Van alle auto's in de wereld...quote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk:
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Aan wat voor auto zit je te denken?
Dan vind ik de Gran Turismo mooierquote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan vind ik de Gran Turismo mooier
[ afbeelding ]
Geen Fiat's of oude Seat's nemen, die rotten onder je kont weg.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen idee. Als die maar een beetje betrouwbaar is en goedkoop
. Ja ik weet het, moeilijke combinatie maar het moet te doen zijn
.
En dan komen die moeilijk irritante maandelijkse lasten er ook nog eens bijquote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij betaald 5k en jij gaat dan nog eens 5k sparen?
Ik heb nu zelf 15k, maar hij wil met me delen zodat ik die andere 10k kan gebruiken voor een huisje en dat ik dan gewoon werk voor het geld wat hij terug krijgt heb ik zelf besloten.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij betaald 5k en jij gaat dan nog eens 5k sparen?
Nee, want die betaald hij wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan komen die moeilijk irritante maandelijkse lasten er ook nog eens bij.
Omdat kankerlelijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar hoezo geen fiat 500? [ afbeelding ]
Beter. Hoewel die oudjes ook wel leuk zijn, maar ja zo klein he.quote:
Ja... Die italiaanse lijnen sowiesoquote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik heb geen idee wat ik wilquote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen Fiat's of oude Seat's nemen, die rotten onder je kont weg.
Opel begint al te rotten voordat het de fabriek verlaten heeft dus het kan altijd ergerquote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen Fiat's of oude Seat's nemen, die rotten onder je kont weg.
Ja, ik dacht eerst ook van oh leuk zo'n oude, maar die nieuwe zijn toch groterder en zo.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter. Hoewel die oudjes ook wel leuk zijn, maar ja zo klein he.
Mijn gaydar gaat af.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar hoezo geen fiat 500? [ afbeelding ]
Ik vind dat maar een gedrocht. Die kurk postte vind ik mooier.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag ik niet zeggen, dan begint TheKC hier lopen janken als een klein meisje dat ik een VAG-fanboy ben.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Opel begint al te rotten voordat het de fabriek verlaten heeft dus het kan altijd erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |