Waarom een schoonmaakster, alsof je zelf niet kan schoonmaken. Jezus zeg.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Maar met meer is toch beter mits ze relaxt zijn. Kosten schoonmaakster kan je delen enz. En gezelliger
Hoeft niet.quote:
quote:
Ja je eigen kamer. Maar je gaat de resten in de wc van een ander toch niet schoonmaken?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom een schoonmaakster, alsof je zelf niet kan schoonmaken. Jezus zeg.
Kan wel, maar als je het laat doen heb je meer tijd voor fok en uitgaan je studiequote:Op zondag 6 juni 2010 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom een schoonmaakster, alsof je zelf niet kan schoonmaken. Jezus zeg.
Geen goedkope standaard American nigga-beats in dit topic. AUB.quote:
Die zijn er niet als ik alleen woon.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja je eigen kamer. Maar je gaat de resten in de wc van een ander toch niet schoonmaken?
Wij dobbelen daar altijd omquote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja je eigen kamer. Maar je gaat de resten in de wc van een ander toch niet schoonmaken?
Hé Martijnquote:
En hoe staat het met dat plan?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wij dobbelen daar altijd om. Maar het plan is om bt in te huren
![]()
.
Dan kan je het wel alleen inderdaadquote:Op zondag 6 juni 2010 13:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die zijn er niet als ik alleen woon.
Dat vroeg ik ook al na 7 maanden afwezigheid maar een echt antwoord kreeg ik niet. Zal wel fok propaganda achter zitten :/quote:
Bt is van t forum weg gegaanquote:
Hoelang ben je weggeweest?quote:
Ja die shit is ernstig. Moet er niet aandenken dat dat bij mij ookgebeurd. Ik zit al te overwegen om een anoniem account aan te makenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelang ben je weggeweest?
Volgens mij is hier de laatste tijd niet zo veel gebeurd, behalve dan dat Bt sinds gisteren opeens wordt gestalked.
3 weken.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hoelang ben je weggeweest?
Volgens mij is hier de laatste tijd niet zo veel gebeurd, behalve dan dat Bt sinds gisteren opeens wordt gestalked.
Ja inderdaad, ik heb ook maar weer wat zooi uit mijn fobo gehaaldquote:Op zondag 6 juni 2010 13:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die shit is ernstig. Moet er niet aandenken dat dat bij mij ookgebeurd. Ik zit al te overwegen om een anoniem account aan te maken.
Oja ik zit hier ook pas weer sinds een weekje.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
3 weken.
Door wie wordt ze gestalkt of weet ze dat ook niet? Is ze daarom ook weg? Ziek.
Dan ben je echt te kansloosquote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Oja ik zit hier ook pas weer sinds een weekje.
Ze weet niet door wie maar er is blijkbaar iemand die haar echte naam weet en haar FOK! account kent en allemaal berichten die zij op FOK! plaatst, door zit te sturen naar haar en haar vriendje. (Vanaf een gmail adres met haar naam)
Zieke shit. Maar dat IP is toch zo te achterhalen...?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ze weet niet door wie maar er is blijkbaar iemand die haar echte naam weet en haar FOK! account kent en allemaal berichten die zij op FOK! plaatst, door zit te sturen naar haar en haar vriendje. (Vanaf een gmail adres met haar naam)
Levenloze mensen. Hoe triest ben je dan.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:43 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, een IP spoofen is zo gebeurd.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zieke shit. Maar dat IP is toch zo te achterhalen...?
Ja, sowieso ook wel een toffe clip en goed nummerquote:
Nou, maar dan heb je toch adres? Zet je knokploeg voor zijn deur..quote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, een IP spoofen is zo gebeurd.
quote:
Alleen jammer dat ze weer een nummer ervoor hebben moeten verkrachten.quote:
Ja en dan? Met IP kun je niks.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zieke shit. Maar dat IP is toch zo te achterhalen...?
uhm jaquote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, sowieso ook wel een toffe clip en goed nummer
adres..quote:Op zondag 6 juni 2010 13:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Alleen jammer dat ze weer een nummer ervoor hebben moeten verkrachten.
[..]
Ja en dan? Met IP kun je niks.
Dat zeg ik, een IP spoofen is zo gebeurd. Met andere woorden, dat is niet altijd het adres. Leuke jongen als je dan bij iemand anders aan de deur staat.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, maar dan heb je toch adres? Zet je knokploeg voor zijn deur..
Laat BREIN maar niet achter die methode komen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Nou, maar dan heb je toch adres? Zet je knokploeg voor zijn deur..
Daarnaast kan je een IP adres niet zomaar traceren naar een exacte locatie.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, een IP spoofen is zo gebeurd.
Nope, dan zal je contact op moeten nemen met de ISP en die kunnen je IP herleiden naar je abogegevens. En dat doen ze niet. Anders was iedereen al lang gestopt met downloaden.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarnaast kan je een IP adres niet zomaar traceren naar een exacte locatie.
Nieuwe pagina.quote:
Maakt toch niet uit. Dan brand je heel dat gebied afquote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Cherylquote:
Tschüssquote:
Ze wisten een jaar geleden al dat de grond daar zwak was. Ik kan het snappen ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:52 schreef Japsnars het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)eegt-bp-sluiten.html
Wat een ongein, die Amerikaanse burgers moeten niet zeiken. BP doet alles in zijn macht om dat olielek te stoppen maar dat is een enorm lastige klus. Daarnaast hebben zij ook niet expres die ramp veroorzaakt
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef reetveter het volgende:
Mijn moeder had gister mot met een paar antillianen. Liepen ze tegen elkaar en ging die gozer stoer doen tegen mijn moeder
. Gooit die gozer extran over mijn moeder, gooit mijn pa koffie over die gozer
.
En als ze niet meer kunnen rijden omdat de benzine op is zitten ze weer allemaal te huilen dat er meer geboord moet wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:52 schreef Japsnars het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)eegt-bp-sluiten.html
Wat een ongein, die Amerikaanse burgers moeten niet zeiken. BP doet alles in zijn macht om dat olielek te stoppen maar dat is een enorm lastige klus. Daarnaast hebben zij ook niet expres die ramp veroorzaakt
Lauwe denk ik. Maar er stonden ook veel mensen omheen die ook begonnen te zeiken op die jongens.quote:
Wat heeft zwakke grond ermee te maken?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ze wisten een jaar geleden al dat de grond daar zwak was. Ik kan het snappen ja.
Inderdaad, goeie vraag.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heeft zwakke grond ermee te maken?
Kijk mij eens 3.0 zijn layout, bahquote:
Daar regent het straks ookquote:Op zondag 6 juni 2010 13:54 schreef Allure_ het volgende:
wat is dit, bewolkt alles
Ik heb gewoon zin in een strandfeest. Beter regel ik een vakantiehuisje in Bloemendaal.
Door instabiliteit in de aardkorst is de pijpleiding geknapt.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heeft zwakke grond ermee te maken?
Meestal lopen ze stiekem doorquote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lauwe denk ik. Maar er stonden ook veel mensen omheen die ook begonnen te zeiken op die jongens.
Door een gasbel vond er een ontploffing plaats en daardoor zonk dat boorplatform waarna de leiding brak.. dat was het tochquote:Op zondag 6 juni 2010 13:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Door instabiliteit in de aardkorst is de pijpleiding geknapt.
Actie, reactie.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lauwe denk ik. Maar er stonden ook veel mensen omheen die ook begonnen te zeiken op die jongens.
Ik heb ook een Apple maar ik vind het nogal overdreven dat het hele internet ineens plastische chirurgie moet ondergaan om er volgens uit te zien als veredelde plastic rotzooi. Oke, pure tekstpagina's zijn gewoon lelijk maar het huidige FOK is gewoon prima, dat hoef je echt niet zo flashy te gaan vernieuwen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Maar ik ben een Apple-fanboy, dan mag dat.
Ja, dat zeg ik toch ook. Daarnaast kun je hier lezen dat het echt niet de eerste keer is geweest voor BP.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door een gasbel vond er een ontploffing plaats en daardoor zonk dat boorplatform waarna de leiding brak.. dat was het toch
Ik ben juist van het cleane. De huidige Baggerlayout vind ik niet helemaal mijn smaak. Het is het net niet, door oud en modern te mixen.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook een Apple maar ik vind het nogal overdreven dat het hele internet ineens plastische chirurgie moet ondergaan om er volgens uit te zien als veredelde plastic rotzooi. Oke, pure tekstpagina's zijn gewoon lelijk maar het huidige FOK is gewoon prima, dat hoef je echt niet zo flashy te gaan vernieuwen.
Ach, dan maar niet boren en geen olie. Over 2 jaar merk je er niks meer van. Vind het altijd zo overdreven in Amerika. Als ik een scheet laat in iemand zijn gezicht daar dan heb ik alweer een claim aan mijn broek hangenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch ook. Daarnaast kun je hier lezen dat het echt niet de eerste keer is geweest voor BP.
Inderdaad. De grond was inderdaad ook zwak maar dat heeft verder niet tot de explosie en/of ramp geleid.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Door een gasbel vond er een ontploffing plaats en daardoor zonk dat boorplatform waarna de leiding brak.. dat was het toch
Ja, het enige wat ze wel moeten aanpakken is de mobiele versie...quote:Op zondag 6 juni 2010 13:57 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik heb ook een Apple maar ik vind het nogal overdreven dat het hele internet ineens plastische chirurgie moet ondergaan om er volgens uit te zien als veredelde plastic rotzooi. Oke, pure tekstpagina's zijn gewoon lelijk maar het huidige FOK is gewoon prima, dat hoef je echt niet zo flashy te gaan vernieuwen.
Gebeurd niet, dan zou Danny in RDE moeten lopen ouwehoeren en heeft ie geen zin in.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, het enige wat ze wel moeten aanpakken is de mobiele versie...
Inderdaad, die is gewoon waardeloos.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, het enige wat ze wel moeten aanpakken is de mobiele versie...
Zie nu pas dat je ook gewoon bagger lay-out op je mobiel kan krijgen dus dan maakt het me ook niks meer uit..quote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Gebeurd niet, dan zou Danny in RDE moeten lopen ouwehoeren en heeft ie geen zin in.
Ik vind dit nog wel anders als het overdreven geclaim daar. De olie spoelt nu ook al aan op de kust van Florida. Dit is gewoon totaal BP's fout en in plaats van opschieten met het stoppen van het weglekken van olie gaan ze hun tijd en budget besteden aan "sorry"-reclame campagnes op TV.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:00 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ach, dan maar niet boren en geen olie. Over 2 jaar merk je er niks meer van. Vind het altijd zo overdreven in Amerika. Als ik een scheet laat in iemand zijn gezicht daar dan heb ik alweer een claim aan mijn broek hangen
en bij een quote kan ik op mijn mobiel niet na de quote typen..alleen erbovenquote:Op zondag 6 juni 2010 14:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, die is gewoon waardeloos.
Een refresh knop onderdaan de mobiele layout zou onder andere zeer welkom zijn.
Alle andere layouts behalve de huidige mobiele gaan eruit. Niemand weet wat de performance is van de nieuwe layout op mobiele browsers. Helemaal niet met dat geauto-update.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Zie nu pas dat je ook gewoon bagger lay-out op je mobiel kan krijgen dus dan maakt het me ook niks meer uit..
Oh dat lukt mij wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 14:02 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
en bij een quote kan ik op mijn mobiel niet na de quote typen..alleen erboven
Pics.quote:
Hier nog niet gelukkig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |