Zoek eerst die quote nou maar eens.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:02 schreef reetveter het volgende:
Zou wd die oefeningen nu nog doen? Of zou ik dan toch gelijk hebben dat het maar 3 weken volgehouden is
.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 15:36 schreef wolvendagen het volgende:
Doorzettingsvermogen heb ik geen tekort aan.
Nou je kunt je bilspieren toch ook gewoon trainen als je op een stoel zit? Dat moet iig vol te houden zijn.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:02 schreef reetveter het volgende:
Zou wd die oefeningen nu nog doen? Of zou ik dan toch gelijk hebben dat het maar 3 weken volgehouden is
.
quote:
/care. Zolang die mongols maar niet hier komen.quote:
Nee, want ik verweet jou toentertijd niks op tinychat. Dat was wd.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Crack_ het volgende:
Bragi nu moet je Wd wel een pm sturen dat je over haar aan het praten bent he.
Ja. Dat wordt dan allemaal strakker in de vorm van spieren.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ik vraag me af he, als ik m'n kont zou trainen, gaat het vet er dan af?
Volgens mij wel. En dan spieren voor in de plaats.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Dan neemt het spier volume toe.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
DON'T!quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh, da's niet cool.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:06 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja. Dat wordt dan allemaal strakker in de vorm van spieren.
quote:
De ONZ SC mag omdat er te veel twitterposts waren oid.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:04 schreef Lakitu het volgende:
[..]
/care. Zolang die mongols maar niet hier komen.
quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Dat dus.quote:
Nee, want er zit geen vet bij jou.quote:Op donderdag 3 juni 2010 22:05 schreef Breathtaking het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |