Waarom een schoonmaakster, alsof je zelf niet kan schoonmaken. Jezus zeg.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar met meer is toch beter mits ze relaxt zijn. Kosten schoonmaakster kan je delen enz. En gezelliger
Hoeft niet.quote:
quote:
Ja je eigen kamer. Maar je gaat de resten in de wc van een ander toch niet schoonmaken?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom een schoonmaakster, alsof je zelf niet kan schoonmaken. Jezus zeg.
Kan wel, maar als je het laat doen heb je meer tijd voor fok en uitgaan je studiequote:Op zondag 6 juni 2010 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom een schoonmaakster, alsof je zelf niet kan schoonmaken. Jezus zeg.
Geen goedkope standaard American nigga-beats in dit topic. AUB.quote:
Die zijn er niet als ik alleen woon.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja je eigen kamer. Maar je gaat de resten in de wc van een ander toch niet schoonmaken?
Wij dobbelen daar altijd omquote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja je eigen kamer. Maar je gaat de resten in de wc van een ander toch niet schoonmaken?
Hé Martijnquote:
En hoe staat het met dat plan?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij dobbelen daar altijd om. Maar het plan is om bt in te huren
![]()
.
Dan kan je het wel alleen inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zijn er niet als ik alleen woon.
Dat vroeg ik ook al na 7 maanden afwezigheid maar een echt antwoord kreeg ik niet. Zal wel fok propaganda achter zitten :/quote:
Bt is van t forum weg gegaanquote:
Hoelang ben je weggeweest?quote:
Ja die shit is ernstig. Moet er niet aandenken dat dat bij mij ookgebeurd. Ik zit al te overwegen om een anoniem account aan te makenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelang ben je weggeweest?
Volgens mij is hier de laatste tijd niet zo veel gebeurd, behalve dan dat Bt sinds gisteren opeens wordt gestalked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |