Uitercourse, omdat ik eerst in een deuk lig hoe je in godsnaam in zo een geval kunt stappen. Daarna trek ik je er wel uit.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Kom ik in mijn abarth 500'tje naast jouw bak staan. En opzekers dat ik je hard eruit blaas
Misschien moet je geen huis nemen waar je nog 200 euro aan huur betaald als je nog met zijn vieren woont.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, die deel ik ook met 4 anderen hoor.
Nee.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:13 schreef reetveter het volgende:
En uitgaan is geen verplichting, maar eens per week is wel zo gezellig.
Maar blijven lelijke saaie gedrochtenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alleen de modellen van <1994 hebben dat, voornamelijk de Kadett E's. Modellen van >1995 roesten nauwelijks.
!quote:
Ehm, ik weet niet met wat voor prijzen jij in je hoofd zit maar 200 euro is nog best goedkoop hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien moet je geen huis nemen waar je nog 200 euro aan huur betaald als je nog met zijn vieren woont.
Die users:quote:Op zondag 6 juni 2010 13:13 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Moet je zeggen tegen die users die het steeds hebben over 'hosselen om te overleven'.
Klopt klopt, maar als ik niet rond zou komen is dat wel 1 van de dingen die ik dan zou skippen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:13 schreef reetveter het volgende:
En uitgaan is geen verplichting, maar eens per week is wel zo gezellig.
Wat, besef jij wel wat een huis huren kost?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Misschien moet je geen huis nemen waar je nog 200 euro aan huur betaald als je nog met zijn vieren woont.
Als je met zijn vieren bent. 200x4. Juist.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ehm, ik weet niet met wat voor prijzen jij in je hoofd zit maar 200 euro is nog best goedkoop hoor
Succes met het vinden van een huis in de stad voor die prijsquote:Op zondag 6 juni 2010 13:14 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
800 euro. Dat is een 3 kamer appartement. Waar je dus met zijn 2en in kan leven aangezien dat altijd met woonkamer komt. Ofterwel ben je 400 pp kwijtquote:Op zondag 6 juni 2010 13:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als je met zijn vieren bent. 200x4. Juist.
800 voor een huis. Dat is absoluut niet duur hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind van wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
800 voor een huis. Dat is absoluut niet duur hoor.
Oh, ik kom wel rond hoor. Telkens 10 tot 20 over eind van de maand.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die users:
[..]
Klopt klopt, maar als ik niet rond zou komen is dat wel 1 van de dingen die ik dan zou skippen.
In Twenteland huur je daar wel een fatsoenlijk huis/appartement voor hoorquote:Op zondag 6 juni 2010 13:16 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
800 voor een huis. Dat is absoluut niet duur hoor.
Ja, maar daar krijg je niet met zijn vieren een huis voorquote:
800 euro voor een huis met vier man is niet duur.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd welk kasteeltje jij dan kunt huren voor zulke bedragen. Niet anti-kraak meegenomen dan.quote:
"MAAR DAT TELT NIET MEE TWENTE.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:17 schreef TheKC het volgende:
[..]
In Twenteland huur je daar wel een fatsoenlijk huis/appartement voor hoor
Wat maakt mij dat nou uit. Ik vind het gewoon veel, klaar.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja, maar daar krijg je niet met zijn vieren een huis voor. Tenzij je in een dorp buiten de stad gaat wonen.
Ik niet.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat nou uit. Ik vind het gewoon veel, klaar.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:17 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd welk kasteeltje jij dan kunt huren voor zulke bedragen. Niet anti-kraak meegenomen dan.
Ik weet wel dat jij dat veel vindt. Maar daar gaat het niet om. Die prijzen zijn er nou eenmaal en daar vind je bijna niks voor.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat maakt mij dat nou uit. Ik vind het gewoon veel, klaar.
Dan moet je toch nog wachten tot 2013, voor die tijd ga ik het huis niet uit maar ik ben ook niet van plan om dan nog op fok te zitten, so you'll never know.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |