Woonkamer heb je toch niet nodig? Hoewel het wel de rommel uit je kamer houdtquote:Op zondag 6 juni 2010 13:16 schreef reetveter het volgende:
[..]
800 euro. Dat is een 3 kamer appartement. Waar je dus met zijn 2en in kan leven aangezien dat altijd met woonkamer komt. Ofterwel ben je 400 pp kwijt.
Volgens mij hebben meer mensen dat gezegd en die zijn nu 30 - 100 en zitten hier nog..quote:Op zondag 6 juni 2010 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet je toch nog wachten tot 2013, voor die tijd ga ik het huis niet uit maar ik ben ook niet van plan om dan nog op fok te zitten, so you'll never know.
Oké, leuk.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Volgens mij hebben meer mensen dat gezegd en die zijn nu 30 - 100 en zitten hier nog..
Nee, maar als jij met iemand gaat wonen in een 2 kamerappartement met 2 kamers. Word je helemaal gek van elkaar. En daarnaast zijn er bijna geen 2 kamerappartementen voor 2 mensen, die zijn altijd maar voor 1 persoon.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:19 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Woonkamer heb je toch niet nodig? Hoewel het wel de rommel uit je kamer houdt
Goh, iemand zegt ook een keer hoe het zit hoor. Je kan ook iets aannemen van iemand.quote:
Met jouw verwachtingspatroon kom je nog in Duitsland terecht dan. 800 voor een huis duur vinden.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan moet je toch nog wachten tot 2013, voor die tijd ga ik het huis niet uit maar ik ben ook niet van plan om dan nog op fok te zitten, so you'll never know.
Ja leuk ontkennend antwoord. Over 3 jaar zijn de huizenprijzen alleen nog maar gestegen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:19 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
mmm ja. Maatje van me heeft wel goed gedaan. Die hebben 4 kamer appartement maar bij 1 kamer zit er een hele kleine ruimte bij waar net een 2 persoons bed past. Die grote kamer gebruiken ze als woonkamer dusquote:Op zondag 6 juni 2010 13:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, maar als jij met iemand gaat wonen in een 2 kamerappartement met 2 kamers. Word je helemaal gek van elkaar. En daarnaast zijn er bijna geen 2 kamerappartementen voor 2 mensen, die zijn altijd maar voor 1 persoon.
En dan heb je ook gewoon een aparte ruimte voor de keuken nodig dus kom je al aan een 3 kamerappartement.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nee, maar als jij met iemand gaat wonen in een 2 kamerappartement met 2 kamers. Word je helemaal gek van elkaar. En daarnaast zijn er bijna geen 2 kamerappartementen voor 2 mensen, die zijn altijd maar voor 1 persoon.
Waarom zou ik op mijn 18e gaan, ik hoef echt nog niet weg hier hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:22 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja leuk ontkennend antwoord. Over 3 jaar zijn de huizenprijzen alleen nog maar gestegen.
Zoek nu maar leuk op internet een huis op voor 100 euro de man en astonish me.
En jij gaat pas op je 20e het huis uit? Waarom dat dan?
quote:
Bestrijd oorkanker met goede muziek:quote:
Om op jezelf alles te gaan ontdekken, een beetje zelfstandig leren worden. Dat kan je beter doen aan het begin van je studententijd dan aan het eind, IMO.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:23 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom zou ik op mijn 18e gaan, ik hoef echt nog niet weg hier hoor.
Ik klik toch niet.quote:
Dat kan op je 20e ook wel, daar niet van.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om op jezelf alles te gaan ontdekken, een beetje zelfstandig leren worden. Dat kan je beter doen aan het begin van je studententijd dan aan het eind, IMO.
Mijn studententijd stop niet op mijn 20e hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:24 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Om op jezelf alles te gaan ontdekken, een beetje zelfstandig leren worden. Dat kan je beter doen aan het begin van je studententijd dan aan het eind, IMO.
Mensen die alleen maar kutmuziek luisterenquote:
Jawel maar zelf was ik liever eerder al uit huis gegaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:25 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat kan op je 20e ook wel, daar niet van.
Ik niet. Ik hoef ook niet te hosselen om te overleven, heb geen plekje nodig.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:26 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jawel maar zelf was ik liever eerder al uit huis gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |