Vriend, ik heb maar 110 nogquote:Op zondag 6 juni 2010 13:08 schreef Japsnars het volgende:
Holy shit nice, ik heb maar 100 euro en dan nog 300 euro op mijn binck bank en 2000 euro van mijn bij elkaar gewerkte geldFML
Jij moet gewoon gaan werken. Je bent echt lui.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:08 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee wat ik wil. Waarschijnlijk duurt het nog wel een jaar voordat ik wat krijg maar toch
. Ook maar eens kijken hoe ik dat met benzine, verzekering en belasting wil gaan doen.
TheKC is zelf een PENIS-fanboyquote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Dat mag ik niet zeggen, dan begint TheKC hier lopen janken als een klein meisje dat ik een VAG-fanboy ben.
Opel is voor bejaarden.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Opel begint al te rotten voordat het de fabriek verlaten heeft dus het kan altijd erger
Ik binnenkort ook, de waarde van mijn aandelen kelderen, het geld van mijn bank verandert langzaam in drank en eten en die 2000 euro gaat op aan een sloep.quote:
HAHA JE BENT BEJAARD!1quote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
Wij hebben een Opel Astra station en die rijdt prima.
Valt wel mee. Het is gewoon dat ik alles zelf moet betalen. Als jij huur, boodschappen, uitgaan en andere shit ook allemaal zelf moet betalen hoor ik je graag nog eensquote:Op zondag 6 juni 2010 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Jij moet gewoon gaan werken. Je bent echt lui.
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb nu zelf 15k, maar hij wil met me delen zodat ik die andere 10k kan gebruiken voor een huisje en dat ik dan gewoon werk voor het geld wat hij terug krijgt heb ik zelf besloten.
Inderdaad. Dan houd je helemaal niks meer overquote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is gewoon dat ik alles zelf moet betalen. Als jij huur, boodschappen, uitgaan en andere shit ook allemaal zelf moet betalen hoor ik je graag nog eens.
Alleen de modellen van <1994 hebben dat, voornamelijk de Kadett E's. Modellen van >1995 roesten nauwelijks.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Opel begint al te rotten voordat het de fabriek verlaten heeft dus het kan altijd erger
Scheelt dat ik de huur dan deel met iemand anders, net als de boodschappen en uitgaan doe ik amper.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
Valt wel mee. Het is gewoon dat ik alles zelf moet betalen. Als jij huur, boodschappen, uitgaan en andere shit ook allemaal zelf moet betalen hoor ik je graag nog eens.
?quote:
Ik ga een auto kopen. He mijn buurman heeft een saaie lelijke opel staan. Laat ik ook een opel kopenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef wolvendagen het volgende:
Wij hebben een Opel Astra station en die rijdt prima.
Uitgaan is geen verplichting.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:10 schreef reetveter het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:11 schreef TheKC het volgende:
[..]
Alleen de modellen van <1994 hebben dat, voornamelijk de Kadett E's. Modellen van >1995 roesten nauwelijks.
Ja, anders voel ik me zo lullig. Ik ben van plan hem sowieso geld te geven als ik uit huis ga, euro of 2000. Voor alles wat ie voor me gedaan heeft en zo.quote:
Als je de boodschappen deelt heb je 2x zoveel boodschappen nodig en ben je even duur uit. Maar okequote:Op zondag 6 juni 2010 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Scheelt dat ik de huur dan deel met iemand anders, net als de boodschappen en uitgaan doe ik amper.
Ja, die deel ik ook met 4 anderen hoor.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Scheelt dat ik de huur dan deel met iemand anders, net als de boodschappen en uitgaan doe ik amper.
Moet je zeggen tegen die users die het steeds hebben over 'hosselen om te overleven'.quote:
Dat weet ik niet?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:19 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Waarom denk ik bij het zien van jouw UI steeds aan Zotheid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |