Ik vind 25-28 in Nederland het chillst. Buiten Nederland 32-35.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
30+ graden in Nederland is alleen maar benauwd en vervelend.
20-25 is hier de beste temperatuur.
Wat dus wel vaak zo isquote:Op zondag 6 juni 2010 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Behalve als er zo'n hoge vochtigheidsgraad heerst, dat vind ik echt niet tof.
Wat wil je doen dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:44 schreef reetveter het volgende:
Kutte is dat ik hier geen fiets heb. En lopen is te ver
50-60% is juist ideaalquote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat dus wel vaak zo is![]()
Hier 21 graden en vochtigheid 62%
Boh fietsen die niet werken zijn ook niet allesquote:Op zondag 6 juni 2010 12:44 schreef reetveter het volgende:
Kutte is dat ik hier geen fiets heb. En lopen is te ver
quote:
Leuke vrienden.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:47 schreef Japsnars het volgende:
Mijn fiets is door wat vrienden van een heuvel afgetieft en nu is mijn voorspatbord helemaal naar de kloten en de ketting trap ik ook steeds door
Hoe doe je datquote:Op zondag 6 juni 2010 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn fiets van de middelbare school nog en hij doet het prima.
Gelukkig gebruik je 'm nog zo vaak...quote:Op zondag 6 juni 2010 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn fiets van de middelbare school nog en hij doet het prima.
Ach, we vierden hun eindexamens en we hadden eerst een aantal van hun fietsen eraf gedonderd dus ik kon het wel verwachtenquote:
Godver, ik zit precies tussen die 2 wolken in.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:50 schreef Japsnars het volgende:
Holy shit, Jasper does not approve:
[ afbeelding ]!
Waar the fuck heb je in de bewoonde wereld van NL heuvels?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:47 schreef Japsnars het volgende:
Mijn fiets is door wat vrienden van een heuvel afgetieft en nu is mijn voorspatbord helemaal naar de kloten en de ketting trap ik ook steeds door
Limburg en gelderland. Maar ik bedoelde gewoon een ienieminie heuveltje, op de vesting van Naarden.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar the fuck heb je in de bewoonde wereld van NL heuvels?
4 Jaar intensief (elke dag 28 kilometer) gebruiken en daarna wat minder.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe doe je datMijne is nu 3 jaar oud maar alles gaat kapot
Ik sloop elke fiets zonder dat ik hem op straat gooi en erop ga stampen
Wolken komen vanaf het zuiden niet vanaf het westenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godver, ik zit precies tussen die 2 wolken in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |