Wat heb je gedaan?quote:
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 02:42 schreef kurk_droog het volgende:
Sorry allure_ maar ogen vallen dicht dus moet jullie verlaten!!! Truste
Las dat ergens dat je in metro stond?? Zal wel tijdstip zijn danquote:Op zondag 6 juni 2010 02:43 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een lul dat je dat doet.
[..]
Ik heb het niet over metro's gehad verder?
Oh, dat was m'n kloonquote:Op zondag 6 juni 2010 02:44 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Las dat ergens dat je in metro stond?? Zal wel tijdstip zijn dan
Ha, was 't maar zo'n feestquote:Op zondag 6 juni 2010 02:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Doet ie het ook met zijn baas?
[ link | afbeelding ]
Ga je keertje mee naar walibi? hihihiquote:Op zondag 6 juni 2010 02:44 schreef Maisnon het volgende:
Ah ja dat was het NGwist dat het iets met je vader was iig
Deze muziek maakt mij dromerigquote:Op zondag 6 juni 2010 02:46 schreef Japsnars het volgende:
In the night time, when the world is at his rest
You will find me, in the place I know the best
rustig rustigquote:
quote:
wat is dezequote:
jawel jawelquote:
Waarom denk ik bij het zien van jouw UI steeds aan Zotheid?quote:
quote:Pantelic: Ben een supervoetballer
AMSTERDAM - Aan zelfvertrouwen ontbreekt het Marko Pantelic niet. "Ik ben een supervoetballer", stelt de Servische spits die het afgelopen seizoen uitkwam voor Ajax. Pantelic heeft een contractaanbieding voor één jaar van Schalke'04 gekregen. De spits kan zich daar niet in vinden. "Ik moet kiezen voor zekerheid", zegt hij in Bild. "Ik ben 31 en moet aan mijn gezin denken. Ik wil een langjarig contract."
"Schalke is één van de beste clubs van Duitsland", meent Pantelic. "Maar ik heb ook mijn waarde. Ik ben een supervoetballer en dat heb ik overal bewezen. Ik ben fit en kan nog jaren mee."
Die zuigt ook aars.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |