abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:33:41 #1
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82340913
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
pi_82340918
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:31 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Probleem is dus dat hun diploma hier niet geldt.
Dat dus, ik ken een gezin dat gevlucht is uit congo, die vader zou daar de strop krijgen, en die was universitair geschoold. En die mocht hier opnieuw beginnen.

heeft uiteindelijk wel hier dezelfde studie afgerond die haar daar heeft gedaan.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:33:59 #3
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82340927
Uitzondering van een paar, e.g. o.us.
pi_82340928
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Japsnars het volgende:

[..]

O, de allochtonen zorgen voor alle criminaliteit? Bullshit.

Los van het feit dat de meeste van de misdaden relatief nog steeds gewoon door autochtonen worden gepleegd, zijn het vooral de kinderen van allochtonen die de wet overtreden, niet de vluchtelingen zelf.
En weet je hoe dat komt? Omdat die ouders zich niet aanpassen wat een slechte invloed heeft op die kinderen die maar straat zwerven. Ik liep vroeger ook wel eens over straat met vrienden maar heb nog nooit met 20 man in een centrum gezeten om daar ouderen te gaan slaan of fietsen af te pakken van mensen...
pi_82340929
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Japsnars het volgende:

[..]

O, de allochtonen zorgen voor alle criminaliteit? Bullshit.

Los van het feit dat de meeste van de misdaden relatief nog steeds gewoon door autochtonen worden gepleegd, zijn het vooral de kinderen van allochtonen die de wet overtreden, niet de vluchtelingen zelf.
Ik zeg toch ook niet alle? Maar wel een groot percentage, en das geen bullshit.

Ga even kijken in de gevangenissen in Nederland dan. Merendeel is allochtoon hoor. Algemeen bekend.
pi_82340932
Mensen die slechte ervaringen hebben met buitenlanders
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:34:06 #7
237452 Japsnars
Euro's in mijn zakken
pi_82340933
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Eh, nee. Het merendeel van de vluchtelingen die naar Nederland komen hebben echt geen hoge opleiding hoor.
Alle vluchtelingen in het lokale asielzoeker centrum wel hoor.

En dan heb ik het over de politieke vluchtelingen. Gewone vluchtelingen die hier puur voor het werk komen moeten inderdaad geen toestemming krijgen om de grens over te gaan.
Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:34:12 #8
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82340942
Ik vind dit een zeer racistische topictitel en wens afstand te nemen.
Op maandag 7 juni 2010 23:23 schreef Skylark. het volgende:
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82340951
Trouwens, Sky, dat van die mocro's die naar zijn telefoon graaien? Als ik naar school fiets en ik kijk niet uit, stoten ze me van mijn fiets, en stelen alles behalve mijn onderbroek.
pi_82340956
Natuurlijk zijn er ook goede. Maar laat dat nou net degene zijn die zich wel aanpassen aan de Nederlandse cultuur..
pi_82340959
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef kurk_droog het volgende:

[..]

En weet je hoe dat komt? Omdat die ouders zich niet aanpassen wat een slechte invloed heeft op die kinderen die maar straat zwerven. Ik liep vroeger ook wel eens over straat met vrienden maar heb nog nooit met 20 man in een centrum gezeten om daar ouderen te gaan slaan of fietsen af te pakken van mensen...
Ouderen te gaan slaan
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_82340963
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:26 schreef Maisnon het volgende:
TUKKURJERBS
Maisnon.
I think I love you. (op een puur platonische manier dan..)
Beroemde kunstenaar in spe.. (ja, ik doe nu net alsof ik dronken ben en extreem aanhankelijk, straks ga ik een paar biertjes halen en echt drinken, en dan wordt het nog veel erger, dus ren weg nu het nog kan. )
pi_82340965
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef Mozy het volgende:

[..]

Dat dus, ik ken een gezin dat gevlucht is uit congo, die vader zou daar de strop krijgen, en die was universitair geschoold. En die mocht hier opnieuw beginnen.

heeft uiteindelijk wel hier dezelfde studie afgerond die haar daar heeft gedaan.
I know who yo mean, fucking knap is dat. En die 2 negertjes van 'm ook alle twee op havo nu . En lief dat die zijn .
Baby darling doll face honey
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:34:54 #14
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_82340967
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:33 schreef Skylark. het volgende:
Uitzondering van een paar, e.g. o.us.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:35:00 #15
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82340969
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:32 schreef Skylark. het volgende:

[..]

Ik was in Damsko voor schooltrip, vriend loopt te bellen en er rennen 3 mocro's langs die naar z'n telefoon graaien.
No offence, maar dan gedragen jullie je gewoon raar of doe je iets verkeerd ik heb serieus in 18 jaar Damsko nog nooit, letterlijk nooit, zoiets meegemaakt. En vrienden van me ook niet.
Nu je op de webcam door Elia met "Ryan ik wil je pijpen" en door Giovanni van Bronckhorst met "LAKITU LAKITU" gequote wordt leg ik me nederig aan je voeten. _O_
pi_82340978
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
Trouwens, Sky, dat van die mocro's die naar zijn telefoon graaien? Als ik naar school fiets en ik kijk niet uit, stoten ze me van mijn fiets, en stelen alles behalve mijn onderbroek.
pi_82340979
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef Mozy het volgende:
Ik snap dat echt niet Sommige mensen lokken zulk gedrag gewoon uit
pi_82340983
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:30 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Oja? Zoals wat dan? Geld sturen sturen ja. Er moet gewoon veel meer geld besteed worden aan ontwikkelingshulp, ipv al dat geld te gebruiken om te zorgen dat ze hier integreren.
Heb je enige idee hoeveel allochtonen er hier jaarlijks worden toegelaten?
Dat zijn er echt tyfus weinig he, dat verschil merk je echt niet hoor.

En volgens mij hebben wij heel veel militairen daar zitten, maar het helpt niet. En ik denk dat marrokanen en noem maar op zich ook gewoon slecht gaan gedragen als ze toch al van iederen horen dat ze kut zijn..
Baby darling doll face honey
pi_82340987
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef Crack_ het volgende:

[..]

I know who yo mean, fucking knap is dat. En die 2 negertjes van 'm ook alle twee op havo nu . En lief dat die zijn .
Glodi en Jos, die mensen hebben thuis helemaal niks. Die hebben 15 jaar in een kort gewoond.

En toch blijven ze optimistisch.
pi_82340992
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:

[..]

No offence, maar dan gedragen jullie je gewoon raar of doe je iets verkeerd ik heb serieus in 18 jaar Damsko nog nooit, letterlijk nooit, zoiets meegemaakt. En vrienden van me ook niet.
Ja als je bang om je heen kijkt zonder zelfvertrouwen dan ben je een makkelijk prooi ja.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:35:55 #21
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82341001
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Lakitu het volgende:

[..]

Ik weet niet, er liep die dag ook een stonede neger op straat met een mes op ons af.
pi_82341013
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef Japsnars het volgende:

[..]

Alle vluchtelingen in het lokale asielzoeker centrum wel hoor.

En dan heb ik het over de politieke vluchtelingen. Gewone vluchtelingen die hier puur voor het werk komen moeten inderdaad geen toestemming krijgen om de grens over te gaan.
Nou das apart dan. Mijn moeder werkt zelf ook in het azc en daar zijn Somaliërs oververtegenwoordigd. En die hebben echt geen hoge opleiding hoor. De mensen met de hoge opleidingen zijn vaak tenminste wel bereid om goed te integreren, en daar heb je dan ook geen last van.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:36:20 #23
238762 Skylark.
Mijn witte lach en ik.
pi_82341015
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ja als je bang om je heen kijkt zonder zelfvertrouwen dan ben je een makkelijk prooi ja.
Misschien moet ik ook maar een zwart hempje gaan dragen inderdaad.
pi_82341022
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:35 schreef Chuck_Norris het volgende:

[..]

Ik snap dat echt niet Sommige mensen lokken zulk gedrag gewoon uit
Ik snap het ook niet, mij hebben ze nog nooit iets mis gedaan. maar op school is altijd 10 man aan beveiliging aanwezig, en om de dag moet de politie komen opdraven omdat er weer een coke word gehandeld voor de school.
  vrijdag 4 juni 2010 @ 19:36:47 #25
160521 Lakitu
De allervieste.
pi_82341033
quote:
Op vrijdag 4 juni 2010 19:34 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Ik zeg toch ook niet alle? Maar wel een groot percentage, en das geen bullshit.

Ga even kijken in de gevangenissen in Nederland dan. Merendeel is allochtoon hoor. Algemeen bekend.
Ja maar ze zitten allemaal voor kleine delicten. Buitenlandse kindverkrachters zie je nooit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')