SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Bron?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:44 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je vond 'm dus lelijk. Ik weet dat nog omdat ik het een kutopmerking vond.
Ik bedoelde er helemaal niks mee?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:43 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Er zat zoveel sarcasme achter dat zelfs Lamon het herkend had.
quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:47 schreef Skylark. het volgende:
Sta ik een keer op een foto, gaat er iemand voorstaan.Die foto was nog best chill geweest ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zwakken overleven moeilijk, sterken zitten in de wolken
Maar je kan toch engelse spellingscontrole doen?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:47 schreef Maisnon het volgende:
Respect Bt
Ja ik heb geen tijd om het echt helemaal opnieuw te herschrijven, daar is het te veel voorin ieder geval voor nu, stuur het met alleen spelfouten verbeterd op.
Ja, dat ga ik niet helemaal opzoeken.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Ik bedoelde er helemaal niks mee?
Is jouw studie eigenlijk in het Engels of niet?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:47 schreef Maisnon het volgende:
Respect Bt
Ja ik heb geen tijd om het echt helemaal opnieuw te herschrijven, daar is het te veel voorin ieder geval voor nu, stuur het met alleen spelfouten verbeterd op.
E-hustler klinkt nogal denigrerend, maar let's drop it.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Bron?
[..]
Ik bedoelde er helemaal niks mee?
Ja maar dan kan je niet zo snel formuleringsfouten eruit halen.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar je kan toch engelse spellingscontrole doen?
Ja maar ik heb dus echt helemaal niemand uit mijn huidige jaar op MSNquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja doe gewoon, who cares. Zij gaat echt niet denken, ohmygod hij voegt me toe op msn hij wil vast met me trouwen! Iedereen heeft iedereen op msn tegenwoordig.
Ik kan het me niet voorstellen in ieder gevalquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik niet helemaal opzoeken.
Voeg je ze allemaal tegelijk toequote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je niet zo snel formuleringsfouten eruit halen.
[..]
Ja maar ik heb dus echt helemaal niemand uit mijn huidige jaar op MSN
Ze gaat heus niet aan iedereen vragen of jij hen ook op MSN hebt.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je niet zo snel formuleringsfouten eruit halen.
[..]
Ja maar ik heb dus echt helemaal niemand uit mijn huidige jaar op MSN
Komop zeg, doe niet altijd zo lichtgeraakt. Ik bedoelde het niet denigrerend en ook niet sarcastisch. Ik snap niet dat je altijd denkt dat ik zo tegen je benquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:49 schreef Skylark. het volgende:
[..]
E-hustler klinkt nogal denigrerend, maar let's drop it.
But you never knowquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:50 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ze gaat heus niet aan iedereen vragen of jij hen ook op MSN hebt.
Kan ook ja. Zo heb ik vorige week maar even iedereen tegelijk op Facebook & Co toegevoegdquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:49 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Voeg je ze allemaal tegelijk toe!
Jij weet heel goed dat ik dat zo oppik, en ja, ik reageer dan meteen. Heb je daar geen zin in, maak je zin dan anders. Jij bent echt de koningin van het onderhuidse sarcasme dat iedereen opmerkt en als iemand er dan op reageert zeg je dat je het niet zo bedoelde.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:51 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Komop zeg, doe niet altijd zo lichtgeraakt. Ik bedoelde het niet denigrerend en ook niet sarcastisch. Ik snap niet dat je altijd denkt dat ik zo tegen je ben?
Oke, je bent een makkelijke tease. Maar meestal hou ik me nog wel goed in, vind ik.
Is jouw probleem dan, als je altijd de behoefte voelt om daarop te reageren.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:53 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Jij weet heel goed dat ik dat zo oppik, en ja, ik reageer dan meteen. Heb je daar geen zin in, maak je zin dan anders. Jij bent echt de koningin van het onderhuidse sarcasme dat iedereen opmerkt en als iemand er dan op reageert zeg je dat je het niet zo bedoelde.
Ja, allang toegevoegd.quote:
Ik heb alleen schele festivalfoto's en een babyface foto hierquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:49 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen in ieder geval. Maargoed, nevertheless weet ik nu nog steeds niet hoe Jap eruit ziet.
Maakt toch niet uit? Of was je er zo erg aan toe?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, allang toegevoegd.
[..]
Ik heb alleen schele festivalfoto's en een babyface foto hierMorgen dus even een betere maken.
Maar als die lullo in real life bijna niks zegt is dat een beetje gek.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Of was je er zo erg aan toe?
Maar op hyves kan je toch ook prima praten met haar??
Uhu, maar geef dan ténminste toe dat het zo bedoeld was. Beetje laf dit, uitlokken en dan "oh grapje zo bedoelde ik het niet". Nu schilder je me af als een paranoïde lunatic terwijl iedereen dat sarcasme opmerkte.quote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:54 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Is jouw probleem dan, als je altijd de behoefte voelt om daarop te reageren.
Best wel jaquote:Op zaterdag 5 juni 2010 00:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit? Of was je er zo erg aan toe?
Maar op hyves kan je toch ook prima praten met haar??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |