Dat is zo geniaal altijd. Bij ons komen ze rond het avond eten aanbellen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:03 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb er 18. en ga ze zo allemaal weggeven aan die kleine kinderen die altijd bij de ingang staan te smeken om die dingen
350 euro betalen voor een jas.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:08 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Die zijn nog goedkoop. Je hebt er ook van 500 euro en duurder.
quote:Stone Island begon met het maken van kleding waarbij niet het comfort maar de kwaliteit van de stof op de eerste plaats stond. De ontwerpers deden intensief onderzoek naar materialen, er werd gebruik gemaakt van zogenaamde techno fibers en uiteindelijk is het Stone Island gelukt om de fibers zo te ontwikkelen dat alleen de NASA ze voorgaat.
Midden-1980er jaren werd het merk bekend voor het "breiwerk" en in het bijzonder de jackets, deze konden niet scheuren, niet kreuken, ze konden gewoon niet kapot.
Als ik het me zou kunnen permitteren zou ik het alsnog niet snel doen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het redelijke prijzen voor een jas. Maar daar denken jullie waarschijnlijk anders over.
Dat verklaart ook wel een beetje de prijs ervanquote:
quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef TheKC het volgende:
Z'n ban is verlengt met een week vanwege klonen
Jassen zijn sowieso niet al te goedkoop. Dus het valt ook wel mee nog.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:10 schreef ynuhh het volgende:
Ik vind het redelijke prijzen voor een jas. Maar daar denken jullie waarschijnlijk anders over.
Waarom is hij ook zo dom om voor 2 dagen alsnog een kloon te maken?quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef TheKC het volgende:
Z'n ban is verlengt met een week vanwege klonen
Dat vind ik echt kleding voor saaie en burgerlijke mensen die op zondag altijd gaan fietsen en naar de kerk gaan. Van die christelijke kledingquote:
Inderdaad, ik heb nu 1 zomerjas van Jack&Jones, voor met uitgaan. En een van PME Legend als 'goede'.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat verklaart ook wel een beetje de prijs ervan![]()
Oke, je koopt wel een jas van zo'n 600 euro, maargoed, daarmee doe je dus echt wel veel langer dan met een jas van 60 eu van de h&m. Dus dan is het niet zo heel erg duur
Hij PMde mij als een gek, hij was helemaal aan het spacen zei ie. Hij wist niet wat hij moest doen, toen ik zei dat het maar 48 uur was. Zei hij dat hij zich kapot zou gaan vervelen.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Waarom is hij ook zo dom om voor 2 dagen alsnog een kloon te maken?
Ik heb niet die combinatie hè. Enkel de blouse.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat vind ik echt kleding voor saaie en burgerlijke mensen die op zondag altijd gaan fietsen en naar de kerk gaan. Van die christelijke kleding
Niet eens zo christelijk maar ik vind dat overhemd echt lelijkquote:Op vrijdag 4 juni 2010 17:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dat vind ik echt kleding voor saaie en burgerlijke mensen die op zondag altijd gaan fietsen en naar de kerk gaan. Van die christelijke kleding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |