Nope, dan zal je contact op moeten nemen met de ISP en die kunnen je IP herleiden naar je abogegevens. En dat doen ze niet. Anders was iedereen al lang gestopt met downloaden.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Daarnaast kan je een IP adres niet zomaar traceren naar een exacte locatie.
Nieuwe pagina.quote:
Maakt toch niet uit. Dan brand je heel dat gebied afquote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Precies.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Cherylquote:
Tschüssquote:
Ze wisten een jaar geleden al dat de grond daar zwak was. Ik kan het snappen ja.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:52 schreef Japsnars het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)eegt-bp-sluiten.html
Wat een ongein, die Amerikaanse burgers moeten niet zeiken. BP doet alles in zijn macht om dat olielek te stoppen maar dat is een enorm lastige klus. Daarnaast hebben zij ook niet expres die ramp veroorzaakt
quote:Op zondag 6 juni 2010 13:47 schreef reetveter het volgende:
Mijn moeder had gister mot met een paar antillianen. Liepen ze tegen elkaar en ging die gozer stoer doen tegen mijn moeder
. Gooit die gozer extran over mijn moeder, gooit mijn pa koffie over die gozer
.
En als ze niet meer kunnen rijden omdat de benzine op is zitten ze weer allemaal te huilen dat er meer geboord moet wordenquote:Op zondag 6 juni 2010 13:52 schreef Japsnars het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)eegt-bp-sluiten.html
Wat een ongein, die Amerikaanse burgers moeten niet zeiken. BP doet alles in zijn macht om dat olielek te stoppen maar dat is een enorm lastige klus. Daarnaast hebben zij ook niet expres die ramp veroorzaakt
Lauwe denk ik. Maar er stonden ook veel mensen omheen die ook begonnen te zeiken op die jongens.quote:
Wat heeft zwakke grond ermee te maken?quote:Op zondag 6 juni 2010 13:53 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ze wisten een jaar geleden al dat de grond daar zwak was. Ik kan het snappen ja.
Inderdaad, goeie vraag.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heeft zwakke grond ermee te maken?
Kijk mij eens 3.0 zijn layout, bahquote:
Daar regent het straks ookquote:Op zondag 6 juni 2010 13:54 schreef Allure_ het volgende:
wat is dit, bewolkt alles
Ik heb gewoon zin in een strandfeest. Beter regel ik een vakantiehuisje in Bloemendaal.
Door instabiliteit in de aardkorst is de pijpleiding geknapt.quote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Wat heeft zwakke grond ermee te maken?
Meestal lopen ze stiekem doorquote:Op zondag 6 juni 2010 13:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Lauwe denk ik. Maar er stonden ook veel mensen omheen die ook begonnen te zeiken op die jongens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |