:30 schreef sinadO het volgende:
Ik krijg zo de schijt van al die youtube video's van die kansloze Hollandse 'artiesten' die in werkelijk ELK muziektopic gespamd worden. Kan daar niets aan gedaan worden of zo?
Penisbaard.quote:
Je hebt er net eentje gesloten!quote:
Ik zal het ff overleggen voor je met de andere mods.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:33 schreef sinadO het volgende:
[..]
Je hebt er net eentje gesloten!![]()
Dat topic ging niet over die kamperbagger,maar over heel andere muziek. Dan komen de kampertube posters en is het topic ten dode opgeschreven.
Weet ik wel, maar hij zei ELK muziektopic. Andere voorbeelden m,ts jullie hem kunnen vinden?quote:
Dat was gechargeerd.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar hij zei ELK muziektopic. Andere voorbeelden m,ts jullie hem kunnen vinden?
Omdat het een kuttopic was, net als elke andere "Mijn muziek is goed, die van jou niet"-topic. Zo'n topic verdient het om te sterven aan Hollandse artiesten.quote:
Nah, meer weet ik niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:40 schreef o.us het volgende:
[..]
Weet ik wel, maar hij zei ELK muziektopic. Andere voorbeelden m,ts jullie hem kunnen vinden?
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat het een kuttopic was, net als elke andere "Mijn muziek is goed, die van jou niet"-topic. Zo'n topic verdient het om te sterven aan Hollandse artiesten.
quote:Op zondag 6 juni 2010 14:47 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Omdat het een kuttopic was, net als elke andere "Mijn muziek is goed, die van jou niet"-topic. Zo'n topic verdient het om te sterven aan Hollandse artiesten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |