quote:Op zondag 6 juni 2010 10:19 schreef Fortitude het volgende:
Dit vind ik lief van je Paul. Precies wat ik nodig had. Ik zag het leven zonder Robben bij het WK eigenlijk niet meer zitten.
Nu niet meer neequote:Op zondag 6 juni 2010 10:31 schreef JSerry het volgende:
Dus jij denkt dat Nederland kampioen wordt?? Droom lekker verder.Haal je oranje vlaggetjes alvast maar naar binnen.
Ik wou ze net vandaag aan m'n balkon hangenquote:Op zondag 6 juni 2010 10:31 schreef JSerry het volgende:
Dus jij denkt dat Nederland kampioen wordt?? Droom lekker verder.Haal je oranje vlaggetjes alvast maar naar binnen.
Die hangen er nog heul niet.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:31 schreef JSerry het volgende:
Ja voor het gezicht is het wel leuk(is ook niks verkeerds aan natuurlijk) maar wereldkampioen worden ze voor zeker niet, team heeft sowieso al geen winners uitstraling en is nog te jong, mischien over vier jaar, maar nu nog niet.(mijn mening he).quote:Op zondag 6 juni 2010 10:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik wou ze net vandaag aan m'n balkon hangen
Zo geweldig is ook nietquote:Op zondag 6 juni 2010 10:18 schreef BoerBert het volgende:
Zolang v. Persie heel is, hebben wij niets te vrezen.
quote:
Dat zijn er wel meer op dit momentquote:
Dat mag ie op het WK laten zienquote:
Dat zeker, maar hij heeft zich voor een groot deel al bewezen.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn er wel meer op dit moment
[..]
Dat mag ie op het WK laten zien
Opzich wel, maar goed 1 overtreding die te hard is en ze blessure kan zo weer terug zijn. En misschien is het slimmer om ze grote 4 uitspraken achterwege te laten.quote:Op zondag 6 juni 2010 10:56 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Dat zeker, maar hij heeft zich voor een groot deel al bewezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |