Nja waren goede fietsen tot ik erop heb gezeten. Ook toen ik fiets van broer leende schelde hij daarna dat er slag in wiel zat en de koplamp was er onderweg vanaf gevallenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4 Jaar intensief (elke dag 28 kilometer) gebruiken en daarna wat minder.![]()
Misschien ligt het aan de kwaliteit?
Bij mijn zusje ging trouwens ook alles kapot, zodra ze er maar naar keek.
Die was er trouwens niet zuinig op en nu ze een auto heeft gaat die zelfs kapot![]()
![]()
!
Wij hebben allemaal hogekwaliteitsmerken en ook die gaan zo 1-2-3 kapotquote:Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4 Jaar intensief (elke dag 28 kilometer) gebruiken en daarna wat minder.![]()
Misschien ligt het aan de kwaliteit?
Bij mijn zusje ging trouwens ook alles kapot, zodra ze er maar naar keek.
Die was er trouwens niet zuinig op en nu ze een auto heeft gaat die zelfs kapot![]()
![]()
!
Ik durf mijn tweede fiets (quote:Op zondag 6 juni 2010 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik je 'm nog zo vaak...
Ja, jij lijkt wel wat op haar als ik het zo leesquote:Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja waren goede fietsen tot ik erop heb gezeten. Ook toen ik fiets van broer leende schelde hij daarna dat er slag in wiel zat en de koplamp was er onderweg vanaf gevallen
leuk zusje heb jij![]()
Van een berg af laten vallen is doorgaans niet zo goed voor een fiets.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal hogekwaliteitsmerken en ook die gaan zo 1-2-3 kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van een berg af laten vallen is doorgaans niet zo goed voor een fiets.![]()
Misschien ga ik wel sparen voor een mountainbike..Het was de vesting maar, 8 meter hoog ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die ketting en tandwielen zijn gewoon door slijtage kapot gegaan.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van een berg af laten vallen is doorgaans niet zo goed voor een fiets.![]()
Misschien ga ik wel sparen voor een mountainbike..Ik heb nu de auto van een tante van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar die gebruik ik alleen voor Raalte, en heel soms als ik school niet red zoals morgen
. Maar ik hoop dat ik even een goed dealtje kan sluiten met mijn ouders voor een verrotte auto
.
I never workout
Dat is niet zo netjes, als ze 1-2-3 zo kapot gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het was de vesting maar, 8 meter hoog ofzo?
Maar die ketting en tandwielen zijn gewoon door slijtage kapot gegaan.
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:40 schreef HArmadillo het volgende:
DE ENIGE ECHTE FOKJE MODDER.
http://irisvdzeee.hyves.nl/?ref=sr
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb nu de auto van een tante van me. Maar die gebruik ik alleen voor Raalte, en heel soms als ik school niet red zoals morgen
. Maar ik hoop dat ik even een goed dealtje kan sluiten met mijn ouders voor een verrotte auto
.
Watskeburt met je airco gekoelde Käfer?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik krijg volgend jaar een Mini. Ik sam/sam met papa
Verwendquote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
Die wordt vervangen door een Mini.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Watskeburt met je airco gekoelde Käfer?
Valt wel mee, het kan nog erger.quote:
Een oude mini of zo'n moderne?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
Dat is niet zo moeilijk:quote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Aan wat voor auto zit je te denken?
Nee want als ik de rest terug heb verdiend krijgt hij dat terug.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Watskeburt met je airco gekoelde Käfer?
Hij betaald 5k en jij gaat dan nog eens 5k sparen?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee want als ik de rest terug heb verdiend krijgt hij dat terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |