Nee, maar als ie dat wel kan zou ie me gaan verhandelenquote:
Uitgaan op zaterdag hier is voor 15 jarigen, dus dat skip ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:20 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Uiteraard.( hoewel ik nergens iets sexueels zeg ) Want alcohol op dus ik kan alles doen en zeggen wat ik wil. De alcohol heeft mijn lichaam in zijn macht..
Moet jij niet uitgaan?
Nou, dan moet je dat café maar eens voor me aanwijzen.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Uitgaan op zaterdag hier is voor 15 jarigen, dus dat skip ik.
en hier is rotterdam? Dan geef ik je gelijk. SSJ4 personen met sinaasappelhuid :/quote:Op zondag 6 juni 2010 02:26 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nee, maar als ie dat wel kan zou ie me gaan verhandelen.
[..]
Uitgaan op zaterdag hier is voor 15 jarigen, dus dat skip ik.
Ow, nee. Ik woon niet in Rotterdamquote:Op zondag 6 juni 2010 02:27 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en hier is rotterdam? Dan geef ik je gelijk. SSJ4 personen met sinaasappelhuid :/
quote:Op zondag 6 juni 2010 02:23 schreef Allure_ het volgende:
[..].
Gelukkig is ie nu iets meer volwassen.
[ afbeelding ]
Hoorde ook vanochtend vroeg omdat leidinggevende naar die wedstrijd ging. Toen moest ik wel een beetje lachen over grote oranje peen op hoofd en andere carnavaltroep aanquote:Op zondag 6 juni 2010 02:26 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik werd wakker en ging werken. Hoorde daar pas dat Nederland moest voetballen
Overal waar je gaat en staat.quote:Op zondag 6 juni 2010 02:26 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nou, dan moet je dat café maar eens voor me aanwijzen.
Breda.quote:
Hmm dan las ik verkeerd. Las iets over metro maar wist niet dat ze dat hadden in breda:')quote:Op zondag 6 juni 2010 02:30 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Overal waar je gaat en staat.
[..]
Breda.
oioioiquote:Op zondag 6 juni 2010 02:30 schreef NoelGallagher het volgende:
Over een maandje mijn verjaardagsfissaMet 7 vrienden een weekend in een bungalowhuisje en het hele weekend gratis walibi o
Een metro? Dat hebben ze niet hier, neequote:Op zondag 6 juni 2010 02:34 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hmm dan las ik verkeerd. Las iets over metro maar wist niet dat ze dat hadden in breda:')
Breda is leukEn jij daar op kamers?
Neequote:Op zondag 6 juni 2010 02:36 schreef Maisnon het volgende:
Was toch omdat je oom of je vader iets met die bungalows deed?
Als ik je moeder was had ik je zeker thuis gehoudenquote:Op zondag 6 juni 2010 02:39 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
NeeM'n vader werkt dus op walibi, en daarnaast zit zo'n bungalowpark. Dus vandaar kunnen we daar het weekend gratis in
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 6 juni 2010 02:35 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Een metro? Dat hebben ze niet hier, nee.
Yep, studeer hier.
quote:Op zondag 6 juni 2010 02:39 schreef Japsnars het volgende:
Bedient hij een van die attracties of is hij die vent die daar nu al 10 jaar op rij van die vogelfluitjes verkoopt?
Bang dat me wat overkomt?quote:Op zondag 6 juni 2010 02:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Als ik je moeder was had ik je zeker thuis gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |