Hoe komt dat?quote:
op dr mond??? =$quote:Op zondag 6 juni 2010 12:28 schreef Otis2.0 het volgende:
ben even douchen en eten vriendjes kusjes voor jullie zusjes <3
In de namiddag pas.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:30 schreef Broekpaling het volgende:
Beter dat het gaat regenen.
beter?quote:
Zijn genoeg pilletjes die goed helpen.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bah, ik heb weer een aanval van hier tot Tokio en terug.
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:32 schreef Lakitu het volgende:
Mensen die ook maar 1 weervorm liever hebben dan zon![]()
![]()
![]()
Ik zit aan medicatie op recept, volgens mij het sterkste wat ze geven.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zijn genoeg pilletjes die goed helpen.
Al moed gekregen voor die chick van jequote:Op zondag 6 juni 2010 12:33 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Zijn genoeg pilletjes die goed helpen.
[..]x100
30+ graden in Nederland is alleen maar benauwd en vervelend.quote:
max 25 graden in Nederland en dan geen koude wind... Daarboven is het echt niet meer uit te houden. Dan Italie, spanje... daar kan het 40 graden zijn en dan is het echt primaquote:
Tsja dan ben je best wel fuckedquote:Op zondag 6 juni 2010 12:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik zit aan medicatie op recept, volgens mij het sterkste wat ze geven.
Nee, ben gaan slapen en net weer een half uurtje wakkerquote:Op zondag 6 juni 2010 12:34 schreef reetveter het volgende:
[..]
Al moed gekregen voor die chick van je
Hier dan, ik weet niet of dat ook geldt in het noorden.quote:
Oosten nu. Morgen ga ik pas weer naar Groningenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hier dan, ik weet niet of dat ook geldt in het noorden.
Ik vind 25-28 in Nederland het chillst. Buiten Nederland 32-35.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:35 schreef Japsnars het volgende:
[..]
30+ graden in Nederland is alleen maar benauwd en vervelend.
20-25 is hier de beste temperatuur.
Wat dus wel vaak zo isquote:Op zondag 6 juni 2010 12:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Behalve als er zo'n hoge vochtigheidsgraad heerst, dat vind ik echt niet tof.
Wat wil je doen dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:44 schreef reetveter het volgende:
Kutte is dat ik hier geen fiets heb. En lopen is te ver
50-60% is juist ideaalquote:Op zondag 6 juni 2010 12:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat dus wel vaak zo is![]()
Hier 21 graden en vochtigheid 62%
Boh fietsen die niet werken zijn ook niet allesquote:Op zondag 6 juni 2010 12:44 schreef reetveter het volgende:
Kutte is dat ik hier geen fiets heb. En lopen is te ver
quote:
Leuke vrienden.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:47 schreef Japsnars het volgende:
Mijn fiets is door wat vrienden van een heuvel afgetieft en nu is mijn voorspatbord helemaal naar de kloten en de ketting trap ik ook steeds door
Hoe doe je datquote:Op zondag 6 juni 2010 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn fiets van de middelbare school nog en hij doet het prima.
Gelukkig gebruik je 'm nog zo vaak...quote:Op zondag 6 juni 2010 12:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn fiets van de middelbare school nog en hij doet het prima.
Ach, we vierden hun eindexamens en we hadden eerst een aantal van hun fietsen eraf gedonderd dus ik kon het wel verwachtenquote:
Godver, ik zit precies tussen die 2 wolken in.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:50 schreef Japsnars het volgende:
Holy shit, Jasper does not approve:
[ afbeelding ]!
Waar the fuck heb je in de bewoonde wereld van NL heuvels?quote:Op zondag 6 juni 2010 12:47 schreef Japsnars het volgende:
Mijn fiets is door wat vrienden van een heuvel afgetieft en nu is mijn voorspatbord helemaal naar de kloten en de ketting trap ik ook steeds door
Limburg en gelderland. Maar ik bedoelde gewoon een ienieminie heuveltje, op de vesting van Naarden.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Waar the fuck heb je in de bewoonde wereld van NL heuvels?
4 Jaar intensief (elke dag 28 kilometer) gebruiken en daarna wat minder.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:49 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Hoe doe je datMijne is nu 3 jaar oud maar alles gaat kapot
Ik sloop elke fiets zonder dat ik hem op straat gooi en erop ga stampen
Wolken komen vanaf het zuiden niet vanaf het westenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:51 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Godver, ik zit precies tussen die 2 wolken in.
Nja waren goede fietsen tot ik erop heb gezeten. Ook toen ik fiets van broer leende schelde hij daarna dat er slag in wiel zat en de koplamp was er onderweg vanaf gevallenquote:Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4 Jaar intensief (elke dag 28 kilometer) gebruiken en daarna wat minder.![]()
Misschien ligt het aan de kwaliteit?
Bij mijn zusje ging trouwens ook alles kapot, zodra ze er maar naar keek.
Die was er trouwens niet zuinig op en nu ze een auto heeft gaat die zelfs kapot![]()
![]()
!
Wij hebben allemaal hogekwaliteitsmerken en ook die gaan zo 1-2-3 kapotquote:Op zondag 6 juni 2010 12:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
4 Jaar intensief (elke dag 28 kilometer) gebruiken en daarna wat minder.![]()
Misschien ligt het aan de kwaliteit?
Bij mijn zusje ging trouwens ook alles kapot, zodra ze er maar naar keek.
Die was er trouwens niet zuinig op en nu ze een auto heeft gaat die zelfs kapot![]()
![]()
!
Ik durf mijn tweede fiets (quote:Op zondag 6 juni 2010 12:50 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gelukkig gebruik je 'm nog zo vaak...
Ja, jij lijkt wel wat op haar als ik het zo leesquote:Op zondag 6 juni 2010 12:54 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nja waren goede fietsen tot ik erop heb gezeten. Ook toen ik fiets van broer leende schelde hij daarna dat er slag in wiel zat en de koplamp was er onderweg vanaf gevallen
leuk zusje heb jij![]()
Van een berg af laten vallen is doorgaans niet zo goed voor een fiets.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:55 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Wij hebben allemaal hogekwaliteitsmerken en ook die gaan zo 1-2-3 kapot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van een berg af laten vallen is doorgaans niet zo goed voor een fiets.![]()
Misschien ga ik wel sparen voor een mountainbike..Het was de vesting maar, 8 meter hoog ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar die ketting en tandwielen zijn gewoon door slijtage kapot gegaan.Op woensdag 23 juni 2010 22:44 schreef Chuck_Norris het volgende:
Haha Jap jonge trollgod
Op woensdag 23 juni 2010 22:48 schreef Skylark. het volgende:
Chuck is mastertrolled _O_.
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Van een berg af laten vallen is doorgaans niet zo goed voor een fiets.![]()
Misschien ga ik wel sparen voor een mountainbike..Ik heb nu de auto van een tante van meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Maar die gebruik ik alleen voor Raalte, en heel soms als ik school niet red zoals morgen
. Maar ik hoop dat ik even een goed dealtje kan sluiten met mijn ouders voor een verrotte auto
.
I never workout
Dat is niet zo netjes, als ze 1-2-3 zo kapot gaan.quote:Op zondag 6 juni 2010 12:58 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Het was de vesting maar, 8 meter hoog ofzo?
Maar die ketting en tandwielen zijn gewoon door slijtage kapot gegaan.
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:40 schreef HArmadillo het volgende:
DE ENIGE ECHTE FOKJE MODDER.
http://irisvdzeee.hyves.nl/?ref=sr
quote:Op zondag 6 juni 2010 12:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik heb nu de auto van een tante van me. Maar die gebruik ik alleen voor Raalte, en heel soms als ik school niet red zoals morgen
. Maar ik hoop dat ik even een goed dealtje kan sluiten met mijn ouders voor een verrotte auto
.
Watskeburt met je airco gekoelde Käfer?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
Ik krijg volgend jaar een Mini. Ik sam/sam met papa
Verwendquote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
Die wordt vervangen door een Mini.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Watskeburt met je airco gekoelde Käfer?
Valt wel mee, het kan nog erger.quote:
Een oude mini of zo'n moderne?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef wolvendagen het volgende:
Dat is niet zo moeilijk:quote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Aan wat voor auto zit je te denken?
Nee want als ik de rest terug heb verdiend krijgt hij dat terug.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Watskeburt met je airco gekoelde Käfer?
Hij betaald 5k en jij gaat dan nog eens 5k sparen?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee want als ik de rest terug heb verdiend krijgt hij dat terug.
Van alle auto's in de wereld...quote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk:
[ afbeelding ]
Geen ideequote:Op zondag 6 juni 2010 13:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Aan wat voor auto zit je te denken?
Dan vind ik de Gran Turismo mooierquote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk:
[ afbeelding ]
Inderdaad.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
Dan vind ik de Gran Turismo mooier
[ afbeelding ]
Geen Fiat's of oude Seat's nemen, die rotten onder je kont weg.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Geen idee. Als die maar een beetje betrouwbaar is en goedkoop
. Ja ik weet het, moeilijke combinatie maar het moet te doen zijn
.
En dan komen die moeilijk irritante maandelijkse lasten er ook nog eens bijquote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij betaald 5k en jij gaat dan nog eens 5k sparen?
Ik heb nu zelf 15k, maar hij wil met me delen zodat ik die andere 10k kan gebruiken voor een huisje en dat ik dan gewoon werk voor het geld wat hij terug krijgt heb ik zelf besloten.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:03 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij betaald 5k en jij gaat dan nog eens 5k sparen?
Nee, want die betaald hij wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
En dan komen die moeilijk irritante maandelijkse lasten er ook nog eens bij.
Omdat kankerlelijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar hoezo geen fiat 500? [ afbeelding ]
Beter. Hoewel die oudjes ook wel leuk zijn, maar ja zo klein he.quote:
Ja... Die italiaanse lijnen sowiesoquote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik heb geen idee wat ik wilquote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen Fiat's of oude Seat's nemen, die rotten onder je kont weg.
Opel begint al te rotten voordat het de fabriek verlaten heeft dus het kan altijd ergerquote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geen Fiat's of oude Seat's nemen, die rotten onder je kont weg.
Ja, ik dacht eerst ook van oh leuk zo'n oude, maar die nieuwe zijn toch groterder en zo.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Beter. Hoewel die oudjes ook wel leuk zijn, maar ja zo klein he.
Mijn gaydar gaat af.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:07 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar hoezo geen fiat 500? [ afbeelding ]
Ik vind dat maar een gedrocht. Die kurk postte vind ik mooier.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:06 schreef TheKC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat mag ik niet zeggen, dan begint TheKC hier lopen janken als een klein meisje dat ik een VAG-fanboy ben.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:08 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Opel begint al te rotten voordat het de fabriek verlaten heeft dus het kan altijd erger
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |