Goede muziek maken ze tegenwoordig niet hoor jongenquote:
Hoeft niet, dat kun je net zo goed thuis doen. Als je ouders maar niet constant alles voor je doen tenminste. Bijdragen aan het huishouden, zowel financieel als met klusjes etc.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om op jezelf alles te gaan ontdekken, een beetje zelfstandig leren worden. Dat kan je beter doen aan het begin van je studententijd dan aan het eind, IMO.
Blijf lekker wachten dan, alsof ik nu speciaal voor jou wat ga zoeken.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:27 schreef Japsnars het volgende:
Maar ik wacht eigenlijk nog steeds op die prachtige huizen die je voor 100e de man kan krijgen.
ik ook niet. Maar ik vind het wel net zo fijn om met vrienden te wonenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:27 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik niet. Ik hoef ook niet te hosselen om te overleven, heb geen plekje nodig.
Nou en ik heb geen vrienden dus daar houdt het al op he.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:28 schreef reetveter het volgende:
[..]
ik ook niet. Maar ik vind het wel net zo fijn om met vrienden te wonen. Mijn ouders zie ik in het weekend wel.
Onmogelijk met mijn ouders die zijn moeilijk erg te liefquote:Op zondag 6 juni 2010 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat kun je net zo goed thuis doen. Als je ouders maar niet constant alles voor je doen tenminste. Bijdragen aan het huishouden, zowel financieel als met klusjes etc.
Net of dat zo moeilijk is als je eenmaal op jezelf woontquote:Op zondag 6 juni 2010 13:27 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Hoeft niet, dat kun je net zo goed thuis doen. Als je ouders maar niet constant alles voor je doen tenminste. Bijdragen aan het huishouden, zowel financieel als met klusjes etc.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Goede muziek maken ze tegenwoordig niet hoor jongen
Die maak je vanzelf in je studententijd. Je hebt de intro week, komt allemaal nieuwe mensen tegen en stel je gaat op kamers, dan kom je ook in een huis met allemaal nieuwe mensen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:28 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nou en ik heb geen vrienden dus daar houdt het al op he.
Oh ja daar ga ik dan ineens mee samenwonen natuurlijk. nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:30 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die maak je vanzelf in je studententijd. Je hebt de intro week, komt allemaal nieuwe mensen tegen en stel je gaat op kamers, dan kom je ook in een huis met allemaal nieuwe mensen.
Naja ik ken mensen die nog geen eens een ei kunnen bakken. Mijn nichtje heeft heel lang thuis gewoond en voor haar werd alles maar gedaan, daar heeft ze nu dus last van want ze kan bijna niks.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:29 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Net of dat zo moeilijk is als je eenmaal op jezelf woontHuishouden, klusjes is geen klote aan man. Ook als dat altijd gedaan werd voor je
De meeste mensen die op kamers gaan, komen in een huis bij allemaal onbekenden, ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh ja daar ga ik dan ineens mee samenwonen natuurlijk. nee.
Ik bedank. Ik ga liever alleen wonen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:31 schreef Japsnars het volgende:
[..]
De meeste mensen die op kamers gaan, komen in een huis bij allemaal onbekenden, ja.
Dan ben je gewoon een ezelquote:Op zondag 6 juni 2010 13:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja ik ken mensen die nog geen eens een ei kunnen bakken. Mijn nichtje heeft heel lang thuis gewoond en voor haar werd alles maar gedaan, daar heeft ze nu dus last van want ze kan bijna niks.
Wat zeg je nu weer? Je gaat niet met onbekenden op kamers?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Oh ja daar ga ik dan ineens mee samenwonen natuurlijk. nee.
Lijkt je dat zelf niet erg ongezellig?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bedank. Ik ga liever alleen wonen.
Dat zeg ik, ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:32 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Wat zeg je nu weer? Je gaat niet met onbekenden op kamers?
Nee, ik ben liever alleen dan samen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Lijkt je dat zelf niet erg ongezellig?
Als je op kamers gaat leer je meteen allemaal nieuwe mensen kennen wat vaak alleen maar positief is..
Ik snap dat je weleens wat ruimte voor jezelf wil maar uiteindelijk is het echt heel onverstandig om je constant af te sluiten voor de buitenwereld.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee, ik ben liever alleen dan samen.
Maar met meer is toch beter mits ze relaxt zijn. Kosten schoonmaakster kan je delen enz. En gezelligerquote:
Is ongezellig hoor. Ik zat ook in een studio maar ik zag die anderen in het huis nooit. Gelukkig kwamen klasgenoten en vrienden nog heel vaak langs. Je kan beter bij onbekenden in huis gaan want daar word je toch bijna altijd wel vrienden mee.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:31 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik bedank. Ik ga liever alleen wonen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |