Waar zie jij dat?quote:Op zondag 6 juni 2010 01:15 schreef wolfrolf het volgende:
Ik zie nu dus dat hij zicht verstapte?!![]()
![]()
![]()
Hoe veel kloteriger kan het komen zeg.
Zolang er nog hoop is op een mirakel, blijf ik hopen dat hij er tegen Denemarken bij is of is dat loze hoop? Ik vraag dit omdat ik de val niet heb gezien vanmiddag.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:29 schreef TLC het volgende:
Hopelijk valt het nog mee, de wedstrijden in de poulefase kan Oranje ook wel doorkomen zonder Robben.
Hij vergat heel z'n kiespijnquote:
Gescheurde hamstring staat volgens mij 6 tot 8 weken voor.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 21:47 schreef Ciske- het volgende:
Ik hoop een graad 1, maar ben bang dat het een 2 is
Inderdaad. Paraguay in de 1/8e finales moeten we zonder hem nog kunnen doen. Daarna is hij hopelijk voldoende hersteld en kan hij, met verdovingen, gewoon meespelen.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gescheurde hamstring staat volgens mij 6 tot 8 weken voor.
In principe kun je met een gescheurde hamstring best spelen, je moet dan wel goed gebruik maken van pijnstillers en de boel regelmatig koelen, en de spieren om de hamstrings heen moeten sterker worden om het verlies op te vangen.²
Ik hoop dat hij er na de poule-fase weer bij is, de eerste wedstrijden zijn ook mogelijk zonder Robben.quote:Op zondag 6 juni 2010 01:49 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Zolang er nog hoop is op een mirakel, blijf ik hopen dat hij er tegen Denemarken bij is of is dat loze hoop? Ik vraag dit omdat ik de val niet heb gezien vanmiddag.
Ligt aan de ernst. Mijn hamstring was ooit na 4 weken volledig hersteld van een inscheuring, en ik verwacht dat Robben betere medische begeleiding heeft dan ik had (namelijk geen).quote:Op zondag 6 juni 2010 01:54 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gescheurde hamstring staat volgens mij 6 tot 8 weken voor.
ach dan was ie tijdens denemarken geblesseerd.quote:Op zondag 6 juni 2010 08:54 schreef just me het volgende:
van Marwijk had hem gewoon niet moeten laten spelen
Achteraf gelul. Als je voor die tijd al bang bent voor blessures, hoe moet dat dan op het WK? Als je ook maar één keer knippert naar zijn hamstring, scheurt die al af...quote:Op zondag 6 juni 2010 08:54 schreef just me het volgende:
van Marwijk had hem gewoon niet moeten laten spelen
Wat is dit nou weer voor kutspamquote:
Robben, het (k)neusje van de zalmquote:Op zondag 6 juni 2010 09:34 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Achteraf gelul. Als je voor die tijd al bang bent voor blessures, hoe moet dat dan op het WK? Als je ook maar één keer knippert naar zijn hamstring, scheurt die al af...
Ik heb ook zo een vermoeden dat het 2 tot 3 weken wordt. Waarschijnlijk 2e graad hamstring blessure en dat is inderdaad in het meest gunstige geval 2 tot 3 weken. En nu is het, het geval dat voetballers altijd de beste behandelingen krijgen en dus in theorie ook het kortste last hebben van een bepaalde blessure.quote:Op zondag 6 juni 2010 09:51 schreef Golaso het volgende:
Ik gok op 2-3 weken. Hij kon er nog een beetje op staan, dat is al positief. Als hij nog ff een placenta-behandeling kan regelen, zie ik hem over 3 weken spelen tegen Paraguay in de 1/8e finale.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je gaat de telegraaf toch niet gelovenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:52 schreef Guus_Geluk het volgende:
Bij een scheur kan die fluiten naar het WK denk ik
sterker nog, ergens acht ik het gewoon mogelijk dat dit een Drogbaatje is.... eventjes paniekmeldingen overeen zware blessure, maar de tweede wedstrijd gewoon kunnen meedoen...quote:Op zondag 6 juni 2010 10:55 schreef Monco10 het volgende:
Het wordt wel erg opgeblazen allemaal, alsof ie dood is.
Die vent vliegt gewoon alsnog naar het WK, en is eventueel pas inzetbaar tijdens de kwartfinales.
zoals ik boven je heb gezegd, een scheur valt onder de tweede graadsquote:Op zondag 6 juni 2010 10:52 schreef Guus_Geluk het volgende:
Bij een scheur kan die fluiten naar het WK denk ik
Jij en 16 miljoen andere Nederlanders op die paar autisten naquote:Op zondag 6 juni 2010 11:07 schreef gnilrednoz het volgende:
ik kan echt niet w88 tot we meer horen. ben toch wel een beetje onrustig nu, als ik eerlijk ben.
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:06 schreef horned_reaper het volgende:
[..]
zoals ik boven je heb gezegd, een scheur valt onder de tweede graads![]()
Alleen 3de graads is nog erger... maar dat heeft hij zowieso niet... dan zou hij nooit meer kunnen voetballen.
Een trage spits zonder actie voor een snelle rechtsbuiten met dribbel? Logischquote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 11:28 schreef Guus_Geluk het volgende:
[..]
Een trage spits zonder actie voor een snelle rechtsbuiten met dribbel? Logisch
Ja echtquote:Op zondag 6 juni 2010 11:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Jij en 16 miljoen andere Nederlanders op die paar autisten na
Jij hebt Ruud de laatste maanden een man zien passeren 1 op 1? Ben je de enige denk ikquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |