Dat doet mij deugt.quote:
Smakelijk alvast. Ik moet dadelijk aantreden voor de finales van een toernooi. Volleybal.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:31 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat doet mij deugt.
Wij gaan zo barbecuen.Mijn vriend is al heel wijs bezig met vuur enzovoorts.
Succes en maak er een overwinning van.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Smakelijk alvast. Ik moet dadelijk aantreden voor de finales van een toernooi. Volleybal.
Sure, why not.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef Skylark. het volgende:
Kan dit volgens jullie? Gewoon cardigan met grijs shirt? Cardigan is het bovenste knoopje af, maar heb weinig kleren atm hier.
Sorry voor slechte webcampic:
[ afbeelding ]
Je cardigan en shirt zijn te klein of je broek hangt te laag.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef Skylark. het volgende:
Kan dit volgens jullie? Gewoon cardigan met grijs shirt? Cardigan is het bovenste knoopje af, maar heb weinig kleren atm hier.
Sorry voor slechte webcampic:
[ afbeelding ]
Hij buigt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je cardigan en shirt zijn te klein of je broek hangt te laag.
Mooi.quote:
M'n broek zit sowieso niet op okselhoogte, maar ik vind het wel chill als het net aansluit op m'n riem.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:33 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Je cardigan en shirt zijn te klein of je broek hangt te laag.
Ik denk dat we niet ver komen, nu moeten we tegen de senioren van de volleybalclub en zo. Wij doen mee met de vriendengroep.quote:Op donderdag 3 juni 2010 17:32 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Succes en maak er een overwinning van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |